To je novi fenomen u gradu koji sam tek nedavno uočio. Naime, u nekim delovima grada koji su saobraćajno i urbanistički bili favele (ili prosto nedovoljno modernizovani), pošto ih mrzi da pomeraju građevinske linije odnosno da preuređuju celo naselje i parcele, oni urade sledeću praksu. Dozvole investitorima da posade parking mesta ispred zgrade tako da vozilo izlazi i zauzima ono što bi trebalo da bude trotoar, pa čak i da ''štrči'' iznad kolovoza. A onda naknadno uzmu pa na kolovozu ulice iscrtaju liniju koja će da označava improvizovani ivičnjak odnosno improvizovani trotoar i šatro razgraničava površinu po kojoj se vozi i površinu po kojoj hodaju pešaci. Tako da umesto da se parking mesta uteruju u garaže ili prosto - isteruju, a da trotoari budu prohodni za kretanje, pešaci su ti koji se isteruju da koračaju kolovozom da bi automobili mogli nesmetano da se parkiraju po trotoarima.
To je nova bolesna praksa koju uvodi ova hohštaplerska garnitura, i neke lokacije gde sam je viđao u primeni su npr Lekino brdo i Vračar.
Investitori i tovarenje kvadrata nemaju alternativu. Građevinske linije se ne smeju dirati, a regulacione mogu samo da se isturaju, u korist investitora. Zato lepo pešake na kolovoz pa nek se snalaze, jbg... I u Brazilskim favelama je isto tako, kolovoz služi i kao ivičnjak, i kao parking, i kao pijaca, ma sve. Tako da ubuduće ćemo da imamo šmek kao Rio.