Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

I ja sam danas prosao tuda, al ne videh nikakve radove niti naznake istih. Osecam da je taj pocetak najavljen onako, cisto da se kaze...
 
^^% nekako slicno onom pocetku izgradnje koridora 10 , koji je isto ozvanicen pre par dana, a nigde ni jedne slike ...
 
одакле ли ће да крену радови? вероватно од поште... да, и мене занима како ће решити укрштање са мостарском петљом...
 
Ma nema šta da se ukršta samo će proširenjem izaći na onaj prošireni deo pred rampu za Gazelu.
 
^^ tacno, ta traka koja se konstruise direktno izlazi na svoj prirodni nastavak na mostaru , dok ce automobili iz postojece trake i dalje morati da cekaju semafor i prelaze preko shina... Mostar je i projektovan tako da Savska ima 6 traka i tram u sredini.
 
MA to je sve OK, ono što mene zanima je koliko će rano početi isključenje za Gazelu, onosno u kom momentu će ulica iz dve preći u tri trake, jer su tu uvek ubedljivo najveće gužve zbog gomile onih koji hoće da se popnu na Gazelu..
 
Počela dodatna rekonstrukcija Savske ulice
Saobraćaj bez zastoja
Autor: Goran Svilar | Foto: J. Vučetić | 16.07.2008 - 10:14

Građevinske mašine ponovo su zaposele Savsku ulicu. Radovi na proširenju su počeli, a nakon rekonstrukcije ulica će dobiti još dve saobraćajne trake u smeru ka „Gazeli“. Tokom prve faze radova, koja će trajati do kraja septembra, delovi Savske će biti naizmenično zatvarani ali do kraja rekonstrukcije neće biti obustavljanja saobraćaja kroz jednu od najprometnijih gradskih ulica.

Prema prvim očekivanjima radovi će trajati godinu i po dana dana, a delovi Savske će povremeno biti zatvarani zbog postavljanja kolektora samo u prvoj fazi rekonstrukcije. Radnici će u narednih dva meseca raskopavati deo po deo Savske, od bolnice „Sveti Sava“ do Železničke stanice.
- Počinjemo sa najtežim delom posla, odnosno sa zamenom kolektora ispod Savske ulice koji je postavljen još 1927.godine. Zbog toga je trenutno zatvorena jedna saobraćajna traka u Savskoj u smeru ka Nemanjinoj ulici - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju.

Prva etapa radova trajaće do kraja septembra a iz Direkcije apeluju na vozače da imaju strpljenja jer će saobraćaj u pojedinim delovima ulice biti zatvaran u zavisnosti od toga koji deo radova će se izvoditi. U delu od bolnice „Sveti Sava“ prema Nemanjinoj vozači trenutno imaju na raspolaganju jednu saobraćajnu traku u smeru ka Nemanjinoj. Ipak prema rečima nadležnih, tokom radova neće biti zatvaranja Savske. Za vreme druge faze rekonstrukcije saobraćaj će se neometano odvijati jer će se radovi izvoditi na prostoru koji je pripadao Železnicama Srbije.

Nakon rekonstrukcije Savska ulica će imati četiri saobraćajne trake, dve u smeru ka „Gazeli“, što će u velikoj meri povećati protočnost prema autoputu. Svakodnevno kroz Savsku ulicu prođe veliki broj kamiona i autobusa, a nadležni veruju da će ovo rešenje smanjiti gužve, posebno na potezu Karađorđeva - Železnička stanica - „Gazela“. Vrednost radova je 630 miliona dinara, glavni finansijer je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, dok je posao poveren radnicima Preduzeća za puteve „Beograd“. Savska ulica je već jednom rekonstruisana ali tada, prema rečima nadležnih, nije bilo moguće izvršiti njeno proširenje zbog nerešenih umovinsko pravnih odnosa sa Železnicama Srbije.
izvor Blic
link http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=49484
 
A gde će da smeste parking SUP-a? :D On je na sred buduće ulice...
Još kada bi tramvajska pruga mogla nekako da "preskoči" ulicu...ehhhh
 
Zar je moguće da će radovi trajati godinu i po dana?! Čuo sam na Studiju B da, će trajati do nove godine ako neko ima precizniju informaciju neka kaže, Godinu i po!? Za to vreme može i Prokop da se završi !Ne mogu da verujem! :o
 
za godinu i po ce zavrsiti autoput a ovi ne mogu 500m savske.nesposobnost na svakom koraku
 
dziggy":12b07011 je napisao(la):
^^ tacno, ta traka koja se konstruise direktno izlazi na svoj prirodni nastavak na mostaru , dok ce automobili iz postojece trake i dalje morati da cekaju semafor i prelaze preko shina... Mostar je i projektovan tako da Savska ima 6 traka i tram u sredini.
meni izgleda da je projektovano tako da obe trake budu sa donje strane sina

f_kakom_74b2b00.jpg
 
^^ a kako , leba ti, kada ce sine ici po sredini savske, a na mostar ulaze zasebno sa leve strane oba kolovoza

Kao sto se da primetiti na ovom zaokruzenom delu, ono sto danas predstavlja traku za 2 smera ce biti traka ka Z stanici, i ona ce u svakom slucaju morati prelaziti shine dolazeci sa mostara, da bi se nastavila ka z stanici, dok ova , na slici leva traka, koja i sada prelazi sine, samo ce se nastaviti pravo po ovim iscrtanim crnobelim shinama i to je to :) (ne znam da radim sa slikama na kompu pa ne mogu da ti nacrtam ) :)
 
dziggy":21a7lde8 je napisao(la):
^^ a kako , leba ti, kada ce sine ici po sredini savske, a na mostar ulaze zasebno sa leve strane oba kolovoza
ici ce, ali kada bi bilo mesta mogle bi obe trake da se idu sa druge strane sina tako da uopste ne bude ukrstanja
znaci od mostara obe trake produzis pravo, kao sto je i projektovano.
 
Ali onda bi morali ili da premestaju sine ili da postojece trake "gurnu" na dugu stranu sina sto pretpostavljam nece raditi.
 
ма, ту ће настати свеопшта конфузија када је заврше. могу само да замислим како ће то упетљавање да буде, горе него оно са новобеоградске стране старог савског моста... :rolleyes:
 
Novobeogradska strana S. mosta je sasvim u redu. Signalizacija je lepo postavljena i sve je pregledno.
 
Nenad":3jppgh2e je napisao(la):
Novobeogradska strana S. mosta je sasvim u redu. Signalizacija je lepo postavljena i sve je pregledno.
Siguran si? A sta je ono ukljucivanje kolovozne trake u tramvajske sine bez ikakve signalizacije, zajedno sa stanicom.
 
^^ pa da, ako ne zelis da gledas znakove, onda ih ni neces videti.. ima fin trougao sa tramvajem koji stoji tu pre nego sto se ukljucis na sine
 
Cim su tu sine, trougao ti ne treba. Tramvaj uvek ima prednost prolaza. Mogli su da stave sta znam... neki semafor mozda?!
 
Pa kada tramvaji kod nas budu isli na svakih 3 minuta (sto na toj relaciji nije situacija) onda ce moci i semafor. U svakom slucaju, sve je to privremeno resenje do se ne produzi Bul. N. Tesle..
 
Vrh