Šta je novo?

Rekonstrukcija tramvajske mreze u Milentija Popovica

Пон, 25. јун 2007.
Сутра отварање раскрснице Трећег булевара и улице Милентија Поповића

Раскрсница улице Милентија Поповића и Трећег булевара за саобраћај ће бити отворена сутра у раним јутарњим часовима. Истовремено, на раскрсници Булевара Михаила Пупина и Милентија Поповића почеће радови на реконструкцији трамвајских шина, који ће трајати петнаестак дана.

Због ове реконструкције, возила јавног градског превоза која су до сада саобраћала улицом Милентија Поповића преусмеравају се у улицу Пролетерске солидарности. Возила која се крећу из правца Бранковог моста скретаће у Пролетерске солидарности, а возила која иду ка Бранковом мосту код хотела „Хајат” могу скренути десно и преко улице Владимира Поповића поново скренути ка Бранковом мосту или продужити право ка Старом савском мосту.
Извор. beograd.org.yu
Линк: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1280486
 
Zamena tramvajskih šina po celom gradu
Sve raskopano kod „Buvljaka“
Autor: Goran Svilar | 30.06.2007 -
sine.jpg

JUL: Radovi u Milentija Popovića, Proleterske solidarnosti i Bulevaru Mijhajla Pupina.
AVGUST: Zatvaranje Savskog mosta zbog zamene šina

Rekonstrukcija tramvajskih šina u Milentija Popovića trajaće do kraja jula, a onda se radovi premeštaju na Savski most, koji će biti zatvoren u septembru zbog zamene 1,7. kilometara šina. Zatim kreće zamena šina kod Sajma i u Bulevaru kralja Aleksandra. Radovi na 33 kilometara šina trajaće naredne tri godine.
Radovi na raskrsnici Bulevara Mihajla Pupina i Milentija Popovića biće završeni do kraja sledeće nedelje, a sutra popodne počinje poslednja, treća faza radova na raskrsnici Jurija Gagarina i Proleterske solidarnosti. Ovi radovi će se „poklopiti“ i izazvati dodatne probleme vozačima, koji su ionako na ivici strpljenja. Od sredstava iz kredita od Evropske investicione banke planirana je još i rekonstrukcija 60 tramvaja.

- Za kompletnu rekonstrukciju tramvajskog voznog parka i infrastrukture odobren je kredit od Evropske investicione banke u iznosu od 90 miliona evra. Sredstva iz kredita trebalo bi da pokriju rekonstrukciju ukupno 33 kilometra tramvajskih šina i 60 tramvaja. Sedamdeset miliona evra od kredita odvojeno je za rekonstrukciju tramvajskih šina, a dvadeset za popravku tramvaja - kaže Radovan Drča, iz Uprave za investicije Sekretarijata za finansije Beograda.

Po završetku radova u Milentija Popovića, krajem avgusta i početkom septembra počeće rekonstrukcija Savskog mosta koja će trajati dve do tri nedelje i za to vreme Savski most će biti zatvoren za saobraćaj.
- U planu je da posle rekonstrukcije na Savskom mostu, počnu radovi na šinama pored Sajma, a potom i u Bulevaru kralja Aleksandra, gde će proći laki šinski metro - kaže Drča.

Nedavno je raspisan tender za izvođenje radova na popravci 60 tramvaja. U predkvalifikaciji je učestvovalo pet firmi i to „Končar“(Hrvatska), „Alston“ (Francuska), „Škoda“ i „Inekon“ (Češka) i „Simens“ (Austrija).

Popravke iz budžeta
I iz gradskog budžeta predviđeno je izdvajanje 683 miliona dinara za autobuski i 435 miliona dinara za trolejbuski vozni park.
Po rečima Radovana Drče za rekonstrukciju tramvajskog voznog parka iz budžeta grada izdvojeno je 5 miliona evra, ali se ona dodatno finansira iz kredita Evropske investicione banke.

Novi i stari radovi ne menjaju trase
Iako zamena šina u Milentija Popovića nije završena, sutra popodne počinje rekonstrukcija šina na uglu Ulica Jurija Gagarina i Proleterske solidarnosti.
- Raskrskica će biti delimično zatvorena za saobraćaj. Biće dozvoljena samo desna skretanja kod „Buvljaka“ u Ulicu Jurija Gagarina, a automobili koji se kreću iz pravca „Gazele“ ka blokovima neće moći da idu pravo, već će im biti dozvoljena samo skretanja ulevo prema Toplani i desno prema „Buvljaku“. Trase vozila ja vnog prevoza ostaju iste - kaže Snežana Voštinarov, direktor „Beokom servisa“.
izvor Blic
link http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=7200
 
Зар нису могли савски мост да раде паралелно са Милентија Поповића? Овако опет трамваји неће ићи...
 
