Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

20241225_094434.jpg

20241225_094348.jpg
 
Da li neko zna zasto ovo poluostrvo smanjuje skoro polovinu ulice u jednom delu? Zasto je ovoliko veliko
Pogledajte prilog 224395

Ovo sam i ja primetio, ozbiljno usko grlo, čak i ako je planiran KT, on neće skora, a do tada će biti haos.
Cela Savska je nakom rekonstrukcije nefunkcionalnija nego pre, a imali su toliko prostora i slobode.
 
Радови у Савској

25/12/2024
Одељење за привремени режим саобраћаја

FacebookTwitter
Током радова на санацији трамвајске пруге и контактне мреже, које изводи ГСП „БЕОГРАД“, биће измењен режим саобраћаја, заузет део коловоза, крајња лева саобраћајна трака у ул. Савској од ул. Дринске до ул. Рисанске, смер ка Савском тргу, у периоду од 26.12.2024. године до 31.03.2025. године.

Секретаријат за саобраћај обавештава суграђане да је у зони радова режим саобраћаја враћен у првобитно стање:

Вишеградска улица, на деоници од Савске до Сарајевске, је из једносмерног враћена у двосмерни режим саобраћаја

Из саобраћајнице која спаја Булевар Вудроа Вилсона и петљу Мостар могуће је само скретање десно ка сајму , није дозвољено право према мотопуту (бившем ауто-путу) ка Нишу

https://bgsaobracaj.rs/vest/4207/radovi-u-savskoј


Заузећа: Радови под саобраћајем

Режим саобраћаја​
Радови под саобраћајем​
Наслов​
Обустава саобраћаја у једном смеру​
Улица​
Савска​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
2/11/2024​
Завршетак радова​
30/12/2024​
Извођач​
ГСП „БЕОГРАД“, Београд – Стари град, ул. Кнегиње Љубице бр. 29​
Опис​
Oбуставa саобраћајa у једном смеру, заузеће дела коловоза у ул. Савској од ул. Николаја Кравцова до моста „Газела“, смер ка „Газели“ и Булевару Војводе Мишића, ради санације трамвајске пруге и контактне мреже у ул. Савској, од Савског трга до моста „Газела“​
Линк​
Документ​
344.18 - 644/2024​

Заузећа: Радови под саобраћајем

Режим саобраћаја​
Радови под саобраћајем​
Наслов​
Санација трамвајских шина​
Улица​
Савска​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
26/12/2024​
Завршетак радова​
31/3/2025​
Извођач​
ГСП „БЕОГРАД“, Београд – Стари град, ул. Кнегиње Љубице бр. 29​
Опис​
Измена режима саобраћаја, заузеће дела коловоза, крајња лева саобраћајна трака у ул. Савској од ул. Дринске до ул. Рисанске, смер ка Савском тргу, ради санације трамвајске пруге и контактне мреже у ул. Савској​
Линк​
Документ​
344.18 - 826/2024​

Заузећа: Радови под саобраћајем

Режим саобраћаја​
Радови под саобраћајем​
Наслов​
Заузеће дела коловоза​
Улица​
Савска​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
20/12/2024​
Завршетак радова​
31/3/2025​
Извођач​
Република Србија и финансијеру „Београд на води“ д.о.о., Београд - Савски венац, ул. Карађорђева бр. 48​
Опис​
Измена режима саобраћаја, заузеће дела коловоза, крајња лева саобраћајна трака и тротоар у ул. Савској у зони раскрснице са саобраћајницом САО 14, смер ка мосту „Газела“, на територији општине Савски венац, у Београду, ради обликовне реконструкције по изворном пројекту објекта Поште, изградња и пренамена објекта у Културни центар, спратности По+П+6, укупне БРГП 10 880,74м2, на грађевинској парцели ГП11с која је формирана од катастарских парцела број 811/4, 1533 и 1508/449 све КО Савски венац у Београду​
Линк​
Документ​
344.18 - 802/2024​
Zumiraj na

https://szsgis.beograd.gov.rs/porta...,5589835.7984,2278479.589,5591362.1503,102100

заузеће савске улице.JPG
 
Sanacija tramvajske pruge 3 meseca, koja je ful zamenjena pre samo 2 meseca? Sumnjivo mi je to, prekinulo bi sve tramvajske linije osim 13. Pre će biti da su tako klasifikovali kružni tok.
 
Mislim da nema potrebe da ga seče tramvaj i da KT može da se uvuče ka Sajmu malo i budućen muzeju NT. Ali svakako ne vidim ovo kao dobru ideju jer će svakako praviti novi čepovi sa ljudima koji hoće da se vrate ka pravcu ka Obrenovcu.
 
Kružni tok nije dobra ideja jer ga seče tramvaj
Mislim da to zapravo i nije problem.
Ali nisam stručan za vožnju u kružnom toku kad tramvaj seče, pa se neću oglašavati dalje o tome.
Što se tiče protoka, vidim situaciju sličnu raskrsnici Višnjičkog bulevara i Slanačkog puta gde k.t. odlučno reguliše protok, pa mislim da bi tu isto tako bilo. Na semaforu se dosta vremena gubi na retko korišćene pravce u toj raskrsnici.
 
