Šta je novo?

Privatni prevoznici

Зато што се људима смучи да свакодневно слушају чувену фразу "Мајсторе, задња!"
 
П21512 на 46 и има нову рекламу. Јер ће остали приватни превозници постављати рекламе на аутобусима?
20251009_132505.jpg
 
M&M ih još uvek nije rashodovao😌
Ja stvarno mislio da su ikarbusi MM transa davno bačeni i rashodovani, a ono još uvek živi i voze (27003).
Održavanje im je katastrofa, spolja lep, unutra ne mogu pisati koliko mi je muka njihove nege vozila.
Стварно штета што није и он завршио на отпаду.
Ja ću protumačiti ovo da je MM trans davno morao biti izbačen iz javnog prevoza, a ne ikarbusi što oni sad još uvek voze.
Nebezbedna vozila, kupili najgore akije.
Na 49 često otpadaju i loši sa održavanjem polazaka.
Uz svaku vlast su bili, pravili sumnjive šeme ne bi li ostali da voze. Oni su jedni od gorih potrčka vlasti, većina njih isto u malo manjoj meri.
 
Aj da oteramo i Dumeco i Sagu onda...
Knežević terati isto, Transprodukt.
Ma na 100 posto linija GSP, sve konfiskovati.
Kako će morati kompletna reorganizacija prevoza da se obavi posle, pa neka se vrati 50 50 udeo na svakoj liniji i da gsp radi na 130+ linija uz pomoć privatnika na više polazaka.
 
П21512 на 46 и има нову рекламу. Јер ће остали приватни превозници постављати рекламе на аутобусима?
Pogledajte prilog 254426
Da, izgleda da su vratili reklame i to u onim granicama i formatima kako sam predložio ovde:

 
Aj da oteramo i Dumeco i Sagu onda...
Knežević terati isto, Transprodukt.
Ma na 100 posto linija GSP, sve konfiskovati.
Kako će morati kompletna reorganizacija prevoza da se obavi posle, pa neka se vrati 50 50 udeo na svakoj liniji i da gsp radi na 130+ linija uz pomoć privatnika na više polazaka.
sta fali sagi odlicno radi svoj posao otkad su dosli 305,311 su procvetale dok 306 ostao isti kao i 309 al se slazem gsp da vodi linije sve gradske a privatnik prigradske i cao da se gsp vrate potezi i cao zdravo!
 
dača309, mislim da si me možda pogrešno razumeo, to što sam napisao aj da oteramo nije se odnosilo da sad teramo Saga Trans,
to je ono hipotetički bilo ako su svi u velikoj meri uz vlast i da su svi privatnici g**** da nestanu sa lica zemlje onda!
Ali ne, ima svakako privatnika koji su šeme pravili i još ih prave sa sadašnjom garniturom. Odmah bih smanjio cenu pređenog kilometra za solo i zglobna vozila.
Na 140 dinara solo, zglob 170 dinara. Minibus može na 90 dinara.
Realno, ne bih vratio GSP-u potez 300 naročito kad nema dovoljno LE vozila (ik mercedes) i još neki. Sve sami krševi kupljeni, a sad je bolje što je privatnik na tom potezu! Čak bih ostavio privatnike u Grockoj dok se ne napravi neka vrsta pouzdane železničke veze sa celom opštinom Grocka od Begaljice pa centra Grocke i skroz da pokrije ostala naselja. OKO tramvaja nekako da nacrt poništimo i produžimo nju do MML.
Onda ozbiljna višegodišnja ulaganja u kvalitetna vozila u budućnosti i posle polako eliminisati ostale privatnike.
Slično i za potez 400, mada ja bih je vratio GSP-u malo kasnije i da se napravi isto bolja železnička veza sa jugom Voždovca makar do Banjice.
Potez 500 UH puno linija, ovde bi ostali dugo privatnici više godina. Šta sve mora da se napravi od pouzdanijih veza i drugih stvari A DA SE NE DIRAJU PODZEMNE VODE MAKIŠA!!!
Potez 600 ukinuti par bezveze linija (610E), napraviti železničku vezu od Prokopa do Aerodroma makar.
Potez 100 ima već dobrih predloga na drugoj temi, a za 700 neka se ne dira ništa, ali bih i to vratio GSP-u KAD Pogon Zemun zaista dobije kompletnu reorganizaciju i poboljšanje i samog prostora i voznog parka.
 
Осим тога што сам рекао за ГСП и Ласту, 4 приватника која би могла да остану али под строгом контролом и доста мање полазака него сада су Думеко, Сага, Престоничко и Барбадос.

Сага да остане на 309 и нешто мало полазака на осталим линијама потеза 300.
Думеко и Барбадос да се поделе између потеза 700, никако им не давати цео потез.
Престоничко може на неке поласке потеза 300 и 400 + 501, 505, 505Л, 506 и 507.

Остало све ГСП. 48 и 59 да буду 100% зглоб, 50 у будућности када се реорганизује потез 300 са Устаничке. Не могу Миљаковац, Канарево и Видиковац без зглоба а и шире.
 
Осим тога што сам рекао за ГСП и Ласту, 4 приватника која би могла да остану али под строгом контролом и доста мање полазака него сада су Думеко, Сага, Престоничко и Барбадос.

Сага да остане на 309 и нешто мало полазака на осталим линијама потеза 300.
Думеко и Барбадос да се поделе између потеза 700, никако им не давати цео потез.
Престоничко може на неке поласке потеза 300 и 400 + 501, 505, 505Л, 506 и 507.

Остало све ГСП. 48 и 59 да буду 100% зглоб, 50 у будућности када се реорганизује потез 300 са Устаничке. Не могу Миљаковац, Канарево и Видиковац без зглоба а и шире.
gsp mora da vrati sve otete linije i da uzme jos koju pored toga ove sto su im vratili nek ostanu gspu al kad ce to da se resi pitanje je sad?
 
Или све двоцифрене ГСП све троцифрене Ласта + 4 приватника. С тим што на великој већини отетих линија мора да ради зглоб. Увести зглобове тамо где могу да окрену нпр. 405 и 408, нисам сигуран за 304.
 
Lasta bi to mogla samo da se pretvori u strelu i da pojede istu. Ne znam koliko bi uopšte trebalo vozila za tako nešto.
 
Vrh