Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551546#p551546:1r9tgy7c je napisao(la):
Pasarela » Fri Jul 13, 2018 7:13 pm[/url]":1r9tgy7c]I ja sam za da se Ložionica pretvori u muzej Železnice sa izloženim lokomotivama. Kreativni habovi je debilizam i to intimno zna svako od nas, hajde da sprečimo bar jedan debilizam i da olakšamo svoju savest prema Beogradu. Ja sam za da se pokrene inicijativa i direktno uključimo u usmeravanje pažnje javnosti na ovaj slučaj i ishod koji je moguć i koji preti. Hvala!

Možda bi bilo dobro da željeznički eksponati postanu jedan segmet muzeja koji će biti u staroj zgradi Željezničke stanice jer retko ko odlazi u muzeje saobraćaja osim kad se nalazi u samom turističkom epicentru kao Muzej saobraćaja u Kovent Gardenu u Londonu. Debilno je reći za neku ideju o kojoj ništa ne znamo da je debilna.

Poziv na još jedan protest je malo previše. Bolje je skoncentrisati na odbranu biciklističkih i pešačkih puteva na Adi i drugde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551696#p551696:3fiyq2af je napisao(la):
milos.tro » 14 Jul 2018, 15:41[/url]":3fiyq2af]Roterdam na vodi,pesaci,kafana,biciklisti..
file.php

file.php

Užas...

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551799#p551799:1ey636zz je napisao(la):
JarJarBinks » 15 Jul 2018 09:16 am[/url]":1ey636zz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551546#p551546:1ey636zz je napisao(la):
Pasarela » Fri Jul 13, 2018 7:13 pm[/url]":1ey636zz]I ja sam za da se Ložionica pretvori u muzej Železnice sa izloženim lokomotivama. Kreativni habovi je debilizam i to intimno zna svako od nas, hajde da sprečimo bar jedan debilizam i da olakšamo svoju savest prema Beogradu. Ja sam za da se pokrene inicijativa i direktno uključimo u usmeravanje pažnje javnosti na ovaj slučaj i ishod koji je moguć i koji preti. Hvala!
Možda bi bilo dobro da željeznički eksponati postanu jedan segmet muzeja koji će biti u staroj zgradi Željezničke stanice jer retko ko odlazi u muzeje saobraćaja osim kad se nalazi u samom turističkom epicentru kao Muzej saobraćaja u Kovent Gardenu u Londonu. Debilno je reći za neku ideju o kojoj ništa ne znamo da je debilna.
Stvar je u tome da je ložionica idealno mesto za izlaganje muzejske zbirke lokomotiva i vagona pošto je i napravljena im pruži zaklon i omogući pristup. Inače bi, uzevši u obzir njihovu veličinu i broj tipova morali da pravimo veoma specijalizovanu i veliku zgradu što se apsolutno NEĆE desiti uzevši u obzir naše finansije, prioritete, glad tajkuna za zemljištem i odnos prema kulturi. Što dalje znači da će nenadoknadivi eksponati iz naše istorije i dalje rđati i raspadati se na nekom zabačenom koloseku sve dok ih ne iseku za staro gvožđe čim nekome zatreba prostor ili malo para za džeparac. Kao one dve lokomotive koje su decenijama bile pored ložionice i koje su, nadam se, zatrpali iskopanom zemljim (pošto ih odavno nisam video pa je pitanje postoje li još uvek). Znači sada ili nikada, budući da te lokomotive nemaju GDE drugde da budu smeštene.

file.php

file.php


Pogledajte prilog 1
 
Ја се плашим да су их исекли, била је и трећа локомотива, даља од те две, која није била зарасла већ зазидана у оном дивљем насељу иза ложионице. Остала је "котлина" код ње где је била насипана земља около, али ње више нема.
 
nadam se da ovo nisu bele roletne....nikako ne idu tu....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551852#p551852:2zx4nvhx je napisao(la):
Дошљак » Sun Jul 15, 2018 2:28 pm[/url]":2zx4nvhx]Ја се плашим да су их исекли, била је и трећа локомотива, даља од те две, која није била зарасла већ зазидана у оном дивљем насељу иза ложионице. Остала је "котлина" код ње где је била насипана земља около, али ње више нема.


