Šta je novo?

Rekonstrukcija autoputa kroz BG

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=520037#p520037:ozx08jyh je napisao(la):
=nikola= » Pon Feb 26, 2018 1:25 pm[/url]":ozx08jyh]
Generalni utisak je da takve svetiljke (tesko mi je da to nazovem sijalica, mada se ove kucne pakuju u isto kuciste) crkavaju jos u garanciji, iz nekog razloga su osetljive na nestabilan napon


Ovo prosto nije tačno. LED sijalice su neuporedivo dugotrajnije, za isto osvetljenje zahtevaju značajno manje energije (i do 2/3) i sveukupno su apsolutno superiorne u svakom pogledu, do nivoa da tradicionalnu tehnologiju treba zabraniti (jer jednostavno arči resurse planete, bez ijednog argumenta). Pametne države to polako i rade...

Da ne bude da pričam napamet, već preko 2 god u kući nemam NI JEDNU sijalicu koja nije led. Sve do jedne zamenjene. Za 2 god nije pregorela NI JEDNA, nigde, čak ni na mestima (u plafonjerama) gde su tradicionalne usled temperature koju disipiraju pregorevale jednom mesečno.
 
Većina koja nas je menjala obične žarulje za LED je stekla iskustvod a ih ima različitog kvaliteta. Lino menjam istu sijalicu 4 put u garanciji, tri mesec i caos.
Dokaz da treba biti izuzetno pažljiv pri izboru je i činjenica da su tek zamenjene lapme na deonici od Aerodroma ka gradu već crkle, sigurno jedno 6-7 komada...
To mi je redovna ruta i obraćam pažnju na putnu opremu , šta ću profesionalna deformacija... :D
 
Prošle zime sam dve nedelje boravio u Zrenjaninu blizu ulice gde je instalirana LED rasveta sa senzorom ( svetla tinjaju dok ne naiđe automobil, a onda se "pale" ispred auta i osvetljavaju mu put ) i stalno prolazio tuda. To su valjda iz Koreje uradili u nekoliko gradova u Srbiji da prikažu tehnologiju i navuku ih da urade tu rasvetu po celom gradu. Nisam bio zadovoljan ni osvetljenošću, niti načinom na koji radi. Na pešake ne reaguje, ulica je mračna, a oči mi se nikako nisu navikle na stalnu promenu svetla.
Nadam se da će ove sijalice biti jače. U kući imam LED sijalice i zadovoljan sam. Ali, glupo mi je da poredim kućnu sijalicu sa rasvetom na auto-putu.

Nego, za ove nove bandere nemaju gde da se nakače zastave. Šta ćemo sad kad nam budu dolazili kojekakvi, d'idemo da mašemo kao u vreme najvećeg sina naroda i narodnosti?
 
Naravno. Samo se stavi obujmica i stegne, ili zavari, ili šta god.

Ko šiša sirotinju, koja će da se opet stiska u jednu traku, da se vozi satima od Zmaja do Gazele,da propušta vozila pod pratnjom, psuje one pametne koji će da idu zaustavnom trakom. Iz nekog gradskog/republičkog budžeta ponovo će se izdvojiti novci za izlazak ekipa na teren.
Ko šiša radnike, koji će u najboljem slučaju po građane, najlošijem po njih same, noću raditi i neće biti plaćeni za taj noćni rad.

Sve zbog toga jer je neko tamo preplaćen u kožnoj fotelji u nekom toplom birou zaboravio da navede držače za zastave u specifikaciju, a posle kad se setio rekao je: "Ma ko ih šiša, najmanji je problem da se dodatno postave."

E zato smo tu gde jesmo.
 
Danas sam brojao: od aerodroma do zmaja ne radi desetak. Od studentskog grada do genexa ne rade vec 2. Od zmaja do studentskog grada jos nije ukljucena nova led rasveta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518908#p518908:684tl51g je napisao(la):
Vocar » Čet Feb 22, 2018 5:47 pm[/url]":684tl51g]Ne vidim razlog zašto na potezu od Zmaja do Laste ne bi bile ukinute zaustavne trake i Bulevar A.Čarnojevića, Stefana Prvovenčanog i Franše D' Eperea bili pušteni u 3+3 trake. Pretpostavljam da bi se tako ubrzao saobraćaj...
Zaustavna traka ne moze da se ukine zbog kategorije puta tj sve dok se, u punom profilu, ne zavrsi obilaznica do bubanj potoka.
Posle toga nema nikakvih prepreka, ukljucenja na gazelu (iz savske i iz pravca jurija gagarina) su i sada potpuno bezbedna i bez zaustavnih traka.
 
