Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783719#p783719:umy84vnp je napisao(la):
Igor » Sre Okt 14, 2020 8:04 pm[/url]":umy84vnp]Prolazio sam pored Sajma danas i ne vidim nikakav nagoveštaj rušenja ograde koja se trenutno nalazi između dva pravca u Bulevaru vojvode Mišića. Ako je informacija od radnika treba je uzeti sa rezervom. Ovu raskrsnicu je mogće rešiti bez semafora tj samo sa desnim uključenjem i isključenjem, sve ostalo je ludost.

Nisam znao da ce ova informacija da privuce ovakvu paznju i diskusiju, pa da detaljnije objasnim. Radnici koji su ustvari majstori nisu znali, pa su zvali nekog sefa u "civilu". Pitao sam ga jednostavno pitanje "Da li ce na raskrsnici biti kruzni tok?" On je odmah samouvereno odgovorio nece biti kruzni tok, vec semafor. U tom momentu se jos jedan radnik u uniformi ukljucio sa "ma pita te covek hoce li moci odavde levo", a ond jos jedan pita "da i mene zanima hoce li moci odavde levo" (Sto u principu i nas ovde zanima). I onda je taj sef objasnjavao "ma moci ce, sto da nece moci, otude vamo u onu traku itd." bukvalno je tim recima opisivao. Meni bilo neprijatno sto ih pitah. Oni sto su radili, stali su sa poslom da cuju, ovi sto su sedeli na pauzi su ustali takodje, napravih pometnju. Onda su poceli da galame i da pricaju u glas kako ce, kuda ce itd. i cuo sam tog sefa kad kaze "pa semafor, kazem ti, kako nece moci..." objasnjavao je jednom od njih. E sad, kapiram da ti radnici dobiju zadatak da zabetoniraju 20m ivicnjaka i da nemaju pojma sta ce biti narednih 50m, pa da su zato zvali tog sefa. U svemu mi je zanimljivo da je taj prvi ukapirao sta me zanima, a da to nisam ni izgovorio. Ukoliko od Galerije moze samo desno ka Adi, a ka Galeriji samo od Gazele, onda verovatno ni ne treba semafor.
Sto se tice nagovestaja rusenja ograde, ukoliko je budu probijali, to ce sigurno uraditi na kraju i brzo. Nesto kao sto su Savsku "probili" kad su apsolutno sve zavrsili na ulici ka Vilsonovom bulevaru. Tad je bila zavrsena ulica do raskrsnice i stajale su plasticne barijere. Isto sam pitao jednog radnika kad ce da otvore raskrsnicu, a on mi je odgovorio za par dana, dok zavrse presecanje sina i ukljucenje ka Savskom trgu. Pomislio sam da nema sanse. Medjutim, stvarno su to odradili za 2 dana. Verovatno da bi sto manje kocili saobracaj.
 
Сећам се да је Весић пре неколико година ту најављивао кружни ток...Сада је јасно да од тога нема ништа ,али ја и даље не верујем да ће ставити ту семафор,већ само десно укључење и то је то...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783843#p783843:3l0t2pb2 je napisao(la):
Niko Kažanegra » 15 Oct 2020 10:10 am[/url]":3l0t2pb2]Сећам се да је Весић пре неколико година ту најављивао кружни ток...Сада је јасно да од тога нема ништа ,али ја и даље не верујем да ће ставити ту семафор,већ само десно укључење и то је то...

Realno najpametnija stvar koju u ovom trenutku mogu da urade je to desno skretanje i da vide kako će saobraćaj da se odvija. Ali čak i to će imati negativan efekat na prohodnost Vojvode Mišića pošto će ljudi da se prestrojavaju preko traka kuda idu autobusi (koji tu moraju da se prestrojavaju zbog stajališta).

Da bi se ublažio taj efekat, stajalište "Sajam" bi inače moglo da se pomeri jedno 130m nizvodno i da se ukine stajalište "Ruska", a postojeće proširenje da se iskoristi za uliv Vilsona u BVM.
 
