Šta je novo?

Privatni prevoznici

Због самог стања Смедеревца не верујем да уопште и они желе да шаљу било шта сем Кобри на 307
Nema to nikakve veze sa tim, potvrđeno od više izvora. Ne postoji neki tačan razlog zašto ne šalju Conecto na 307, jednostvano su tu bacili Cobre i to je to.
Javlja mi drug da je malopre video Conecta na 202, izgleda je i danas tu, pa se možda i ustali.
 
Не може, то би било кршење уговорне обавезе, на потезу 300 могу радити искључиво само возила са тровратном конфигурацијом.
Inače je Strela veoma poznata po poštovanju ugovornih obaveza hahaha.
Šalu na stranu, sve i da mogu da rade, vrlo verovatno bi pre poslali dvovratnu Cobru nego Iveca.
Kako i na 52 nema solo Conecta, to nas dovodi do zaključka da ih u Kumodražu vrlo verovatno ni nema. Dakle, da bi ih videli na 307, najpre bi nadležni pogon morao da poseduje taj tip vozila što znači da je veća verovatnoća da se na 307 pojavi zglobni Conecto nego solo.
Kad se malo razmisli, postaje jasnije da im pogon koji drži 4 linije od kojih je samo 307 potpuno solo linija nije nešto prioritet po pitanju solo vozila, pa ne šalju ništa specijalno tu.
 
Inače je Strela veoma poznata po poštovanju ugovornih obaveza hahaha.
Šalu na stranu, sve i da mogu da rade, vrlo verovatno bi pre poslali dvovratnu Cobru nego Iveca.
Kako i na 52 nema solo Conecta, to nas dovodi do zaključka da ih u Kumodražu vrlo verovatno ni nema. Dakle, da bi ih videli na 307, najpre bi nadležni pogon morao da poseduje taj tip vozila što znači da je veća verovatnoća da se na 307 pojavi zglobni Conecto nego solo.
Kad se malo razmisli, postaje jasnije da im pogon koji drži 4 linije od kojih je samo 307 potpuno solo linija nije nešto prioritet po pitanju solo vozila, pa ne šalju ništa specijalno tu.
mada nisu ni kobre toliko loše, jedino što su mnogo bučne. Inače kako se strela do sad pokazala na 307?
 
ГСП је систематски уништаван још од 90-тих од стране Града, тако да су ми та поређања бесмислена и неукусна.

Београд ће увек бити аутобуска пиздарија, то је само са Стрелом потврђено.
 
ГСП је систематски уништаван још од 90-тих од стране Града, тако да су ми та поређања бесмислена и неукусна.

Београд ће увек бити аутобуска пиздарија, то је само са Стрелом потврђено.
Све ја то знам, као и већина чланова са форума, али људима је једноставан битан сам квалитет услуге линија којима обитују, баш њих заболе и за Стрелу, а и за гсп. Њима је само битно да се превезу од тачке а до тачке б у најкраћем могућем року.
 
Њима је само битно да се превезу од тачке а до тачке б у најкраћем могућем року.
99% ljudi boli uvo s čim se voze. Bitno im je da dođu od tačke do tačke b, i da se polazak ostvari. A sad da li je GSP ili Strela, ne zanima ih. Čak mnogi ne razlikuju privatnika od GSP-a.
 
Предпостављам да је гсп плански уназадио потез 300 пар месеци пре доласка приватних превозника. Наиме, повећали су интервал на 307 са срамотних 15 минута (радним даном) на још срамотнијих 18, а викенде са интервалом од 23 на 28 минута.
Све зарад тога да би људи били у фазону како су приватници “Богом дани”.
Рецимо, 307 има сад бољи интервал викендом него што је имала радним даном са гсп-ом.
 
Предпостављам да је гсп плански уназадио потез 300 пар месеци пре доласка приватних превозника. Наиме, повећали су интервал на 307 са срамотних 15 минута (радним даном) на још срамотнијих 18, а викенде са интервалом од 23 на 28 минута.
Све зарад тога да би људи били у фазону како су приватници “Богом дани”.
Рецимо, 307 има сад бољи интервал викендом него што је имала радним даном са гсп-ом.
Apsolutno i sad su svi prezadovoljni Strelom i pričaju kako nikad nije bilo bolje. Naravno, sve je to planski odrađeno, ma da ipak ne bi mi imali ovoliko polazaka vikendom nikad da nije Strele, jer oni gledaju da imaju što veći profit.
 
ma da ipak ne bi mi imali ovoliko polazaka vikendom nikad da nije Strele, jer oni gledaju da imaju što veći profit.
da nije strele na 711 bi idalje radila samo dva vozila (i to IK218M) i radnim danima i vikendom. Sad su makar 4 vozila na 25 min. I više ne strepim da li će se vozilo negde pokvariti ili ne daj bože zapaliti. Takođe, Obrenovac ne bi imao ovakav prevoz, gde svako selo ima bus za BG.
 