Nekako deluje da tu kruzni tok trenutno nema nekog preteranog smisla. Prvo kao sto neko kaze, problem sa tramvajima, svakako to ne bi bio kruzni tok kao na Autokomandi, ali opet taj tramvaj kad bi prolazio pogotovo ako je spanac, zahvatio bio svojom duzinom celo KT koji bi na par sekundi se skroz usporio. Drugo sto i danas kada se prolazi tuda, pri skretanju iz Savske levo ka Nikolaja Kravcova i BNV zna da se napravi kolona, pa sve do semafora i dok ne dodju saobracajci da regulisu tu se ne odcepi nikako, a takodje kada svi koji iz pravca BNV idu Visegradskom ka Kneza Milosa i tu se napravi kolona sve do semafora na vrhu. Bilo bi kao na Autokomandi, gde svi koji idu iz Bulevara oslobodjenja, cekaju kolona skroz iznad Zvezdinog stadiona, dok svi ostali ne prodju.

Tu je najveci problem priliv automobila iz pravca Sajma i Mostara ka Savskoj... Po nekad kolone budu od onog Hotela Radison, pa i dalje i sve do tog semafora tj mesta gde bi trebao da bude KT + svi ovi koji dolaze iz pravca Mostara. Bila bi bolja situacija kada bi ljudi koji dolaze iz pravca Mostarske petlje za BNV koristili sada onaj pravo put koji je probijen i koji ih odma direktno vodi na Galeriju, umesto da skrecu desno kuda i autobusi, pa onda tuda idu kroz Savsku i dalje redom. I ono sto bi u najvecoj meri vrv resilo ceo taj problem guzve na toj raskrsnici jeste ono sto je @Bulbulderac17 napisao, to je KT kod Sajma, odnosno ispred Bulevara Vudroa Vilsona
Mislim da nema potrebe da ga seče tramvaj i da KT može da se uvuče ka Sajmu malo i budućen muzeju NT. Ali svakako ne vidim ovo kao dobru ideju jer će svakako praviti novi čepovi sa ljudima koji hoće da se vrate ka pravcu ka Obrenovcu.
1735504225045.png


da to bude na tom mestu, onda niko ko ide iz pravca Sajma ka BNV, Galeriji itd... Ne bi uopste imao potrebu da ide pravo ka Savskoj, isao bi mnogo manje broj automobila koji bi isao pravo ka Palati Pravde itd, jer ogroman broj automobila ide u Galeriju trenutno. I onda taj KT u Savskoj ne bi ni morao da bude na kraju, jer nece imati toliki priliv iz Savske, vec bi ovaj KT ranije odneo to i mogao bi semafor da se promene vremena, da npr ovima svima iz BNV koji se vracaju preko Visegradske i ostalo, produzi to malo vreme da moze vise automobila da prodje.

Ali staviti KT na Sajam, u blizni buduceg muzeja NT, po meni uopste nema nikakvog smisla, gde ce bukvalno samo usporiti saobracaj. Tu bi se dobila samo mogucnost da ovi koji zele u BNV i Galeriju mogu da skrenu, sto znaci da svi autobusi i ko se spusta sa Gazele, Mostara, dolazi iz Savske svaki put se tu usporovalo i cekalo da propusti ove iz KTa i redom. Bukvalno se nista ne bi dobilo. Poznavajuci kako funkcionisu KT kod nas i kako se ljudi snalaze tu, to bi bio najlosi potez verovatno. Vec postoji tema "Kruzni tokovi" gde je o tome vec diskutovano...

To mesto ce biti koliko toliko okej kada se uradi druga strana Savske ulice i vrate 3 trake koje su nekad bile, a ne ove dve i treca koja je suzena i sluzi za parking, tad ce se ceo protok iz Sajma ka BNV rasteretiti, ali deluje da su zacrtali da tu bude KT i Vlogzila, Sergio Spector su u svojim videima to potvrdjivali, a i suzili su dve trake na ovom novom pustenom delu po cemu nagovestava da ce zaista biti tako. Bog neka nam je u pomoci svakako...
 
Takodje su trenutno i ukinuli da mozes da nastavis pravo iz ulice koja ide iz pravca okretnice autobusa na BNV i Galerija direktno pravo ka Mostarskoj petlji, vec samo desno nazad ka Sajmu, sto totalno nema smisla, kad vec si mogao od Galerije i okretnice autobusa desno kroz Bulevar Vudroa Vilsona do Sajma cak je i krace....
1735507003414.png


Jos se u snimku kod Vlogzile, vidi da su nasuli kao neki sljunak da za svaki slucaj blokiraju taj deo tu. Sad da li je zbog toga, da ljudi ne bi to nesto sklanjali ili isli pravo ne znam, ali deluje da ce to mozda iz nekog razloga da vrate kao sto je pre bilo, da ce da kao ukinu taj pravac pravo sto mi uopste nema smisla, teraju trenutno ljude da idu oko do Savske, pa tamo prave guzvu i onda da bi mogli da se vrate na Mostar, uopste nema smisla. Cuo sam da je negde poenta da se ti svi kraci Mostarske petlje rasterete nekako sto vise i da sto manji priliv ide tamo ako je to moguce, pa zbog toga prave sve ove obrte okolo, kako bi se ljudi sto manje okretali po petlji da dodju npr do BNV i slicno, ali taj deo te ulice i nastavak pravo je imao smisla. Jeste da je bila tu konstanta guzva jer je to bio najkraci put nazad na Gazelu, pre nego kroz Kneza Milosa dok se Savska radila, ali ne vidim poentu ako imas ulicu da je ukines skroz.

 
Vrh