Ceo taj potez, sa obzirom da pruga više nema funkciju treba da se preprojektuje (proširi). E sad, to zahteva malo menjanja katastra, ali to se mora sada uraditi, a ne da se čeka da se sve završi.

To je taj vid projektovanja gde se gleda samo jedan projekat, faza po faza, bez ikakvog dalekosežnijeg razmišljanja i usklađivanja.
 
E, pa, zapravo, kad su pravili petlju Radnička, trebalo je da stave autobuske trake u sredinu, kao BRT, jer za to ima uslova. I onda bismo imali superefikasan javni prevoz, koji se ne sudara sa automobilima, što bi i njima koristilo.

Ali to je već 21. vek, previše je očekivati od nas, i gotovo je, a ovde sad treba izbeći saobraćajnu katastrofu četvrtine grada u najavi.
 
Pogledajte samo tu širinu do pruge (koja više ne postoji) !

bvm sajam.jpg


Ima mesta za proširivanje oba smera za bar po jednu traku.

Svi mi koji se ponekad spuštamo sa Gazele ka Adi znamo da je problem prestrojiti se na vreme u leve trake. Rešenje se samo nameće (već je spomenuto) - pomeriti stajalište 100m dalje.

Ne verujem da postoji lakši projekat koji se može izvesti.

U sklopu te rekonstrukcije bi se uradio novi podzemni prolaz kod novog stajališta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783912#p783912:1t2id60z je napisao(la):
astrodule » 15 Oct 2020 12:30 pm[/url]":1t2id60z] Rešenje se samo nameće (već je spomenuto) - pomeriti stajalište 100m dalje.

Ne verujem da postoji lakši projekat koji se može izvesti.

U sklopu te rekonstrukcije bi se uradio novi podzemni prolaz kod novog stajališta.

Zapravo ne mora čak ni to. Pomeranje stajališta ga čak približava postojećem podzemnom.
 
Ne odustaju oni... :kafa:

Autobusi se sa Savskog trga sele u Bulevar Vudroa Vilsona, do novoizgrađenog TC Galerija Beograd

30089_nova-okretica-gsp-radovi02-14102020_f.jpg


Rekonstrukcija Savskog trga "oteraće" linije javnog prevoza iz njegovog središta. Već od sledećeg meseca, linije 46, 51, 91, 92, 511, 551, 553 i 601 će se prebaciti na novu okretnicu - ispod mosta "Gazela".

Kako navode iz Sekretarijata za javni prevoz, novim rešenjem rekonstruisanog Savskog trga nije predviđena mogućnost zadržavanja okretnice linija javnog prevoza na ovoj lokaciji, već je predviđeno da se sve linije izmeste na novu okretnicu, ispod Gazele, čija je izgradnja u toku.

- To znači da će linije 46, 51, 91, 92, 511, 551, 553 i 601, čim se izgradi navedena okretnica u planiranom kapacitetu, biti dislocirane ispod Gazele, gde će imati završno-polazna stajališta. Sve ostale linije, uključujući i prigradske koje su završavale na bivšoj "Lastinoj" stanici, biće prebačene u Blok 42 na lokaciju budućeg BAS-a.

Radovi na okretnici uveliko traju, a asfalt bi trebalo da se stavi za nekoliko dana. Novi terminus nalazi se tik do novog tržnog centra "Galerija Beograd" u okviru naselja Beograd na vodi. Ovde će biti početno stajalište ovih linija, dok će druga stanica biti u Bulevaru Vudro Vilsona, tik ispred ulaza u Galeriju. Naredno stajalište biće u Nikolaja Kravcova, gde sada staju ove linije, a onda će autobusi dalje voziti Savskom ka Mirijevu, Belim vodama, Ostružnici, Sremčici, Velikoj Moštanici, Ruckoj i Surčinu.

Pretrpano stajalište

NA stajališu u Nikolaja Kravcova, osim gradskih linija sa Savskog trga, sada staju i linije za Sopot, Mladenovac, Lazarevac i Obrenovac. Zato je ovde uvek velika gužva, pa putnici ne mogu dobro da uoče kada im nailazi autibus. Ujedno, ovde nema stajališta koje bi ih zaštitilo od kiše i snega.

