Šta je novo?

Rekonstrukcija tramvajske mreze u Milentija Popovica

Петак, 04. мaj 2007.
Сутра отварање раскрснице Милентија Поповића и Tрећег булевара

Раскрсница улице Милентија Поповића и Трећег булевара биће
пуштена у саобраћај сутра у преподневним сатима.

Истовремено биће отворен и прилаз „Сава центру” из улице Милентија Поповића.

http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1273840
 
Pocinje druga faza rekonstrukcije tramvajskih pruga
У суботу, 19. маја, започеће радови друге фазе реконструкције у улицама Милентија Поповића, Трећи булевар и Пролетерске солидарности, али и радови на раскрсницама Милентија Поповића и Булевара Михаила Пупина, раскрсница Милентија Поповића и Трећи булевар и раскрсница Пролетерске солидарности и Јурија Гагарина.

У овом периоду престаје да функционише трамвајски саобраћај (одлазак и излазак из депоа „Сава”). За потребе ГСП-а он ће поново бити успостављен 2. јуна, када ће се трамваји кретати до депоа и из депоа „Сава” по левом, новом колосеку. До краја месеца ће бити заузета по једна коловозна трака у Милентија Поповића, у оба смера. За то време треба да се заврши асфалтирање на левом колосеку и да се пусте све раскрснице које се налазе на овој страни.

Рушење трамвајске баштице и скидање контактне мреже започеће се од раскрснице Булевара Михаила Пупина и Милентија Поповића. Раскрснице ће бити затваране следећим редоследом: улазак на две сервисне саобраћајнице преко пута хотела „Хајат” затвориће се у прва три дана, али из блокова ће и даље алтернативним интерним саобраћајницама моћи да се изађе у Булевар Михаила Пупина и у Булевар Авноја.

Булевар Авноја ће бити последњи затворен, то јест затвориће се када се добије сагласност Дирекције за јавни превоз. Раскрсница Пролетерске солидарности и Јурија Гагарина ће се радити у првој половини јуна. Ови радови трајаће око три недеље.
Izvor: Beograd.co.yu
Link: www.beograd.co.yu
 
Video sam da je pocela druga faza pre nekoliko dana i sve to dobro napreduje, ali mi nije jasna jedna stvar. Pravac ka depou je sada raskopan, a pravac ka centru jos ne izgleda osposobljen za kretanje tramvaja. Tek se lije beton oko sina i verovatno ce krenuti sa stavljanjem onog stampanog betona uskoro. Sta se sada desava sa problemom depoa i kako vozila sad stizu tamo?
 
Како сам прочитао негде, од прилике до краја маја трамваји неће ићи у депо на НБГ-у и то пре свега због радова на раскрсницама. Зато је искоришћено да се преклопе завршетак прве и почетак друге фазе, па је уштеђено 10-так дана ;)
 
Крађа каблова на градилишту у улици Милентија Поповића

У ноћи између 22. и 23 маја непозната лица код хотела „Хајат“ у улици Милентија Поповића и поред обезбеђења украли су девет комада металних спојева намењених повезивању шина и кабл за повратни вод дужине 30 метара. Штета је процењена на 100.000 динара. Случај је одмах пријављен полицији a због учесталости крађа на градилишту, убудуће ће бити појачано обезбеђење, као и обиласци полицијских патрола.
Izvor: Beograd.co.yu
Link: www.beograd.co.yu

Dokle vise!!!???
 
Subota, 09. jun 2007.
U ponedeljak za saobraćaj prohodna raskrsnica Milentija Popovića i Bulevara Avnoja

Raskrsnica ulice Milentija Popovića i Bulevara Avnoja biće puštena za automobilski saobraćaj u ponedeljak, 11. juna. Raskrsnica Trećeg bulevara i ulice Proleterske solidarnosti otvoriće se za saobraćaj u utorak, 12. juna.

