Šta je novo?

Privatni prevoznici

Jel poslednja tri broja predstavljaju brojno stanje? Strela znači ima više od 500 buseva?
 
Zglobni citari već pokazuju iste boljke kao i zglobni BMC. Šipke rukohvati na sredini harmonike im se već odvaljuju. Na dva različita citara sam već video problem.
 
Danas su preuzeti Strelini zglobovi za 101, trebalo bi u petak ili prvog da izađu. Video sam 70550, 70551 i 70553. Išli su od uvoznika iz Knješevaca do NBG garaže na lepljenje nalepnica, potom do tahograf servisa na izradu sertifikata u Obrenovcu, zatim na točenje na NIS i posle put Koteža na plac BIP-a.
Isti su kao prethodan lot.
 
Zglobni citari već pokazuju iste boljke kao i zglobni BMC. Šipke rukohvati na sredini harmonike im se već odvaljuju. Na dva različita citara sam već video problem.

Ima doduše i dokonih koji vole to da skidaju iz samo njihovih znanih razloga.
Citaro je super, ježim se od Conecta kao da je izrađen od kartona, čekao sam danas da se bus raspadne u komadiće kada sam se vozio. :oops:

Inače, na 73 danas samo 2 zgloba, oba Citara, sve ostalo solo, na 601 ništa bolja situacija. 🫣
Ozbiljno im fale zglobovi.
 
Ima doduše i dokonih koji vole to da skidaju iz samo njihovih znanih razloga.
Citaro je super, ježim se od Conecta kao da je izrađen od kartona, čekao sam danas da se bus raspadne u komadiće kada sam se vozio. :oops:

Inače, na 73 danas samo 2 zgloba, oba Citara, sve ostalo solo, na 601 ništa bolja situacija. 🫣
Ozbiljno im fale zglobovi.
70530 је редован на 73, други не знам који је.
 
Ima doduše i dokonih koji vole to da skidaju iz samo njihovih znanih razloga.
Citaro je super, ježim se od Conecta kao da je izrađen od kartona, čekao sam danas da se bus raspadne u komadiće kada sam se vozio. :oops:

Inače, na 73 danas samo 2 zgloba, oba Citara, sve ostalo solo, na 601 ništa bolja situacija. 🫣
Ozbiljno im fale zglobovi.
Kao sto sam već pisao, kad im pristignu ostali od ovih 30 Citara, opet će im faliti još 32 zglobna autobusa samo da pokriju sve zglobne polaske i to bez ijedne rezerve. Sva ta vozila bi trebalo da stignu do maja, ali ne iskljuciti mogućnost ponovnog kašnjenja u isporuci kao i za ovaj lot Citara.
 
Jel poslednja tri broja predstavljaju brojno stanje? Strela znači ima više od 500 buseva?
Ne, stavljaju garazne redom od pocetka kako su nastali, npr 40 je bio ik 312 a on je rashodan jos pre par godina. Znaci da kazes da imaju oko 450 buseva.
 
Zglobni citari već pokazuju iste boljke kao i zglobni BMC. Šipke rukohvati na sredini harmonike im se već odvaljuju. Na dva različita citara sam već video problem.
I donje zaštitne keder gume na vratima su već gužvave,četvrta vrata ih sama gužvaju...
 
Na 704 rade Conecti 70113, 70157 i 70275, a na 707 samo 70252 i 70274. Sve ostalo solo Conecti
 
Dobro, meni je nešto muka da se samo priča o streli, sad bih malo da diskutujem o određenim prevoznicima osim gsp i strele.
Ovde ću da dajem svoje mišljenje o određenim prevoznicima gde sam imao iskustva prilikom vožnje autobusom do različitih delova grada. Ukoliko ste imali drugačija iskustva u odnosu na mene, napišite, ali ne morate citirati čitav tekst.

E sad počinjem sa c&lc grupom.
Neću komentarisati liniju 511, jer može se desiti opet incident i da se vrate priče uveliko o ukletoj liniji. Vozila izgledaju dobro, ali masovno kako su kupovali vozila, nisu sva plave boje, samo nekoliko jesu.
Zbog novog pravila da GB se kače samo pozadi imam ozbiljne poteškoće da prepoznam koji je možda problematičan autobus i to kod plavih primeraka, tu nisam sam.
Međutim, na ona dva otokara najnovija npr GB 21076 ima GB i napred i pozadi 🙂.
Na liniji 70 ako li se ne smire sa jakim stiskanjem papučice gasa, možda ćemo doći do ozbiljnih problema sa menjačima ili sa motorima. Evo pre neki dan sam doživeo ozbiljno trzanje menjača, ali je nastavio da vozi (akia u pitanju). Odrzavanja su u redu, može i bolje, ali toliki kolač u javnom prevozu može da im malo oteža posao. Videćemo na leto kad krenu vrućine ili nešto drugo kako će na značajnim linijama da rade (akcenat potez 500).

Niš ekspres. Ako ne računam blokade i proteste, oni ne znaju da se rasporede kada je kritično i skupi se 7-8 komada i nastane vozić.
Pohvale za njih dajem za održavanje autobusa i čim se slučajno desi nezgoda na zglobnom, brzo ga poprave i vrate u saobraćaj.
Busevi i dalje stoje sasvim korektno, ali ponašanje nekih vozača je u rangu bezobraznog. Nikad ne želim da uđem u dijalog s njima, jer ponekad se čuje da su protiv blokada i studenata.

Lui travel, odmah da kažem smeće od preduzeća! Nisu smeli da nastave posao, a tek na liniji 48.
Ne poštuju interval, nisu se bilo kada setili da našteluju displejeve na novim rakijama i bmc-evima i ono jedva se snađu ljudi koja je to linija u pitanju. Samo otokar može da se kaže da je dobar u njihovom voznom parku. Neću pisati o otokarima puno, iako mislim da su najbolji turski autobusi, a možda i jedni od lepših.

Dumeko. Za mene apsolutni pobednik od privatnika, odlično održavanje autobusa i dobra vožnja skoro uvek bila. Linija 42 se preporodila, a linija 53 šteta što nije gsp, ali ionako dobar posao obavljaju.

Transprodukt, srednje jadno. Samo na liniji 59 rade ok, a linija 57 sve užas.

Trans jug, sad ne znam da li je tačno da sam pročitao negde da je strela i njih kupila, makar one manjinske akcije (ukoliko nije istina zanemarite ovo što sam čuo), ali moraju malo bolji posao da rade. Nije savršeno da staviš otokar na 302 ili 303 pa da se vučem do Leštana-Vinče a ne mogu da sedim nego stojim 50 minuta, zabole me noge.

Saga Trans, dobro održavanje, lepo rade na potezu 300 (ono što imaju), ali ja ne znam šta da kažem za Kaluđericu. 14 autobusa na 309 skoro svaki pun!

Bb Linea, samo ću reći da je još uvek redovan na 33 Sagin stariji maz. Eto koliko su se pokvarili u odnosu na pre 8 meseci.

Knežević trans, pokvarili su se nekako, prvenstveno govorim o liniji 89.
Retko kada dolaze, skoro svi puni. Ovakvu rečenicu sam mogao da napišem i pre kad je Novi Beograd vozio, ali sada preskaču stanice, a navodno rade sa uključenim gps.
Vozila su im ok, nisu loša.

Ćurdić nema uvek dostupne e buseve za 79, sad se i kvare e-otokari ponekad i opet ide standardna priča maz ili dizel otokar, a potpisali ugovor gde moraju samo električna vozila.
Vozači rade solidan posao.

Kraj dugačkog teksta.
 
Vrh