ЗУМА: Što dalje znači da će nenadoknadivi eksponati iz naše istorije i dalje rđati i raspadati se na nekom zabačenom koloseku sve dok ih ne iseku za staro gvožđe čim nekome zatreba prostor ili malo para za džeparac. Kao one dve lokomotive koje su decenijama bile pored ložionice i koje su, nadam se, zatrpali iskopanom zemljim (pošto ih odavno nisam video pa je pitanje postoje li još uvek). Znači sada ili nikada, budući da te lokomotive nemaju GDE drugde da budu smeštene.



Чуди ме да се већ нисте писмено обратили институцији која се зове Жељезнички музеј који ваљда има своје архиваре и дугогодишње стручњаке. Само претпостављати да је нешто закопано или исечено није ни мало довољно за разговор јер претпоставке нас никуд не воде.

Старе жељезничке локомотиве су велика историјска вредност и сигурно је тај Музеј основан од стране државе да се брине о таквим стварима. Наравно ми смо сиромашна земље тако да нам ни и авиони испред Музеја ваздухопловства рђају, али вреди спасти све што се може.

За све су потребни ентузијасти, активисти и идеје, стална критика и жаљење не води никуд. Ако третирамо државу као непријатеља онда не можемо ни очекивати боље резултате.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551894#p551894:ccb6gzet je napisao(la):
neven_k » Sun Jul 15, 2018 6:48 pm[/url]":ccb6gzet]nadam se da ovo nisu bele roletne....nikako ne idu tu....

:kk:
 
У аутентичном простору старе жељезничке станице би било лепо имати неколико од најбољих примерака старих локомотива. То би и подсећало будуће генерације шта је тај простор био у прошлости. Барем три локомотиве би могле да се сместе поред пролаза. Можда једна и као централни експонат у будућем централном парку.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551332#p551332:35jf2jcv je napisao(la):
Дошљак » Pet Jul 13, 2018 1:05 am[/url]":35jf2jcv]Зна ли се можда у које блокове су предвидели школе, обданиште, МУП и ватрогасце?

A crkva? Imaju li i to u planu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551811#p551811:36b7uy0b je napisao(la):
Zuma » Ned Jul 15, 2018 11:12 am[/url]":36b7uy0b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551799#p551799:36b7uy0b je napisao(la):
JarJarBinks » 15 Jul 2018 09:16 am[/url]":36b7uy0b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551546#p551546:36b7uy0b je napisao(la):
Pasarela » Fri Jul 13, 2018 7:13 pm[/url]":36b7uy0b]I ja sam za da se Ložionica pretvori u muzej Železnice sa izloženim lokomotivama. Kreativni habovi je debilizam i to intimno zna svako od nas, hajde da sprečimo bar jedan debilizam i da olakšamo svoju savest prema Beogradu. Ja sam za da se pokrene inicijativa i direktno uključimo u usmeravanje pažnje javnosti na ovaj slučaj i ishod koji je moguć i koji preti. Hvala!
Možda bi bilo dobro da željeznički eksponati postanu jedan segmet muzeja koji će biti u staroj zgradi Željezničke stanice jer retko ko odlazi u muzeje saobraćaja osim kad se nalazi u samom turističkom epicentru kao Muzej saobraćaja u Kovent Gardenu u Londonu. Debilno je reći za neku ideju o kojoj ništa ne znamo da je debilna.
Stvar je u tome da je ložionica idealno mesto za izlaganje muzejske zbirke lokomotiva i vagona pošto je i napravljena im pruži zaklon i omogući pristup. Inače bi, uzevši u obzir njihovu veličinu i broj tipova morali da pravimo veoma specijalizovanu i veliku zgradu što se apsolutno NEĆE desiti uzevši u obzir naše finansije, prioritete, glad tajkuna za zemljištem i odnos prema kulturi. Što dalje znači da će nenadoknadivi eksponati iz naše istorije i dalje rđati i raspadati se na nekom zabačenom koloseku sve dok ih ne iseku za staro gvožđe čim nekome zatreba prostor ili malo para za džeparac. Kao one dve lokomotive koje su decenijama bile pored ložionice i koje su, nadam se, zatrpali iskopanom zemljim (pošto ih odavno nisam video pa je pitanje postoje li još uvek). Znači sada ili nikada, budući da te lokomotive nemaju GDE drugde da budu smeštene.

