[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495873#p495873 je napisao(la):
Vox91 » Ned Nov 26, 2017 1:06 pm[/url]":7rus8mzx]Proširiće se Stari savski i napraviće tunel u njegovom produžetku što je ok. Praviće se tunel u pravcu Mosta na Adi. Gazela će biti rasterećenija kada se završi obilaznica. Ne vidim svrhu mosta po sredini amfiteatra-super je to što je na Novom Beogradu široki Bulevar Djindjića, ali još jednom pitam kuda sa svim saobraćajem kada dodje do Savske? Kada bi postojao široki bulevar do npr. Hrama pa i nekako, a ovako se dolazi do uskih uličica koje ne mogu da podnesu iole veći saobraćaj. Ne vidim ni kako je moguće bušenje tunela. Uz to bi takav široki most presecao amfiteatar, pa prostor za petlju kod Savske. Nema svrhe...
Apsolutno se slazem. Centralno gradsko jezgro nema formu-kapacitet da prihvati vise saobracaja od trenutnog a i to je opterecujuce. Resenje ne treba traziti u novim mostovima na mestu gde grad nema kapacitet tako nesto da prihvati. Resenje je vecoj efikasnosti postojece infrastrukture (rekonstrukcija, dogradnja), izgradnji metroa i iznad svega menjanja svesti pojedinca. Naveo bih jedan podatak. Naime, grad Beč ima 1,8mil stanovnika, i oko 600k registrovanih vozila. Beograd sa svojih 1,2 registrovanih preko 0,5 mil vozila. U Becu javni prevoz funkcionise besprekorno, dok to u Beogradu nazalost nije slucaj, pa je u Becu neretko slucaj da porodice iz srednjeg staleža nemaju potrebu za autom, sto ne znaci da su siromasni i da to ne mogu da priuste kupovinu kola. Što nas dovodi i do konstatacije da se i na polju svesti moraju menjati stvari, sto ce svakako biti lakse izgradnjom metroa i davanjem ljudima mogucnost izbora.