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/92 ... ja-beograd
 
Већ видим паклене гужве код сајма и претрпане трамваје.
 
Nije lose da bude ispod gazele tu mogu da ljudi sklone od kise i snega.
 
Izvinjavam se, nisam pratio na času ali... kako bi se organizovala okretnica na Savskom trgu u novoj konfiguraciji?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784325#p784325:106bfiwh je napisao(la):
tzoran1 » Fri Oct 16, 2020 6:51 pm[/url]":106bfiwh]Gde ce da sele tu (privremenu) okretnicu kada pocnu da zidaju od Gazele prema sajmu ?
Nije privremena, nece biti gradnje ispod Gazele.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784346#p784346:jntusfa8 je napisao(la):
Perkan » Пет Окт 16, 2020 6:41 pm[/url]":jntusfa8]Izvinjavam se, nisam pratio na času ali... kako bi se organizovala okretnica na Savskom trgu u novoj konfiguraciji?
Постоје разни начини, само треба бити маштовит. Могу линије да се продуже до Београдске задруге, и да ту окрену на кружном току, а полазак да чекају у ниши која би могла да се направи у Карађорђевој пре Савсог трга (отприлике код паркинга код БАСа пошто ће оба да лете).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784356#p784356:r0au5td0 je napisao(la):
zoran_m » Fri Oct 16, 2020 7:20 pm[/url]":r0au5td0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784325#p784325:r0au5td0 je napisao(la):
tzoran1 » Fri Oct 16, 2020 6:51 pm[/url]":r0au5td0]Gde ce da sele tu (privremenu) okretnicu kada pocnu da zidaju od Gazele prema sajmu ?
Nije privremena, nece biti gradnje ispod Gazele.
Koliko sam svojevremeno video oko Gazele i od Gazele prema Sajmu ima desetak objekata u sklopu BnV.
Nisam siguran da ce buduci stanari u tim zgradama da budu srecni sa autobuskom okretnicom ispod prozora ( 8 linija za sada) pored vec zagusene Gazele.
 

Prilozi

  • 4.png
    4.png
    513 KB · Pregleda: 2.898
Окретница ће бити смешно загађење ваздуха и звука наспрам Газеле. Да ли ћемо да селимо и њу? Паметни урбанисти би на том месту предвидели јавне или пословне објекте. Као и у целом БнВ уопште.
 
Asfaltirali su drugi sloj u levoj traci Vilsonovog bulevara gledano od Misicevog bulevara i postavili su drvored izmedju traka.
Vidjam vec neko vreme radove izmedju postojece promenade i Galerije. Sada je obelezeno, kao da ce da prave neku privremenu stazu ili sta vec. Uradili su jedan deo obaloutvrde. Na tom delu je bila zemlja, a sad je kamenje sa nekakvim najlonom preko.











 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784377#p784377:28f0pagw je napisao(la):
tzoran1 » 16 Oct 2020 08:15 pm[/url]":28f0pagw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784356#p784356:28f0pagw je napisao(la):
zoran_m » Fri Oct 16, 2020 7:20 pm[/url]":28f0pagw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784325#p784325:28f0pagw je napisao(la):
tzoran1 » Fri Oct 16, 2020 6:51 pm[/url]":28f0pagw]Gde ce da sele tu (privremenu) okretnicu kada pocnu da zidaju od Gazele prema sajmu ?
Nije privremena, nece biti gradnje ispod Gazele.
Koliko sam svojevremeno video oko Gazele i od Gazele prema Sajmu ima desetak objekata u sklopu BnV.
Nisam siguran da ce buduci stanari u tim zgradama da budu srecni sa autobuskom okretnicom ispod prozora ( 8 linija za sada) pored vec zagusene Gazele.


Ja mislim da ce taj deo da budu biznis apartmani ili samo office space.
 
