Šta je novo?

Razni projekti

1739613410782.png
1739613417062.png
1739613425091.png
1739613453010.png
 
Пола века стамбених блокова који нису били човекомерни али макар јесу били пространи и отворени.
Па онда четврт века стамбених блокова који нису човекомерни али зато пружају мање слободног простора за човека од просечног скандинавског затвора.

Ал да видите како су Брана Митровић и Миљковић креативни и како им пројекти одишу човекољубљем када пројектују за домаће богаташе а не за социјално угрожене групе.
 
Mene zanima gde i kad je bio konkurs za te stanove.Bolje bi bilo da su uzeli neki stari ne izveden projekat a ima ih po arhivama
 
Pre neki dan sam obisao D'Home Dedinje ciji sam dizajn eksterijera projektovao. Gradiliste sada ulazi u svoju zavrsnu fazu.
Radovi kasne s'obzirom da je trebala zgrada da bude zavrsena u Novembru 2024 ali sad ostaje da se uradi fasada i objekat ce poprimiti svoj konacni izgled.
Unutra ima jos radova ali zavrsetak je planiran za april-maj 2025. Zgrada ima 5 tripleksa, cena tripleksa prava sitnica: 1 250 000 evra.

Pogledajte prilog 228524Pogledajte prilog 228525Pogledajte prilog 228526Pogledajte prilog 228527Pogledajte prilog 228528Pogledajte prilog 228529
za te pare na istom tom Dedinju moze da se kupi kuca sa dvoristem od 4-6ari. Ko je lud da daje tolike pare za ponudjeno. Drugo lokacija u ovom slucaju se definise kako to investitoru odgovara.
 
Чек, чек. Ту је лимит п+1+пс а у Милоја Ђака, парцеле са којим се ова парцела и граничи, дижу по 5 надземних етажа? Како је то икоме нормално, логично или рационално? ”Погледам ко је на власти...” ах да. Извини, питање је било реторичко.
Zapravo Miloja Djaka je cudno podeljena i nije svuda isto. U gornjem delu ulice su dozvoljeni viši objekti (ima tačno do koje parcele). U donjem delu ulice su sa jedne strane dozvoljeni viši objekti, a sa druge (bliže Velisava Vulovića) su dozvoljeni niži objekti. Verovatno je tako zbog pada terena, mada to je moje nagadjanje, ne razumem se.
 
@Ventilator_BGD
Je se samo mogu sloziti sa tvojom konstatacijom i sve sto si rekao stoji oko iskopa i betonskih potpora. Nazalost ovo su jako teski tereni sa velikim visinskim razlikama na malim povrsinama i ja ih licno smatram nepovoljnim za gradnju jer su mnogo strmi.

Evo tih podpora koju pominjes i jeste mora se priznati da nije bas estetski ali prosto mora nesto da zaustavi tu zemlju vidi se koliki je pad i ovi postojeci objekti na visoj koti treba zastiti od klizanja terena.
Pogledajte prilog 228865

Inace neko je u prethodnom postu pomenuo malu spratnost koja je ogranicena na P+1+PS, u pocetku mi smo napravili jedan projekat sa duplo vecom bruto povrsinom od ove koja se gradi sada jer je trebao da prodje neki novi urbanisticki plan za tu zonu koji bi omogucio da se izgradi duplo vise kvadrata medjutim to nije proslo pa je moralo da se pravi potpuno novi projekat sa manjom bruto povrsinom (ovaj koji se gradi sada)

U tom prvom projektu sam bas uradio parterna uredjenja za taj zadnji deo gde su ovi potporni zidovi sa slike posto smo imali podzemne garaze a sada nazalost garaze su na otvorenom zbog ogranicenja u bruto povrsini.

To je trebalo da izgleda ovako i vodio sam bas racuna da napravim vrt iza zgrade koji bi koliko toliko oplemenilo taj kaskadni deo sa potporama da to deluje humanije.

Pogledajte prilog 228866Pogledajte prilog 228867

A evo iz radnog modela slika sa tim prvim projektom, iskopom i potpornim zidom gde se vidi koliko je ovo tezak teren za urbanizovati.

Pogledajte prilog 228868

Inace taj prvi projekat je trebao da izgleda ovako:

Pogledajte prilog 228870
Sva sreća da ta suluda investitorska inicijativa nije prošla. Kakav bi tek to klanac bio da je objekat duplo viši.

