Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Остало где је још увек „Црвчак“ тј (C&LC-Група) до даљег остаје „проблем“ јер тај део парцеле где се налази тај паркинг и сервис за аутобусе и камионе је приватно власништво „Цврчка“. Значи он за сада не жели, ни под разно, да прода тај свој део.

Koji deo? Onaj za koji on gospodin smatra da je njegov. Nema ni jedan suvlasnik tu nikakav realan deo, svi imaju idealne delove. Dakle, svi igrači tu su suvlasnici svakog kvadrata spram svojih udela. Kao da se Grad ovde namerno malo pravi pravno nevešt.
 
Evo par slika od danas, koliko vidim situacija nepromenjena.
Veoma je zanimljivo da je neko od ekipe iskopao kanal oko BusParkinga, a pritom i malo preterao tako da je jedan kamion pao na osovinu.
20251019_165434_copy_2040x1530.jpg20251019_165547_copy_2040x1530.jpg20251019_165217_copy_1530x2040.jpg20251019_165419_copy_1530x2040.jpg20251019_165110_copy_1530x2040.jpg

Takodje je zanimljivo da jedno od vozila koje ograđuje ovu parcelu od ulice je baš bager vodovoda.
20251019_165346_copy_2040x1530.jpg

Isto tako ovo vozilo vidimo i na slikama od pre par dana. Unutra sedi neki stariji covek.20251019_165620_copy_1530x2040.jpg
 
Evo par slika od danas, koliko vidim situacija nepromenjena.
Veoma je zanimljivo da je neko od ekipe iskopao kanal oko BusParkinga, a pritom i malo preterao tako da je jedan kamion pao na osovinu.
Pogledajte prilog 255656Pogledajte prilog 255657Pogledajte prilog 255659Pogledajte prilog 255661Pogledajte prilog 255662

Takodje je zanimljivo da jedno od vozila koje ograđuje ovu parcelu od ulice je baš bager vodovoda.
Pogledajte prilog 255660

Isto tako ovo vozilo vidimo i na slikama od pre par dana. Unutra sedi neki stariji covek.Pogledajte prilog 255658
Та Опел Корса је од Активе обезбеђење за уклоњену Еко бензинску станицу, дежура се дан-ноћ због резервоара за гориво и плин.
"Канал" је ископао "Цврчак" да онемогући упад у његов плац! Ја сам био јуче, стање је непромењено, зато и нисам ништа фотографисао
 
Dobra ilustraciju u kakvoj zemlji zivimo. Kao u srednjem veku moras da kopas rovove da ti neko ne upadne u nesto sto smatras svojim (a sto definitivno nije jer je taj plac vecinski gradsko zemljiste). Jos da ih napuni vodom i pusti krokodile i kompletan ambijent.
 
Dobra ilustraciju u kakvoj zemlji zivimo. Kao u srednjem veku moras da kopas rovove da ti neko ne upadne u nesto sto smatras svojim (a sto definitivno nije jer je taj plac vecinski gradsko zemljiste). Jos da ih napuni vodom i pusti krokodile i kompletan ambijent.
Ova situacija je da se krstis i nogama i rukama, pakao...
 
Novi stambeni kompleks "Belgrade Arbor" tik uz prugu u Heroja sa Košara. Ovo, inače, nije onaj švajcarski projekat (DHG holding) koji je bliže železničkom stajalištu, već je bliže Savremenoj školi:

536272298_122094661292993554_1813768979786484538_n.png


Welcome-to-Belgrade-Arbor.webp


Belgrade-Arbor-West-65.webp


004_n_1x.webp


 
Poslednja izmena:
Novi stambeni kompleks "Belgrade Arbor" tik uz prugu u Heroja sa Košara. Ovo, inače, nije onaj švajcarski projekat (DHG holding) koji je bliže železničkom stajalištu, već je bliže Savremenoj školi:

Welcome-to-Belgrade-Arbor.webp


Belgrade-Arbor-West-65.webp


004_n_1x.webp


Ali u opisu što stoje laži: "Na raskrsnici West 65, poslovnog centra Airport City i svega minut hoda od Savremene škole, Belgrade Arbor se nalazi u samom srcu dešavanja — ali bez gubitka privatnosti i tišine." kao i "Od privatnog krovnog parka prepunog zelenila do intimnog kafea sa pogledom na West 65 i Wellport — ovo nije samo mesto gde živite, već način na koji birate da živite.".