Danas su postavljali semafore ispod Gazele. Obelezena je okretnica za asfaltiranje. Dodavali su i semafore na raskrsnici za skretanje ka rampi sajma, pa sam iskoristio da pitam sefa firme koja postavlja semafore, da li je ce mozda ta firma postavljati semafore i na raskrsnici sa Bulevarom Vojvode Misica i odgovor je da hoce. Covek je bio u zurbi, ali je ljubazno odgovorio. Ja mu rekoh da sam pomislio da ce mozda biti kruzni tok, a on kaze da hoce biti kruzni tok, ali kasnije, a da ce dotad privremeno biti semafor. I sam je dodao na kraju uz osmeh, da kruzni tok nece biti skoro, verovatno za jedno 5 godina. Verovatno ga puno njih pita to i verovatno zna da svi vise volimo kruzni tok.

Fotografisao sam danas po danu onaj deo promenade koji sam juce po mraku, jasnije se vidi. Ali se ne vidi koja je ideja sa onakvim nasipanjem. Za masine i kamione verujem da ne bi nasipali, a za promenadu je usko, sem ako je privremena, da bi se omogucio pristup setalistem do Galerije.

Ispred Brankovog mosta su poplocali jedan pravougaonik, a okolo nasipaju, ali je toliko visoko nasuto, da mi nije jasno sta moze tu da bude. Da bi pobusenili, potrebno je da bude malo dublja zemlja. Za poplocavanje su ispod ploca asfaltirali, jer se pokazalo kao stabilnije za ploce i tako je uradjen i taj pravougonik. Ako neko nesto zna o tome ili prepoznaje sta moze biti, neka pise!

Sto se Galerije tice, mislim da su pri kraju minimuma radova na promenadi. Poplocan je deo od parkinga do kule, sto im je dovoljno za otvaranje. Ostalo mogu da zatvore reklamnim panoima i da nastave da rade. Ograde su dovoljna zastita koja razdvaja gornji zavrsen deo od donjeg koji se jos uvek radi. Od spoljnih radova ostaje da urede deo do Gazele. Bilo je suvise blata i vode da bih se zavlacio blize da fotografisem, ali je situacija nepromenjena vec neko vreme. Nedostaje trava, eventualno zelenilo i da se uradi jos jedan sloj asfalta. Po iskustvu od ostalih radova, to deluje kao posao od 2-3 dana, pa verujem da ce to ostaviti za sam kraj, da bi masine nesmetano prolazile tuda. Strana do bulevara deluje da je potpuno zavrsena, sem mozda sitnica, kao i strana ka parkicu. Po svemu bi se reklo da ce u naredne 2 nedelje da bude otvaranje.

Kao sto vidite na slikama, aktivno rade na okretnici i to je svakodnevno vidljivo.
Ono sto sam pisao pre nekog vremena zasto ne volim da bici staza ide samo Vilsonovim bulevarom se sad vidi na slikama. To je ogomno blato na svakom pesackom i bici prelazu i tako ce biti svake zime, dokle god BW bude gradiliste. Poslednjih dana iz nekog razloga svakodnevno peru obe trake bulevara od parkica do Gazele. Moze biti da je zbog zakupaca, koji opremaju svoje lokale i parkiraju na kolovozu.











































































 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784718#p784718:3nbes1u2 je napisao(la):
astrodule » 18 Oct 2020 07:45 am[/url]":3nbes1u2]Jedno padobransko pitanje. Koliko stanari odvajaju za održavanje naselja?

Svaka parcela se odrzava od naknade za odrzavanje zgrade. Npr oko BW Residenca cak i neki deo oko zgrade upada u to.
Jedan deo ce se odrzavati od rentiranja lokala a obala je drzavna imovina. Mogu da se pogledaju parcele na geo srbija.
Svakako da zapravo najveci interes ima investitor koji ce morati od zakupa lokala da odrzava mnogo toga a ti lokali nikada nisu ni bili na prodaju pa ce im biti izuzetno vazno da se sve odrzava besprekorno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784704#p784704:3ivfm2z0 je napisao(la):
nikolino » Нед Окт 18, 2020 1:35 am[/url]":3ivfm2z0]
Za poplocavanje su ispod ploca asfaltirali, jer se pokazalo kao stabilnije za ploce
? На коју слику се односи ово?
 
Vrh