Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

Savsku za tramvaje mogu da zavrse tramvajski deo ako se potrude ako ih posluži vreme ali ne pre 11.11. Mrezari stigli
IMG-fc1f42550af80d3520c71268f54487fe-V.jpg
 
Никоме није пало на памет да можда неће затворити мост баш 1.11?

To bi bilo najbolje resenje...par dana gore, dole kad ce zatvoriti most u odnosu na potencijalni kolaps koji na svakako ceka.
 
Živa ograda sa strane će malo da oplemeni ove baštice
 
Калдрма промашај.
U kom smislu? Estetski, može biti zanimljivo, ako u nekom trenutku treba popraviti, kako se demontira i montira, težak je blast koji drži kolosek, što je dobro. Mrazevi joj ne mogu naneti štetu, ne treba je održavati. Ako je do trave, ona umanjuje efekat toplotnog ostrvam ima svoju lepotu, ali to se mora održavati.

Imamo katogorične promašaje ovde:
Pod 0, visokogradnja na desnoj strani Savske na prostoru za gradski i nacionalno suštinsku infrastrukturu.
Pod 1, regulacija Savske je takva da je i podzemna gradnja nacionalno i gradski suštinske infrastruktura otežana.
Pod 2, previše presecanja tramvaja sa drumom, Tako vozilo koje se od Sajma kreće ka Karađorđevoj preseca najintenzivniji tramvajski tok prvo kod MUP Savski Venac, a zatim na Savskom trgu, umesto da se uopšte ne preseca sa tramvajem sve do Starog savskog mosta. Pa i ta Savska bi trebala imati minimalan broj mogućih levih i desnih skretanja, od Savskog trga do Mostara. Bukvalno strana Savske levo od tramvajskih šina je mogla da bude distributivna/parking ulica/bici staza/drvoredi/letnje bašte, a tamo iza tramvajskih šina tranzitni protočni put, kao kod Sajma.

Meni uopšte nije jasno šta su uopšte radili u toj Savskoj konkretno, a da je važna promena?
 
Естетски се не уклапа са 70% објеката дуж Савске улице. Имала би смисла само у делу од трга до Војводе Миленка, и да буде једно поље код старе зграде на углу Милоша Поцерца преко пута Палате правде. Остатаку улице више одговара претходно решеље са травњаком. То је био један од бољих травњака дуж трамвајске пруге, за разлику од оног у Јурија Гагарина нпр.
 
Trebalo je denivelisati pravac za tramvaje iz pravca Mostara preko skretanja za Sarajevsku, totalno nepotrebno ukrštanje.

1000236464.jpg


Tu i teren odgovara jer se tramvaji iz pravca Mostara spuštaju pa bi samo trebalo nastaviti sa nadvožnjakom (otprilike u nivou gde su kola na slici) da se pređe preko skretanja za Sarajevsku i tramvaji posle spuste u nivo Savske.

1000236462.jpg
 
Trebalo je denivelisati pravac za tramvaje iz pravca Mostara preko skretanja za Sarajevsku, totalno nepotrebno ukrštanje.

Pogledajte prilog 217420

Tu i teren odgovara jer se tramvaji iz pravca Mostara spuštaju pa bi samo trebalo nastaviti sa nadvožnjakom (otprilike u nivou gde su kola na slici) da se pređe preko skretanja za Sarajevsku i tramvaji posle spuste u nivo Savske.

Pogledajte prilog 217421

To je rekao i kolega Kovač sa youtubea
 
Meni uopšte nije jasno šta su uopšte radili u toj Savskoj konkretno, a da je važna promena?
Зато што ти размишљаш да је њима циљ да побољшају саобраћај. Све што раде, раде само са циљем да подигну вредност некретнина у БНВ.
 
Dokaz je i to da im bolje idu radovi od dobijanja građevinske dozvole:
 

Prilozi

  • Screen Shot 2024-10-30 at 10.21.05 AM.png
    Screen Shot 2024-10-30 at 10.21.05 AM.png
    581,7 KB · Pregleda: 60
Требала је трава да буде на трамвајској баштици, лепше је и корисније. Где год да раде уклањају траву и стављају бетон или коцке.
Jeste lepše, ali u zemljama gde se ta trava održava. Kod nas se pretvori u blato i nestane posle mesec danas. Nje to za nas.
 
Зато што ти размишљаш да је њима циљ да побољшају саобраћај. Све што раде, раде само са циљем да подигну вредност некретнина у БНВ.
Ako bi za BNV vezali dobar transportni sistem, mogli bi podići cenu nekretnina. Aerodromski ekspres i ekspres za Novi Sad u blizini, zatim prohodan most direktno vezan za neki NBG bulevar do početka pradaje stana dižu cenu. Ali ovde je cilj za što manje para u što kraćem roku nalupati što više novih kvadrata, u stilu "zdipi i zbriši" biznis sa minimalnim početnim kapitalom. Čak su deo stanova nabili skoro uz samu ulicu, što nije postojalo ni u jednom novom SFRJ ("komunističkom") naselju. Samo da se za što manje para naštancuje što više kvadrata
 
БнВ урбанизам је иста филозофија као и Калуђерица-Ледине-Крњача-Јужни булевар урбанизам, само са више пара и бољом шминком. Ту је функционалност саобраћаја секундарно питање које се накнадно решава импровизацијама.
 
Зато што ти размишљаш да је њима циљ да побољшају саобраћај. Све што раде, раде само са циљем да подигну вредност некретнина у БНВ.
Bravo!
Ljudi pojma nemaju.
Uopste ne razumeju kako funkcionise uprava u Beogradu.
 
Профил људи који купује станове у БНВ сматра да је блам возити се градским превозом. Да је то за сиротињу.
Ali ovde je cilj za što manje para u što kraćem roku nalupati što više novih kvadrata, u stilu "zdipi i zbriši" biznis sa minimalnim početnim kapitalom.
Све си одговорио. Да се мислило дугорочно, БНВ се у оваквом облику и на овакав начин не би ни никада ни градио.
 
Ako bi za BNV vezali dobar transportni sistem, mogli bi podići cenu nekretnina. Aerodromski ekspres i ekspres za Novi Sad u blizini, zatim prohodan most direktno vezan za neki NBG bulevar do početka pradaje stana dižu cenu. Ali ovde je cilj za što manje para u što kraćem roku nalupati što više novih kvadrata, u stilu "zdipi i zbriši" biznis sa minimalnim početnim kapitalom. Čak su deo stanova nabili skoro uz samu ulicu, što nije postojalo ni u jednom novom SFRJ ("komunističkom") naselju. Samo da se za što manje para naštancuje što više kvadrata
Ogranicenim ljudima takvi nedostaci ne smetaju.
 
БнВ урбанизам је иста филозофија као и Калуђерица-Ледине-Крњача-Јужни булевар урбанизам, само са више пара и бољом шминком. Ту је функционалност саобраћаја секундарно питање које се накнадно решава импровизацијама.
Није, људи, не претерујте. Ајде.
 
БнВ урбанизам је иста филозофија као и Калуђерица-Ледине-Крњача-Јужни булевар урбанизам, само са више пара и бољом шминком. Ту је функционалност саобраћаја секундарно питање које се накнадно решава импровизацијама.
Bravo! To je to, sazeto u dve recenice.
 
Vrh