Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Надам се да ће следећа власт после доктора Шапића да крене у масовно ширење трамваја по НБГ што гушће.
 
Надам се да ће следећа власт после доктора Шапића да крене у масовно ширење трамваја по НБГ што гушће.​
Ima jedan mali problem. Da bi se to izvelo, neophodno je da se ukinu parking mesta koja su nakrcali prethodnih godina.​
 
Има места и поред њих. Где год су са 2 на 3 проширили, може да се уради трамвајска баштица.
 
Mislim da to nije najbolja logika. Ako svi rade na istom mestu onda i svi putuju na isto mesto ujutru i vraćaju se sa istog mesta uveče. Ne postoji saobraćajna infrastruktura koja bi ovo podržala. Mnogo je bolje da poslovne zgrade budu na različitim mestima po gradu.sta
Sta znaci na razlicitim mestima po gradu?! Umetati u stambene blokove? Ajde da uradimo jednu anketu medju stanovnicima ovog bloka kada se Dunav preseli tamo da li im se kvalitet zivota pogorsao ili poboljsao.
To ce biti najbolji LOGICKI test. Mada ne moramo toliko ni da cekamo. Imamo primer zgradu sa helipadom pored auto puta. Prosetajte se i pitajte ih.
 
То није градња у стамбеним блоковима него по ободима истих, где би дати пословни / комерцијални простори били повезани огромним булеваром као што и има смисла да буду у једном граду. Повећан број људи није знак да би то било лоше решење већ управо да је добро и да је људима по вољи. Тренутни проблем је што власт не ради довољно да развија јавни превоз који би то изнео и што се то не ради по прописима градње који поштују постојећу урбанистичку логику блокова већ блокирају погледе, сунце итд. Такође би било смислено да град подстиче или тера инвеститора да у приземљима тих пословних простора стављају комерцијалне објекте а он сам улаже у огромне дрвореде како би и шетња / вожња бајса по ободима тих блокова постала пријатна и смислена. И уједно, да бар део тих 30.000 људи добију радна места близу својих домова (што је иронично, оригинално и био план при градњи тих блокова а пре него што су фабрике пропале).

Дошљак је у праву и треба ширити трамвајску мрежу ту, Вучко је у праву и треба линија метроа да иде испод ЈГ и генерално треба радити на томе да се финализира развој тог дела града како би се испунио његов потенцијал и град смислено развијао. Власници аутомобила свеједно неће имати довољно паркинг места као што већ немају довољно места као што ће свеједно имати све мање места и правити себи саобраћајне гужве што не треба да буде туђ проблем. Не треба град да буде таоц власника аутомобила нити да се њима прилагођава, приватна кола у вишемилионском граду треба да буде луксуз а не потреба
 
Pravljenjem gužvi od strane vozača kola se automatski stvara i problem efikasnog funkcionisanja gradskog prevoza. Da bi smo imali funcionalan gradski prevoz, moramo apsolutno svaku saobraćajnicu kojom ide gradski prevoz da fizički odvojimo od kolskog i ostalog saobraćaja, što je prektično nemoguće.​
 
Vrh