"Beograd na vodi" finansira izgradnju infrastrukture u okviru granica Prostornog plana. Imate screenshotove ugovora za BNV koji sam nedavno postavio na matičnoj temi o "Navodnom Beogradu".Evo jedan zanimljiv detalj iz finansijskog izveštaja BnV za 2023:
Pa, može se reći da nisu ni Arapi, ali nije ni država Srbija Danas BNV "vrti" uglavnom vrti lovu od prodatih stanova, i to im odlično ide. Određeni početni novac jesu investirali Arapi, a država je formalno uložila "samo" zemljište. Ipak, indirektni troškovi države su ogromni, budući da je celo raščišćavanje Savskog amfiteatra (i fizičko i pravno) išlo na teret državne kase. Tu su sad još neke problematične stavke, ali to je druga, šira tema od Savske ulice.a ko placa BW majke ti, arapi?
Karađorđeva je na redu verovatno sledeće godine. I to isto finansira BNV (zato što je Karađorđeva od mosta do Savskog trga u granicama PPPN-a).Kad zavrse poplocavanje bastica za tramvaje da ih zamolimo da odu do Karadjordjeve.
Bolje da su finansirali još jedan most preko Save kad već moraju nešto…ili bolje da su finansirali bilo šta drugo u okolini osim rekonstrukcije već nedavno rekonstruisane Savske sa sve zamenom već relativno novih tramvajskih šina"Beograd na vodi" finansira izgradnju infrastrukture u okviru granica Prostornog plana. Imate screenshotove ugovora za BNV koji sam nedavno postavio na matičnoj temi o "Navodnom Beogradu".
"Dugovanja" BNV-a su obračunate naknade za uređenje građevinskog zemljišta koje se zatim "prebijaju" izgrađenom infrastrukturom:
Razjašnjen dug Beograda na vodi, kompenzacija izgradnjom javne infrastrukture
Beograd na vodi otplaćuje dug gradu izgradnjom javne infrastrukture, kaže zamenik gradonačelnika Goran Vesić.n1info.rs
Pa, može se reći da nisu ni Arapi, ali nije ni država Srbija Danas BNV "vrti" uglavnom vrti lovu od prodatih stanova, i to im odlično ide. Određeni početni novac jesu investirali Arapi, a država je formalno uložila "samo" zemljište. Ipak, indirektni troškovi države su ogromni, budući da je celo raščišćavanje Savskog amfiteatra (i fizičko i pravno) išlo na teret državne kase. Tu su sad još neke problematične stavke, ali to je druga, šira tema od Savske ulice.
Karađorđeva je na redu verovatno sledeće godine. I to isto finansira BNV (zato što je Karađorđeva od mosta do Savskog trga u granicama PPPN-a).
Iz ugla građana, neki od ovih radova verovatno izgledaju nepotrebno, ali jasno je da BNV želi da "standardizuje" izgled svih ulica u svojim "granicama".
Mene je više sramota što grad gotovo ništa ne radi sa svojih 1,7 milijardi evra godišnjeg budžeta! A da, farba autobuse u "nemanjićko plavu"... To je ono što nam treba
Odustati od linijskog parka po sadašnjem planu i napraviti linijski park/ veliko šetalište uz Dunav, sa dva mostića kod luke i marine Dorćol, a trasom pruge napraviti bulevar sa tramvajskim šinama, na isti način proširiti Dunavsku od Žorža Klemansoa do Pančevačkog mosta, i izgraditi u istom profilu ulicu paralelnu sa Višnjičkom.А могли су да направе неки нови булевар за Александра. Мада би по мени примереније било да је Савски трг назван по њему, и да уместо Немање испред бивше станице имамо мањи споменик краља на коњу.
Ali ako postoji Savska, treba i DunavskaМожда је лакше преименовати Дунавску.
Ja sam mislio na ovaj novo-asfaltirani deo.Karađorđeva je na redu verovatno sledeće godine. I to isto finansira BNV (zato što je Karađorđeva od mosta do Savskog trga u granicama PPPN-a).
A: Gde se nalaziš?Додаће му "Карађорђевића", мада би лепше било "од Југославије".Како ће се разликовати од постојећег Булевара краља Александра?
"Beograd na vodi" finansira izgradnju infrastrukture u okviru granica Prostornog plana. Imate screenshotove ugovora za BNV koji sam nedavno postavio na matičnoj temi o "Navodnom Beogradu".
"Dugovanja" BNV-a su obračunate naknade za uređenje građevinskog zemljišta koje se zatim "prebijaju" izgrađenom infrastrukturom:
Razjašnjen dug Beograda na vodi, kompenzacija izgradnjom javne infrastrukture
Beograd na vodi otplaćuje dug gradu izgradnjom javne infrastrukture, kaže zamenik gradonačelnika Goran Vesić.n1info.rs
Bilo koji drugi investitor ima pravo na kompenzaciju do 60 odsto vrednosti doprinosa, a onaj od posebnog značaja, kao što je Beograd na vodi, do svih 100 odsto.
Нека им препишу и све школе у близини, ако се обавежу да ће направити падел терене по двориштима да нам се деца играју падела.
Svasta se moze videti u Bg, ali ti automobili na sred puta su u top 3 kretenizmaКако ће решити МУПово илегално паркирање на крају пред Мостар?