То није градња у стамбеним блоковима него по ободима истих, где би дати пословни / комерцијални простори били повезани огромним булеваром као што и има смисла да буду у једном граду. Повећан број људи није знак да би то било лоше решење већ управо да је добро и да је људима по вољи. Тренутни проблем је што власт не ради довољно да развија јавни превоз који би то изнео и што се то не ради по прописима градње који поштују постојећу урбанистичку логику блокова већ блокирају погледе, сунце итд. Такође би било смислено да град подстиче или тера инвеститора да у приземљима тих пословних простора стављају комерцијалне објекте а он сам улаже у огромне дрвореде како би и шетња / вожња бајса по ободима тих блокова постала пријатна и смислена. И уједно, да бар део тих 30.000 људи добију радна места близу својих домова (што је иронично, оригинално и био план при градњи тих блокова а пре него што су фабрике пропале).
Дошљак је у праву и треба ширити трамвајску мрежу ту, Вучко је у праву и треба линија метроа да иде испод ЈГ и генерално треба радити на томе да се финализира развој тог дела града како би се испунио његов потенцијал и град смислено развијао. Власници аутомобила свеједно неће имати довољно паркинг места као што већ немају довољно места као што ће свеједно имати све мање места и правити себи саобраћајне гужве што не треба да буде туђ проблем. Не треба град да буде таоц власника аутомобила нити да се њима прилагођава, приватна кола у вишемилионском граду треба да буде луксуз а не потреба