Šta je novo?

Robne Kuce "Beograd" - [ Komercijalni objekti | Rekonstrukcija ]

"C&A" i "Deichmann" od 21. novembra u Robnoj kući u Zemunu
Utorak, 19. 11. 2013.|12:53 | Izvor: eKapija
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
rk_beograd_191113.jpg


Ovog četvrtka, 21. novembra, Robna kuća Zemun će širom otvoriti vrata za sve ljubitelje brendova "C&A" i "Deichmann".

- Drago nam je što smo uspeli da dovedemo ovako jake i široko poznate brendove u RK Zemun. Siguran sam da će naše posetioce obradovati ova informacija, a posebno činjenica da će na dan otvaranja "C&A" imati popust od 20% na sve artikle. Dodatno, ljubitelji nakita, tašni i modnih dodataka uz svaku kupovinu u "Dve šmizle" na poklon će dobiti par lepih minđuša, dok će brend obuće Primadonna imati popust od 10 do 30% - izjavio je Predrag Topić, iz kompanije "Confluence Property Management", koja od prošle godine operativno upravlja Robnim kućama Beograd.

Kako je obajsnio, cilj kompanije "Confluence" od kada su preuzeli operativno upravljanje Robnim kućama Beograd je bio da osveže i unaprede poslovanje ovog trgovinskog lanca, i da dovedu interesantne i poznate brendove na duži period.

- Zato smo i ponosni na ulazak brendova C&A i "Deichmann" u Robnu kuću Zemun - rekao je Topić.

On je najavio da kupce u Zemunu i ostalim robnim kućama očekuju mnogobrojne akcije, a sve informacije će se redovno postavljati na sajt Robnih kuća Beograd www.rkbeograd.rs".

Izvor: eKapija
 
Ja stvarno ne znam zašto jednostavno ne sklone ove stare, skoro renovirane, reklamne izloge?

Evo šta je ostalo
emabuha7.jpg

ejydymes.jpg

yza9ady5.jpg


Poslato sa telefona...
 
1-zato sto oklanjanje i dovodjenje u pristojno stanje nešto košta
2- zabolega du*pe za Bgd
3-gotovo da je bankrot

Sta je on to uradio za Beogradjane i Bgd i kada je bio na vrhuncu ,
pa da bi iko mogao da se zapita kako ili zašto još takvo rukglo stoji
jednostavno tako ce biti dok (nažalost) ne uspe da ,,uvalja,, (izvadi pare) drugome koj ce i to da upristoji.
 
Pa neka te reklamne panoe izda nekom za reklamu ili da godinu dana za dz a za uzvrat da neko sredi ,Potrebno 4 kante 3 u 1 farbe plave imamo plan 10 mkv stakla ili bolje pleksiglasa ,materijal za izloziti u boksovima ,i 2 dana sljakanja ekipe imamo plan
 
Mislim da je skuplje oblaganje gipsanim pločama i krečenje istih nego odnošenje.

Gipsarske radove su odradili pre par meseci, ali uzalud.
 
Pa tu je umjesto rigipsa trebalo staviti 2 milimetra debeo pocinkovani lim i udariti predhodno 3 flaha ako su vec htjeli da treaje.
 
Astrodule, kada si fotkao to, trebao si fotkati i taj soliter kod fontane i KRIMINALNO uništavanje čitave jedne strane fasade zgrade i isto tako KRIMINALNU nadogradnju, jedan od lepših solitera je to bio, a sada je postao horor.
 
Бивисе, сликање зграде (Отона Жупанчића број 1) изнад бившег ресторана, не спада под ову тему, јер нема додирних тачака са њом.
У прави си кад кажеш да су оне надоградње криминалне, гледам их кад сваки пут прођем поред, уосталом као и 95% надоградња у граду, али то већ спада у тему "ко им то дозволи". Можда имају сагласност од станара ?

Ипак ево слике са бинга, да остали чланови знају тачно о којој се згради ради:
 
Ispravka koja nema veze sa temom. U pitanju je stambena kula a ne soliter. Soliter je reč francuskog porekla i definiše zgradu koja stoji samostalno, nevezano za spratnost. Kako ova ima aneks, samim tim ne predstavlja soliter.
 
СТФ, то је тачно што кажеш што се стручних термина тиче. Ето, чак и ја то знам иако нисам те струке (грађевинско/архитектонске). Ипак признаћеш да је у народу опште прихваћен појам солитер, чим виде високу зграду, без обзира да ли стоји самостално или има анекс, зар не.
 