Po otvaranju ove dve raskrsnice, slede radovi na raskrsnici ulice Milentija Popovića i Trećeg bulevara, ali se ova deonica neće zatvarati za saobraćaj.
izvor Grad Beograd
link http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1278352
 
Moram da priznam da sam razočaran da su umesto štampanih ploča postavili običan asfalt na šine... :(
 
Pa trebalo je da izgleda kao u Nemanjinoj... izgleda da se neko opario za razliku!
 
^^Prvo nije mi jasno ko odlucuje o tome sta se stavlja tj. ko odgovara za to? Zasto negde beton negde asfalt? Sta to pise u ugovoru. Veoma lako se moze ustanoviti ko je to tako ugovorio i zasto. Drugo ne znam za koju to razliku mogu da se opare jer ne verujem da je stvljanje betonskih ploca tj. izlivanje betona umesto asfalta skuplje a pogotovo ne toliko da bi mogli ne znam ni ja kakve pare da uzmu na to. Ubedjen sam da je to jednostavno neznanje i nekompetentnost ljudi nadleznih za tu izgradnju. Eventualni razlog tome bi bio da puste automobilski saobracaj preko sina sto mi se cini jako malo moguce. Sve u svemu izgledace opet na tri coska pogotovo posle par godina kad asfalt pocne da se kruni. A lepo je pocelo...
 
da ovi finalni radovi koji se sada izvode su veliko razocarenje i za mene. najavljena je kompletna rekonstrukcija, ali izgleda da to nece biti tako. Na sine je stavljen asfalt, kisna kanalizacija i odvodi nisu zasticeni od vozila, a tek treba da vidimo kako ce biti sredjene pesacke staze i sam kolovoz. Takodje koliko sam ja video koriscen je asfalt i na mestima ukrstanja ulica sa sinama. To samo govori da se ne radi o trajnom resenju jel ti materijali koliko god bili kvalitetni nemogu da izdrze takvu eksploataciju. Tuzno da su nas opet zakinuli na ovako vaznoj rekonstrukciji....
 
Nemam nista protiv asfalta dokle god je uradjen valjano. U mnogim gradovima se koristi za popunjavanje tramvajskih bastica, samo, neophodno je da smesa bude dobra. S obzirom na poslovicnu "efikasnost" nasih putara posle cijih intervencija kolovoz popuca u roku od 2-3 meseca, ne bi me cudilo da tek zavrseni radovi u Milentija Popovica dozive reprizu najesen. Iskreno se nadam da gresim.

Inace, jos uvek mi je u secanju situacija od pre par godina kada sam boravio u Frankfurtu. Naime, putari su uvece zatvorili deonicu tramvajske pruge od nekih 200m, radili celu noc, tako da je do jutra sve izgledalo glanc novo. Tamo je takodje koriscen asfalt, ali kakav... :rolleyes:
 
To je ono sto sam i ja imao na umu i gore napomenuo, mada... :D
 
A cekaj, autobusi ne mogu da idu po kvalitetno poplocanim ulicama??!!

Nek stave dve strafte od betona po kojima bi isao autobus (dakle sa spoljasnje strane sina), a ostalo nek poplocaju lepim kamenim plocama! Sta je tu problem?

Ako zele da taj deo Beograda prodaju kao Wall Street, onda nek malo porade na tome!!!
 
Mislim da se asfalt mnogo lakse odrzava nego beton i ako ce autobusi vec da voze po toj traci onda mogu da razumem sto su to uradili. Ako krenu betonske ploce da se raspadaju onda smo u mnogo gorim problemima nego sa asfaltom.
 
Danas idem da fotkam i nove sine pa ce rasprava biti obogacena :D inace, slozio bih se sa komsijom Milancetom da je asfalt bolje resenje ukoliko i busevi saobracaju tramvajskim basticama. Fleksibliniji je i laksi za zamenu.
 
