Šta je novo?

Razni projekti

Pazite sve ove mini ind zone su morale da lete kad tad. Recimo Minel (Ada Mall), Precizna mehanika (BeoMall), onaj kompleks gde je sada Big fashion itd...ali sta smp dobili?? Hramove potrosackog drustva i jeftine zabave. Nista pametno nismo dobili. Onda recimo Ikea je izgradjena na izuzetno losoj lokaciji (to imam potvrdjeno od ljudi iz Ikee). Sagradjena je inthemiddleofnowhere sa tendencijom sirenja nove komercijalne i privredne zone. Sta ce nam jos jedna tu gde su bile livade? Bezanijska kosa je bila mnogo bolja lokacija, a u blizini je vec privredna zona. Solun je recimo to odlicno resio, gde se zna da je citava severna zona grada ind. i privredna, a ne ko ovde na 10 mesta po obodima grada.

Tkdj umesto da je IMT zona prerasla u pravi City sa visokim oblakoderima (moze i poneki stambeni sto da ne), tamo ce max spratnost biti P+12 (za sada je tako).

Definitivno sve ide naopako i vrlo haoticno jer je korupcija i moc krupnog kapitala uzela maha svuda. Ali trazili smo to pre 19 godina i sada gledamo posledice.
 
Nije to samo korupcija nego kmbnacija korupcije i mnogo vise gluposti u sinergiji jer da ima nekoga to pravilno da usmeri, od tog pokradenog novca bi moglo da se napravi nesto dobro i uobliceno ali jok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669555#p669555:1zpmdvlm je napisao(la):
zexland » 13 Oct 2019 06:07 pm[/url]":1zpmdvlm]Tako je. U kraljevini je makar spratnost bila dosta manja po tadasnjem sirem centru. Sve gde tada bilo predvidjeno P+3 ili max P+4 sada je minimum P+7+1. Beograd ukoliko ne pozuri sa razvojem infrastrukture uopste, biti vrlo brzo paralisan grad. Ne moze ovoliko da se gradi i toliko novih ljudi da dolazi u grad koji prebacuje 2.5 miliona, a da i dalje nemamo makar iole razvijenu zeleznicu, makar 2 linije metroa, zavrsenu obilaznicu i jos dva ringa makar.

Mislim da ce spas biti zivot na uzoj a Bogami i siroj periferiji. Sto polako ali sigurno postaje trend u Beogradu. Ziveti mirnije i humanije na makar 12-20km od centra.

Meni spas jeste ali putujem sat vremena svaki dan. Mada dok sam radio na nbgdu imao sam kolege sa autokomande koji su putovali skoro pa koliko ja sa vidikovca.

Mnogo ljudi bi se preseliko negde ka barajevu ili ripnju rusnju da imaju cime da se prevezu do centra. Jedan voz na sat vremena u spicu resava problem. Ili makar da postoje punktovi na periferiji do kojh treba do 10 minuta voznje kolima pa nastavak vozom. Resnik npr.
 
Ja mislim da Novi Dorćol, Duga itd. baš i nemaju veze sa metroom. Znam da su hteli tu da grade pre ove izmišljene trase metroa. Moguće je da će kao prodajni adut iskoristiti najavu metroa ali realno ko ima gram mozga zna da od toga nema ništa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669673#p669673:3ox8ciaz je napisao(la):
Ventilator_BGD » 14 Oct 2019 09:25 am[/url]":3ox8ciaz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669555#p669555:3ox8ciaz je napisao(la):
zexland » 13 Oct 2019 06:07 pm[/url]":3ox8ciaz]Tako je. U kraljevini je makar spratnost bila dosta manja po tadasnjem sirem centru. Sve gde tada bilo predvidjeno P+3 ili max P+4 sada je minimum P+7+1. Beograd ukoliko ne pozuri sa razvojem infrastrukture uopste, biti vrlo brzo paralisan grad. Ne moze ovoliko da se gradi i toliko novih ljudi da dolazi u grad koji prebacuje 2.5 miliona, a da i dalje nemamo makar iole razvijenu zeleznicu, makar 2 linije metroa, zavrsenu obilaznicu i jos dva ringa makar.

Mislim da ce spas biti zivot na uzoj a Bogami i siroj periferiji. Sto polako ali sigurno postaje trend u Beogradu. Ziveti mirnije i humanije na makar 12-20km od centra.

Meni spas jeste ali putujem sat vremena svaki dan. Mada dok sam radio na nbgdu imao sam kolege sa autokomande koji su putovali skoro pa koliko ja sa vidikovca.

Mnogo ljudi bi se preseliko negde ka barajevu ili ripnju rusnju da imaju cime da se prevezu do centra. Jedan voz na sat vremena u spicu resava problem. Ili makar da postoje punktovi na periferiji do kojh treba do 10 minuta voznje kolima pa nastavak vozom. Resnik npr.

Presedanje je super stvar na takav nacin.

To sa vozom je trebalo davno da se resi. Gotovo sve SSSR republike su gradile sebi gradske zeleznice za narod, cudi me da kod nas to nije reseno za vreme SFRJ.
I Sremcica se isto puni jer je relativno blizu Obrenovackog i Ibarske.