Melodični zvuk vozova sa jedne i saobraćaja sa druge, kao i premijum pogled na gužvu, istorijsku celinu West 65 i zaposlene Airport City-ja koji pretrčavaju bulvera od 6 traka da bi stigli na voz. Milina, ne znam zašto mi budi bes ovaj opis :D
 
Ali ova crta iritira jako, to je potipis chat GPT kada promeni tekst. Obicno se stavlja tamo gde nema smisla ali samo da bi se prepoznao chat gpt i njihova obrada teksta. Strasno da nemaju nekoga da smisli ili da bar ume da skloni ovu dugu crtu koja nema poentu.
1761219356700.png
 
Pa dobro, taj prostor truli već godinama i vreme je da se sredi. I ja mislim da stambenom kompleksu tu nije mesto, ali ako je investitor koji radi pod pritiskom da ostvari profit procenio da će tu moći da proda sambeni prostor i još dodatno zaradi, ne vidim problem da se stambeni prostor gradi.
 
Tek sada vidim, projekat radio Bureau Cube, naravno da su oni
Ne znam sta bih dodao na ovaj projekat osim da se nadam da ce ga prekrstiti u poslovnu zgradu sto pre.
 
Pa dobro, taj prostor truli već godinama i vreme je da se sredi. I ja mislim da stambenom kompleksu tu nije mesto, ali ako je investitor koji radi pod pritiskom da ostvari profit procenio da će tu moći da proda sambeni prostor i još dodatno zaradi, ne vidim problem da se stambeni prostor gradi.
Sa obzirom da vlada opsti nedostatak standarda kupaca ne sumnjam da bilo sta moze da se proda kod nas.
Ali po meni u ovako prometnoj ulici + blizu pruge nije humano da zive ljudi i dosta je smislenije da tu budu poslovni kompleksi kao sto je vec slucaj u milutina milankovica pored pruge.
 
Sa obzirom da vlada opsti nedostatak standarda kupaca ne sumnjam da bilo sta moze da se proda kod nas.
Ali po meni u ovako prometnoj ulici + blizu pruge nije humano da zive ljudi i dosta je smislenije da tu budu poslovni kompleksi kao sto je vec slucaj u milutina milankovica pored pruge.
Sve se slažemo. Moja poenta je samo da nije kriv investitor što je ova parcela dobila ovakvu namenu. Krivi su tržišni uslovi koji su doveli do toga da kvadrat stana između najprometnije pruge u državi i ulice od 6 traka vredi dovoljno da se investitor odluči tu da gradi stanove.
A u zavisnosti od toga da li mislimo da je krivac za tržišne uslove premala ponuda ili prevelika potražnja možemo da tražimo rešenje. U svakom slučaju odgovoran za namenu parcele nije investitor koji samo gradi ono što narod želi da kupi.
 
Sve se slažemo. Moja poenta je samo da nije kriv investitor što je ova parcela dobila ovakvu namenu. Krivi su tržišni uslovi koji su doveli do toga da kvadrat stana između najprometnije pruge u državi i ulice od 6 traka vredi dovoljno da se investitor odluči tu da gradi stanove.
A u zavisnosti od toga da li mislimo da je krivac za tržišne uslove premala ponuda ili prevelika potražnja možemo da tražimo rešenje. U svakom slučaju odgovoran za namenu parcele nije investitor koji samo gradi ono što narod želi da kupi.
Slazem se, ja nemam protiv da se gradi tu, samo mislim da je stambeni kompleks promasaj u odnosu na poslovni, ali dobro, ocigledno ce me trziste demantovati opet
 
Vrh