Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Po prvi put, mislim da (meni omiljeni predstavnik gradske vlasti) gos'n Stojčić govori realno. Mogao je, komotno, da doda i četiristopedesetak dana probijanja roka :). No, na meni je da pravim reportaže, a ne da savetujem VeUpravu. Današanje reportaža je iz perspektive vozača, jer je ulica kako-tako puštena u saobraćaj celom svojom trasom. Krećemo iz Pjarona de Košćuška (ili Tadeuša de Mondezira).

Desno:
20210212_080709.jpg

Levo:
20210212_080711.jpg

Radnika danas nema - 'ladno:
20210212_080736.jpg

Ali ima istih onih prizora iz peške-reportaža:
20210212_080741.jpg

'Ladno jutro je uzrok i nedostatka bicikala i trotineta (uz bagere i traktore sa gradilišta), ali mogu vam reći da je to takav jedan haotični galamatijas inače:
20210212_080750.jpg

CU37 lepo napreduje, mada jutros ni kod njih nema radnika:
20210212_080801.jpg

CU raskrsnica:
[attacBlhment=0]20210212_080807.jpg[/attachment]
Blatnjava i raskopana KP raskrsnica - samo jedan dostavni kamion, a inače bude velika gužva na šinama:
20210212_080822.jpg

KNJLJ raskrsnica:
20210212_080858.jpg

Ni kod Dobračine nije gotovo:
20210212_080906.jpg

Kod Crkve isprva deluje gotovo (osim ovog debilnog ostrva, i gomile sitnih frljoka na trotoarima):
20210212_080912.jpg

Za kraj, Francuska i isti prizor raskopanih trotoara:
20210212_080927.jpg
 

Prilozi

  • 20210212_080807.jpg
    20210212_080807.jpg
    241,7 KB · Pregleda: 3.990
Ovo da je urašeno barem kvalitetno ako nije moglo i brzo, bila bi odlična rekonstrukcija. Puštanje trake u kojoj su šine za vozila je odličan potez.

Veliki problem su semafori, jer češće upadaju u "kontru" nego što otvaraju zeleni talas. Bukvalo 4 od 5 puta se dešava da kad krenem od Vuka do Dorćola na svaki, ali svaki semafor stignem kada se pali crveno. Znači upali se zeleno, krenem i kad stignem na sledeći tačno stižem da početak crvenog. I tako svaki semafor. Ne znam kako su to uspeli , ali vidim da se po novim rekonstruisanim ulicama to često događa, kao npr u Vojvode Stepe isto zna da se desi, ali ređe nego ovde. To iritira baš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821580#p821580 je napisao(la):
GOJE » Uto Feb 09, 2021 10:09 am
Kažu da je ovde bilo sve završeno, ali da je izašlo neko podzemno čudovište, i od tada se niko ne usuđuje da se vrati i popravi ovo mesto:

Molim? :shock: Šta je izašlo? (Neko besmisleno opravdanje garantovano...)
 
2 godine se trudim ali sam evo nadomak kraja rekonstrukcije morao da pokleknem i pao sam kao kruška sinoć na šljunku kod ugla Cara Dušana i Kralja Petra. Tad sam primetio i to da se neki ljudi parkiraju ne samo na tramvajskim šinama nego i na šljunku između zgrada i ivičnjaka
 
Betonirali su i onaj luk.
Knićaninova 1 by Dark Pale, on Flickr

Sredili podlogu za pokockavanje u Knićaninovoj.
Knićaninova 2 by Dark Pale, on Flickr

Lejla za lukac sređena.
Knićaninova 3 by Dark Pale, on Flickr

Rupa koja je preživela.
Višnjićeva 1 by Dark Pale, on Flickr

Kralja Petra 1 by Dark Pale, on Flickr

Kralja Petra 2 by Dark Pale, on Flickr

CU37 lepo napreduje.
Kralja Petra 3 by Dark Pale, on Flickr

Danas sređuju između Kralja Petra i Rige od Fere.
Rige od Fere 1 by Dark Pale, on Flickr

Rige od Fere 2 by Dark Pale, on Flickr
 
Zar je dobro sto su sine za vozila?
To znaci da ce automobili neprekidno da blokiraju tramvaje i obrnuto.
Dobar sistem i brz tramvaj su u Bulevaru ili Nemanjinoj gde toga bas nema.
 
