Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495855#p495855:7kbuq3mh je napisao(la):
lepi » 26 Nov 2017 11:20 am[/url]":7kbuq3mh]
Pa nastavljena je na staru nemacku obaloutvrdu, kako mozebda potkopa nozicu,...
Ispod nozice koju pominjes je stara obaloutvrda koju su nemci napravili.
Ne može da se potkopa jer je na nju nadogradjen bedem koji kritikujes.
Koliko vidim nova obaloutvrda je nasuta preko stare nemačke, tj. ušla je dublje u korito.
Znači da mora da ima i svoju zaštitu, a stara nemačka više nije u funkciji jer je u nasutom delu.
Kontakt sa vodom mora da ima odgovarajući kamen, a ne materijal koji reka može da odnese.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495855#p495855:3cc1kp75 je napisao(la):
lepi » Ned Nov 26, 2017 11:20 am[/url]":3cc1kp75]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495677#p495677:3cc1kp75 je napisao(la):
dragan » Sub Nov 25, 2017 6:43 pm[/url]":3cc1kp75]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495672#p495672:3cc1kp75 je napisao(la):
lepi » 25 Nov 2017 04:58 pm[/url]":3cc1kp75]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495423#p495423:3cc1kp75 je napisao(la):
dragan » Pet Nov 24, 2017 1:24 pm[/url]":3cc1kp75]Pa, ovde uopšte nema kamena koji štiti nožicu obaloutvrde ?!

A, pošto su se blokovi razmakli, kiša će još više da ispira zemlju.
Sve će ovo da se sjuri i strmekne u reku, biće to još jedan surduk.
file.php
Ma sta pišete, kakva zastita nožice? Kakvi su ovo spinovi.
Pa nastavljena je na staru nemacku obaloutvrdu, kako mozebda potkopa nozicu, jedino da su nemci nesto z**** :lol:
Pogledaj na predhodnoj strani kako se gradi obaloutvrda l kako je PIM gradio u Zemunu.
Ispred betonske nožice mora da bude nasut kamen da je ne bi potkopala reka, a ovde ga nema.
Ispod nozice koju pominjes je stara obaloutvrda koju su nemci napravili. Ne može da se potkopa jer je na nju nadogradjen bedem koji kritikujes.

Deo koji se urusuio je deo gde nije bilo stare obaloutvrde, verovatno iz razloga koji su i tad bili kritični.
A sto ni posle pola veka nisu proverili zastu tu nije bilo zastitne obale, jasan pokazatelj ozbiljnosti gradnje ove obaloutvrde.

Kad se bolje zagleda ova slika pa vidi se krupan kamen ispod nožice. Sad je vodostaj viši pa se samo nazire kamen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495873#p495873:1r2vmt14 je napisao(la):
Vox91 » Ned Nov 26, 2017 1:06 pm[/url]":1r2vmt14]Proširiće se Stari savski i napraviće tunel u njegovom produžetku što je ok. Praviće se tunel u pravcu Mosta na Adi. Gazela će biti rasterećenija kada se završi obilaznica. Ne vidim svrhu mosta po sredini amfiteatra-super je to što je na Novom Beogradu široki Bulevar Djindjića, ali još jednom pitam kuda sa svim saobraćajem kada dodje do Savske? Kada bi postojao široki bulevar do npr. Hrama pa i nekako, a ovako se dolazi do uskih uličica koje ne mogu da podnesu iole veći saobraćaj. Ne vidim ni kako je moguće bušenje tunela. Uz to bi takav široki most presecao amfiteatar, pa prostor za petlju kod Savske. Nema svrhe...
Apsolutno se slazem. Centralno gradsko jezgro nema formu-kapacitet da prihvati vise saobracaja od trenutnog a i to je opterecujuce. Resenje ne treba traziti u novim mostovima na mestu gde grad nema kapacitet tako nesto da prihvati. Resenje je vecoj efikasnosti postojece infrastrukture (rekonstrukcija, dogradnja), izgradnji metroa i iznad svega menjanja svesti pojedinca. Naveo bih jedan podatak. Naime, grad Beč ima 1,8mil stanovnika, i oko 600k registrovanih vozila. Beograd sa svojih 1,2 registrovanih preko 0,5 mil vozila. U Becu javni prevoz funkcionise besprekorno, dok to u Beogradu nazalost nije slucaj, pa je u Becu neretko slucaj da porodice iz srednjeg staleža nemaju potrebu za autom, sto ne znaci da su siromasni i da to ne mogu da priuste kupovinu kola. Što nas dovodi i do konstatacije da se i na polju svesti moraju menjati stvari, sto ce svakako biti lakse izgradnjom metroa i davanjem ljudima mogucnost izbora.
 
