Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

PA direktore sada kada već prave neće sigurno biti izmena oko raskrsnice. Ali ostavljam mogućnost da će možda morati da servisne saobraćajnice ostave slobodne i onda bi praktično put išao oko ove zgrade koja se pravi na servisu.

Inače, ovi izgleda planiraju da ne prekidaju rad dok se radi ova nadogradnja. Prosto neverovatno, prave im zgradu "na glavi", a stanje redovno.
 
Umesto da su auto salon nadogradili sa poslovnim prostorom sto bi bilo logicno i sa estetske i sa prakticne strane, oni auto salon nadogradjuju sa stambenom zgradom????? Ludilo .... tajkunsko burazersko obrtanje para na najjednostavniji i najbrzi nacin. Stanovi, trzni centri, kladionice, stanovi, trzni centri, kladionice .....
 
Nema potrebe za izmjenama vec samo da uklone divlju ogradu na unutar blokovskoj saobracajnici koji uzurpiraju od kad su izgradili salon
 
Blok 70, oko skole i starog zanatskog centra i dalje bez ikakve promene iako su ljudi slali/salju dopise "nadleznima":









 
Kakvo je to divlje prosirenje tog zanatskog centra
Ko vozi kola vlasnici lokala musterije
Treba se popeti na glavu sa zahtjevima ili sami da postavite stubice kao na banovom brdu
Zovite bg hroniku
 
To divljanje se ozbiljno pojačalo od kada je mesni odbor SNS uzeo prostorije tu spojivši dva lokala, izgleda da minimum dvaput nedeljno imaju tu sastanke i onda naguraju kola do samih prostorija. Onda su se i ostali ohrabrili...
Radije su npr. roditelji decu u OŠ dovodili tako što se parkiraju dalje pa peške , sad se zabijaju kolima u ogradu dvorišta...
Kažem bilo je i ranije, ali na nivou incidenta...
 
Jedino resenje je opsta rekonstrukcija svih savskih blokova. Stanje je katastrofalno. Ne samo taj politikantski sljam vec i dostavna vozila za tu saku jada od lokala sto kao nesto radi. Pricala mi jedna gospodja u prolazu da su slali dopise nekoliko puta i - nista. I sad neko to naziva "zelenom povrsinom", ma i da negaze kolima to nije zelena povrsina vec zapustena livada kakva je vecina zel. povrsina u savskim blokovima. Uredjene povrsine su jedino duz savskog keja.

Tu kod skole je stvar nepromenljiva vec godinama, tu vise nema staze za pesake vec se sve pretvorilo u unutarnju blokovsku saobracajnicu i parkiraliste. Jednom recju opsti haos i propast, ionako haotican grad pretvara se u veliko ruglo i deponiju smeca. Da stvar bude gora uticaj kineskog centra i svega sto se u bloku skuplja je dodatni slag na tortu.
 
Neverovatno mi je koliko se "kultura" promenila.
Prijatelj ima odličnu ponudu da pređe iz stana u 70-om u veći stan u 44-om . Odgovor je :
Ne mogu, moraću da vozim dete u školu u 70.
Šta bre da radiš?
Da je vozim, teška je torba.

Još dete trenira neki sport, uopšte nije nešto slabić....
 
A djeca se u skole upisuju bas kako bi mogla pjeske do istih da dodju
 
Ja ti kažem, ono što vidim. A njemu deca već idu tu u školu. Osnovnu.
 
Na tom potezu treba izgraditi spratne parkinge za posetioce (i stanare koji hoće da plate svoje mesto) i postaviti na hiljade stubica, da nigde niko ne može da se popne na trotoare i staze. Samo treba rešiti prilaz hitnim službama.
 
Da, zemljište ostaje gradu. Ne bi bilo logično da za 550 000 evra prodaju 18 hektara zemljišta na NBg-u gde je tržišna vrednost jednog ara u okolini otprilike toliko, odn. 1/1800 deo toga zemljišta.

