Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Stanje je apsolutno redovno. Sav fuš, sav krš i sav nedovrš, su i dalje prisutni u istoj kvantitativnoj i kvalitativnoj metrici, na koju smo se navikli još od maja meseca. No, nekolicina gradilišta lepo napreduje - pa tako:

CU37 lepo napreduje:
20210810_081739.jpg

CD46 lepo napreduje:
20210810_082033.jpg

DC lepo napreduje:
20210810_081939.jpg

CD47 lepo napreduje:
20210810_082248.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870449#p870449:mjpi76mz je napisao(la):
solecar » Yesterday, 23:51[/url]":mjpi76mz]Tačno je da ne možeš da zabraniš vožnju svega na trotoaru, ali kada vidim neke kako se trotinetom probijaju kroz gužvu, pomislim kako tako nešto i nije loše zabraniti (u nekim situacijama). Ali onda se setim i kako jako malo njih nosi zaštitne kacige, i kako se onaj nesrećnik slupao na tramvajskim šinama u 27. marta.
Ja bih recimo na trotoaru dozvolio i trotinete i bicikle, ali da se moraju kretati brzinom pešaka kada je gužva, tj. maksimalno brzinom rekreativnog trkača.
 
Eh, još da u Srbiji žive Švedjani, Srbija bi bila Švedska :)

I pored zabrane da se vozi trotoarom, neophodno je biti oprezan prilikom izlaska iz radnje da te neko ne pokupi bajsom.
 
Nerealno je zabraniti vožnju trotoarom u gradu gde nemaš bici staza, u ulicama gde bici staza postoji naravno da ne treba da koriste trotoar ali tamo gde je nema treba samo ograničiti brzinu (na nekim frekventnijim mestima samo da se gura) i ako redovno budeš kažnjavao one koji krše brzo će se svi upristojiti.
 
Problem je što će doći pandur koji mora da ispuni kvotu, pa će naplatiti kaznu od mene koji vozim oprezno po trotoaru i nikoga ne ugrožavam, ali će on proceniti da bahato vozim.

A za to vreme će proći napaljeni klinac, ali će pandura mrzeti da ga juri, jer je lakše pisati kaznu sporijim vozačima.
 
Nisu stare priče. Barem se sada zahvaljujući kvalitetu materijala ploča, vide izlazi iz Dalmatinske i Palmotićeve, jer su tamno sive boje.
 
Prekjuče sam video oboreni semafor i izbrojao koliko je dana prošlo od izletanja tramvaja.
 

Prilozi

  • vuckovic.png
    vuckovic.png
    380,7 KB · Pregleda: 2.437
Ovo je malo teži zadatak od gomile peska...
zahteva neko znanje da se ovo sve spoji...ne možeš angažovati dva Vukovca da skloni gomilu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
samo da su uredili malo još tramvajske baštice...i ulici generalno nista ne bi falilo...sve sa ovom rerto katicom...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Мени су баш ове баштице давале дух целог тог краја. Тротоар је био криминална.
 
Isto kao i u Bulevaru, te romantizujte raspad, zaista je promašaj što nisu prebacili šine u sredinu ali ono je bio očaj.
 
Jeсте штета што шине нису померене на средину, али то је због дрвореда. Мени је трамвајска пруга била ок. У горем стању су били делови где је био асфалт око шина. А највећи распад су били тротоари.
 
Da se razumemo, i meni je ova baštica davala smek celoj ulici, kad kažem uobličili mislio sam samo da je oiviče sa ovom starom kaldrmom...i naravno promene asfalt na putu...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bastice treba da ostanu gde jesu. Ne treba nam jos jedna Vojvode Stepe. Bahato parkiranje se resava kaznama, ne prrtumbavanjem cele ulice.
 
Mogli bi smo Bulevar kralja Aleksandra da rekonstruišemo i da vratimo šine na stranu. :wink:
 
Војводе Степе има проблем са лошом регулацијом плацева, доста их је у предратној линији, па отуд нема крштеног тротоара, мада саобраћај ок функционише у једној траци за аутомобиле и са средњом жутом за аутобусе и трамваје. Можда је и овде могло нешто да се осмисли, верујем да су могли да жртвују паркинг места за рачун пешачког острва-стајалишта јавног превоза, и овако има неколико бесмислених пешачких острва дуж ове четири улице.
 
Slućaj je tako hteo da sam tokom ove nedelje koristio tramvaje na celoj deonici od ZOO vrta do Vuka i to ujutru i popodne do/od posla pa ću ovde izneti skromno zapažanje koje upada u oči.

