Никоме није пало на памет да можда неће затворити мост баш 1.11?
U kom smislu? Estetski, može biti zanimljivo, ako u nekom trenutku treba popraviti, kako se demontira i montira, težak je blast koji drži kolosek, što je dobro. Mrazevi joj ne mogu naneti štetu, ne treba je održavati. Ako je do trave, ona umanjuje efekat toplotnog ostrvam ima svoju lepotu, ali to se mora održavati.Калдрма промашај.
Trebalo je denivelisati pravac za tramvaje iz pravca Mostara preko skretanja za Sarajevsku, totalno nepotrebno ukrštanje.
Pogledajte prilog 217420
Tu i teren odgovara jer se tramvaji iz pravca Mostara spuštaju pa bi samo trebalo nastaviti sa nadvožnjakom (otprilike u nivou gde su kola na slici) da se pređe preko skretanja za Sarajevsku i tramvaji posle spuste u nivo Savske.
Pogledajte prilog 217421
Pogledajte video na 4:32 ova romska porodica sto je jos nisu sklonili. Nemoguce je koliko samo nekoliko ljudi moze veliku deponiju da napravi. Jos je ocisceno smece u siroj regiji oko barake zbog gradilista.
Зато што ти размишљаш да је њима циљ да побољшају саобраћај. Све што раде, раде само са циљем да подигну вредност некретнина у БНВ.Meni uopšte nije jasno šta su uopšte radili u toj Savskoj konkretno, a da je važna promena?
Jeste lepše, ali u zemljama gde se ta trava održava. Kod nas se pretvori u blato i nestane posle mesec danas. Nje to za nas.Требала је трава да буде на трамвајској баштици, лепше је и корисније. Где год да раде уклањају траву и стављају бетон или коцке.
Ako bi za BNV vezali dobar transportni sistem, mogli bi podići cenu nekretnina. Aerodromski ekspres i ekspres za Novi Sad u blizini, zatim prohodan most direktno vezan za neki NBG bulevar do početka pradaje stana dižu cenu. Ali ovde je cilj za što manje para u što kraćem roku nalupati što više novih kvadrata, u stilu "zdipi i zbriši" biznis sa minimalnim početnim kapitalom. Čak su deo stanova nabili skoro uz samu ulicu, što nije postojalo ni u jednom novom SFRJ ("komunističkom") naselju. Samo da se za što manje para naštancuje što više kvadrataЗато што ти размишљаш да је њима циљ да побољшају саобраћај. Све што раде, раде само са циљем да подигну вредност некретнина у БНВ.
Bravo!Зато што ти размишљаш да је њима циљ да побољшају саобраћај. Све што раде, раде само са циљем да подигну вредност некретнина у БНВ.
Све си одговорио. Да се мислило дугорочно, БНВ се у оваквом облику и на овакав начин не би ни никада ни градио.Ali ovde je cilj za što manje para u što kraćem roku nalupati što više novih kvadrata, u stilu "zdipi i zbriši" biznis sa minimalnim početnim kapitalom.
Ogranicenim ljudima takvi nedostaci ne smetaju.Ako bi za BNV vezali dobar transportni sistem, mogli bi podići cenu nekretnina. Aerodromski ekspres i ekspres za Novi Sad u blizini, zatim prohodan most direktno vezan za neki NBG bulevar do početka pradaje stana dižu cenu. Ali ovde je cilj za što manje para u što kraćem roku nalupati što više novih kvadrata, u stilu "zdipi i zbriši" biznis sa minimalnim početnim kapitalom. Čak su deo stanova nabili skoro uz samu ulicu, što nije postojalo ni u jednom novom SFRJ ("komunističkom") naselju. Samo da se za što manje para naštancuje što više kvadrata
Није, људи, не претерујте. Ајде.БнВ урбанизам је иста филозофија као и Калуђерица-Ледине-Крњача-Јужни булевар урбанизам, само са више пара и бољом шминком. Ту је функционалност саобраћаја секундарно питање које се накнадно решава импровизацијама.
Bravo! To je to, sazeto u dve recenice.БнВ урбанизам је иста филозофија као и Калуђерица-Ледине-Крњача-Јужни булевар урбанизам, само са више пара и бољом шминком. Ту је функционалност саобраћаја секундарно питање које се накнадно решава импровизацијама.