Ипак је то знатно већи град од Београда (са повезаним насељима).
А, кад после оваквих призора градских аутопутева прочитам да је Београд "аутомобилски град", грохотом се смејем.
 
Дошљак":25pkqhoc je napisao(la):
Сами стубови ми изгледају веома стари и чини ми се да су још из времена Тита
Naravno da su iz Titovog vremena, s obzirom na to da su auto-put kroz Beograd i most Gazela svečano otvoreni 04.12.1970. godine.

Dakle, bandere su stare punih 47 godina.
 
A po recima Branislava Jovina bese to ovako:

"ISTOG DANA (4. decembar 1970) - puštena u saobraćaj - "Gazela" i - 9,5 KM - Gradske Magistrale ("Autoput") sa sedam denivelisanih raskrsnica od kojih je "Mostarska petlja" na četiri saobraćajna nivoa, sa šest pešačkih podzemnih prolaza, dve pešačke pasarele i Mokroluškim kolektorom (Mokroluški potok) - poprečnog preseka 32 kvadrata!
"Akademici su napadali naše rešenje - "Beogradu koji ima 26 hiljada registrovanih automobila - ne treba ova AMERIKANIJADA"

Na kraju smo dobili AMERIKANIJADU bas kao i na tom snimku iz Dalasa koji si okacio.
 
Video sa otvaranja Gazele, auto-puta i Terazijskog tunela, i to sve u istom danu - 04.12.1970. :)

:arrow: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xKO9moTBaUM[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525487#p525487:2dr7wh8x je napisao(la):
Пантограф » 16 Mar 2018 11:35 pm[/url]":2dr7wh8x]Ипак је то знатно већи град од Београда (са повезаним насељима).
А, кад после оваквих призора градских аутопутева прочитам да је Београд "аутомобилски град", грохотом се смејем.
U medjuvremenu je narastao na nesto vise od 1.3 mil. malopre sam proverio na wikipediji. Rec je o samom gradu, ne o metro naseljima sa kojim BG ima 2 miliona, naravno Americki grad je u tom slucaju znatno veci.
Sto se tice druge recenice jes stvarno smesno no u nasim uslovima stvarno je tako.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525505#p525505:2dr7wh8x je napisao(la):
Igor » 17 Mar 2018 12:32 am[/url]":2dr7wh8x]
"Akademici su napadali naše rešenje - "Beogradu koji ima 26 hiljada registrovanih automobila - ne treba ova AMERIKANIJADA"

Na kraju smo dobili AMERIKANIJADU bas kao i na tom snimku iz Dalasa koji si okacio.
Ja to nebi nazvao "amekanijadom", ako je tako onda je ceo svet uzduz i popreko postao amekanijada. Sta treba, da nateramo ljude puskom da nesedaju i nekupuju vise automobile? Za haos u gradu nisu krivi automobili vec visedecenijsko zaostajanje u infrastrukturi, divlja i neplanska gradnja kojoj niko nezeli da stane na put. Mislim, ovde je ionako sve zaostalo a infrastruktura pogotovo, o tome da nepricamo.
 
Beogradjani zaspali u jednom gradu a probudili se u drugom inace otvaranje je trebalo biti naravno 29.11.
Interesantni putokazi sa rasvjetom za iste
Jeste ulovili negdje branu na snimku
 
Ovo je sve izgrađeno 25 godina posle 2. svetskog rata, a mi i dalje danas (sličan period) kukamo kao su nas ratovi devedesetih unazadili i ne napredujemo koliko bismo mogli.

Druga vremena potpuno...
 
Džaba auto-put u Dalasu kada ti toliki auto-put sa 20 traka nemaš gde sa smestiš u Beogradu. Ne možeš 20 traka da smestiš između dva brda kod Mostara ili između blokova.
 