U narodu se ukorenio izraz soliter za svaku vertikalnu zgradu. Pretpostavljam da ako tako gledamo ni Beograđanka nije soliter.

Neke stvari su se ukorenile i to je to (soliter, kaladont, digitron, medijapan...)
 
Naravno da se u narodu ukorenilo, ali barem na forumu možemo ako želimo, da se izražavamo ispravno. Recimo, skoro smo radili praznične čestitke za opštinu i došli do dileme, da li čestitati "novogodišnje i božićne" ili "božićne i novogodišnje" ? Ispravno je "božićne i novogodišnje" jer je Božić pre nove godine i po katoličkom i po pravoslavnom kalendaru. Međutim, problem je nastao jer mi, Srbi slavimo katoličku novu godinu i naš Božić. U svakom slučaju, nastala je pobuna "patriJota" kako eto čestitamo katolički Božić, ali smo to ipak učinili na ispravan način jer je i zadatak opštine da edukuje stanovništvo.
 
Predrag Topić, menadžer u kompaniji "Confluence Property Management" - Oživljavamo robne kuće po celoj Srbiji
Utorak, 31. 12. 2013.|13:12 | Izvor: eKapija


Predrag Topić
U robnoj kući "Zemun", jednom od 33 maloprodajna objekta u vlasništvu "Robnih kuća Beograd", nedavno su otvorene radnje renomiranih internacionalnih kompanija C&A i "Deichmann". Ovo je samo poslednji u nizu pozitivnih događaja od 2012. godine, kada su "Robne kuće Beograd" angažovale "Confluence Property Management", vodeću kompaniju u oblasti upravljanja nekretninama na ovim prostorima, za rad na strategiji maloprodajnih objekata RKB, izdavanju prostora, tehničkom upravljanju, poslovnim analizama i izveštavanju i upravljanju potraživanjima.

O planovima kompanije "Confluence Property Management", novim zakupcima u objektima robnih kuća, razgovarali smo sa Predragom Topićem iz kompanije "Confluence Property Management".

eKapija: Doveli ste "C&A" i "Deichmann" u robnu kuću u Zemunu. Koji novi brendovi će stići u objekte "Robnih kuća Beograd"?

Veoma smo ponosni na činjenicu da smo uspeli da dogovorimo dugoročnu saradnju sa ovim uspešnim kompanijama u RK "Zemun" na više od 2.000 m2, i smatramo da će ona biti korisna za sve na koje utiče – "Robne kuće Beograd", kao jednog od naših glavnih klijenata, C&A i "Deichmann", "Confluence", i svakako za potrošače koji će imati mnogo širu i kvalitetniju ponudu nego do sada. Pre novih brendova, napomenuo bih da smo od 2012. godine i početka naše saradnje sa "Robnim kućama Beograd" doveli i otvorili više radnji kvalitetnih domaćih brendova kao što su "Centar bele tehnike", "N Sport", "Metro obuća", "Artinvest" i "Optika Starčević", imamo nove koncepte kao što je "Minicity" u RK "Beograđanka", a od internacionalnih brendova tu je "dm drogerie markt", dok je pre RK Zemun "Deichmann" u maju otvorio svoju prvu radnju u centru Beograda u RK "Terazije". Od ranije su na više lokacija prisutni "Mercator-S" sa svojim brendovima "Mercator Premium" i "Roda", kao i "New Yorker" i OVS, što ceo miks zakupaca u "Robnim kućama Beograd" čini vrlo raznovrsnim i prikladnim današnjoj situaciji na tržištu. Što se novih brendova tiče, kao vodeća kompanija koja upravlja nekretninama imamo gotovo svakodnevne kontakte sa svim značajnim maloprodajnim brendovima bilo da su već na tržištu ili ne, i u zavisnosti od obostranih poslovnih planova ćemo pokušavati da u što kraćem roku dodatno obogatimo ponudu u RKB.

eKapija: "Robne kuće Beograd" imaju objekte po celoj Srbiji. Kakva je tamo situacija i da li možete da najavite neke promene u njima?