Radim kao otpravnik na vencu i vidim da je na 704 umesto 70568 stavljen 70575. Posto su nam rekli da upisujemo privatnike radi evidencije koji gde radi, prisao sam tom Strelinom vozacu i ljubazno ga pitao koji je polazak i da li je menjao vozilo. Zaboravio sam da kazem da sam otpravnik pa mu je to zasmetalo i poceo je grubo da odgovara. Rekao sam mu lepo te pitam on jos nadrkanijj. Mrsavi neki ima oko 40g, ima tetovaze po ruci. To je taj strelin kadar.
 
To je taj strelin kadar.
kod svakog prevoznika ima SNS šljama. Pa čak i u GSP-u. Ako bog da jednog dana, ni kod jednog prevoznika ih neće biti, a doćiće normalan kadar, čak i u Streli. Uostalom,zašto Strela ne bi mogla da nastavi da posluje sa normalnim rukovodstvom? Ionako je nemoguća ponovna raspodela po linijama, makar za mene.
 
kod svakog prevoznika ima SNS šljama. Pa čak i u GSP-u. Ako bog da jednog dana, ni kod jednog prevoznika ih neće biti, a doćiće normalan kadar, čak i u Streli. Uostalom,zašto Strela ne bi mogla da nastavi da posluje sa normalnim rukovodstvom? Ionako je nemoguća ponovna raspodela po linijama, makar za mene.​
Apsolutno je moguće da se sve vrati kako je bilo ranije. Ne postoji nijedan problem. To što neki to ne vide, to je druga stvar.
Па да с тим што секретаријат за Стрелу направи ред вожње да пршти, а за гсп преко к..​
Svejedno ne menja poentu mog posta.
 
Apsolutno je moguće da se sve vrati kako je bilo ranije. Ne postoji nijedan problem. To što neki to ne vide, to je druga stvar.
Na koji način moliću lepo kad smo u septembru ostali bez 5 prevoznika? Neka neko slobodno napiše svoju verziju vraćanja linija. Ja ću prvi. Vratimo 56 GSP-u, recite zbogom solarisima na 37. Jedino što bi moglo da se 33 i 48 daju Kosmaju. Nastavite niz.
 
Solarise su i ovako planirali da uklone, tako da je sve bilo kako treba po donosioce odluka, ne bi danas gledao Solarise ni na 37 ni na bilo kojoj drugoj liniji. Ostalo kasnije, mada drugi su već pisali ranije kako i šta bi moglo.​
 
Na koji način moliću lepo kad smo u septembru ostali bez 5 prevoznika? Neka neko slobodno napiše svoju verziju vraćanja linija. Ja ću prvi. Vratimo 56 GSP-u, recite zbogom solarisima na 37. Jedino što bi moglo da se 33 i 48 daju Kosmaju. Nastavite niz.
Ma kakvo vracanje, evo u Gsp-u opet fali vozača. 90% vozača mora da radi 6 dana, jer drugačije ne može, a neke čak vraćaju sa odmora ako su kod kuće i mole ih da odrade par dana, jer ne mogu da popune raspored.
Morala bi da se odradi ozbiljna kampanja u javnosti i da se ovaj posao ispromovise, kao i ono uvođenje potpuno besplatne obuke za svakog ko ima B kategoriju. Kada ljudima kažem kolika je plata, svi ostanu u šoku jer misle da se radi za tipa 80000 hiljada, pa kad im kažem da plate idu i do 180000, ne mogu da veruju. Ozbiljnom promocijom posla, bi mogao da privučeš veliki broj ljudi u Gsp i samim tim bi deo linija privatnika mogao da se vrati u Gsp, dok u ovakvoj situaciji nema teorije za širenjem kapaciteta Gsp-a.
Ja iskreno ne znam kako će izvesti i to za Expo, ako i trole ostanu u Gsp-u, jer će tu trebati još bar 300 vozača da pokrije tih 100 vozila tokom istog.
 
kod svakog prevoznika ima SNS šljama. Pa čak i u GSP-u. Ako bog da jednog dana, ni kod jednog prevoznika ih neće biti, a doćiće normalan kadar, čak i u Streli. Uostalom,zašto Strela ne bi mogla da nastavi da posluje sa normalnim rukovodstvom? Ionako je nemoguća ponovna raspodela po linijama, makar za mene.
Jel ovom o kom on konkretno priča na čelu piše da je pristalica SNS-a? Apsolutno nikog nije briga dal je jedan vozač pristalica ovih, onih ili nijednih dokle god svoj posao obavlja kako treba i ume normalno da se ponaša na radnom mestu. Nema potrebe da se politika upliće gde joj nije mesto.
Za vreme svih naših vlasti se znalo da kod privatnika nikakvih kriterijuma nema za zaposlenje, dok se u GSP-u prolazi niz obuka i psiholoških testiranja dok napokon potencijalni vozač ne dobije zeleno svetlo da vozi ljude. Kod privatnika bio i ostao princip da se svakojaki zapošljavaju, a svakako se nadam da će u bližoj budućnosti neko ozbiljnije da se pozabavi kadrom koji zapošljavaju.
 
Vrh