Ne bih da budem ptica zloslutnica ali deluje mi da će pokockavanje Knićaninove biti zaludan posao budući da je zgrada "Dorćol centar" i dalje u podzemnoj fazi gradnje. Mislim da će kamioni i mešalice uništiti kocku kao što se desilo u kaldrmisanom odsečku Maksima Gorkog prilikom izgradnje Merin Hill-a
 
I pored činjenice da tramvaj neće još bar "pedesetak minus desetak dana", šine do skretanja ka depou se redovno čiste, a vozila sa trase često uklanjaju.
20210215_093351.jpg

Tramvaji se povremeno šepure ovom trasom, ali još nisu došli do same Knićaninove ulice i ulaska u depo. Zaista je pitanje kako će to funkcionisati sa gradilištem Dorćol centra. Naravno, nakon Knićaninove nema ni govora o skorom testiranju tog preostalog dela trase:
20210215_093402.jpg
 
U Dobračinoj ulici sam zatekao platan koji plače. Nije mi se javio lik bogorodice niti bogomladenca. Možda će se ukazati nekom dostojnijem:
20210217_092044.jpg

No, zatekao sam treći (od ukupno 42) urađeni spoj starog i novog trotoara:
20210217_093241.jpg

Zatim, dijagolnalno od njega sam obišao i onaj davno završeni prvi takav spoj:
20210217_093329.jpg

MC_-ova neravnina i dalje odoleva:
20210217_093350.jpg

Neverovatno mi je kako majstori, u svakom prolazu, odrade malo posla (npr. deseti deo), a onda prave mesečne pauze:
20210217_093435.jpg

Ovim čudnim uglom sam hteo da uhvatim dva nedovršena spoja trotoara:
20210217_093456.jpg

Kao i prekoputa:
20210217_093517.jpg

Kao i na sledećoj raskrsnici:
20210217_093558.jpg

I opet prekoputa:
20210217_093624.jpg
 
A onda, ničim izazvani, idemo na letos završenu deonicu:
20210217_093713.jpg

Da je kvalitetno - nije:
20210217_093730.jpg

Da je završeno - nije:
20210217_093742.jpg

Da je funkcionalno - nije:
20210217_093904.jpg

Da je pametno - nije:
20210217_093921.jpg

Da je lepo - nije:
20210217_093930.jpg

Da se dobro drži - jok:
20210217_094004.jpg

Da je pedantno - jok:
20210217_094014.jpg

Da sadrži misteriju kablova koji vire iz plastičnih creva u tramvajskim bašticama - DA!
20210217_094028.jpg
 
Zelenilo je aktivno:
20210217_094113.jpg

Oko platana se sada trude da ne bude šljunkovito i šutovito:
20210217_094118.jpg

Kopaju se rupe i dovozi humus, da bi se ispred pijace formirao nov drvored - veliki plus za to!
20210217_093844.jpg

Tako da ova gospođa možda i dočeka da sedi u hladu jednog dana:
20210217_093830.jpg

I za kraj, pogled na najstariji beton iz ove rekonstrukcije - ima njemu već petstotina dana:
20210217_094220.jpg
 
Nakon betoniranja podloge za asfalt između šina i Zoo vrta, radnici danas otkopavaju skretnicu od nagomilane zemlje.
Pjarona de Mondazira 1 by Dark Pale, on Flickr

Neko kuče je ovekovečilo svoje šape, ostavili su jedno 1-2 cm debljine za finalni sloj.
Pjarona de Mondazira 2 by Dark Pale, on Flickr

Ka zapadu uobičajeno.
Pjarona de Mondazira 3 by Dark Pale, on Flickr

Stajalište između Jevrejske i Braće Baruh je popločano.
Braće Baruh 1 by Dark Pale, on Flickr

CU37 lepo napreduje.
Cara Uroša 1 by Dark Pale, on Flickr

Ekipa "Kalabići" određuje visinske uslove.
Cara Uroša 2 by Dark Pale, on Flickr
 
Molim vas da vise ne koristite izraz "lepo naoreduje" vezano za ovu rekonstrukciju.
Svi vidimo kako napreduje.
 
Taman kad završe "rekonstrukciju" trenutne deonice, mogu odmah da krenu ispočetka od Vukovog spomenika. Ova rekonstrukcija mu dođe kao moderno "Zidanje Skadra na Bojani" u beogradskoj izvedbi.
 
Pa naravno, nisu valjda Car Dušan ili Kraljica Marija, manje zaslužili da budu održavani od tamo nekog Gejt(s)a (pa makar bio i zlatan), ili te porodice Sagrada (za koju nisam ni čuo)?
 
Ostadoše mi tri sličice sa jučerašnje šetnje. 'Mesto da ih bacim, evo još malo hejta. Dakle, napominjem da se radi o završenoj deonici. Zvoncetov granit izgleda nije baš najgranitniji:
20210217_100854.jpg

Vlasnik ove registarske tablice odgovoran je za nepočinstvo prema granitnim kockama ispod - žao mi je što nisam uslikao širi kadar, da vidite tu bahatost u parkiranju (edit - vidi se na sledećoj slici :)):
20210217_100921.jpg

A evo gde na završenoj deonici stoje kontejneri:
20210217_100941.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=824460#p824460:v1alvn12 je napisao(la):
Berislav » Thu Feb 18, 2021 1:16 pm[/url]":v1alvn12]

Peščana faza.
Braće Baruh 1 by Dark Pale, on Flickr

U ovim gornjim "završenim" deonicama nisu ni stavljali pesak, čak nisu stavljali ni ovaj usitnjeni kamen ispod kocki već su kocke direktno stavljali na onaj šljunak, nadzor nepostojeći.
 
Vrh