- Od 23 objekta van Beograda, trenutno je 17 operativno, sa izdatih skoro 32.000 m2 prostora od preko 56.000 m2 ukupno u Robnim kućama. Već sam pomenuo brendove koji su prisutni u "Robnim kućama Beograd", i oni su prisutni na više lokacija širom Srbije – u Vršcu, Zrenjaninu, Valjevu, Užicu, Boru, Kragujevcu, Pirotu, Vranju, Leskovcu, Kraljevu. Kroz naše aktivnosti na ovom projektu se trudimo, a mislim i ostvarujemo, da na neki način damo mali doprinos privrednom razvoju Srbije kroz otvaranje novih maloprodajnih jedinica, samim tim i novih radnih mesta, u isto vreme pružajući adekvatnu i kvalitetnu ponudu stanovnicima gradova u kojima se nalaze objekti "Robnih kuća Beograd". Konkretne i detaljne promene u objektima van Beograda u narednom periodu se već nalaze u poslovnom planu za 2014. godinu, a mogu da ih sumiram u dva pravca: dovođenje novih zakupaca u objekte koji su već operativni, i opremanje i otvaranje objekata koji su trenutno zatvoreni, naravno u skladu sa raspoloživim investicionim sredstvima.

eKapija: Kakvi su planovi kompanije "Confluence Property Management" za 2014. kada su u pitanju "Robne kuće Beograd"?

- Osnovni cilj "Confluence"-a za bilo koji projekat je da povećava njegovu vrednost. Takav pristup imamo svi u kompaniji i to je ono u čemu smo vrlo dobri, da budem skroman. Kada su u pitanju "Robne kuće Beograd", 2012. i 2013. su bile godine postavljanja projekta na zdrave osnove. Najbolji pokazatelj toga je rast poslovnih prihoda i neto operativnog rezultata maloprodajnih objekata za preko 40%. U 2014. želimo da nastavimo sa rastom osnovnih pokazatelja uspešnosti i promovisanjem "Robnih kuća Beograd" kao poželjne destinacije za kupovinu, a to planiramo da uradimo putem nekoliko ključnih stavki. Prva i osnovna je otvaranje novih radnji u trenutno operativnim objektima, kako u Beogradu tako i van njega. Pokušaćemo da dovedemo nove internacionalne brendove u objekte kao i da proširimo saradnju sa postojećim strateškim partnerima. Druga stavka je osposobljavanje i otvaranje barem jednog trenutno zatvorenog objekta u kom će se nalaziti kvalitetni zakupci. Takođe, trudićemo se da poboljšamo vidljivost zakupaca u objektima, kao i atraktivnost samih objekata kako bismo privukli što više potrošača u njih.

eKapija: Koji su najjači aduti "Robnih kuća Beograd"?

- Glavna prednost objekata "Robnih kuća Beograd" je njihova lokacija. Skoro svi objekti se nalaze u centrima pešačkih zona ili na preseku značajnih saobraćajnih tačaka i tako imaju korist od prirodnog protoka ljudi na tim lokacijama. Upotrebljavajući ovu prednost, kao i stručnost i proaktivnost "Confluence" tima koji se bavi "Robnim kućama Beograd", verujem da će ovaj projekat uspeti da bude uspešan i održiv i na duži rok.

eKapija: Koliko su zakupci zadovoljni prometom?

- Prometi zakupaca, odnosno rezultati koje oni postižu, su možda i najvažniji pokazatelj uspešnosti jedne maloprodajne nekretnine, i "Confluence" mu posvećuje izuzetnu pažnju. Ugovori sa zakupcima mi ne dozvoljavaju da iznosim detalje u vezi sa ovom temom, samo mogu reći da su rezultati zadovoljavajući i u skladu sa današnjom situacijom na tržištu. Zakupci i mi se trudimo kroz zajedničke napore da ih konstantno poboljšavamo i unapređujemo. Na kraju dana, bilo koji vlasnik ili upravnik nekretnine će jedino moći da bude zadovoljan i uspešan ukoliko su rezultati zakupaca dobri. Iz tog razloga, "Confluence" se trudi i uspeva da uspostavlja najkonstruktivnije moguće odnose sa svim zakupcima na tržištu.

eKapija: Kakvi su generalni planovi "Confluence Property Management" u 2014. godini, šta možemo da očekujemo?

