pablojepao
Beginner
- Učlanjen(a)
- 08.05.2024.
- Poruke
- 56
- Pohvaljen
- 196
I autorima je ovo sta vrhunac kreativnost
za te pare na istom tom Dedinju moze da se kupi kuca sa dvoristem od 4-6ari. Ko je lud da daje tolike pare za ponudjeno. Drugo lokacija u ovom slucaju se definise kako to investitoru odgovara.Pre neki dan sam obisao D'Home Dedinje ciji sam dizajn eksterijera projektovao. Gradiliste sada ulazi u svoju zavrsnu fazu.
Radovi kasne s'obzirom da je trebala zgrada da bude zavrsena u Novembru 2024 ali sad ostaje da se uradi fasada i objekat ce poprimiti svoj konacni izgled.
Unutra ima jos radova ali zavrsetak je planiran za april-maj 2025. Zgrada ima 5 tripleksa, cena tripleksa prava sitnica: 1 250 000 evra.
Pogledajte prilog 228524Pogledajte prilog 228525Pogledajte prilog 228526Pogledajte prilog 228527Pogledajte prilog 228528Pogledajte prilog 228529
Drugo lokacija u ovom slucaju se definise kako to investitoru odgovara.
Zapravo Miloja Djaka je cudno podeljena i nije svuda isto. U gornjem delu ulice su dozvoljeni viši objekti (ima tačno do koje parcele). U donjem delu ulice su sa jedne strane dozvoljeni viši objekti, a sa druge (bliže Velisava Vulovića) su dozvoljeni niži objekti. Verovatno je tako zbog pada terena, mada to je moje nagadjanje, ne razumem se.Чек, чек. Ту је лимит п+1+пс а у Милоја Ђака, парцеле са којим се ова парцела и граничи, дижу по 5 надземних етажа? Како је то икоме нормално, логично или рационално? ”Погледам ко је на власти...” ах да. Извини, питање је било реторичко.
Sva sreća da ta suluda investitorska inicijativa nije prošla. Kakav bi tek to klanac bio da je objekat duplo viši.@Ventilator_BGD
Je se samo mogu sloziti sa tvojom konstatacijom i sve sto si rekao stoji oko iskopa i betonskih potpora. Nazalost ovo su jako teski tereni sa velikim visinskim razlikama na malim povrsinama i ja ih licno smatram nepovoljnim za gradnju jer su mnogo strmi.
Evo tih podpora koju pominjes i jeste mora se priznati da nije bas estetski ali prosto mora nesto da zaustavi tu zemlju vidi se koliki je pad i ovi postojeci objekti na visoj koti treba zastiti od klizanja terena.
Pogledajte prilog 228865
Inace neko je u prethodnom postu pomenuo malu spratnost koja je ogranicena na P+1+PS, u pocetku mi smo napravili jedan projekat sa duplo vecom bruto povrsinom od ove koja se gradi sada jer je trebao da prodje neki novi urbanisticki plan za tu zonu koji bi omogucio da se izgradi duplo vise kvadrata medjutim to nije proslo pa je moralo da se pravi potpuno novi projekat sa manjom bruto povrsinom (ovaj koji se gradi sada)
U tom prvom projektu sam bas uradio parterna uredjenja za taj zadnji deo gde su ovi potporni zidovi sa slike posto smo imali podzemne garaze a sada nazalost garaze su na otvorenom zbog ogranicenja u bruto povrsini.
To je trebalo da izgleda ovako i vodio sam bas racuna da napravim vrt iza zgrade koji bi koliko toliko oplemenilo taj kaskadni deo sa potporama da to deluje humanije.
Pogledajte prilog 228866Pogledajte prilog 228867
A evo iz radnog modela slika sa tim prvim projektom, iskopom i potpornim zidom gde se vidi koliko je ovo tezak teren za urbanizovati.
Pogledajte prilog 228868
Inace taj prvi projekat je trebao da izgleda ovako:
Pogledajte prilog 228870
Pa malo je milion na toj lokaciji za te prohteve. I heliodrom bih ja zeleo kad vec dajem milion, ali nema.Sama zgrada/kuće su jako lepe, ali iskreno ne bih mogao da vidim sebe kako dajem 1.2 miliona eura a da sam ograničen na 2 parking mesta, i to na otvorenom. Da imam toliko da uložim u nekretninu kontam da bi žena i ja imali po auto, deca kad porastu kupio bi im da imaju svoj jer što da ne. A i voleo bih da mi zimi auto bude topao, da ne moram da čistim sneg sa njega, ili da konstantno bude prljav. Nekako mi luksuz i parking na otvorenom ne idu zajedno, možda imam pogrešnu percepciju![]()
Ma naravno, nisam iz struke, ali mislim da si odličan posao napravio. Kao laiku meni se lično svidja. Mene više užasava investitorska alavost koja osakati projekat radi dodatnih kvadrata...Slažem se da je 1.2 miliona ogromna suma i da za te pare se očekuje garaža a ne parking mesto.
Teoretski je moglo da se smanji bruto površina zgrade i da se naprave zatvorene garaže ali eto investitor je odlučio da bude ovako i to su već neke odluke gde se projektanti ne pitaju previše ili se ne pitaju uopšte.