Inače lepo izgleda ceo projekat sa privatnom saobraćajnicom. Jedine dve mane su po meni nepostojanje garaža za projekat koji puca na visoko i orjentacija dvorišta. Zašto nisu okrenuta ka unutra nego ka ulici? Da li će barem ta garažna mesta biti natkrivena?
 
@kolombaja
Parking mesta su morala da se poredjaju na dno parcele zbog konfiguracije terena, postoje dve rampe, ulazna i izlazna koje moraju da savladaju visinsku razliku + radijus skretanja te nije bilo moguce postaviti parking mesta ka ulici i dvorista pozadi vec je moralo obrnuto kao sto je sada. Ide 2 parking mesta po stanu, koliko znam nije planirano da budu nadkrivena, ma da postoji tehnicka mogucnost da se tako nesto uradi ako bude potrebe za tim.

Velisava Vulovica situacija.jpeg


ovde slike rampi: Izvinjavam se na distorziji pojedinacnih slika jer sam morao sirokougaonim objektivnom da slikam jer nisam imao dovojlno rastojanje + klinci uleteli u kadar...😵‍💫

IMG_5502.jpg
IMG_5501.jpg
IMG_5523.jpg
IMG_5505.jpg



Dok recimo pozadi je teren i nasut pa je omoguceno da bude ravno kako bi se progurala interna saobracajnica i poredjala parking mesta.
IMG_5508.jpg


Buduci parking
 
Poslednja izmena:
Sama zgrada/kuće su jako lepe, ali iskreno ne bih mogao da vidim sebe kako dajem 1.2 miliona eura a da sam ograničen na 2 parking mesta, i to na otvorenom. Da imam toliko da uložim u nekretninu kontam da bi žena i ja imali po auto, deca kad porastu kupio bi im da imaju svoj jer što da ne. A i voleo bih da mi zimi auto bude topao, da ne moram da čistim sneg sa njega, ili da konstantno bude prljav. Nekako mi luksuz i parking na otvorenom ne idu zajedno, možda imam pogrešnu percepciju 😅
 
Sama zgrada/kuće su jako lepe, ali iskreno ne bih mogao da vidim sebe kako dajem 1.2 miliona eura a da sam ograničen na 2 parking mesta, i to na otvorenom. Da imam toliko da uložim u nekretninu kontam da bi žena i ja imali po auto, deca kad porastu kupio bi im da imaju svoj jer što da ne. A i voleo bih da mi zimi auto bude topao, da ne moram da čistim sneg sa njega, ili da konstantno bude prljav. Nekako mi luksuz i parking na otvorenom ne idu zajedno, možda imam pogrešnu percepciju 😅
Pa malo je milion na toj lokaciji za te prohteve. I heliodrom bih ja zeleo kad vec dajem milion, ali nema.
 
Slažem se da je 1.2 miliona ogromna suma i da za te pare se očekuje garaža a ne parking mesto.
Teoretski je moglo da se smanji bruto površina zgrade i da se naprave zatvorene garaže ali eto investitor je odlučio da bude ovako i to su već neke odluke gde se projektanti ne pitaju previše ili se ne pitaju uopšte.
 
Obavezno na ta parking mesta stavite neku nadstresnicu da ne mrznu stakla na autu zimi. Veliku razliku nadstresnica tu čini. Velik plac, lep oblik ima. Steta sto rampe uzmu toliko od placa ali bolje i to od autolifta. Deluje pismeno kad se gleda u prostoru kako sve stoji.
 
Slažem se da je 1.2 miliona ogromna suma i da za te pare se očekuje garaža a ne parking mesto.
Teoretski je moglo da se smanji bruto površina zgrade i da se naprave zatvorene garaže ali eto investitor je odlučio da bude ovako i to su već neke odluke gde se projektanti ne pitaju previše ili se ne pitaju uopšte.
Ma naravno, nisam iz struke, ali mislim da si odličan posao napravio. Kao laiku meni se lično svidja. Mene više užasava investitorska alavost koja osakati projekat radi dodatnih kvadrata...
 
Pozdrav forumasi. Imam pitanje u vezi kuca koje su se izgradile pored nove kovid bolnice(put za institut). Da li je to legalno i da li je tu planirana niska gradnja? Znam da nije vezano za temu u naslovu forma ali vidim dosta iskusnih forumasa na ovoj temi koji mozda mogu da daju neki odgovor ili me upute na temu! Unaprijed hvala.
put za institut.PNG
 
Vrh