- Prvenstveno želimo da u svakom smislu unapredimo projekte koje trenutno vodimo – "Ušće Shopping Center", "Immo Outlet Centar", "Alta Shopping Centar", "Robne kuće Beograd" - i da im povećamo vrednost. To između ostalog podrazumeva da još preciznije istražujemo i utvrđujemo potrebe posetilaca tih objekata i da na osnovu toga uvodimo nove i odgovarajuće brendove i sadržaje, da budemo najbolji mogući partner trenutnim zakupcima, kao i da konstantno poboljšavamo tehničke performanse objekata. Dodatno, krenućemo sa operativnim angažovanjem na našem novom projektu "Vivo Shopping Park", gde ćemo pokušati da upotrebimo svu našu ekspertizu i primenimo je na ovaj tip maloprodajne nekretnine. Na kraju, želimo biti predvodnici u razvoju tržišta i promovisanju same oblasti upravljanja nekretninama, koja je nedovoljno poznata kod nas. Formulu za uspeh u postizanju tog cilja vidimo u konstruktivnoj saradnji sa svim stejkholderima, a pogotovo sa trenutnim i potencijalnim investitorima, javnim sektorom, medijima i poslovnim udruženjima.

eKapija: Kako se borite sa padom kupovne moći?

- U mestima i objektima gde postoji ovaj problem on primarno utiče na naše zakupce, a posredno i na nas. Zbog toga nam je važno da imamo dobar uvid u tržište i njegova dalja kretanja, kao i da održavamo stalnu komunikaciju sa zakupcima. Na osnovu ove dve aktivnosti možemo da donosimo kvalitetne odluke za dalje poslovanje. Ako npr. pričamo o "Robnim kućama Beograd", takav pristup je rezultirao otvaranjem C&A i "Deichmann" u RK "Zemun", a uz njih i Optike "Starčević", "Dve šmizle" i "La Casa Mia". Uz "Roda" supermarket, ovakav miks zakupaca zadovoljava potrebe potrošača, odgovara njihovoj trenutnoj kupovnoj moći i već je počeo da daje pozitivne rezultate.
 
stf":2ax6qfi3 je napisao(la):
jer je Božić pre nove godine i po katoličkom i po pravoslavnom kalendaru. Međutim, problem je nastao jer mi, Srbi slavimo katoličku novu godinu i naš Božić.

Kad već teramo "mak na konac" onda ne postoje katolički i pravoslavni kalendar, pa samim tim ni njihove Nove godine, već Julijanski i Gregorijanski kalendar (postoje pravoslavne crkve koje su prihvatile Gregorijanski kalendar).

Istina je da je lepo truditi se da se priča pravilno, ali neke stvari su se ukorenile i već dobile pogrešno značenje i to je gotova stvar (na moju veliku žalost).

Pre sam ispravljao ljude za takve "sitnice", ali ne vredi - svi te gledaju za sitničara, pametnjakovića i slično. Sad to radim samo sa bliskim ljudima i to samo ako opuštena atmosfera i da ne utičem mnogo na tok razgovora.

Ovaj forum se ističe od mnogih drugih što su ljudi (uglavnom) pismeni i upućeni u problematiku, pa ovakvi "off-topic-i" ipak dolaze do svesti i mogu biti korisni.
 
astrodule":4jugr3bf je napisao(la):
Kad već teramo "mak na konac" onda ne postoje katolički i pravoslavni kalendar, pa samim tim ni njihove Nove godine, već Julijanski i Gregorijanski kalendar (postoje pravoslavne crkve koje su prihvatile Gregorijanski kalendar).
Hvala na ispravci. :kk:
 
Е, сад ћу ја ђутуре да вас исправим :grand:

Неке православне цркве, наиме, користе Новојулијански календар, који ће се у дан поклапати са Грегоријанским негде до 2800. године. Новојулијански календар је, иначе, дело Милутина Миланковића, наручено од Српске православне цркве, која је потом - пошто браћа Руси, услед доласка бољшевика на власт, нису могли да се одлуче - одустала од сопственог предлога :D

(Астро)Дуки, наравно, као највиђенији астроном Фонтане и Старог меркатора, уз помоћ електронских сокоћала, могао би да припреми неки трећи, још савршенији календарчић...

Иначе, срећна Нова година, по сва три календара!
 
Godinama si postavljam pitanje zašto grad na fotografijama iz vremena SFRJ deluje tako skladno i čisto ... da li zbog manuelnih fotoaparata, specifičnih fimova tog vremena, štampe ....

.... oooo .... ne .... ako se malo pomnije zagledamo u tematiku, primetićemo čistu arhitekturu. Nema klima, kablova od kablovskih i interneta, satelitskih antena, različite stolarije, zastakljivanja, nadzidjivanja, dozidjivanja, preziđivanja, nadgradnji, budževina, karabudževina i svih produkata pada sistema. i nadolazeće anarhije.

Tužno je koliko smo uspeli da upropastimo grad i koliko je to postala uobičajena pojava, koja se čak masovno i brani.
 
Vrh