Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ovo je leksan, da je pleksi bar bi ličilo na staklo :D
Jes u pravu si😄 Taj materijal imam na jednim vratima u vikendici. Užasno krt i glup materijal. Sitan grad ga je izrešetao samo tako. Imam osećaj da ga prstima, uz ne preterano jak pritisak, možeš oštetiti. A nije ni lep ovako.
 
Jes u pravu si😄 Taj materijal imam na jednim vratima u vikendici. Užasno krt i glup materijal. Sitan grad ga je izrešetao samo tako. Imam osećaj da ga prstima, uz ne preterano jak pritisak, možeš oštetiti. A nije ni lep ovako.
A košta Boga oca, oko 1000 dinara po kvadratnom metru za iole deblji leksan. Umesto da kupe normalno staklo, oni budže ovu glupost i bacaju pare.
 
Inače, verovali ili ne, na Iveku 70560 pište zadnja vrata pri otvaranju/zatvaranju. Ne znam da li je jedini.
 
Jel ovo kobra?
IMG_0712.png
 
По свему судећи мислим да Стрела осим 88 које је узела у фебруару за ову годину неће отимати линије од ГСП-а, 2025. им је била у знаку приградског саобраћаја где су купили преостале акције Ластре, као и већинске Ласте. Али мислим да се отимачина наставља 2026. где ће још нека ГСП линија отићи у руке Стреле. Стрела ће се масовно ширити докле год је Гангула и СНС власт у Београду.
 
Али мислим да се отимачина наставља 2026. где ће још нека ГСП линија отићи у руке Стреле. Стрела ће се масовно ширити докле год је Гангула и СНС власт у Београду.

Da li da očekujemo nove vozače iz Gane?
Moje mišljenje je da neće biti još otimačina, neka malo svoje strane vozače nauče više o super i bezbednoj vožnji.
 
Poslednja izmena:
По свему судећи мислим да Стрела осим 88 које је узела у фебруару за ову годину неће отимати линије од ГСП-а, 2025. им је била у знаку приградског саобраћаја где су купили преостале акције Ластре, као и већинске Ласте. Али мислим да се отимачина наставља 2026. где ће још нека ГСП линија отићи у руке Стреле. Стрела ће се масовно ширити докле год је Гангула и СНС власт у Београду.
Imamo najavu novih vozila za GSP što znači da verovatno neće biti predaje linija. GSP su sveli na 40-ak linija od kojih su mnoge teške i neisplative privatnicima. U prevodu, sve što privatniku neće donositi neku lovu je ostalo u GSP-u. A nabavkom novih vozila za GSP se otvara put ka još jednom u nizu pranja novca preko evidentno nameštenih tendera. Bar u nekoj bližoj budućnosti mislim da neće biti novih privatizacija linija, osim ukoliko ne privatizuju sam GSP.
 
Uzeće sve, jedino tramvaji i neke linije ce ostati do posle Expa e tad će da pokupe sve.
 
По свему судећи мислим да Стрела осим 88 које је узела у фебруару за ову годину неће отимати линије од ГСП-а, 2025. им је била у знаку приградског саобраћаја где су купили преостале акције Ластре, као и већинске Ласте. Али мислим да се отимачина наставља 2026. где ће још нека ГСП линија отићи у руке Стреле. Стрела ће се масовно ширити докле год је Гангула и СНС власт у Београду.
Ja mislim da je u 2026. bio plan da idu na prigradske linije u Novom Sadu, ali je tamo reakcija na najavu privatizacije bila veoma žustra i već su najavljene blokade ako do toga dođe.
 
Ima li uopšte solo Conecta u kumodraškom pogonu? 52 ne koristim, ali do sada sam od solo vozila tu viđao mahom Cobre i Otokara par puta.
 
mogli bi neki otokar na 307.
Отокар (70476) је ускочио као замена на 2 дана и одмах након тога враћен на редовну линију. Без проблема је ишао на 307 и чак шта више имам осећај да боље иде од кобри. Самим тим бих рекао да је погоднији за 307 него кобра. То је био и уједно први пут да је Стрела послала неку другу марку возила на ту линију мимо кобре. Стварно би могли мало да ишарају возни парк на 307, досадно је виђати сваки дан једне те исте бусеве и то буквално исте, ретко се који кад искључи тако да су углавном редовњаци на тој линији. Од скоро се усталио 70438 редовњак са 52 и имам осећај да боље иде од већине кобри са 307 или је то само до возача (црнаца).
 
Отокар (70476) је ускочио као замена на 2 дана и одмах након тога враћен на редовну линију. Без проблема је ишао на 307 и чак шта више имам осећај да боље иде од кобри. Самим тим бих рекао да је погоднији за 307 него кобра. То је био и уједно први пут да је Стрела послала неку другу марку возила на ту линију мимо кобре. Стварно би могли мало да ишарају возни парк на 307, досадно је виђати сваки дан једне те исте бусеве и то буквално исте, ретко се који кад искључи тако да су углавном редовњаци на тој линији. Од скоро се усталио 70438 редовњак са 52 и имам осећај да боље иде од већине кобри са 307 или је то само до возача (црнаца).
Ma 70438 ide baš loše i muči se uzbrdo, ali ga prepodne vozi ćelavi crnac koji vozi kao Šumaher i uvek se svima javi.
Cobre su mi delovale katastrofa na početku, ali sad su mi okej, vidi se i da imaju održavanje i da su im sredili ono lupanje u trapu koje su imale kad su došle na liniju. Mana Cobri je to što imaju loše vešanje i trap i zbog toga nisu pogodne za liniju poput 307, takođe je problem klima koja nije sjajna, kao i to što su ove nove serije jako bučne, naročito plavi 70438 i 70457. Merio sam buku vozila kod motora na 70457 i išlo je čak do 89 db, a prosečna buka je 82db što je izuzetno bučno.
 

Prilozi

  • IMG_1931.png
    IMG_1931.png
    105 KB · Pregleda: 33
Због самог стања Смедеревца не верујем да уопште и они желе да шаљу било шта сем Кобри на 307
 
Стварно би могли мало да ишарају возни парк на 307, досадно је виђати сваки дан једне те исте бусеве и то буквално исте, ретко се који кад искључи тако да су углавном редовњаци на тој линији.
i na 711 su sve sami konekti. Samo je jednom pre par nedelja upala kobra 70454 i bila je tu 3-4 dana
 
Vrh