Сенке
Higher intermediate
U vestima u 7 je bilo.
izvor BlicAutor: Goran Svilar | Foto: J. Vučetić | 16.07.2008 - 10:14
Građevinske mašine ponovo su zaposele Savsku ulicu. Radovi na proširenju su počeli, a nakon rekonstrukcije ulica će dobiti još dve saobraćajne trake u smeru ka „Gazeli“. Tokom prve faze radova, koja će trajati do kraja septembra, delovi Savske će biti naizmenično zatvarani ali do kraja rekonstrukcije neće biti obustavljanja saobraćaja kroz jednu od najprometnijih gradskih ulica.
Prema prvim očekivanjima radovi će trajati godinu i po dana dana, a delovi Savske će povremeno biti zatvarani zbog postavljanja kolektora samo u prvoj fazi rekonstrukcije. Radnici će u narednih dva meseca raskopavati deo po deo Savske, od bolnice „Sveti Sava“ do Železničke stanice.
- Počinjemo sa najtežim delom posla, odnosno sa zamenom kolektora ispod Savske ulice koji je postavljen još 1927.godine. Zbog toga je trenutno zatvorena jedna saobraćajna traka u Savskoj u smeru ka Nemanjinoj ulici - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju.
Prva etapa radova trajaće do kraja septembra a iz Direkcije apeluju na vozače da imaju strpljenja jer će saobraćaj u pojedinim delovima ulice biti zatvaran u zavisnosti od toga koji deo radova će se izvoditi. U delu od bolnice „Sveti Sava“ prema Nemanjinoj vozači trenutno imaju na raspolaganju jednu saobraćajnu traku u smeru ka Nemanjinoj. Ipak prema rečima nadležnih, tokom radova neće biti zatvaranja Savske. Za vreme druge faze rekonstrukcije saobraćaj će se neometano odvijati jer će se radovi izvoditi na prostoru koji je pripadao Železnicama Srbije.
Nakon rekonstrukcije Savska ulica će imati četiri saobraćajne trake, dve u smeru ka „Gazeli“, što će u velikoj meri povećati protočnost prema autoputu. Svakodnevno kroz Savsku ulicu prođe veliki broj kamiona i autobusa, a nadležni veruju da će ovo rešenje smanjiti gužve, posebno na potezu Karađorđeva - Železnička stanica - „Gazela“. Vrednost radova je 630 miliona dinara, glavni finansijer je Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, dok je posao poveren radnicima Preduzeća za puteve „Beograd“. Savska ulica je već jednom rekonstruisana ali tada, prema rečima nadležnih, nije bilo moguće izvršiti njeno proširenje zbog nerešenih umovinsko pravnih odnosa sa Železnicama Srbije.
meni izgleda da je projektovano tako da obe trake budu sa donje strane sinadziggy":12b07011 je napisao(la):^^ tacno, ta traka koja se konstruise direktno izlazi na svoj prirodni nastavak na mostaru , dok ce automobili iz postojece trake i dalje morati da cekaju semafor i prelaze preko shina... Mostar je i projektovan tako da Savska ima 6 traka i tram u sredini.
ici ce, ali kada bi bilo mesta mogle bi obe trake da se idu sa druge strane sina tako da uopste ne bude ukrstanjadziggy":21a7lde8 je napisao(la):^^ a kako , leba ti, kada ce sine ici po sredini savske, a na mostar ulaze zasebno sa leve strane oba kolovoza
Siguran si? A sta je ono ukljucivanje kolovozne trake u tramvajske sine bez ikakve signalizacije, zajedno sa stanicom.Nenad":3jppgh2e je napisao(la):Novobeogradska strana S. mosta je sasvim u redu. Signalizacija je lepo postavljena i sve je pregledno.