PS: Otkad je usvojen naziv Novi Dorcol :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669686#p669686:1oj4fnkp je napisao(la):
zexland » 14 Oct 2019 10:24 am[/url]":1oj4fnkp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669673#p669673:1oj4fnkp je napisao(la):
Ventilator_BGD » 14 Oct 2019 09:25 am[/url]":1oj4fnkp]
To sa vozom je trebalo davno da se resi. Gotovo sve SSSR republike su gradile sebi gradske zeleznice za narod, cudi me da kod nas to nije reseno za vreme SFRJ.
Није решено, зато што је СР Србија била сиротињска земља, богатија једино од Румуније, Бугарске и Албаније, и од Титових држава Црне Горе и Македоније - развијеност јавних служби или јавног саобраћаја у источноевропским земљама, укључив СССР, све говори. Поредити јавни превоз у Београду и нпр. Кијеву је веома болно по нас, као и, рецимо, упознавање са функционисањем здравствене службе у некој далекој руској провинцији. У СР Србији јесте било шареније него на истоку, и могли смо да путујемо, али је Источна Немачка имала трипут већи БДП од нас.

Наравно, ни данас нема смисленијег развојног пројекта у читавој Србији од улагања у приградске железнице у региону Београда. Народ би се преселио у околна села која би живнула, цивилизовала се, никли би нови пројекти, повећао би се животни простор становника, тиме и наталитет итд. Али авај, није нико још то јавио Вођи (мора да је укидање железнице у центру Београда исправан корак који води у том смеру).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669694#p669694:4f7r1oqp je napisao(la):
Пантограф » 14 Oct 2019 10:46 am[/url]":4f7r1oqp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669686#p669686:4f7r1oqp je napisao(la):
zexland » 14 Oct 2019 10:24 am[/url]":4f7r1oqp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669673#p669673:4f7r1oqp je napisao(la):
Ventilator_BGD » 14 Oct 2019 09:25 am[/url]":4f7r1oqp]
To sa vozom je trebalo davno da se resi. Gotovo sve SSSR republike su gradile sebi gradske zeleznice za narod, cudi me da kod nas to nije reseno za vreme SFRJ.

Наравно, ни данас нема смисленијег развојног пројекта у читавој Србији од улагања у приградске железнице у региону Београда. Народ би се преселио у околна села која би живнула, цивилизовала се, никли би нови пројекти, повећао би се животни простор становника, тиме и наталитет итд. Али авај, није нико још то јавио Вођи (мора да је укидање железнице у центру Београда исправан корак који води у том смеру).

Tacno!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669684#p669684:b3vx5iim je napisao(la):
Johnest_Hon » 14 Oct 2019 10:15 am[/url]":b3vx5iim]Ja mislim da Novi Dorćol, Duga itd. baš i nemaju veze sa metroom. Znam da su hteli tu da grade pre ove izmišljene trase metroa. Moguće je da će kao prodajni adut iskoristiti najavu metroa ali realno ko ima gram mozga zna da od toga nema ništa...
Možda grešim ali mislim da je ovo poslednji “zvanični” plan koji je diskutovan na drugoj temi na forumu. Luka Beograd i Dunav Stanica su stanice na trasi crvene linije, a Novi Dorćol i Duga su locirane tu.

 
Razni članovi Beobuilda su u svojim predlozima izbacili metro trasu preko bulevara kralja Aleksandra koja je utemeljena u svakom Metro planu do sad i za promenu predlagali neke alternativne pravce od kojih neki su bili kontraverzni samo zbog toga sto su autori hteli da prikazu neku svoju drugačiju viziju a nisu sagledali neke realne saobračajne potrebe.
Uglavnom su se forumaši vodili logikom da tamo gde ide tramvaj ne treba da ide metro jer bi ga duplirao a tramvaji uglavnom prolaze kroz najvažnije bulevare grada tako da su metro predlozi forumaša i pokrenuli viziju grada gde metro linije ne prate glavne saobracajnice već idu nekim drugim sporednim ulicama.

Kao sto znamo, ova tema se čita i u krugovima gradskih donosioca odluka i ovaj SNS plan metroa je krenuo istim tim stopama, da tamo gde ide tramvaj tu ne treba da ide metro i tako su po receptu Beobuildovih članova ponudili nešto drugačije od metro planova koji su postojali do sada. I tako smo dobili potpuno nove trase u SNS planu gde metro umesto da ide kroz glavne ulice na podrucju centra beograda koristi drugorazredne ulice.
 
Ja tek sada vidik da su spustili plavu liniju sa Krsta na Juzni?? E to je tek nenormalno + dole da ide Nemanjinom umesto Terazijama, pa da pravi polukrug ka Savskom trgu...
 
Sporna je trasa plave linije od cvetka prema gradu, koja umesto preko BKA sada ide preko Južnog. Ali je objašnjenje jednostavno. 1) Zbog BGH2O tačka za ukrštanje linija više nije Trg republike već Savski Trg; 2) Gradjevinski je zbog prostora za gradnju interesantan potez BKA samo od cvetka “na gore” ka Ustaničkoj (to nisu dirali) kao i Južni Bul gde takodje na potezu Maksima Gorkog do Cvetka ima dosta većih projekata.