Metro je obavezan. Gledam pre neki dan iz busa-u 90% automobila koje sam video je samo vozač. Ovde se autom ide i do trafike na uglu. I kada bi se izgradio metro pitanje je koliko bi vremena prošlo dok bi počeo masovno da se koristi i koliko bi ljudi bilo spremno da se odrekne putovanja sopstvenim autom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495892#p495892:g13ol15s je napisao(la):
geovuk » 26 Nov 2017 01:28 pm[/url]":g13ol15s]Kad se bolje zagleda ova slika pa vidi se krupan kamen ispod nožice. ...
Da, vidi se i kamen, ali koji je pomešan sa sitnijim materijalom, pa ga reka odnosi.
Kad se on ispere dovoljno, moguće je da kamen izgubi oslonac i sklizne u korito.
Mora da ima dovoljno kamena, tako složenog da reka ne može da ga destabilizuje.
 
Abraham":7rus8mzx je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495873#p495873 je napisao(la):
Vox91 » Ned Nov 26, 2017 1:06 pm[/url]":7rus8mzx]Proširiće se Stari savski i napraviće tunel u njegovom produžetku što je ok. Praviće se tunel u pravcu Mosta na Adi. Gazela će biti rasterećenija kada se završi obilaznica. Ne vidim svrhu mosta po sredini amfiteatra-super je to što je na Novom Beogradu široki Bulevar Djindjića, ali još jednom pitam kuda sa svim saobraćajem kada dodje do Savske? Kada bi postojao široki bulevar do npr. Hrama pa i nekako, a ovako se dolazi do uskih uličica koje ne mogu da podnesu iole veći saobraćaj. Ne vidim ni kako je moguće bušenje tunela. Uz to bi takav široki most presecao amfiteatar, pa prostor za petlju kod Savske. Nema svrhe...
Apsolutno se slazem. Centralno gradsko jezgro nema formu-kapacitet da prihvati vise saobracaja od trenutnog a i to je opterecujuce. Resenje ne treba traziti u novim mostovima na mestu gde grad nema kapacitet tako nesto da prihvati. Resenje je vecoj efikasnosti postojece infrastrukture (rekonstrukcija, dogradnja), izgradnji metroa i iznad svega menjanja svesti pojedinca. Naveo bih jedan podatak. Naime, grad Beč ima 1,8mil stanovnika, i oko 600k registrovanih vozila. Beograd sa svojih 1,2 registrovanih preko 0,5 mil vozila. U Becu javni prevoz funkcionise besprekorno, dok to u Beogradu nazalost nije slucaj, pa je u Becu neretko slucaj da porodice iz srednjeg staleža nemaju potrebu za autom, sto ne znaci da su siromasni i da to ne mogu da priuste kupovinu kola. Što nas dovodi i do konstatacije da se i na polju svesti moraju menjati stvari, sto ce svakako biti lakse izgradnjom metroa i davanjem ljudima mogucnost izbora.
A most za to nije potreban?
Ono, gradski prevoz, autobusi tramvaji, pa i metro se teleportuju preko reke?
E ljudi moji...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
abraham i voks mogu da iskoriste ovaj kisni dan i procitaju par hiljada postova ove teme gde je jako lepo analiziran problem mosta po sredini SA i saobracajnog povezivanja dve obale SA, mozda bi u tom slucaju izneli neki predlog ili argument koj vec nije spomenut i analiziran u sita crevca

inace, bih pitao abrahama kako bi on metroom preko save, teleportom, tunelom, novim mostom ili misli da treba ukinuti neku od postojecih saobracajnih veza dve obale, posto ih imamao vec visak, i neku od njih pretvoriti u metro koridor. mozda misli i da je skela koja bi povezivala dve obale zadovoljavajuce resenje?
 