...", a potom i u Bulevaru kralja Aleksandra, gde će proći laki šinski metro - kaže Drča."

sta ovo tacno znaci? Da ce graditi sine za laki sinski? Da ce vec premestati tramvaj na sredinu bulevara? Ili nista? :)
 
Почело асфалтирање десног колосека у Милентија Поповића
Четвртак, 05. јул 2007.
У оквиру реконструкције трамвајског колосека у улици Милентија Поповића, Трећем булевару и Пролетерске солидарности данас је почело асфалтирање десног колосека у Милентија Поповића од Булевара Авноја до Трећег булевара. Раскрсница Милентија Поповића и Булевара Михаила Пупина биће асфалтирана сутра.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1281514
 
Две викенд вести о М. Поповића
Субота, 07. јул 2007.
Сутра се отвара раскрсница улице Милентија Поповића и Булевара Михаила Пупина

Раскрсница улице Милентија Поповића и Булевара Михаила Пупина, после завршених радова, сутра ће бити пуштена у саобраћај.
Улица Милентија Поповића, због ситних завршних радова, биће отворена са редукованим профилом. Да би се саобраћај несметано одвијао, биће отворене две коловозне траке по смеру.
Беоинфо
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1281810
Недеља, 08. јул 2007.
Сутра преглед десног колосека у улици Милентија Поповића

У оквиру реконструкције трамвајског колосека у улици Милентија Поповића, Трећем булевару и Пролетерске солидарности, сутра поподне око 18 часова, извршиће се преглед десног колосека у улици Милентија Поповића. Саобраћајна сигнализација се враћа на стари режим који је важио пре почетка радова. Ово је припрема за технички преглед који треба да обави Завод за вештачење. Трамваји ће се кретати за потребе ГСП-а у ноћним сатима од 22 часа до 6.30 ујутро, до депоа „Сава” и из њега.
1281865_Milentija_Popovica_v.jpg
Беоинфо
http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1281861
 
Jel ce sine ovde biti koriscene kao "zuta traka", tj. i za tramvaje i za autobuse? Jel oba prevozna sredstva koriste iste stanice?

U tom slucaju su mogli ivicnjak izmedju normalnih traka ulice i sina jos malo da podignu (ili je vec dovoljno visok, ne vidim na slici) da spreci "ljubazne" vozace da dodju u iskusenje!
 
Bruka i sramota!! :mad:

Градилиште опет на мети лопова
Пон, 09. јул 2007.
На потезу од улице Милентија Поповића ка улици Пролетерске солидарности лопови су украли 12 прскалица заливног система намењеног трамвајским баштицама, на траси која је у раду и још није пуштена у саобраћај.

Ове прскалице већ неколико пута су крадене, иако су ван система потпуно неупотребљиве.

Цена једне прскалице је 2.500 динара, међутим штета је много већа јер су прскалице чупане, па је оштећен и систем за заливање и то толико да су неопходна додатна раскопавања како би систем био оспособљен за рад.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1282017
 
^^Ma dzaba da ih stavljaju kad ce divljaci ponovo da ih cupaju. Nas narod je prepun besa izgleda. Mora nesto da se unistava.
 
Nije žvaka za seljaka, moramo mi još mnogo da evolviramo kao narod da bi smo bili zreli za travnate tramvajske baštice (pa još sa prskalicama).

Zadivljuje me optimizam onih koji su planirali tako rešenje!!!!
 
Ne moramo da evolviramo vec treba da se uvedu kazne! Da se zna da je verovatnoca da te uhvati policija i pritom naplati kaznu ili te odvede u corku velika, ljudi bi po nekoliko puta porazmislili pre nego sto se late neceg nelegalnog!

Kad znas da ti ne moze niko nista, tj. da nikog ne interesuje da li ces ili neces ukrasti nesto (naravno, osim onih koji tu stetu moraju da nadoknade), motivacija za "nedelo" je jos veca!!
 
