Šta je novo?

Razni projekti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712498#p712498:20sl2eu8 je napisao(la):
SerbPacker » 27 Феб 2020 10:21 pm[/url]":20sl2eu8]
Vladapfc":20sl2eu8 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712417#p712417 je napisao(la):
SerbPacker » Čet Feb 27, 2020 6:19 pm[/url]":20sl2eu8]
Vladapfc":20sl2eu8 je napisao(la):
Pozdrav,da li neko moze da mi prenese neka iskustva ili da mi kaze nesto znacajnije o gradnji komoleksa u 64.bloku,konkretno o kompleksu The One Aleksandar Grupe? Ili bar da me uputi na stranu gde se o tome pisalo ako jeste uopste,vidim da se stanovi uveliko prodaju a ja sam zainteresovan... Isplati li se to,kvadrat je u gradnji 2400e... Hvala unapred...
64 blok----The One?

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk

Da,tako je..The one, cini mi se da je to 64.blok. Investitor Aleksandar Group iz Novog Sada
Hm verovatno potpada pod široko shvaćen blok 64, no nama iz blokova 64. je do IMT, a verovatno je on nominalno sve do 65-og.
Mislim da je bolja odrednica "Kod Rode"

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712825#p712825:20sl2eu8 je napisao(la):
mapmaker » 28 Феб 2020 05:40 pm[/url]":20sl2eu8]Da to bi trebalo da je u O.Brigada.

Послато са "Samsung Galaxy Note 8", помоћу Тапатока
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712840#p712840:20sl2eu8 je napisao(la):
Vladapfc » 28 Феб 2020 06:32 pm[/url]":20sl2eu8]Da to je uz Omladinskih brigada, bas izmedju same ulice i Rode, tik uz parking od bivse Idee... Ako neko ima neku informaciju bilo bi lepo da podeli,ili da se otvori nova tema...
Угао Омладинских бригада и Ђорђа Станојевића.
Још нису ни оградили цео плац / градилиште. Још је рано за посебну тему. Данашње фотографије из аутобуса пројекта :bash: "The One Novi Beograd" - „Онај Нови Београд“ viewtopic.php?f=21&t=546&start=6900#p698400

DSCF0229.JPG
DSCF0230.JPG
DSCF0231.JPG
 
I mene interesuje vise informacija za The One ako neko ima da podeli?
Da li znate nesto o investitoru, kvalitet gradnje i pouzdanost me najvise interesuje? Da li se planira rusenje Rode i Extra centra u nekom periodu?
 
@Goje
Projekat Dorcol centar je P+4+PS sto znaci da ima prizemlje, 4 sprata i povučen sprat u skladu sa urbanističkim planom tog područja.
Dakle nema niijedan nelegalni sprat, bar na renderu...

ac38d084279098d7c7ba9eafc7c8929e.jpg


Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Pričate o formalnoj numeraciji a promiče vam suština. Zgrada ima prizemlje i 6 punih etaža vidljivih sa ulice, i dodatnu povučenu.

PS: Svaka nova zgrada donosi značajno više novih automobila nego novih parking mesta. U praksi najčešće duplo više.
 
Sto se parkinga tice, bice tri nivoa garaze pa s tim u vezi ne bi trebalo da bude problema sa parkingom. Nadam se da niko nije lud da kupuje stan bez garaznog mesta?! Jos sam cula da ce tramvaj prestati da saobraca tu u Knicaninovoj, gde valjda samo izadje i udje na ''spavanje''. Jel ima neko tu informaciju? Sto se Knicaninove tice, crvena niska zgrada preko puta dorcol centra u Knicaninovoj je navodono pod zastitom drzave. kako to funkcionise ukoliko zele na postojecu , pod zastitom, da nadograde jos koji sprat? da li je to moguce? Ja koliko sam shvatila i Dorcol Centar, na uglu sa Skenderbegovom ima tu fasadu koja je pod zastitom drzave pa su nasli ovakvo resenje da grade novo a zastite i obnove postojece.