Veliki nedostatak je taj što su faktički sva tramvajska stajališta ostala na istim mestima kao pre rekonstrukcije, nisu uzeli u obzir da ih pomere na mnogo logičnija i praktičnija mesta! Zbog takta semafora tako tramvaji BUKVALNO uvek zaglave na istim mestima, a najkritičnije su raskrsnice sa 29. novembra i Takovskom gde su čekanja višeminutna! Zar je moguće da nike nije razmišljao da se stajališta postave posle raskrsnice a ne pre?

Inače putnika je jako malo, ok avgust je, ali tramvaji su u špicevima bukvalno prazni, dok je 79 solidno popunjen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873209#p873209:2xp66xio je napisao(la):
Дошљак » 20 Avg 2021 20:45[/url]":2xp66xio]Војводе Степе има проблем са лошом регулацијом плацева, доста их је у предратној линији, па отуд нема крштеног тротоара, мада саобраћај ок функционише у једној траци за аутомобиле и са средњом жутом за аутобусе и трамваје. Можда је и овде могло нешто да се осмисли, верујем да су могли да жртвују паркинг места за рачун пешачког острва-стајалишта јавног превоза, и овако има неколико бесмислених пешачких острва дуж ове четири улице.
Parking mesta nije dobro žrtvovati. Problem je što i sa trenutnim brojem parking mesta zna da se napravi i po tri kruga oko nekog bloka ulica da bi se našlo parking mesto. Dorćolu je preko potrebna neka garaža ili garaže, ali to opet povlači za sobom ono što je pisano u jednoj od tema o parkinzima, da je pitanje koliko bi ljudi koristili tako nešto. Kada se spominjalo proširenje Makenzijeve, jedan od forumaša, koji živi tamo, je bio protiv toga, jer bi to značilo da se ukidaju parking mesta i da ne može da se parkira pod prozorom, sve i da dobije za džabe parking mesto u garaži u Baba Višnjinoj.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=873216#p873216:2xp66xio je napisao(la):
markobg » 20 Avg 2021 20:55[/url]":2xp66xio]Veliki nedostatak je taj što su faktički sva tramvajska stajališta ostala na istim mestima kao pre rekonstrukcije, nisu uzeli u obzir da ih pomere na mnogo logičnija i praktičnija mesta! Zbog takta semafora tako tramvaji BUKVALNO uvek zaglave na istim mestima, a najkritičnije su raskrsnice sa 29. novembra i Takovskom gde su čekanja višeminutna! Zar je moguće da nike nije razmišljao da se stajališta postave posle raskrsnice a ne pre?

Inače putnika je jako malo, ok avgust je, ali tramvaji su u špicevima bukvalno prazni, dok je 79 solidno popunjen.
Svojevremeno, kada sam razgovarao sa ljudima iz DJP, dobio sam odgovor za neka stajališta, da ne može posle semafora, zato što onda vozilo prvo mora da stane na semafor, pa tek onda na stajalište.

Sa druge strane, sva stajališta na potezu Zoo vrt - Bulevar despota Stefana, izmeštena su, osim možda onog kod Braće Baruh. Takođe je i stajalište kod Mašinskog fakulteta (smer ka Dorćolu), pomereno.
 
Problem sa bašticama u sredini je to što iziskuju uguravanja ostrva sa stajalištima na mestima i u ulicama koje možda prethodno nisu uređene i dovoljno široke za takve postavke. Rezultati takvih pretumbacija su ulice poput Vojvode Stepe, koja je postala toliko tesna - ne samo fizički-prostorno, nego i vizuelno, jer nekako odiše tesnošću i nabijenošću - da vozači voze još sporije čak i kad pred sobom imaju čist put. Uz to je postala kolekcija izvaljenih bandera, znakova i ograda upravo od mnogobrojnih vozila koja su se greškom zaletala na ta ostrva. I trake izgledaju kao slalom - poligoni za sportsku vožnju, a ne normalni kolovozi za normalno kretanje po gradu.

Ometanje bahato parkiranih i zaustavljenih nije dovoljan da se baštice premeštaju u sredinu kolovoza. To je prosto besmisleno, očekivati da se čitave ulice pretumbavaju da bi se suzbilo nešto za šta već postoje deklarisani propisi, akcije i sankcije. Te stvari se rešavaju tako što se pusti patrola da ide gore - dole ceo dan i namlati po milion dinara kazni dnevno. Ako se to ne sprovodi već ovako (a savršeno je za punjenje budžeta i jačanje reda i discipline) onda je jasno da Grad prosto NE ŽELI da suzbija bahato parkiranje i zaustavljanje i nema tih baštica, pretumbacija i kombinacija (van zakonoizvršnih i sankcija) koje će to da reše.
 
Vrh