Проба шина у Улици Милентија Поповића
Планирани завршетак посла је 14. август

Раскрсница улица Пролетерских бригада и Јурија Гагарина, у оквиру поправке шина у Улици Милентија Поповића, биће асфлатирана до краја недеље, саопштено је из „Беоком” сервиса. Ускоро ће бити обављен и технички преглед завршених шина на десном колосеку, а јуче је организована и пробна вожња на том делу пруге.
– Радови теку по плану и боље него што смо очекивали, тако да ће шине бити готове пре уговореног рока – каже Снежана Воштинаров, директорка „Беоком” сервиса.

Планирани завршетак посла је 14. август. Поправка три километра дугог трамвајског колосека вредна је 11 милиона евра. Обимна поправка шина у Улици Милентија Поповића, заједно са делом пруге у Булевару Милутина Миланковића (Трећи булевар) и Пролетерских Солидарности, почела је 24. марта. Завршна, трећа фаза, које је у току, обухвата радове у смеру ка новобеоградским блоковима.
Izvor: Politika online
Link: http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=34075
 
Реконструкција трамвајске мреже у Новом Београду
Среда, 11. јул 2007. Реконструкција трамвајске мреже у улицама Милентија Поповића, Трећи булевар и Пролетерске солидарности на Новом Београду готово у потпуности је завршена. Новом пругом данас се трамвајем провозао и Бојан Станојевић, градски менаџер.

– Овај део трамвајске пруге у Новом Београду, у дужини од три километара, потпуно је реконструисан. Постављена су нова контакна мрежа, шине и стубови, а вредност радова износи око 912 милиона динара или око 11 милиона евра. Употребљена је технологија слична оној у Савској улици, па ће вожња трамвајима бити много удобнија и безбеднија. Конзорцијум „Балкан градња”, који је посао добио на међународном тендеру, завршио је радове скоро четири недеље пре рока, на чему им треба честитати – рекао је Бојан Станојевић.

У наредних недељу дана „Балкан градња” ће завршити и радове на раскрсници у улици Јурија Гагарина код ОТЦ „Нови Београд”, као и на обнови травњака на неколико деоница, чиме ће овај пројекат потпуно бити завршен.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1282411
 
Трамваји на новобеоградској прузи
Због наставка посла у улици Милентија Поповића грађани се неће возити овом трасом бар још пет месеци. - Због оправке Старог савског моста возила се овим путем неће кретати од 15. августа
N_PyEQxtlTk0FHE5yluY4GfL0uXTqc9XdPOaM.jpg

Пробна вожња
(Фото Беоинфо)

Поставка нових шина у Улици Милентија Поповића готово је завршена, па је јуче уприличена промотивна вожња новом пругом за новинаре, извођаче радова и Бојана Станојевића, градског менаџера. За разлику од њих, грађани се бар још пет месеци неће возити трамвајима у овом делу града, јер градске власти планирају наставак посла и сређивање шина у Новом Београду.
Одабрано друштво провозало се у зеленом трамвају, популарном „швајцарцу”, којег возачи ГСП-а од милоште зову „дека”, због тога што је, иако у одличном стању, стар рекордних 40 година.

Бојан Станојевић, градски менаџер, рекао је да су преостали ситнији радови око уређења шина у Улици Милентија Поповића, а затим ће уследити наставак посла на сређивању шина у Новом Београду.

- Поправљено је три и по километра пруге, вредност радова је 11 милиона евра, а извођач је предузеће „Балкан градња”. За петнаестак дана почеће сређивање шина од „Хајата” до Старог савског моста, тако да трамваји неће кренути у редован саобраћај, а грађани ће, као и досад, на располагању имати аутобусе - рекао је Станојевић.

Градски менаџер најавио је да ће око 15. августа почети и комплетна поправка Старог савског моста. Мост ће у време поправке бити затворен за саобраћај око два месеца. Стари савски мост би требало да буде оправљен до Нове године.

Трамвај је провозао новинаре од „Хајата” до трамвајског депоа у Новом Београду. На делу пруге код „Бувљака” засађена је трава, која би ускоро требало да озелени шине, слично као у Савској улици.