Tramvajski depo iza Pancicevog parka je jos uvek aktivan i ostace verovatno tako dokle god se tu ne napravi neki veci kompleks za "odabranu" klijentelu. Bez obzira na to, mislim da je orijentacija stanova DC koji gledaju na Knicaninovu najbolja u tom kopmleksu jer je istocna strana koja, nadam se, nece biti zaklonjena novom visespratnicom sa suprotne strane. Deo koji gleda ka Dusanovoj ce imati veci problem sa prometnom i bucnom ulicom, sve sa vibracijama od tramvaja koji prolaze tik ispod prozora. Strana prema Skender Begovoj je mirna jer ulica nije nesto prometna, jedino je uska i ima cetvorospratnicu prekoputa, ali tako je to u centru. Podzemna garaza je prava stvar jer u tom delu grada je pakao za parking, pogotovu vikendom

Inace na uglu koji spominjes (kosi deo) je bila radnja u kojoj je ziveo i radio cika Danilo. poslednji bombondzija u Beogradu, ako to sacuvaju kroz izgradnju - svaka pohvala!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713827#p713827:w25w3dsq je napisao(la):
GOJE » 03 Mar 2020 07:28 pm[/url]":w25w3dsq]Pričate o formalnoj numeraciji a promiče vam suština. Zgrada ima prizemlje i 6 punih etaža vidljivih sa ulice, i dodatnu povučenu.

Gde vidiš 6 punih etaža i dodatnu povučenu?
 
Sa ulice će biti dugačak monolitni zid visine prizemlja i 6 dodatnih punih etaža, da li su nominalno vođene kao međusprat ili povučeni sprat - tu nema nikakve razlike. Lep render i estetika objekta mogu samo da blago ublaže efekat kanjonizacije. A na sve to postoji i dodatna etaža (koja neće biti vidljiva sa ulice) koja je zaokružena, i osim tehničke, pretpostavljam da će imati i ugostiteljsku svrhu, čisto da dopuni investitorske potrebe za kvadratima, i posetilaca za parking prostorom.
image1-1-810x430.jpeg
 
Ovo sto si označio pod 1 je deo prizemlja, rećićeš da je to sprat ali danas kao i pre 80 godina su se projektovala visoka prizemlja da bi radnje ili restorani mogli da imaju galerije koje dopunjuju sadržaj prizemlja. A ovo sto nazivaš dodatnim nivoom iako je na renderu zastakljen će najverovatnije biti korišćen za tehničke instalacije kao i za jezgro liftova. Teško da će tu biti nešto drugo iako se na renderu vide krovni vrtovi.
Ne znam da li možemo da pričamo o kanjonizaciji ulice Cara Dušana koja je ipak jedna od širih u gradu a visina ovog objekta je potpuno u rangu zgrada izgradjenih u XXom veku.
Bilo bi glupo da ovakav objekat na ovako velikoj saobraćajnici bude P+2 ili P+3.
 
Ja pričam o kanjonizaciji Knićaninove i Skenderbegove, a ti opet mašiš suštinu. Međusprat ne postoji zato što je sjedinjen sa prizemljem? I nema punu visinu etaže? Kakve veze ima da li se međusprat zove kao pre 80 godina, ili kako ga struka zove sada?
 
Taj medjusprat se vodi kao prizemlje, hoću reci da to nije ništa novo postojalo je to i mnogo ranije. Ne treba mešati nivoe i spratove, to nije ista stvar iako se slažem da utiče na visinu.
A sto se tiče Skenderbegove i Kničaninove bilo je za očekivati da neće ostati sa prizemnim kućama.
Uostalom ne postoji zakon koji ograničava visinu objekta zbog toga sto je jedna ulica jednosmerna sa jednom trakom.
Ovo je najnormalnija visina za centar grada.
 
Ja sve vreme potenciram kako je u dorćolskim (ali i bilo kojim drugim) uskim i šarmantnim ulicama, zbog širine 12-15 metara, po meri čoveka graditi četvorospratnice do 15 metara visine. Niko nije pominjao da ostanu prizemne kuće ili kuće od 2,3 sprata, mada je veliki kuriozitet da je upravo ova raskrsnica Knićaninove i Skenderbegove poslednja u centru Beograda imala stare prizemne kuće na sva 4 ćoška. Apsolutno nije primereno da na ulici širine 14 metara, dobijemo vertikalni zid visine 21 metar. Ne vidim nikakvo opravdanje za to. Evo jutrošnje slike te raskrsnice, pa mi reci iskreno da li je primereniji objekat desno ili da rokamo još 6 metara.

