Takodje, ne vidim svrhu izgradnje novih aerodroma, bez prethodnog osposobljavanja vec postojecih, ranije izgradjenih u koji je vec ulozen znacajni novac, a koji sada zahtevaju samo malo ulaganje (u poredjenju sa prethodno ulozenim) kako bi se osposobili.
Ovde mislim na aerodrome kao sto su Sjenica i Kovin. Vec izgradjeni aerodromi sa benonsko-asfaltnim pistama. Kada se ne bi osposobili i kada bi bili pusteni da propadaju, ovo bi bio neverovatan primer bacanja prethodno ulozenog novca.
Dakle, imamo vec izgradjene aerodrome, sa izgradjenom infrastrukturom, koje treba samo ,,utegnuti" a mi gradimo nove u neposrednoj blizini?
U sve ekonomske racunice osnovnog osposobljavanja ovih aerodroma treba uzeti vec ulozena sredstva, cinjenicu da su ti aerodromi vec izgradjeni, u vlasnistvu drzave.
Takodje treba uzeti i u obzir potencijalnu sekundarnu vojnu namenu ovih aerodroma. Svi oni su gradjeni kao rezervni aerodromi aerodroma Batajnica i Ladjevci. Kada bi im se vratila ova sekundarna vojna namena rezervnog aerodroma, mogla bi se i vojska svojim kapacitetima ukljuciti u odrzavanje infrastrukture, sto bi moglo smanjiti troskove odrzavanja i upotrebe. Ne govorim o stacioniranju vojnih jedinica, vec povremenom obilasku, odrzavanju, i koriscenju za povremene trenazne letove, vojne vezbe, ..... za sta bi se moglo koristiti resurse vojske (inzenjerija, strucne letacke sluzbe vojnog vazduhoplovstva i aerodroma) u cilju smanjenja troskova.