Jedino metro bi bio spas za ljude koji ne voze kola......a sto se vozaca tice mora da se prave nove ulice ili da se prosiruju postojece gde god moze inace su stvarno velike guzve
Moglo je, odnosno možem još uvek na jednom delu, ali zašto bi se investitori cimali oko toga kada se i sa sokacima iz XIX i prve polovine XX veka, stanovi prodaju bez problema.
Tako ti je i na vrtovima Rakovice i okolnim projektima i lamelama na Vidikovcu koje užurbano niču. Infrastrukture nema dovoljno, naročito saobraćajnica. Pri tom jedan solidan broj vrtlara će se voziti kroz Žarkovo na putu ka poslu i gradu (jer alternativa nema mnogo) pa će tu gužva neminovno biti mnogo veća čak i bez ovog zarkovackog projekta.
Ne radujem se što je i na Žarkovu isto, već rezignirano konstatujem da tu nema pomoći niti promisli.
Jedina alternativa je saobraćajnica ili više njih, kroz Košutnjak, ali kao što i sami znate (množina) to nije izvodljivo.
Ne znam samo kako misle da će im kupci od 3.000 po kvadratu trpeti ovakvu sukcesivnu izgradnju.
Kupci su ti čudan soj. Jedan deo njih će da se zleti i da među prvima kupi, a onda će jedan deo njih da ćuti i trpi, a drugi da se žali na sve i svašta. Viđeno više puta. I jedan i drugi primer. . Na primer, video sam , jednom prilikom sam video ljude iz K - district koji su izveli malu decu, neka još bila u kolicima, kako se igraju i šetaju oko susedne zgrade koja se još uvek gradila i oko koje je bilo peska, šuta i sl. , a naravno i prašine ili pak decu koja sede pored tih istih gradilišta i najnormalnije jedu grickalice koje su kupili u Univerexportu.