Šta je novo?

Rekonstrukcija Trga Nikole Pašića

Pitam najozbiljnije, da li postoje projekti i koje kompanije ih izrađuju, da li neko zna?
 
Čak i sa tunelima i metroom teško bi išla priča o novoj velikoj pešačkoj zoni u centru grada do kog sa istoka direktno vode svega 2 pravca i prilaza za gradski prevoz - Kralja Milana i BKA/Nikole Pašića.
Нема потребе за ширењем пешачке у центру више уопште. Оно што сада треба јесте ширење тротоара и пешачких прелаза, да постоје нормалне путање кретања.

To je tvoje mišljenje i nemam ništa protiv njega. Lepo bi bilo i da si napisao zašto ne treba, kao što nisi. Moje je da je treba prosiriti na sve ulice koje udaraju na ili seku Knez Mihajlovu do Vasine i Uzun Mirkove. Automobili tu nemaju sta da se umuvavaju. Kolarčeva i Vasina ne može, moraju trole tuda da idu i mora dostava ujutru, kao i hitni slučajevi. Ali bez obzira što nedge i ostane asfalt, ukinuti saobracaj za sva motorna vozila, osim motocikala. U krugu Francuska, Vasina, Uzun Mirkova, Pjarona De Mondezira, Cara Dušana - isto pešačka zona svuda gde može, osim tako da stanari mogu da pridju do svojih zgrada i unutar parkiraju svoje automobile. Ulicna parking mesta, osim za dostavu - ne treba da bude. To povlači bar jos jednu veću javnu garažu. Za vece trotorare i pesacke prelaze sam saglasan. Moje mišljenje je ovakvo zato što mislim da i dalje imamo prezagušen centar grada automobilima. To mislim kao vozač i ljubitelj automobila koji obožava da vozi svoj auto.
 
Ljudi žive, rade i studiraju tamo.
Ne može da se odseca i saobraćajno obogalji toliko veliki a toliko važan i posećen deo grada.

A centar se može delimično rasteretiti od automobila samo kada se naprave tuneli i prstenovi / obilaznice. Bez toga nema šanse. A i sa time ne bi nikad mogla da bude pešačka zona od 50 blokova u delu grada sa toliko puno radnih mesta, obrazovnih ustanova, domaćinstava i još i turističkih lokacija.
 
Poslednja izmena:
To je tvoje mišljenje i nemam ništa protiv njega. Lepo bi bilo i da si napisao zašto ne treba, kao što nisi. Moje je da je treba prosiriti na sve ulice koje udaraju na ili seku Knez Mihajlovu do Vasine i Uzun Mirkove. Automobili tu nemaju sta da se umuvavaju. Kolarčeva i Vasina ne može, moraju trole tuda da idu i mora dostava ujutru, kao i hitni slučajevi. Ali bez obzira što nedge i ostane asfalt, ukinuti saobracaj za sva motorna vozila, osim motocikala. U krugu Francuska, Vasina, Uzun Mirkova, Pjarona De Mondezira, Cara Dušana - isto pešačka zona svuda gde može, osim tako da stanari mogu da pridju do svojih zgrada i unutar parkiraju svoje automobile. Ulicna parking mesta, osim za dostavu - ne treba da bude. To povlači bar jos jednu veću javnu garažu. Za vece trotorare i pesacke prelaze sam saglasan. Moje mišljenje je ovakvo zato što mislim da i dalje imamo prezagušen centar grada automobilima. To mislim kao vozač i ljubitelj automobila koji obožava da vozi svoj auto.
Da je to sve ravno kao u NS, pa još i da bude mesta diskusiji. Ovako nema teorije. Kolovoz je neophodan u brdovitom gradu kao što je BG. Ajde mi reci ko bi koristio biciklističku stazu u onoliko strmoj Pariskoj? Osim profi biciklista naravno.
 
Da je to sve ravno kao u NS, pa još i da bude mesta diskusiji. Ovako nema teorije. Kolovoz je neophodan u brdovitom gradu kao što je BG. Ajde mi reci ko bi koristio biciklističku stazu u onoliko strmoj Pariskoj? Osim profi biciklista naravno.
Preko 10 posto svih putovanja u CIrihu su biciklom. U gradu koji ja znacajno brdovitiji od Beograda. Ali i sa neuporedivo boljomi razvijenijom mrezom staza.

Kao i po pitanju dileme izmedju auta i javnog prevoza. Ljudi ne vole da se voze autom nužno, samo to biraju jer su sve ostale opcije inferiornije. Kada se izgradi zadovoljavajuća infrastruktura i alternativni vidovi prevoza postanu brži i jednostavniji, ljudi se vrlo lako odreknu putovanja autom.
 
Vrh