Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

To su znači šine koje su služile za manevar 10ke do 1978.

knlj.JPG
 

Prilozi

  • cd.JPG
    cd.JPG
    168,8 KB · Pregleda: 3.859
Nije mi jasno zašto ne iskoriste postojeću kaldrmu koja je bila na tramvajskim bašticama i da jedan deo odrade skroz u kaldrmi, imali bi i lepše i trajnije rešenje.
 
Oni u ovoj ulici asfalt mesecima postavljaju, sa kockama verujem da bismo vreme merili u godinama...

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731766#p731766:2dxvslet je napisao(la):
gKshko » 26 Apr 2020 02:41 pm[/url]":2dxvslet]Nije mi jasno zašto ne iskoriste postojeću kaldrmu koja je bila na tramvajskim bašticama i da jedan deo odrade skroz u kaldrmi, imali bi i lepše i trajnije rešenje.
Kaldrma je loša za automobile a užasna je za bicikle. Beton je milina za vožnju u odnosu na kaldrmu koja nije za ovako prometnu saobraćajnicu.
 
Kaldrma je odlična za automobile jer sprečava divljačko ponašanje vozača automobila, od kojih mnogi ne prilagođavaju brzinu u ovim malim, stambenim ulicama gde je dominantno parkiranje i gde postoji mnoštvo raskrsnica sa neposrednom opasnošću da dođe do kontakta. Ulica poput ove na fotki koja nije prolazna treba da ima kaldrmu, a biciklisti će za tako malo preživeti, štaviše u nekoj drugoj državi biciklistima bi se obezbedio asfaltni koridor, ali čak i kad toga nema kod nas, kaldrmisane ulice su bolje upravo zbog uticaja na brzinu kretanja automobila. Bezbednost treba da bude na prvom mestu, pa makar po cenu komfora.

Istovremeno, kamen bilo kakav sigurno imamo iz sopstvenih, domaćih izvora, a za proizvodnju asfalta koristi se nafta koju uvozimo, pa bi i iz ekonomskih razloga u najvećoj mogućoj meri trebalo da se odustaje od korišćenja asfalta. Mnoge pametne države iz gore navedenih razloga upravo koriste alternativne materijale za popločavanje ulica, što je na duže staze isplatljivije, pogotovu u gradu koji nema uredne katastre podzemnih instalacija i gde svako može da kopa kako mu se prohte.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731766#p731766:1gvgej8h je napisao(la):
gishko » Ned Apr 26, 2020 2:41 pm[/url]":1gvgej8h]Nije mi jasno zašto ne iskoriste postojeću kaldrmu koja je bila na tramvajskim bašticama i da jedan deo odrade skroz u kaldrmi, imali bi i lepše i trajnije rešenje.

Razmisljaj kao Vesic.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731790#p731790:t8lok1ew je napisao(la):
jlaki » 26 Apr 2020 16:34[/url]":t8lok1ew]Istovremeno, kamen bilo kakav sigurno imamo iz sopstvenih, domaćih izvora, a za proizvodnju asfalta koristi se nafta koju uvozimo, pa bi i iz ekonomskih razloga u najvećoj mogućoj meri trebalo da se odustaje od korišćenja asfalta. Mnoge pametne države iz gore navedenih razloga upravo koriste alternativne materijale za popločavanje ulica, što je na duže staze isplatljivije, pogotovu u gradu koji nema uredne katastre podzemnih instalacija i gde svako može da kopa kako mu se prohte.
Koja je razlika između rasklimatane kaldrme i ofrlje asfaltiranog dela neke ulice, nakon odrađenih naknadnih radova, osim u materijalu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731789#p731789:2v445wl3 je napisao(la):
vucko » Today, 16:30[/url]":2v445wl3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731766#p731766:2v445wl3 je napisao(la):
gKshko » 26 Apr 2020 02:41 pm[/url]":2v445wl3]Nije mi jasno zašto ne iskoriste postojeću kaldrmu koja je bila na tramvajskim bašticama i da jedan deo odrade skroz u kaldrmi, imali bi i lepše i trajnije rešenje.
Kaldrma je loša za automobile a užasna je za bicikle. Beton je milina za vožnju u odnosu na kaldrmu koja nije za ovako prometnu saobraćajnicu.
U Holandiji smo vozili po kaldrmi razdrndanim bajsem i bilo je udobnije nego na nekim beogradskim asfaltima.
 
Intenzivno se radi kod Bajlonove pijace. Za neverovati.
Gradjani su naviknuti na Vesicem sistem gradnje - uklonjeni su trotari, hoda se po sljunku, prostor je skucen ogradama.
 
Prokleti Đilas koji nije zamenio magistralni toplovod u ulici koju nije ni rekonstruisao.

https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/1772 ... ora-ilica/

Јавно комунално предузеће „Београдске електране” током дана изводи радове у зони раскрснице улица 27. марта и Мајора Илића, који би требало да буду завршени до сутра у јутарњим сатима. Како је саопштено из овог предузећа, радови се обављају због квара на магистралном топловоду.

Током извођења радова, без грејања су потрошачи у делу централне градске зоне, односно у рејону Улице 27. марта. Екипе за хитне интервенције биће на терену све до завршетка радова и пуштања топловода у функцију, прецизирано је у саопштењу.
 
Jel ima slika ovoga što sad kopaju, čini mi se da nije isto mesto kao pre neki dan..

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Nije isto mesto sad je ispred balkan beta par metara od prve intervencije u martu, takodje jedno 10ak metara odatle ima jos radova na kanalizaciji... Od kraja rekonstrukcije ukupno je bilo 5 ozbiljnijih intervencija u krugu od 30 metara, a kako i da ne bude kada nisu ni menjane mnoge instalacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732620#p732620:2xtcm7dk je napisao(la):
zoran_m » 28 Apr 2020 14:35[/url]":2xtcm7dk]Nije isto mesto sad je ispred balkan beta par metara od prve intervencije u martu, takodje jedno 10ak metara odatle ima jos radova na kanalizaciji... Od kraja rekonstrukcije ukupno je bilo 5 ozbiljnijih intervencija u krugu od 30 metara, a kako i da ne bude kada nisu ni menjane mnoge instalacije.
Ne brinite se ništa. Biće sve to zamenjeno. Na svakih nedelju dana po metar napred. :)
 
У оштрој конкуренцији лоших реконструкција коју је радила актуелна власт - мислим да имамо шампиона...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=732764#p732764:1envot8p je napisao(la):
milanobelgrade » 28 Apr 2020 06:24 pm[/url]":1envot8p]У оштрој конкуренцији лоших реконструкција коју је радила актуелна власт - мислим да имамо шампиона...
A polako, tek smo na polovini. Kako sada stvari stoje, čeka nas još godina dana radova, pa onda novo kopanje zbog interceptora.
 
Zezeljko":3egeg2e5 je napisao(la):
Postoji i rupčaga kod šahta prekoputa Valtera u 27. Marta. Zasuli šljunkom oko šahta i ostavili tako nepopločano.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Hvala Dišo za ovu fotku (kao i za ove sa radovima koje ste ti i kolega Zoran okačili), evo mog posta od ranije gde sam pisao o tom istom šahtu. Neverovatno da su ostavili to tako. Znajući ih, verovatno neće ni pipnuti to, za njih je ta deonica završena.
O garantnom roku, tehničkom pregledu i prijemu ulice nećemo razgovarati, znamo kako to ide u Beogradu poslednjih godina.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Moze im se.
Videli su da stanovnistvo ne reaguje.



Ovo sto mi kucamo, macku o rep.
 
Vrh