Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

Дангубић је одличан архитекта и има неколико фантастичних објеката изведених у Панчеву. И занат је испекао у Холандији колико знам.

За изглед свих здања у београду на води одговоран је инвеститор тј - београд на води.

Ако погледате његове реализоване објекте у Панчеву схватићете где је грешка у овом конкурсном раду. Применио је детаље са његових реализованих стамбених зграда малих габарита и спратности на ове набрекле солитерчине (тражене од стране инвеститора, дакле наводног београда) а то обично не функционише. На страну што му пројекат делује збрзан и што вероватно није имао мишиће тј радну снагу да испоручи квалитетан пројекат за кратко време.

Такође, у тој конкурсној фази инвеститору заправо архитектура фасаде није толико ни битна колико број и типологија станова, број гаражних места, економичност па тек онда колико основна естетика решења има маркетиншки тј тржишни потенцијал.

Реџићево решење ће веровтно бити доста слабије од овога (опет одговорност инвеститора који је пројекат и бирао али и димензионисао)
 
Svakodnevno i celodnevno parkiranje po ulici, a sada i po trotoaru.

Saobraćajna policija ovde nikad ne zalazi.
56ab243b3e5ef71247d49186c4580b52.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Ja sam ranije vise puta pisao da arhitektonski fakultet treba zatvoriti, a sve diplome preispitati, na sta su se neki veoma uvredili, jer kao sve zgrade u BNV projektuju stranci, nema to veze sa srpskom arhitektonskom skolom. Ovog Dangubica smo upravo videli, a videcemo veoma uskoro i pobednika Branislava Redžića :) Nije ni cudo sto na kraju imamo ovakve zgrade. Komisija i ne moze izabrati bolje kada im sve takvi radovi stignu.
Jovan Mitrović - Aria, Terra, King's Park, Queen's Park. Koliko znam i iza zgrada koje su formalno projektovali strani biroi isto stoje u pojedinim slučajevima neki naši ljudi.
 
Svakodnevno i celodnevno parkiranje po ulici, a sada i po trotoaru.

Saobraćajna policija ovde nikad ne zalazi.
56ab243b3e5ef71247d49186c4580b52.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk

Zalazi, zalazi, juce sam ja prosao tuda kada je bio otvoren ovaj salon automobila. Policajac je dobronamerno savetovao nekog lika da ne parkira da viri na pesackom nego da se popne na trotoar bas tu na raskrsnici. Da ne smeta pesacima jeli....

Nadam se da je ova prica privremena dok traje zimska bajka i prodje otvaranje ovog salona, ali nesto nisam optimistican.
 
Дангубић је одличан архитекта и има неколико фантастичних објеката изведених у Панчеву. И занат је испекао у Холандији колико знам.

За изглед свих здања у београду на води одговоран је инвеститор тј - београд на води.

Ако погледате његове реализоване објекте у Панчеву схватићете где је грешка у овом конкурсном раду. Применио је детаље са његових реализованих стамбених зграда малих габарита и спратности на ове набрекле солитерчине (тражене од стране инвеститора, дакле наводног београда) а то обично не функционише. На страну што му пројекат делује збрзан и што вероватно није имао мишиће тј радну снагу да испоручи квалитетан пројекат за кратко време.

Такође, у тој конкурсној фази инвеститору заправо архитектура фасаде није толико ни битна колико број и типологија станова, број гаражних места, економичност па тек онда колико основна естетика решења има маркетиншки тј тржишни потенцијал.

Реџићево решење ће веровтно бити доста слабије од овога (опет одговорност инвеститора који је пројекат и бирао али и димензионисао)

Тако и делује, чак и нама лаицима. Исто сада раде и у Wellport пројекту, слично је и у ”Вождовим капијама” али тамо нису ове зграде на Војводе Степе толико више од првих зграда па и није толико страшно колико је овде у ”Београду на води”. Тамо је требало да се настави са урбанизмом који је започео Кнез Михаило и наставити са улицама које се ”секу под 90” и градити до 5-6 етажа колико је у Савској као паришке блокове зграда... али авај.

Zalazi, zalazi, juce sam ja prosao tuda kada je bio otvoren ovaj salon automobila. Policajac je dobronamerno savetovao nekog lika da ne parkira da viri na pesackom nego da se popne na trotoar bas tu na raskrsnici. Da ne smeta pesacima jeli....

Nadam se da je ova prica privremena dok traje zimska bajka i prodje otvaranje ovog salona, ali nesto nisam optimistican.

Генерално је хаотично за паркинг, гужве су стравичне. Када год смо ишли у ТЦ Галерија, углавном је било паркинг места у спољној гаражи на рецимо већ другом нивоу, чак и викендом али прошли викенд је било толико возила да сам се паркирао на последњој етажи. Надам се и ја да је то због празника и да ће се ситуација колико толико стабилизовати од средине јануара.
 
Imao sm priliku da vidim izvornu maketu tih trouglastih zgrada rpre usaglasavanja sa debilnom regulativom l=1/2h, i mogu reci samo da je bilo neuporedivo u odnosu na ove dangubiceve nabacane prizme. Ne znam sta ce na kraju da ispadne od toga u ondosu na radnu fazu.
 
Uređenost života u Beogradu na vodi:

Kad su prodavali stanove, govorili su da je parking namenjen posetiocima stanara kao i zakupcima lokala. Nisu stavili rampe. Rezultat - svakog dana kao na slici.

"Beograd na vodi" ne reaguje na desetine mejlova stanara i već godinu dana odbija da postavi rampe, stubove i slično.

Dodatno, ono što se na ovoj slici ne vidi - parkiranje po travi, tj. sada već možemo da kažemo - po blatištu.

#belgradewaterfront #eaglehills
d081660e2bb27aae8e5a456cec5a732f.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Uređenost života u Beogradu na vodi:

Gosti restorana Kaldi u prizemlju zgrade Aqua non-stop parkirani po trotoaru.

Saobraćajne policije nema, niti je ko zove.

"Beograd na vodi" ne reaguje na brojne zahteve stanara da se postave zaštitni stubovi.

Kad ploče po trotoaru popucaju, račun će biti ispostavljen stanarima zgrade Aqua.

#belgradewaterfront #eaglehills
672b0a66433f6aaef21fa878dfc1fcad.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Uređenost života u Beogradu na vodi:

Gosti restorana Kaldi u prizemlju zgrade Aqua non-stop parkirani po trotoaru.

Saobraćajne policije nema, niti je ko zove.

"Beograd na vodi" ne reaguje na brojne zahteve stanara da se postave zaštitni stubovi.

Kad ploče po trotoaru popucaju, račun će biti ispostavljen stanarima zgrade Aqua.

#belgradewaterfront #eaglehills
672b0a66433f6aaef21fa878dfc1fcad.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Zašto se ne okupe stanari da blokiraju ta vozila i pristup restoranu?
 
Danas su asfaltirali one saobraćajnice ispod Gazele što povezuju Mostar i Galeriju. Smer ka Galeriji mi je potpuno logičan i može se bez problema povezati na postojeće stanje, ali mi smer ka Mostaru u startu bio baš nejasan i pretpostavio sam da će biti samo desno skretanje, ali danas vidim da oni planiraju i nastavljanje pravo, što zahteva posebno svetlo na tom semaforu, kome i ovako malo treba da blokira autoput. Bolesnici će paralisati ceo grad da bi im tržni centar dobio direktan izlaz na autoput
 
Uređenost života u Beogradu na vodi:

Gosti restorana Kaldi u prizemlju zgrade Aqua non-stop parkirani po trotoaru.

Saobraćajne policije nema, niti je ko zove.

"Beograd na vodi" ne reaguje na brojne zahteve stanara da se postave zaštitni stubovi.

Kad ploče po trotoaru popucaju, račun će biti ispostavljen stanarima zgrade Aqua.

#belgradewaterfront #eaglehills
672b0a66433f6aaef21fa878dfc1fcad.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk

Jel nemaju gde da parkiraju ili su im samo atrofirali misici pa me mogu da hodaju?
 
Почетак видеа, брдо графита на подзиди и на стубовима моста...
Da vidljivo lose stvari:
- grafiti
- prolazi voz koji je isaran
- jako lozi vozaci generalno
- loodak koji vozi automobil po promenadi (pa cak i da je radnik treba mu oduzeti vozilo).
- nisu poceli da ruse sajam
- nisu poceli da ruse stari most

Vidljivo dobre stvari:
- nevidjen napredak celog projekta
- lozionica se zavrsava
- konstantna guzva na putevima obicno ukazuje na jaku ekonomiju
 
Vrh