20200304_081710.jpg


Zuma je lepo objašnjavao i crtao, a nije zgoreg ponoviti, kako kanjoni utiču i na mikroklimu ulice. Leti sprečavaju i ono malo preko potrebnog povetarca, a na jesen i zimu, ulica neće imati ni par sunčanih sati. To nikako ne može biti po meri čoveka, i meni je žao da se vremenom sve više udaljavamo od toga, a još mi je više krivo što se takva praksa opravdava.
 
Kao laik, gledajuci na zgradu iz Cara Dusana sve deluje odlicno, super se uklapa. Gledajuci iz Knicaninove, problem je ako se digne zgrada naspram DC. Sto se tice Skenderbegove, mislim da je tu situacija najkriticnija. Ulica je uska i tamna. Ovi sto su kupili stanove u DC,narocito na nizim spratovima nikada sunca videti nece. Overall, gledajuci iz pticije perspektive bolje bi bilo da zgrada ima jedan sprat manje.

Ali ja i dalje nisam shvatila, sta je regulativa oko spratnosti? Koja je dozvoljena visina zgrade na Dorcolu? da li mi ovde samo pricamo o estettici? jer je Andrey takodje spomenuo da crvena zgrarda u Cara Dusana ima dva nelegalna sprata.

Ja se bojim da ce od Dorcola napraviti Vracar, svaka fasada svoju pricu, nigde infrastrukture..
 
Полако али сигурно, Дорћол постаје Врачар.
 
Imam dva stana na Vracaru ali sad bezim na Dorcol. Imam lep stan u Gospodara Vucica, meni jednoj od naj omiljenijih ulica i razmislisljam da taj ostavim ali stan u Sumatovackoj prodajem. Ni Gospodara Vucica nije vise sta je bila...prenatrpana automobilima koji potpuno ometaju funkcionisanje saobracaja... Dorcol, jos uvek ima trotoare. Lepsi je, siri ali i daleko skuplji po ceni kvadrata
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713989#p713989:1pvntal9 je napisao(la):
Vračarac » Сре Мар 04, 2020 10:17 am[/url]":1pvntal9]Ne dirajte Vracar ;)
Ја га не дирам, али га садашња власт своди на ниво приградског насеља скраћивањем тролејбуса до Славије, док га је претходна власт преоптеретила станоградњом на закржљалој инфраструктури. Дорћол ће имати сличну судбину нажалост и то поготову питомији доњи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714025#p714025:3dwh1s92 je napisao(la):
Дошљак » Sre Mar 04, 2020 12:17 pm[/url]":3dwh1s92]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713989#p713989:3dwh1s92 je napisao(la):
Vračarac » Сре Мар 04, 2020 10:17 am[/url]":3dwh1s92]Ne dirajte Vracar ;)
Ја га не дирам, али га садашња власт своди на ниво приградског насеља скраћивањем тролејбуса до Славије, док га је претходна власт преоптеретила станоградњом на закржљалој инфраструктури. Дорћол ће имати сличну судбину нажалост и то поготову питомији доњи.
Donji Dorćol je klasična mahala i da nema poziciju relativno blizu centra bio bi isto što i marinkova bara. Te bajke o Dorćolu su samo za bildovanje ega likova koji žive u tom kraju, još kad začine sa onim "stari Dorćolac" ego ide na 300.
Pričam dakle o donjem Dorćolu ispod I gimnazije pa sve tamo do "dvorca" Nikole Sandulovića. To je moderna ciganmala.
NIje ni onaj deo oko epš-a neko remek delo ali je kudi kamo pristojnije od onog drugog dela oko Đure Đakovića. Krunsku i Njegoševu ulicu npr Dorćol može da sanja, i gornji i donji.
 