U svakom slučaju ime i licence IMT-a, nepokretnosti u Jarkovcu i mogućnost bescarinskog izvoza u Rusku federaciju je prodato za smešno male pare. :violina: Ali zato će Indijci dati velike plate zaposlenima :lool: . Da ne idemo u offtopic.
 
Pa to je to, sada imaju celo zemljište da ga zavaljaju i pretvore u stambeno/poslovno/trgovački prostor. Tako da će ovaj deo NBG biti sada skroz slobodan za izgradnju. Baš me zanima kako će ovo zemljište sada prodati - u komadu ili raspračati ili šta već, dobar deo mora da se odredi za uliec i sl.
 
Ne bih da budem ptica zloslutnica, ali Bogoljupče još nije započeo ono što najavljuje..... Od metroa su očito odustali na duži period, tako da ni Makiš ne bi mogao da postane atraktivan....... Neće valjda.
 
Propeler":1dauyams je napisao(la):
Da, zemljište ostaje gradu. Ne bi bilo logično da za 550 000 evra prodaju 18 hektara zemljišta na NBg-u gde je tržišna vrednost jednog ara u okolini otprilike toliko, odn. 1/1800 deo toga zemljišta.

U svakom slučaju ime i licence IMT-a, nepokretnosti u Jarkovcu i mogućnost bescarinskog izvoza u Rusku federaciju je prodato za smešno male pare. :violina: Ali zato će Indijci dati velike plate zaposlenima :lool: . Da ne idemo u offtopic.
Hvala za info. Pretpostavljao sam da bi neke licence za izvoz mogle biti ključ. Pa da rade "prepakivanje"...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=529696#p529696:2cj1pz29 je napisao(la):
SerbPacker » 02 Апр 2018 08:35 pm[/url]":2cj1pz29]
Propeler":2cj1pz29 je napisao(la):
Da, zemljište ostaje gradu. Ne bi bilo logično da za 550 000 evra prodaju 18 hektara zemljišta na NBg-u gde je tržišna vrednost jednog ara u okolini otprilike toliko, odn. 1/1800 deo toga zemljišta.

U svakom slučaju ime i licence IMT-a, nepokretnosti u Jarkovcu i mogućnost bescarinskog izvoza u Rusku federaciju je prodato za smešno male pare. :violina: Ali zato će Indijci dati velike plate zaposlenima :lool: . Da ne idemo u offtopic.
Hvala za info. Pretpostavljao sam da bi neke licence za izvoz mogle biti ključ. Pa da rade "prepakivanje"...
Никакво "препаковање" се неће радити него нормална производња ИМТ трактора 533, 539, јер су индијци купили жиг (робну марку) ИМТ, машине за производњу, алате и зграде и наравно преузели дугове ИМТ-а, који су чини ми се нешто преко 100 милиона евра. Земљиште које остаје држави, то није било предмет продаје, је величине 36, а не 18 хектара. У Јарковцу ће бити производња трактора.
viewtopic.php?f=21&t=534&start=75#p529794
 
Stubici pod hitno trazite gradu sklanjaju zuto crne iz centa tako da nema izgovora da nemaju stubica ograda
 
@ serbpacker
Odkad IMT ne radi, u krugu fabrike najbolje uspevaju fazani. A što se tiče prodaje, pre 10-ak godina, neki od biznis političara su hteli da kupe IMT za nekih 40-ak miliona €, s tim da tu naprave stambeni blok i još po nešto. To jest, hteli su da stave ključ u bravu fabrike, kao sto je to uradio onaj Janković, poznatiji kao Zepter, sa brodogradilištem Tito na NBG. Doduše, napravio je jedan brod u Brodo-tehnici na Makišu i time kao zadovoljio formu o obaveznom nastavku proizvodnje. Ovi sa IMT-om ni to nisu hteli. A o ovom što je Gaga rekao o dugovanjima IMT-a od 100 miliona €, država je prebila dugove preko zemljišta.
 
Blok 70, siblje, kese, flase, brdasce i livada duz J Gagarina neosmisljena i zapustena u travuljini i korovu:










 
Vrh