@dragan
Koliko se secam, na temeljima stare je izgradjeno, ajde i ja da ne tvrdim stopostotno, a ne mogu da trazim 2 godine unazad slike.
 
Nepotrebna ironija...Svakako, izgradnjom kule Beograd sve priče o pravljenju mosta po sredini amfiteatra postaju besmislene, jer više neće biti nikakve mogućnosti za njegovu izgradnju.
 
Pa eto, da nije tog ludackog trznog centra preciznije njegovih nepotrebnih dimenzija odma pored kule na tom cosku je mogao ici most, na primer.
 
Ta stara i često ponavljana priča da bi most u produžetku Zorana Đinđića udarao u uske ulice pa saobraćaj ne bi imao gde da ode nema naročitog smisla. Prvo što bi makar preuzeo ogroman saobraćaj samog BNV-a (visoke zgrade+trgovina+zabava+rekreacija), pa onda TAJ saobraćao ne bi oduzimao od kapaciteta Gazele i Starog savskog mosta. A u slučaju da je taj novi saobraćaj BNV-a nedovoljan za još jedan most, on bi odvukao deo sadašnje i buduće gužve sa ostalih mostova, koja je već jeziva, a tek će da bude. Saobraćaj se uvek preraspoređuje po postojećim slobodnim kapacitetima, pa ako u okolini mosta postoje nove i široke ulice (SAO1,2,3 ...) nije naročito bitno da li most malo levo ili desno od DELA okolnog saobraćaja, izvan BNVa, koji bi ga TAKOĐE koristio. I u čemu je onda problem?
 
Eво да мало представим идеју и графички. Фокусирао сам се више на метро трасу са станицама, назначене су и станице које нису видљиве на мапи али се настављају на ову трасу. Метро би на НБГ и БнВ био на стубовима, на НБГ би пратио широко разделно острво у булевару АВНОЈа, у БнВ би после Куле Београд траса скретала ка Палати правде, где би исто била станица, па онда старом трасом пруге ка ГЖС тј. Савском тргу где би исто била станица, па онда би ишла S кривина пре уласка у метро тунел чија би цев ишла паралелно/изнад/између две тунелске цеви тунела ЕКОФ-Ботаничка башта, са станицом испод теразија, и онда даља траса би пратила друмски тунел са стајалиштем Деспота Стефана испод раскрснице Деспота Стефана и Џорџа Вашингтона. Онда би даље траса скретала иза СУПа 29. новембар у и кроз стари запуштени индустријски комплекс код бивше кланице би избила изван тунела па на стубовима премостила и Поенкареову улицу где би даље ишла паралелно са трасом пруге до Панчевца испод којег би прошла ка Ади Хуји и онда натраг на булевар Деспота Стефана куда би траса ишла ширкоим разделним острвом, па и даље Вишњичком.

Што се тиче друмског сегмента моста, он би служио као веза за трасу Јурија Гагарина-Владимира Поповића-Мост у наставку булевара АВНОЈ-Савски булевар (или како више називају да назову нову најширу и главну саобраћајнцу у БнВ). Иако изгледа као да тај булевар удара у неку врсту зида који представљају Савска улица и стари блокови Савског венца са уским и стрмим улицама, треба гледати на то да преко ове везе БнВ добија веома брзу и поуздану везу са мосом на Ади и УМПом (и свим деловима града кроз који ће исти пролазити у будућности кад буде комплетиран), као и новом БАС у 42. блоку.
 