Мени је искрено безвезе романтизовање било ког краја. Али Дорћол је генерално ушушкан део града без транзита што га чини мирнијим и лагоднијим за живот. Његова предност је претежно у уличној матрици правилне геометрије. Врачар око Крунске и Његошеве је свакако много лепши и уређенији део града.
 
Nemoj da zaboraviš Neimar, ono je mali London. Sve je urihtano pod konac, prepuno je predratnih vila sa sređenim fasadama. Jedan od lepših delova ne samo Vračara nego i Beograda. :)
 
Леп је Неимар, исто ушушкан, али има исто проблема са непостојећим тротоарима, а све се брже вози по том крају :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714046#p714046:3930wjna je napisao(la):
Vračarac » Sre Mar 04, 2020 2:15 pm[/url]":3930wjna]Nemoj da zaboraviš Neimar, ono je mali London. Sve je urihtano pod konac, prepuno je predratnih vila sa sređenim fasadama. Jedan od lepših delova ne samo Vračara nego i Beograda. :)

Lepo je, vile su prelepe ali automobili nas ubise i prilaz tom kraju je krajnje ne primeren. Ajde pokusaj da dosetas sa kolicima, sa bebom-vrlo tesko, cak i ako si ulicu gore ili dole pored. Meni je Vracar prosto postao pre-krcat. Naporno mi je i da setam i da vozim i da parkiram. E sad, to je verovatno licni osecaj, ali Dorcol mi daje neki osecaj slobode i koliko god zagusen opet je siri.

Zatim, najveca primedba je, da je potencijal bio ogroman ali ga je korupcija i investitorks glad za kvadratima potpuno ugusila. Nervira me svaka fasada prica svoju pricu i nervira me sto infrastruktura ne prati kapacitete gradnje ( Juzni Bulevar). E sad, ovo verovatno nije forum za takve komentare ali ekipa koja se nastanila na Vracaru takodje doprinosi da se automobili uparkiravaju u kafice.... devedesete! jedan veliki haos. Ali meni je licno, sem Krunske, Lamartinove, Int. Brigada i Gospodara Vucica- sve ostalo onako....

Za Donji Dorcol si u pravu... ja negde mislim da ce se u narednih 10 godina tacno znati kako ce da izgleda Donji Dorcol a posto se selim tamo, uzasno me plasi infrastruktura i da ne bude da sam pobegla sa Vracara da bih bila u istoj ili goroj situaciji. Zato je vase misljenje, iskusnih, ovde korisno. Ja sam humanitarac, nikakve veze sa strukom :)
 
Па не могу ни оне заувек трајати, а и не треба

Треба лепо да се регулише више шта и како се гради. Можеш ти да направиш солитер од 20 спратова у Ритопеку... Али када држава направи инфраструктуру за тако нешто на локацији.

Наравно, и град треба да се мало ангажује, а доста планских докумената су траљави сами по себи
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714059#p714059:pb8i05k4 je napisao(la):
snupi » Sre Mar 04, 2020 1:50 pm[/url]":pb8i05k4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=714046#p714046:pb8i05k4 je napisao(la):
Vračarac » Sre Mar 04, 2020 2:15 pm[/url]":pb8i05k4]
Za Donji Dorcol si u pravu... ja negde mislim da ce se u narednih 10 godina tacno znati kako ce da izgleda Donji Dorcol a posto se selim tamo, uzasno me plasi infrastruktura i da ne bude da sam pobegla sa Vracara da bih bila u istoj ili goroj situaciji. Zato je vase misljenje, iskusnih, ovde korisno. Ja sam humanitarac, nikakve veze sa strukom :)

Vidi, na donjem Dorcolu ima puno udzerica koje se sada ruse i na njihovom mestu grade visespratnice, a kapiram da je to neki "plan za ubuduce", jer ne bi na tom mestu iznikao hotel Mona a da nema nekog plana razradjivanja tog kraja, pogotovo sto postoji i plan linijskog parka i preuredjenja one marine dole. Kad se sve to realizuje, bojim se da ce navala postati veca, jer je reka odmah tu blizu, a i sam centar grada. Videcemo sta ce biti.
 
Vrh