file.php

file.php


Pogledajte prilog 1
file.php

file.php
Upravo to, sad ili nikad, takodje dodao bih i to da Ložionica običnim smrtnicima koji ne umeju da prepoznaju vrednost, posebno kulturnu, laicima, ona ne znači ništa i to je jasno ali naš posao bi trebao da bude da im objasnimo i približimo tu ideju koliko je to mnogo dobro za Beograd, Zuma je lepo sročio suštinu, i takodje da im objasnimo koliko je to pogrešno da se Ložionica koja je pre svega složen objekat i sofisticiran ma koliko da je star, da se u njega instaliraju nekakvi kreativni habovi itd.. praktično da te ljude koji iz XY razloga ne vide toliko bogatsvo pred očima pridobijemo i nakon toga zajedničkim snagama sačuvamo i renoviramo Ložionicu u novoj svrsi kao muzej i sigurno bi nam mnogi svetski gradovi pozavideli na tako zanimljivom biseru u kruni grada, što jeste svakako Savska obala a što se to sigurno neće desiti ako tu budu krativni habovi koji su figurativno rečeno fast food, samo kulturni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551908#p551908:16yils87 je napisao(la):
Ksenija » 15 Jul 2018 07:08 pm[/url]":16yils87]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551332#p551332:16yils87 je napisao(la):
Дошљак » Pet Jul 13, 2018 1:05 am[/url]":16yils87]Зна ли се можда у које блокове су предвидели школе, обданиште, МУП и ватрогасце?

A crkva? Imaju li i to u planu?

Mislim da se razmislja o "dzamiji", sa obzirom na investitore.
:) Jedna u parku bi sasvim pristajala. :D
 
Саша Бг;150453087 je napisao(la):
До завршене зграде Резиденс се још не може доћи из новог булевара:
20180715_123433.jpg

Ни тротоар није завршен с ове стране:
20180715_123522.jpg

20180715_123527.jpg

Отворили су ову терасу и однели наплављено ђубре из њеног подножја:
20180715_123821.jpg

Посађено је дрво и постављена трава:
20180715_123908.jpg

Са Шеталишта се нигде не може прићи зградама, ограда још стоји:
20180715_123930.jpg

20180715_123948.jpg

Уклонили су ограде и заменили један број дасака на великој тераси; прикрили су разлику у нивоу која је настала кривљењем терасе:
20180715_124020.jpg

20180715_124036.jpg

20180715_124151.jpg

Уклоњена је метална ограда све до велике терасе; била је то луксузна и веома скупа варијанта градилишне ограде, све с дрвеним рукохватима који су се редовно брискали после кише, и металним жардињерицама испод у којима је безброј пута сађено ново цвеће:
20180715_124442.jpg

20180715_124501.jpg

Посут је шљунак у зеленом делу (уз бетонски зид) преко цевчица и пластичне фолије у подлози:
20180715_124530.jpg

Јарболи су још ту:
20180715_124601.jpg

20180715_124735.jpg

Оно што ја видим јесте да цело шеталиште још ради и расклимава се, иако су поводом завршетка прве зграде све учинили да то прикрију:
20180715_124647.jpg

Уклонили су и грање које је река нанела на стубове моста:
20180715_124751.jpg

Завршили су шину за противпоплавну ограду и заменили један број попуцалих плоча у овом делу шеталишта:
20180715_124811.jpg

Овде је започето копање канала:
20180715_125021.jpg

Кажу да ће ту проћи канализација на коју ће бити прикључене нове зграде:
20180715_124959.jpg

20180715_125001.jpg

20180715_124854.jpg

Овај део шеталишта ће, кажу, морати да се раскопа да би се провеле цеви до Саве:
20180715_124953.jpg
SašaBg sa SSC
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551902#p551902:msrv4cnm je napisao(la):
JarJarBinks » 15 Jul 2018 07:35 pm[/url]":msrv4cnm]
Чуди ме да се већ нисте писмено обратили институцији која се зове Жељезнички музеј који ваљда има своје архиваре и дугогодишње стручњаке. Само претпостављати да је нешто закопано или исечено није ни мало довољно за разговор јер претпоставке нас никуд не воде.

Старе жељезничке локомотиве су велика историјска вредност и сигурно је тај Музеј основан од стране државе да се брине о таквим стварима. Наравно ми смо сиромашна земље тако да нам ни и авиони испред Музеја ваздухопловства рђају, али вреди спасти све што се може.

За све су потребни ентузијасти, активисти и идеје, стална критика и жаљење не води никуд. Ако третирамо државу као непријатеља онда не можемо ни очекивати боље резултате.
Dovoljno je da se malo aktivira mozak. Svejedno je šta u železničkom muzeju žele. On već ima svoje prostorije što znači da verovatno nema šanse da u bilo kom sagledivom periodu dobije nove. A tamo nema mesta za velike eksponate kao što su lokomotive. Jednu su verovatno uspeli spasiti tako što su zauzeli javnu zelenu površinu ispred muzeja i izložili je. Drugu su takođe restaurirali i postavili pored železničke stanice, ali je njena budućnost neizvesna.


Zahvaljujući opštoj destrukciji svega u SA vezanog za javne interese uopšte i kulturu posebno, imaju nameru da poruše SVE oko stanične zgrade, dakle da uklone stare perone, ali i da oslobode prolaz između stanice i pošte.

Pogledajte prilog 1
Što znači da se sa prolaza uklanja i restaurirana lokomotiva pored stanice, ali i da se ni peroni ne mogu iskoristiti za izlaganje lokomotiva i vagona pošto ih neće biti. To znači da eventualna muzejska postavka voznog parka koja već po prirodi stvari mora da zauzme prilično veliku površinu nije moguća jer nema gde da se postavi. To bi doduše moglo da bude negde izvan Beograda, ali tada muzej neće imati dovoljno posetioca da bi tako nešto bilo odbreno i da bi se pronašle pare za restauraciju voznog parka, za novu muzejsku zgradu i uređenje sasvim novog muzeja ogromne površine. Tako da je prilično nebitno šta misle u muzeju, ako nemaju prostornih mogućnosti za izlaganje i ako nema šanse da takva prezentacija bude dovoljno blizu da bi bila realna i održiva. ZBOG TOGA je ložionica poslednja nada za takvu izložbu. Zgrada postoji i blizu je posetioca. U blizini je i vodeni toranj i par drugih vrednih eksponata kao što je kružna skretnica. Dovoljno je da se zgrada dodeli muzeju da bi za sada bar imali gde da ispod krova sklone vredne lokomotive i vagove, pa onda sve može da čeka koliko god treba dok ne budemo imali para za restauraciju i izlaganje. U suprotnom, ako nameravaju da prodaju i "restauriraju" i ložionicu za gluposti koje mogu biti bilo gde drugde u gradu, u bilo kojoj zgradi, bukvalno će prodati 130 godina Srpske istorije "za šaku dolara". Železnica je bila naša veza sa Evropom, svetom i sa čitavom raseljenom Srbijom više od jednog stoleća. Železnica je nešto što je Srbiju tokom čitavog tog vremena povezivalo u jednu celinu, u savremenu Evropsku državu. To nije tek bilo kakvo "industrijsko nasleđe" koje se pod lažnom firmom zaštite i restauracije ustvari proda, uništi i pretvori nešto što apsolutno blage veze nema sa originalnom zgradom, njenim duhom, a pogotovo funkcijom, što bi se ustvari TREBALO štititi da bi ta reč imala ikakvog pravog smisla umesto što ljude vuče za nos i predstavlja čistu laž (recimo tobožnje "čuvanje" zgrade fabrike Beko). To su znači trenutni izbor i izgledi za budućnost, kad već moram da crtam kakva je situacija.
 
Sad je vise nema jel reko nesto al abar jel uzeo sebi stan
Dobro je sto su djimicno sklonili ogradu
 
Pominjalo se da bi restauirana lokomotiva pored stanice bila dislocirana u Muzej (tj zgradu glavne zeleznicke stanice kada bude rekonstruisana)
 
Što znači bacanje svih ostalih lokomotiva i vagona čak i ako to bude realizovano.

Inače, tokom čišćenja SA su već uništili neko fantastičnih i veoma starih predratnih drvenih vagona koji su bili sačuvani samo zahvaljući tome što su se železničke porodice uselile u njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551928#p551928:1l4544u6 je napisao(la):
stanisa » Ned Jul 15, 2018 10:34 pm[/url]":1l4544u6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551908#p551908:1l4544u6 je napisao(la):
Ksenija » 15 Jul 2018 07:08 pm[/url]":1l4544u6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551332#p551332:1l4544u6 je napisao(la):
Дошљак » Pet Jul 13, 2018 1:05 am[/url]":1l4544u6]Зна ли се можда у које блокове су предвидели школе, обданиште, МУП и ватрогасце?
A crkva? Imaju li i to u planu?