taj most je poslednja rupa na svirali ove vlasti i nije u planu, realno josh jedno 15-20 godina, pogotovo sa prelaskom na ovu monstruoznu novu trasu metroa od nicega do nicega. Takodje, budimo realni, ne bi mogli da pricaju o "nevidjenom, eksluzivnom" BNV sa mega promenadicom da su kroz njega proterali josh jednu saobracajnicu, sto bi im oborilo cene kvadrata za par stotina evra. Ovo je kratkovidi cash grab projekat koji ce nas skupo kostati decenijama, jer kada se jednom izgradi ( a vec je obala zapisana projektima) moracemo da pravimo tunel ispod save za bilo koji dodatni potez izmedju delova grada, sto ce tek da bude papreno. To nije morao da bude most poput brankovog ali josh jedan poput tramvajskog je svakako trebao biti tu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495966#p495966:1dhubmlc je napisao(la):
Vox91 » Sun Nov 26, 2017 6:08 pm[/url]":1dhubmlc]Nepotrebna ironija...Svakako, izgradnjom kule Beograd sve priče o pravljenju mosta po sredini amfiteatra postaju besmislene, jer više neće biti nikakve mogućnosti za njegovu izgradnju.

naravno da ce biti moguce. Samo nece biti jedan vec dva mosta...

 
I za automobile, tramvaje, metroe, itd...Sto da ne.
 
Sto da ne? pa kroz koju cesh ulicu ovog "elitnog kraja", sa ovim urbanistickim planom, proterati dve trake za tramvaj/metro i dve trake za automobile, plus treba sve to negde nekako da podignesh prilaze mostu da ne bi presekao nevidjenu turisticku atrakciju - promenadu?
https://imgur.com/a/6VnB5
ovo im je aktuelna maketa prostora oko kule. tu ne moze i da se racva metro i trake za kola i da se imaju siroki trotoari za pesake pored trznog centra ili u ovoj drugoj ulici pored skupih zgrada i da se u sredini imaju stabla drveca.
 
Саша Бг;143694914 je napisao(la):
Снимљено јуче на Железничкој станици и у њеној околини:
20171125_134238.jpg


Лево пруга, десно није:
20171125_134216.jpg


Мали комби у великом шуту:
20171125_134523.jpg


Пешчана пустиња у бари:
20171125_134518.jpg


Две секундарне госпођице секу део вишежилног кабла опремљене црвеном торбом, кљештима за сечење жице, тестерицом ...:
20171125_134731.jpg

20171125_134736.jpg

20171125_134807.jpg



20171125_135242.jpg

20171125_135325.jpg

20171125_135351.jpg

20171125_135723.jpg

20171125_135430.jpg

20171125_135519.jpg

20171125_135824.jpg
SašaBG sa SSC
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495995#p495995:1bfxlzqv je napisao(la):
mradulovic » Sun Nov 26, 2017 7:52 pm[/url]":1bfxlzqv]Sto da ne? pa kroz koju cesh ulicu ovog "elitnog kraja", sa ovim urbanistickim planom, proterati dve trake za tramvaj/metro i dve trake za automobile, plus treba sve to negde nekako da podignesh prilaze mostu da ne bi presekao nevidjenu turisticku atrakciju - promenadu?

To je sve trebalo da bude isplanirano u okviru aktuelnog urbanistickog plana. Posto nije, morace neki drugi put.
Da je potrebno - potrebno je. Da je moguce - moguce je. Da je skuplje - skuplje je. No, s tim problemima postojeca vlast ne zeli da se suocava vec to lijepo prepusta narednim generacijama. Oni su svoje odradili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496000#p496000:1ryq302k je napisao(la):
RioBL » 26 Nov 2017 08:31 pm[/url]":1ryq302k]To je sve trebalo da bude isplanirano u okviru aktuelnog urbanistickog plana. Posto nije, morace neki drugi put.
Da je potrebno - potrebno je. Da je moguce - moguce je. Da je skuplje - skuplje je.
Sa ove strane u Bloku 18 ostavljeno je dovoljno prostora za pristup budućem mostu.
https://www.ekapija.com/real-estate/149 ... skom-bloku
 
Da li moze neka slika podruma ili prvog sprata BW residensa? Dobih pouzdanu info od momka koji radi na gradilistu da je to pod vodom vec dva meseca te da su radovi stali... :lol:
 
^^
Al samo mi objasni, uzmimo da je tacno, sta je tu smesno? :bash: :?
 
Vrh