С. Б. С.
извор Политика
линк http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=34277
 
Evo kako se to radi kod Ceha:

http://www.mhdcr.biz/tram/praha/tramvajove_trate/ceskomoravska/ceskomoravska.htm

Umesto da (kao ovi nasi slepci) asfaltiraju tramvaksje koloseke koji su u multifunkcionalnoj nameni, oni postavljaju livene ploce koje su podjednako ravne kao asfalt i mogu se lako ukloniti u slucaju radova. Ovo je inace tehnika koju sam vidjao u mnogim evropskim gradovima i ne vidim razlog zasto i kod nas ne bi bila upotrebljena.

ceskomoravska(19).JPG


PS
Pogledajte kako im samo izgledaju travnate bastice :O
 
Асфалтирање раскрснице Јурија Гагарина и Пролетерске солидарности
Пон, 16. јул 2007.
На раскрсници улица Јурија Гагарина и Пролетерске солидарности у уторак, 17. јула, обављаће се асфалтирање као завршна фаза радова овог пројекта. Саобраћај ће бити поново пуштен у среду, 18. јула 2007. године. У среду увече трамвај ће овом трасом поћи у пробну вожњу. Моле се сви учесници у саобраћају да без обзира на саобраћајну сигнализацију буду опрезни.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1283085
 
@vrachar,
Kako gde..ja sam prolazio peshaka pre mozda nedelju dve celim tim putem od skretanja kod Hajata pa do buvljaka i na pojedinim deoncama izgleda identichno kao sa te slike(bash tu kod buvljaka ima taj deo sa nekim zelenim...nechim ko tepih:p i izmedju te ko plochice,samo shto je mnooog bilo prljavo,valda ce ochistiti/su ochistili) a u Milentija Popovica je obichan beton..tada su bash poravnavali nekim valjkom kad sam ja prolazio. :p
 
Да не отварам нову тему, може и овде, као наставак ;) :

Среда, 15. aвгуст 2007.
Санација пруге у улици Земунски пут

Радови на санацији трамвајске пруге у улици Земунски пут на Новом Београду, од расксрнице са улицом Старо сајмиште до почетка улазних кривина у улицу Милентија Поповића, почеће у суботу, 18. августа. Пројектом је предвиђена обнова трамвајских колосека, санација доњег и горњег строја пруге, контактне мреже и одводњавања трамвајске баштице, као и постављање неопходне саобраћајне сигнализације.

Дуж предметне деонице предвиђена је и комплетна замена постојећих ивичњака новим белим, бетонским ивичњацима. Због овог посла, од 18. августа до 2. септембра, биће обустављен улаз и излаз трамваја у трамвајски депо „Сава”.
Извор: www.beograd.org.yu
Линк: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1286673
 
jelenabg":1xsdyt22 je napisao(la):
U Savskoj postoje prskalice koje se automatski pale, verovatno ce tako biti i na Nbg-u.
Skoro sam prošao Savskom i trava je tamo,blago rečeno,u katastrofalnom stanju.Dobrim delom se osušila,verovatno zbog toga što ne rade prskalice.Koliko vidim niko tamo ni neodržava bašticu.

S druge strane,na Novom Beogradu potpuno drugačija situacija.Danas sam bio na buvljaku i vidim da je travica baš lepo izrasla izmedju šina.Utisak kvari poneki odpadak tu i tamo,ali sve u svemu to je tamo super ispalo.
 
U Savskoj su svojevremeno izlomljene prskalice kad je nekoliko kamiondzija umislilo da tramvajska bastica sluzai za tranzitni saobracaj.....

Kako bilo, naravno, to nije razlog sto je trenutno ta ista bastica u ocajnom stanju... ali cela Savska mi je nekako ocajna, pa se veravatno i bastica, onako darvinovski, prilagodila datim uslovima... Inace, rekonstrukcija te ulice nije gotova, planiraju prosirenje. Rekose ove godine, ali sumnmjam....

Na Novom Beogradu je, s druge strane, uradjen dobar posao sa shinama :)
 
Ono sto ja ne shvatam u vezi sa Savskom je zasto su uopste stavljali travu ukoliko nisu u stanju da je odrzavaju. Zapustena trava i blato koje se na kraju napravi je sto puta gore nego da su opalili beton i gotovo. Prva varijanta jeste mnogo lepsa ali zahteva paznju koju ovi iz grada ocigledno ne mogu da joj posvete.
O maloumnicima koji su pregazili travu i unistili prskalice jos na pocetku dok ulica nije bila otvorena ne treba ni trositi reci.
 
^^Izgleda lepo, ali mi finalna obrada deluje malo fuserajski odradjena.. No, u svakom slucaju bolje nego ranije :)
 
Vrh