Mislim da se razmislja o "dzamiji", sa obzirom na investitore.
:) Jedna u parku bi sasvim pristajala. :D
3681966919.gif
:kk:
 
Ranie sam ovde spominjao da je bez veze rušiti tek napravljenu Promenadu i obaloutvrdu, i da bi po planu bi tu trebalo da se izlivaju samo površinske vode. Ali to je konačno stanje koje verovatno zavisi od izgradnje čitavog kanalizacionog sistema sa razdvojenim sistemima otpadnih voda: crpnih stanica, tunela kroz centar grada do Interceptora, samog Interceptora i budućeg postrojenja za prečišćavanje u Velikom selu. Šta će biti u međuvremenu, dok se sve to ne uradi, teško je reći. Možda će se i tu izlivati kanalizacija ako ne postoje kapaciteti da prihvate nove količine iz gomile novih kula. A čak i ako se uključe u stare cevovode, oni se i dalje izlivaju u Savu, pa se valjda stvar svodi na isto. Mora da se napravi ceo sistem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551902#p551902:dcflgxei je napisao(la):
JarJarBinks » Нед Јул 15, 2018 7:35 pm[/url]":dcflgxei]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551852#p551852:dcflgxei je napisao(la):
Дошљак » Sun Jul 15, 2018 2:28 pm[/url]":dcflgxei]Ја се плашим да су их исекли, била је и трећа локомотива, даља од те две, која није била зарасла већ зазидана у оном дивљем насељу иза ложионице. Остала је "котлина" код ње где је била насипана земља около, али ње више нема.


ЗУМА: Što dalje znači da će nenadoknadivi eksponati iz naše istorije i dalje rđati i raspadati se na nekom zabačenom koloseku sve dok ih ne iseku za staro gvožđe čim nekome zatreba prostor ili malo para za džeparac. Kao one dve lokomotive koje su decenijama bile pored ložionice i koje su, nadam se, zatrpali iskopanom zemljim (pošto ih odavno nisam video pa je pitanje postoje li još uvek). Znači sada ili nikada, budući da te lokomotive nemaju GDE drugde da budu smeštene.



Чуди ме да се већ нисте писмено обратили институцији која се зове Жељезнички музеј који ваљда има своје архиваре и дугогодишње стручњаке. Само претпостављати да је нешто закопано или исечено није ни мало довољно за разговор јер претпоставке нас никуд не воде.

Старе жељезничке локомотиве су велика историјска вредност и сигурно је тај Музеј основан од стране државе да се брине о таквим стварима. Наравно ми смо сиромашна земље тако да нам ни и авиони испред Музеја ваздухопловства рђају, али вреди спасти све што се може.

За све су потребни ентузијасти, активисти и идеје, стална критика и жаљење не води никуд. Ако третирамо државу као непријатеља онда не можемо ни очекивати боље резултате.
Плашим се да су железничком музеју везане руке по питању било какве иницијативе која захтева издвајање значајних новчаних средстава, као и већини других музеја у овој земљи нажалост. Музеј ваздухопловства је једва након договора управе аеродрома, ЈАТ технике, Војске и пристанка једне приватне транспортне фирме на донацију транспорта старих авиона успео да пребаци неколико старих авиона са гробља авиона ЈАТ технике у свој круг, а претило им је у супротном да их исеку за старо гвожђе.

Мислим да су из клуба љубитеља железнице слали молбу железници да пребаци три руиниране старе локомотиве и пола ГАНЗ гарнитуре које су остале око ложионице помоћу свог великог крана на вагоне и превуче до Дунав станице, али ми се чини да није било слуха за то. Плашим се да би и министарка плавуша и њени људи у управи предузећа железнице ово прокоментарисали у фазону "имамо довољан музеј у згради управе железнице са једном малом локомотивом, остало је старо гвожђе и треба зарадити на њему". Иначе се на списку локомотива понуђених као старо гвожђе међу десетинама дизел и електро локомотива серија 641, 642, 661 и 441 нашла и једна стара парњача серије 33.
 
Po ovim slikama ispada da se tek kopa kanalizacija? Gde onda ide sadrzaj kanalizacije zgrade BW Residnce nije mi jasno?

Jel Hercegovacka od juce pustena u saobracaj za automobile?
 
Vrh