Evo sta sam danas zabelezio:

Radovi na levom delu Milentija Popovica su skoro potpuno zavrseni, s time sto se jos ponegde montira kontaktna mreza.
tramvaj1.jpg

Samo su stanice poplocane.
tramvaj2.jpg


Sa desne strane jos uvek su u toku grubi radovi.
tramvaj5.jpg

tramvaj7.jpg

tramvaj6.jpg


Ono sto moze da predstavlja problem (a verovatno ce i biti) je katran zaliven izmedju asfalta i sina koji se na vrucini istopi i lepi za sve sto preko njega predje. Uzimajuci u obzir da ce tuda prolaziti autobusi, vec vidim razmazan katran po ulicama :/

Da se primetiti da su na deonici kroz bul. Milutina Milankovica odlucili da urade slican (neuspeli) experiment kao u Savskoj, sa sadnjenjem trave u tramvajskim basticama. Koliko je to zaista prakticno...?
tramvaj10.jpg


Deonica kod Buvljaka:
tramvaj11.jpg

tramvaj12.jpg


Ostale slike su na x-buildu.
 
vrachar jesi siguran da je to katran? Znam da se tu stavlja jedna vrsta gume koja onda sprecava da se asfalt uz sine previse brzo od vibracije rasturi i samim tim se produzava zivot puta. Tako bi barem trebalo da bude i jeste u malko razvijenijim zemljama. Super su ti slike!
 
Mislim da je sadjenje trave super stvar, jer tom bastom nikad ne prolaze automobili niti je guzva kao u Savskoj da bi nekom palo napamet da tuda ide kolima... Bas super sto ce biti trava.
 
Ljudi, koji deo se renovira nakon zavrsetka ovih sina?

Mislim da ce konacno kad se obavi jos neko renoviranje moci uvesti i novi niskopodni tramvaji koji ce da budu do jaja :)
 
Milance":1bq9yf1x je napisao(la):
vrachar jesi siguran da je to katran? Znam da se tu stavlja jedna vrsta gume koja onda sprecava da se asfalt uz sine previse brzo od vibracije rasturi i samim tim se produzava zivot puta. Tako bi barem trebalo da bude i jeste u malko razvijenijim zemljama. Super su ti slike!
Sta god da je u pitanju, na jucerasnjem suncu bilo je potpuno istopljeno. Lepilo se za djonove od patika. Najverovatnije je katran ili neki derivat bitumena. Ovako to izgleda na raskrsnicama gde ima nesto malo saobracaja:

tramvaj13.jpg
 
dziggy":179v0ydy je napisao(la):
Ljudi, koji deo se renovira nakon zavrsetka ovih sina?
Trebala bi Karađorđeva i pruga na Savskom mostu.
 
Nesto gledam slike sa obnovljene Autokomande. Pa tamo uopste nisu postavljene natstresnice, zj. stanice? Ili se to mozda desilo u medjuvremenu? Nadam se da je za obnovljene stanice na NBG planirano da se lepo urede sa natstresnicama i klupama
 
Пре једно две недеље сам видео да је испод железничке станице на НБГ-у, на месту трамвајске станице, урађено комплетно поплочавање и тротоара и између шина! Јако лепо изгледа, и права је штета што све нису на тај начин урадили (наравно, осим М.Поповића). Мада, и трава је скроз ок, само не знам да ли ће моћи да опстане у тим условима (трамваји који стално звижде, уље које капље са њих итд).
 
Problem kod trave je u tome sto mora redovno da se odrzava, pre svega zalivanje i sisanje. Koliko su gradske sluzbe sposobne za tako nesto videcemo... A kao drugo, dovoljno je da neki nesavesni vozac provoza par puta preko bastica i sav ulozen trud bice potpuno unisten tj. razrovan. Slazem se da je trava lepo resenje, samo se bojim da jos nismo sazreli za tako nesto.
 
U Savskoj postoje prskalice koje se automatski pale, verovatno ce tako biti i na Nbg-u.
 
Vrh