Trasu crvene linije inače podržavam, ali ona ne prelazi reku i samim tim po meni nije prioritetna. Trasa plave linije u ovakvom “izmenjenom” formatu i rekao bih čudnoj trasi ide, zajedno sa BGH2O čiji smo očigledno robovi, ide u prilog tezi da se ne razmišlja preterano o interesu gradjana, već o profitu koji će se sliti u privatne džepove.
 
Plava trasa će postojati samo kao reklama i obećanje. Govorimo o nečemu što se već sada spominje u kontekektstu dve hiljade tridesetih godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669840#p669840:2xvn8n43 je napisao(la):
unedfined » 14 Oct 2019 03:53 pm[/url]":2xvn8n43]Plava trasa će postojati samo kao reklama i obećanje. Govorimo o nečemu što se već sada spominje u kontekektstu dve hiljade tridesetih godina.
U trasi ovakva kakva je, to možda i nije loše iz razloga što bi pričinjena šteta bila trajna i merila se milijardama.
 
Plava linija je trebala odmah posle slavije da skrene na bulevar Kralja aleksandra a crvena je trebala da ide celom dužinom kroz 29ti novembar.

Uz ove 2 male izmene metro plan postaje mnogo smisleniji.
 
Postovali,

Da li neko ima vise informacija o projektu Skopljanska residence?
Adresa objekta u izgradnji Skopljanska 2.

Hvala i pozz
 
solecar":1hc73ruw je napisao(la):
Da li će se "City Residence Vračar" nalaziti tačno preko puta onih par ruina sa Ciganima (ugao Gospodara Vučića i Ustaničke) , na velikoj praznoj parceli ili malko iznad? Vidim da će se voditi kao Gospodara Vučića 1.
Tačno na tom ćošku. Kažu da će otvoriti i izlaz u Ustaničku, što bi bilo zanimljivo za videti.

Biće i zanimljivo sa mirisima iz kuhinje (valjda za obdaništa) pored. Mada, verovatno će i to srušitu, dati privatnom keteringu, te dići još jednu zgradu.

T-T
 
Tačnije , vraća se ponovo u funkciju izlazak na Ustaničku. Da li će cigani preko puta da ostanu?
 
Sa obzirom da je G.Vučića jednosmerna u tom "donjem" delu, možda bi i prošlo. U suprotnom bi se samo povećao kolaps u Ustaničkoj. Nekada nije bilo saobraćajnog haosa, kao što je sada.

Da li će se afro sugrađani zadržati, to niko ne zna. Ipak imaju neka prava, uključujući i to da im ne treba lična isprava, ispravan automobil...

T-T
 
Ne znam da li je vec bilo...ali nije bas dobra vest...jer je Hilandarska bila do sada mozda skoro jedina ulica u ovom delu grada koja je imala 99% ambijentalni predratni smek. Vise nece biti tako, jer je ova mala lepa kuca (gde je bila i galerija) srusena:

IMG-20191009-125635.jpg
(Honest_John SSC)

https://www.google.com/maps/@44.8153185 ... 312!8i6656

Na njenom mestu se zida naravno cini mi se vrlo prosecna 5spratnica sa jos dva povucena sprata iznad:

Pogledajte prilog 1



Izvor:

http://www.beograd.rs/lat/gradska-vlast ... -projekti/
 
Те кућице које су претрајале читав век, са складним и усклађеним детаљима и за разлику од савремених - сасвим своје и посебне, али стилски препознатљиве - су давно отписане од стручне и широке јавности, па и самих власника. Ближи се време кад ће остати само на сликама, тематским парковима и декору од стиропора и картона. Данас скоро па никога више не занима та врста материјалне баштине која је подсећала на једно доба .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670268#p670268:dkazwdho je napisao(la):
zexland » 15 Окт 2019 10:50 pm[/url]":dkazwdho]Ne znam da li je vec bilo...ali nije bas dobra vest...jer je Hilandarska bila do sada mozda skoro jedina ulica u ovom delu grada koja je imala 99% ambijentalni predratni smek. Vise nece biti tako, jer je ova mala lepa kuca (gde je bila i galerija) srusena:

IMG-20191009-125635.jpg
(Honest_John SSC)

https://www.google.com/maps/@44.8153185 ... 312!8i6656

Na njenom mestu se zida naravno cini mi se vrlo prosecna 5spratnica sa jos dva povucena sprata iznad:

Pogledajte prilog 1



Izvor:

http://www.beograd.rs/lat/gradska-vlast ... -projekti/
file.php

file.php

Ово је заиста катастрофа. :shock:

Чак се и ЗЗСКБГ сложио са рушењем старог објекта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670283#p670283:3mvdaexv je napisao(la):
spatiotecte » Sre Okt 16, 2019 2:18 am[/url]":3mvdaexv]2 sata posla u SketchUp-u da se odradi ovaj model a možda ni toliko.

I to pod uslovom da radi amater koji je završio "kurs" iz arhitekture.
 
Vrh