Da li to guranje zgrada uz samu prutu znači da sutra neće moći da se proširi ako bude bilo poželjno na recimo 4 koloseka?
Možda neće ni proširivati. Kako da se proširi tunel?
Da li to guranje zgrada uz samu prutu znači da sutra neće moći da se proširi ako bude bilo poželjno na recimo 4 koloseka?
Kako da se proširi tunel?
Nikako, jer to nije ni bilo u planu, nego izgradnja dodatnog pored postojećeg. Pisano o tome na više tema.
Наравно да ће се градити/пробијати тунели, кртицама са обе стране постојећег тунела + проширење железничког надвожњака изнад Тошиног бунара.
Са подтеме "Бел Мондо" https://forum.beobuild.rs/threads/bel-mondo.5618/page-11#post-1525900
Naravno da može. Prosto se zadnji deo pruge do tunela preradi…Ako se gradi tunel pored onda ne vidim kako moze da se dodaje po jedan kolosek sa obe strane
Naravno da može. Prosto se zadnji deo pruge do tunela preradi…
Та Опел Корса је од Активе обезбеђење за уклоњену Еко бензинску станицу, дежура се дан-ноћ због резервоара за гориво и плин.
"Канал" је ископао "Цврчак" да онемогући упад у његов плац! Ја сам био јуче, стање је непромењено, зато и нисам ништа фотографисао
Наравно да може, па газда Ловрић (Цврчак) има дуло већи плац у Земун Пољу, исто у приватном власништву, али овај је ексклузивнији!А може и Цврчак да се пресели негде на обод града.
Што би тебе била срамота, ако газди није срамота! Па самом газди Ловрићу је речено, кад је ископан канал од стране „Београд Вода“, да не поставља камионе и аутобусе одмах поред ивице, јер постоји могућност да се обруше у канал, посебно што су камиони натоварено са шљунком.Uočio sam i ranije, mada još uvek iz nekog razloga stoje tri autobusa koja su valjda još uvek u vlasništvu firme Transprodukt. Mene je sramota kako su ispravan kamion pustili da upadne u kanal.
Ovo je divlji zapad bukvalno.
Ne bi bila loša ideja da se napravi manji park umesto potencijalnih zgrada zbog čega je krenuo spor. Mogli su da ostave servis za održavanje firme C&LC grupa makar.