Kaldrma je loša za automobile a užasna je za bicikle. Beton je milina za vožnju u odnosu na kaldrmu koja nije za ovako prometnu saobraćajnicu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731766#p731766:2dxvslet je napisao(la):gKshko » 26 Apr 2020 02:41 pm[/url]":2dxvslet]Nije mi jasno zašto ne iskoriste postojeću kaldrmu koja je bila na tramvajskim bašticama i da jedan deo odrade skroz u kaldrmi, imali bi i lepše i trajnije rešenje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731766#p731766:1gvgej8h je napisao(la):gishko » Ned Apr 26, 2020 2:41 pm[/url]":1gvgej8h]Nije mi jasno zašto ne iskoriste postojeću kaldrmu koja je bila na tramvajskim bašticama i da jedan deo odrade skroz u kaldrmi, imali bi i lepše i trajnije rešenje.
Koja je razlika između rasklimatane kaldrme i ofrlje asfaltiranog dela neke ulice, nakon odrađenih naknadnih radova, osim u materijalu?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731790#p731790:t8lok1ew je napisao(la):jlaki » 26 Apr 2020 16:34[/url]":t8lok1ew]Istovremeno, kamen bilo kakav sigurno imamo iz sopstvenih, domaćih izvora, a za proizvodnju asfalta koristi se nafta koju uvozimo, pa bi i iz ekonomskih razloga u najvećoj mogućoj meri trebalo da se odustaje od korišćenja asfalta. Mnoge pametne države iz gore navedenih razloga upravo koriste alternativne materijale za popločavanje ulica, što je na duže staze isplatljivije, pogotovu u gradu koji nema uredne katastre podzemnih instalacija i gde svako može da kopa kako mu se prohte.
U Holandiji smo vozili po kaldrmi razdrndanim bajsem i bilo je udobnije nego na nekim beogradskim asfaltima.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731789#p731789:2v445wl3 je napisao(la):vucko » Today, 16:30[/url]":2v445wl3]Kaldrma je loša za automobile a užasna je za bicikle. Beton je milina za vožnju u odnosu na kaldrmu koja nije za ovako prometnu saobraćajnicu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731766#p731766:2v445wl3 je napisao(la):gKshko » 26 Apr 2020 02:41 pm[/url]":2v445wl3]Nije mi jasno zašto ne iskoriste postojeću kaldrmu koja je bila na tramvajskim bašticama i da jedan deo odrade skroz u kaldrmi, imali bi i lepše i trajnije rešenje.
Јавно комунално предузеће „Београдске електране” током дана изводи радове у зони раскрснице улица 27. марта и Мајора Илића, који би требало да буду завршени до сутра у јутарњим сатима. Како је саопштено из овог предузећа, радови се обављају због квара на магистралном топловоду.
Током извођења радова, без грејања су потрошачи у делу централне градске зоне, односно у рејону Улице 27. марта. Екипе за хитне интервенције биће на терену све до завршетка радова и пуштања топловода у функцију, прецизирано је у саопштењу.
Ne brinite se ništa. Biće sve to zamenjeno. Na svakih nedelju dana po metar napred.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732620#p732620:2xtcm7dk je napisao(la):zoran_m » 28 Apr 2020 14:35[/url]":2xtcm7dk]Nije isto mesto sad je ispred balkan beta par metara od prve intervencije u martu, takodje jedno 10ak metara odatle ima jos radova na kanalizaciji... Od kraja rekonstrukcije ukupno je bilo 5 ozbiljnijih intervencija u krugu od 30 metara, a kako i da ne bude kada nisu ni menjane mnoge instalacije.
A polako, tek smo na polovini. Kako sada stvari stoje, čeka nas još godina dana radova, pa onda novo kopanje zbog interceptora.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732764#p732764:1envot8p je napisao(la):milanobelgrade » 28 Apr 2020 06:24 pm[/url]":1envot8p]У оштрој конкуренцији лоших реконструкција коју је радила актуелна власт - мислим да имамо шампиона...
Hvala Dišo za ovu fotku (kao i za ove sa radovima koje ste ti i kolega Zoran okačili), evo mog posta od ranije gde sam pisao o tom istom šahtu. Neverovatno da su ostavili to tako. Znajući ih, verovatno neće ni pipnuti to, za njih je ta deonica završena.Zezeljko":3egeg2e5 je napisao(la):Postoji i rupčaga kod šahta prekoputa Valtera u 27. Marta. Zasuli šljunkom oko šahta i ostavili tako nepopločano.
Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk