Šta je novo?

Prva Beogradska Avenija

IMT nije složeno. država jedini vlasnik propalog preduzeća sa oko 800 "zaposlenih".

rešenje je jednostavno. ugasiti imt i dati otpremnine radnicima ili ga za početak spojiti sa IMR-om. zemljište izdvojiti i napraviti zgrade. obe solucije su mnogo jeftinije od stepe gde su za zemljište dali 25% stanova vojsci. potpuno ne tržišna, čisto politička odluka, da bi se rešilo stambeno pitanje pripadnika vojske.

pri tome siguran sam da većina kupaca u stepi bi se pre opredelilo za lokaciju IMT nego lokaciju stepa.

a da ne pričam o tome da se naselje kao što je stepa ne uklapa tu gde se nalazi....
 
Kako moze da se razmislja o bilo cemu drugacijem kada je povrsina reda velicine gradske opstine u sirem centru prazna i neiskoriscena... Beograd nema dovoljno razvijenu infrastrukturu za tako nesto! I to sa dobrim razlogom: gustina naseljenosti na povrsini grada je previse niska. Ako se velika kolicina stanovnistva nabije na udaljene tacke grada, najpre ce javni prevoz da pukne, onda ce da nastanu kolapsi u saobracaju zbog nerazvijene automobilske infrastrukture, onda ce da nastane jos sijaset problema. To se vec sada dogadja!

Ako bi se napravio jos jedan stambeni blok na NBG, vecina problema bi bili izbegnuti. Postoje dovoljno siroke ulice, struja, voda, kanalizacija, telekomunikacioni vodovi. Potrebno je dodatno ulaganje u javni saobracaj, ali to je potrebno i ovako i onako; takodje, takav blok na primer kod IMT-a bi se manje-vise uklopio u koncepciju okolnih blokova, sto je bonus.

Kada se sagleda sve ovo, nema po mom misljenju bas nikakvog razloga da se u skorije vreme podize veliko stambeno naselje u Zelezniku, ili van centra uopste.

Osim toga, zivot u dobro isprojektovanoj, dobro sagradjenoj zgradi ne mora uopste biti neprijatan.
 
Ja bih prvi kupio stan u IMTu po ceni Stepe, ništa sporno :)
Čak kad je počela Stepa da se gradi bilo je priče da će IMT da bude po1600 jer je druga zona, međutim ništa od toga za sada.

Mislim da ne postoji politička volja da se IMT ugasi. Smatram da bi optimaln orešenje bilo da se IMT i IMR spoje i proizvodnja preseli na neku treću lokaciju. I ne kažem da je to samo po sebi tako strašno komplikovano, ali ako postoji volja. To je u ovom slučaju kočnica. Znamo svi i za probleme Luke, SA .... Za sve to treba politička volja, a tamo gde ne mogu da ućare lepe pare neće ni da se petljaju, iako bi to u suštini bilo dobro. Tako da nisam ja protivnik izgradnje na tim lokacijama, samo smatram da je u narednih min 5-10 godina to nerealno. Nadam se da grešim.
 
А да град лепо "угаси" ПКБ Болеч и ту "груне" једно 10000 станова. Површина је 3х већа од Степе.
 
Б тута је одлично то објаснио. Масовна градња станова по ободима града ће уништити фунционисање града, закрчити све прилазне путеве, уништити јавни превоз.

Не видим никакву предност куповине стана дуж Авеније. Велика количина станова на тој локацији ће зачепити поново БУлевар Војводе Мишића и Мост на Ади , направити колапс са Бановом брду и Ибарској, а метро тамо никада неће доћи....
 
Знам, али нон стоп се помињу нека тамо забачена места, а Гроцку ко шиша! Гроцка је последња у свему. Уместо да граде инфраструктуру овде, они се глупирају! :mad:
 
stf":223ca5is je napisao(la):
Б тута је одлично то објаснио. Масовна градња станова по ободима града ће уништити фунционисање града, закрчити све прилазне путеве, уништити јавни превоз.

Не видим никакву предност куповине стана дуж Авеније. Велика количина станова на тој локацији ће зачепити поново БУлевар Војводе Мишића и Мост на Ади , направити колапс са Бановом брду и Ибарској, а метро тамо никада неће доћи....

Po tvojoj logici svi treba da živimo u 10kvkm i da nam sve bude blizu, pa Sidnej ima površinu ko vojvodina pa funkcioniše.
Što se tiče zakrčenja, to se rešava prstenovima i poluprstenovima kao i svuda u svetu. Inače ako se bude gradilo najavljeno naselje "savska terasa" sa oko 80000 stanovnika, avenija će biti apsolutno neophodna
 
Zasto praviti problem, pa ga potom resavati?

Kakve veze ima broj stanovnika sa gustinom naseljenosti? Sidnej ima gustinu naseljenosti preko 4000 st/km^2, dok Beograd ima oko 500.

Zasto ne graditi u 10km ako je moguce? U gradovima sveta se gradi van centra zato sto u centru vise nema mesta!
 
@ svsavic

Da, naravno.

Ako zivis u stanu, sto blize to bolje. To naselje koje pominjes ce biti uzasno gusto izgradjeno, poput Belvila ili Stepe sto znaci daleko manje komforno od NBG blokova koje kritikujes kao nehumane....

...koja je poenta ziveti na periferiji u stanu?
 
stf":vr4l8stv je napisao(la):
...koja je poenta ziveti na periferiji u stanu?

Slažem se :) Masovnom stambenom izgradnjom bi periferija izgubila jedinu prednost koju danas ima u odnosu na centar!

@Somi303

Zaklopačanine, ne diraj mi plantaže! :laugh:
 
Ako urade ovu Aveniju,nasele Adu huju,Viline vode,odrade onaj komunjarski deo Bulevara od Djerma-Cvetka pa sve do ustanicke,kao i ova ocekivanja da ce se graditi i Treci Beograd, da li to znaci da ce se cela Srbija preseliti u BG? Mislim da su Huja i Viline vode mnogo primamljivije od Avenije,ali aj' sad...
 
ima li sanse za ovu aveniju :)))) u skorije vreme :)
 
Homer Jay":1ktpofkt je napisao(la):
prigradski":1ktpofkt je napisao(la):
komunjarski deo Bulevara od Djerma-Cvetka pa sve do ustanicke

Komunjaski!?

Jedva čekam da vidim Vučkovu reakciju :D
Jedino sto je sagradjeno a namenjeno stanovnanju u to pomenuto doba od cvetka do ustanicke na ovom delu su one 3 zgrade prekoputa kluza koje zovu 3 idiota.Raniji plan je bio da ceo pravac od cvetka do ustanicke bude takav.Nazalost to nije realizovano.
 
"Prva Beogradska Avenija" jos jedan srpski izum u nizu takoreci izmisljanje tople vode. :rolleyes:

Ili kako nazvati bulevar novim imenom da to ispadne spektakularno...

Oj Srbine mozgovicu! :bash: :bash: :bash:
 
ja samo ne znam ko ce da kupi te stanove u sledecih pet, sest godina. ko je mogao da kupi stan vec se zaduzio ili platio keshom, a nesto ne vidim odakle ce da se podigne nova srednja klasa, sa ovakvom ekonomijom. Tesko je pricati o nekom gradjevinskom bumu, trecem beogradu kada cene nekretnina (osim ovih fingiranih "neprofitnih" projekata) konstantno padaju a broj stanova koji promene vlasnika u jednom mesecu je oko 20, 30 u proseku ( prosle godine)
 
Beogradu ne treba vishe stanova jer ne treba da se cela srbija preseli ovde. Treba da se radi na jacanju regionalnih centara a u Beogradu poraditi na poboljsanju infrastrukture za postojece stanovnistvo. Pocevshi od toplovoda od Obrenovca ili barem nekog reciklaznog centra i sistema sa kontejnerima prema tipu otpada
 
Djilas je namestio one rate za most da budu manje dok on vlada, a posle postaju sve vece i vece. Narod siromasi, dugovi postaju stravicni, ja mislim da cemo biti srecni ako u narednim godinama u Beogradu bude redovno grejanje, ciscenje i koliko toliko uredan prevoz. Neke nove avenije, metro i sl. ce dugi niz godina ostati misaona imenica. Stanova vise ne treba, sad kad pocne da se smanjuje administracija Beograd ce najvise pogoditi.
 
Znam da sam i sam doprineo tome, ali počinjem da se pitam kako se tema namenjena jednoj novoj saobraćajnici pretvorila u još jednu diskusiju o stanogradnji, demografiji, ekonomiji i neizbežnoj apokaliptičnoj viziji naše propasti :laugh:

Beogradu su inače jako potrebne nove saobraćajnice (sa metroom i bez njega) jer su brojna prigradska naselja (naročito sa desne strane Save) očajno povezana sa centrom grada.
 
Homer Jay":2fz60m5a je napisao(la):
Beogradu su inače jako potrebne nove saobraćajnice (sa metroom i bez njega) jer su brojna prigradska naselja (naročito sa desne strane Save) očajno povezana sa centrom grada.

Naravno da jesu, ali to ne pada sa neba.
Sta je prva posledica ogromne krize u Grckoj, pa napustanje Atine i njena lagana propast. Beogradu definitivno u narednih par godina sledi smanjenje broja stanovnika, sto onih koji nemaju stan pa ce da se vrate tamo gde nesto imaju od nekretnina i zemlje da bi se bar prehranili, sto brdo onih koji ce otici u inostranstvo. Zato nam trenutno ni ove avenije, ni neki metro zaista nesu potrebni.

Srbi su megalomani koji prema broju stanovnika imaju najvise nekretnina, samo im se nikada ne dopada njihov raspored... Svake godine nestaje 35.000 ljudi, a mi i dalje ulazemo u nekretnine... (Miodrag Zec)

http://www.youtube.com/watch?v=N9J9YF5alo8&feature=g-like
 
nikola011":3tbwmkn0 je napisao(la):
Srbi su megalomani koji prema broju stanovnika imaju najvise nekretnina

Dobro razmisli koliko ljudi poznaješ koji žive sa roditeljima u malim stanovima. Koliko samo znaš slučajeva da u jednom stanu žive muž, žena, njihova deca sa svojim muževima/ženama i svojom decom. Pa, onda idi njima pozvoni na vrata i reci im da su megalomani;) I ja veoma poštujem profesora Zeca, ali opet mislim da ima manir da često preteruje.

I opet - ovo nije tema o stanogradnji - ovo je tema o jednoj novoj saobraćajnici, preciznije rečeno o adaptaciji postojećih saobraćajnica i njihovom pretvaranju u jedinstven bulevar. Izgradnja infrastrukture je takođe generator razvoja i duboko se ne slažem sa konstatacijom da je to bacanje para.

Slažem se da situacija u zemlji nije ružičasta - ali krize s jedne strane rađaju demagoge i populiste, kao i proroke apokalipse koji smatraju da je eto kraj neminovan, ali s druge strane rađaju i ljude koji bi da radom reše probleme i ponude nekada i konkretna rešenja.
 
Homer Jay":3b6gchbf je napisao(la):
Dobro razmisli koliko ljudi poznaješ koji žive sa roditeljima u malim stanovima.

Iskreno, ja jako malo.
Kad sam dosao u Beograd ja prvih godinu dana nisam mogao da se nacudim beogradskom zivotu i samo sam pricao roditeljima kolike oni imaju stanove, kakva kola, kakav zivot.
Ima sigurno i sirotinje, ali kad golobalno gledam, kad posmatram kako se kupuje, ljudi izvlace novac.

