Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

20241225_094434.jpg

20241225_094348.jpg
 
Da li neko zna zasto ovo poluostrvo smanjuje skoro polovinu ulice u jednom delu? Zasto je ovoliko veliko
Pogledajte prilog 224395

Ovo sam i ja primetio, ozbiljno usko grlo, čak i ako je planiran KT, on neće skora, a do tada će biti haos.
Cela Savska je nakom rekonstrukcije nefunkcionalnija nego pre, a imali su toliko prostora i slobode.
 
Радови у Савској

25/12/2024
Одељење за привремени режим саобраћаја

FacebookTwitter
Током радова на санацији трамвајске пруге и контактне мреже, које изводи ГСП „БЕОГРАД“, биће измењен режим саобраћаја, заузет део коловоза, крајња лева саобраћајна трака у ул. Савској од ул. Дринске до ул. Рисанске, смер ка Савском тргу, у периоду од 26.12.2024. године до 31.03.2025. године.

Секретаријат за саобраћај обавештава суграђане да је у зони радова режим саобраћаја враћен у првобитно стање:

Вишеградска улица, на деоници од Савске до Сарајевске, је из једносмерног враћена у двосмерни режим саобраћаја

Из саобраћајнице која спаја Булевар Вудроа Вилсона и петљу Мостар могуће је само скретање десно ка сајму , није дозвољено право према мотопуту (бившем ауто-путу) ка Нишу

https://bgsaobracaj.rs/vest/4207/radovi-u-savskoј


Заузећа: Радови под саобраћајем

Режим саобраћаја​
Радови под саобраћајем​
Наслов​
Обустава саобраћаја у једном смеру​
Улица​
Савска​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
2/11/2024​
Завршетак радова​
30/12/2024​
Извођач​
ГСП „БЕОГРАД“, Београд – Стари град, ул. Кнегиње Љубице бр. 29​
Опис​
Oбуставa саобраћајa у једном смеру, заузеће дела коловоза у ул. Савској од ул. Николаја Кравцова до моста „Газела“, смер ка „Газели“ и Булевару Војводе Мишића, ради санације трамвајске пруге и контактне мреже у ул. Савској, од Савског трга до моста „Газела“​
Линк​
Документ​
344.18 - 644/2024​

Заузећа: Радови под саобраћајем

Режим саобраћаја​
Радови под саобраћајем​
Наслов​
Санација трамвајских шина​
Улица​
Савска​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
26/12/2024​
Завршетак радова​
31/3/2025​
Извођач​
ГСП „БЕОГРАД“, Београд – Стари град, ул. Кнегиње Љубице бр. 29​
Опис​
Измена режима саобраћаја, заузеће дела коловоза, крајња лева саобраћајна трака у ул. Савској од ул. Дринске до ул. Рисанске, смер ка Савском тргу, ради санације трамвајске пруге и контактне мреже у ул. Савској​
Линк​
Документ​
344.18 - 826/2024​

Заузећа: Радови под саобраћајем

Режим саобраћаја​
Радови под саобраћајем​
Наслов​
Заузеће дела коловоза​
Улица​
Савска​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
20/12/2024​
Завршетак радова​
31/3/2025​
Извођач​
Република Србија и финансијеру „Београд на води“ д.о.о., Београд - Савски венац, ул. Карађорђева бр. 48​
Опис​
Измена режима саобраћаја, заузеће дела коловоза, крајња лева саобраћајна трака и тротоар у ул. Савској у зони раскрснице са саобраћајницом САО 14, смер ка мосту „Газела“, на територији општине Савски венац, у Београду, ради обликовне реконструкције по изворном пројекту објекта Поште, изградња и пренамена објекта у Културни центар, спратности По+П+6, укупне БРГП 10 880,74м2, на грађевинској парцели ГП11с која је формирана од катастарских парцела број 811/4, 1533 и 1508/449 све КО Савски венац у Београду​
Линк​
Документ​
344.18 - 802/2024​
Zumiraj na

https://szsgis.beograd.gov.rs/porta...,5589835.7984,2278479.589,5591362.1503,102100

заузеће савске улице.JPG
 
Sanacija tramvajske pruge 3 meseca, koja je ful zamenjena pre samo 2 meseca? Sumnjivo mi je to, prekinulo bi sve tramvajske linije osim 13. Pre će biti da su tako klasifikovali kružni tok.
 
Mislim da nema potrebe da ga seče tramvaj i da KT može da se uvuče ka Sajmu malo i budućen muzeju NT. Ali svakako ne vidim ovo kao dobru ideju jer će svakako praviti novi čepovi sa ljudima koji hoće da se vrate ka pravcu ka Obrenovcu.
 
Kružni tok nije dobra ideja jer ga seče tramvaj
Mislim da to zapravo i nije problem.
Ali nisam stručan za vožnju u kružnom toku kad tramvaj seče, pa se neću oglašavati dalje o tome.
Što se tiče protoka, vidim situaciju sličnu raskrsnici Višnjičkog bulevara i Slanačkog puta gde k.t. odlučno reguliše protok, pa mislim da bi tu isto tako bilo. Na semaforu se dosta vremena gubi na retko korišćene pravce u toj raskrsnici.
 
Tu bi imalo smisla denivelisati tramvaje na toj tački gde hoće kt + ono ukrštanje za Sarajevsku, time bi ubrzao i tramvaje i ostali saobraćaj.
 
Vrh