Da se razumemo, Dalas i Fort Wort metro podrucje ima vise stanovnika od Srbije tako da je o 20 traka kroz Beograd besmisleno i pominjati. Ali to nas nikako ne opravdava pred cinjenicom koliko smo za podrucje od 2 mil. stanovnika zaostali. Video sam postavio cisto da malo odlutamo i mastamo, neceg slicnog u stvarnosti ovde nece biti nikad. Ne samo ovde nego i u duplo razvijenijim zemljama od nas. No nama su prece gondole, jarboli i sl. besmislice a i ono sto se uradi pocne da se raspada nakon mesec dana, to smo mi.
 
Zato što se to uradi za vreme jednog mandata pa mogu da se hvale. Metro ko počne da pravi neće dočekati na vlasti otvaranje.

Da bi grad prodisao saobraćajno (pored metroa, obilaznice, tunela kroz centar) potrebno je srediti trenutne čepove kao što je skretanje za Dušanovac (porušite sve one udžerice i napraviti ljudsku petlju), skretanje sa autoputa ka Južnom bulevaru i Ustaničkoj i slične stvari.
 
Novo LED osvetljenje je odlicno. Ubedljivo najbolje osvetljen put u SRB


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da li neko zna kada ce poceti zamena zastitne ograde i rasvete sa druge strane Save?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525598#p525598:1ovt80eo je napisao(la):
Nebojsa » 17 Мар 2018 12:49 pm[/url]":1ovt80eo]Da se razumemo, Dalas i Fort Wort metro podrucje ima vise stanovnika od Srbije tako da je o 20 traka kroz Beograd besmisleno i pominjati. Ali to nas nikako ne opravdava pred cinjenicom koliko smo za podrucje od 2 mil. stanovnika zaostali. Video sam postavio cisto da malo odlutamo i mastamo, neceg slicnog u stvarnosti ovde nece biti nikad. Ne samo ovde nego i u duplo razvijenijim zemljama od nas. No nama su prece gondole, jarboli i sl. besmislice a i ono sto se uradi pocne da se raspada nakon mesec dana, to smo mi.

Treba imati na umu koliko je grad poput Dalasa noviji od Beograda i koliko je drugačija konfiguracija samog terena.

Npr. grad Adelaide u Australiji ima stanovnika koliko i Beograd, a gradsko jezgro je barem 6 puta veće po prostranstvu. Osim centra, koji je u obliku pravougaonika sa oblakoderima, i priobalnih hotela, višespratnica skoro da nema u gradu. Čak ni zgrada sa dva sprata. Ali, grad je nastao uveliko u doba industrijske revolucije i kao takvom osmišljena mu je i infrastruktura.
 
20180402_233907.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529473#p529473:291apxwz je napisao(la):
Vocar » 01 Apr 2018 22:42[/url]":291apxwz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525598#p525598:291apxwz je napisao(la):
Nebojsa » 17 Мар 2018 12:49 pm[/url]":291apxwz]Da se razumemo, Dalas i Fort Wort metro podrucje ima vise stanovnika od Srbije tako da je o 20 traka kroz Beograd besmisleno i pominjati. Ali to nas nikako ne opravdava pred cinjenicom koliko smo za podrucje od 2 mil. stanovnika zaostali. Video sam postavio cisto da malo odlutamo i mastamo, neceg slicnog u stvarnosti ovde nece biti nikad. Ne samo ovde nego i u duplo razvijenijim zemljama od nas. No nama su prece gondole, jarboli i sl. besmislice a i ono sto se uradi pocne da se raspada nakon mesec dana, to smo mi.

Treba imati na umu koliko je grad poput Dalasa noviji od Beograda i koliko je drugačija konfiguracija samog terena.

Npr. grad Adelaide u Australiji ima stanovnika koliko i Beograd, a gradsko jezgro je barem 6 puta veće po prostranstvu. Osim centra, koji je u obliku pravougaonika sa oblakoderima, i priobalnih hotela, višespratnica skoro da nema u gradu. Čak ni zgrada sa dva sprata. Ali, grad je nastao uveliko u doba industrijske revolucije i kao takvom osmišljena mu je i infrastruktura.

И даље није изговор - ако треба да се инфраструктура направи, мора да се направи, без изузетака
 
Vrh