Treba menjati infrastrukturu, ali kad dodje vreme. Ja mislim da bi ljudi iz Sremcice bili mnogo srecniji da je za 600 miliona otvorena bar neka fabrika, pa bi se gurali ako treba i u starim autobusima jer imaju za sta da idu. Kad se akumulira steceni kapital kroz potrosnju i poreze, onda ce dobiti i most i aveniju. Ne znam samo ko ce se za koju godinu voziti i tom avenijom i tim mostom. I ovi tramvaji su mnogo lepi, al neko izracuna da u principu idu 16km/h u proseku. Lepsi su mi oni starinski u madjarskoj koji lete u odnosu na nase.
Kod nas se samo nesto megalomanski gleda da bude najlepse i najskuplje, ja sam vise za funkcionalnost. Sirotinji sa Zarkova, Belih voda, Zeleznika i Sremcice u ovom trenutku najmanje treba bacanje para na aveniju.
 
nikola011":207sno7p je napisao(la):
Homer Jay":207sno7p je napisao(la):
Dobro razmisli koliko ljudi poznaješ koji žive sa roditeljima u malim stanovima.

Iskreno, ja jako malo.
Kad sam dosao u Beograd ja prvih godinu dana nisam mogao da se nacudim beogradskom zivotu i samo sam pricao roditeljima kolike oni imaju stanove, kakva kola, kakav zivot.
Ima sigurno i sirotinje, ali kad golobalno gledam, kad posmatram kako se kupuje, ljudi izvlace novac.

Treba menjati infrastrukturu, ali kad dodje vreme. Ja mislim da bi ljudi iz Sremcice bili mnogo srecniji da je za 600 miliona otvorena bar neka fabrika, pa bi se gurali ako treba i u starim autobusima jer imaju za sta da idu. Kad se akumulira steceni kapital kroz potrosnju i poreze, onda ce dobiti i most i aveniju. Ne znam samo ko ce se za koju godinu voziti i tom avenijom i tim mostom. I ovi tramvaji su mnogo lepi, al neko izracuna da u principu idu 16km/h u proseku. Lepsi su mi oni starinski u madjarskoj koji lete u odnosu na nase.
Kod nas se samo nesto megalomanski gleda da bude najlepse i najskuplje, ja sam vise za funkcionalnost. Sirotinji sa Zarkova, Belih voda, Zeleznika i Sremcice u ovom trenutku najmanje treba bacanje para na aveniju.

da zakljucimo, posle prvog soka po dolsku u beograd i iznenadjenja "blagostanjem" njegovih zitelja sledio je period adaptacije i asimilacije krunisan dodatkom 011 na tvoje ime koji govori da si konacno privatio ovaj grad kao svoj te da su te beogradjani prihvatili kao svoga. u zavrsnoj fazi metamorfoze, iako okruzen elitom koja zivi sama u krugu dvojke ili u par elitnih blokova na nbg-u ti ipak postajes svestan da u ovom gradu zivi podosta sirotinje kojoj umesto gradske infrastrukture treba kopati bunare i podeliti po par kaljaca, da se ne brukaju kad jednom mesecno krenu da se mingluju sa ovim brendiranim iz usca...

dobro ti nama dosao i sto godina nam ziveo ali ajde da umesto da od beograda pravimo tvoj rodni grad probamo da od tvog rodnog grada napravimoi beograd, a?
 
razgradjevinar":33mmo35g je napisao(la):
umesto gradske infrastrukture treba kopati bunare i podeliti po par kaljaca, da se ne brukaju kad jednom mesecno krenu da se mingluju sa ovim brendiranim iz usca...

dobro ti nama dosao i sto godina nam ziveo ali ajde da umesto da od beograda pravimo tvoj rodni grad probamo da od tvog rodnog grada napravimoi beograd, a?

Mislio si da ce uz Aveniju i oni da postanu brend pa da mogu da pariraju uscanima?
 
Vrh