Šta je novo?

Privatni prevoznici

Krenuli su u razmaku od 30s sa Terminusa Ustanička 🍷
I posle je nema ko zna koliko.
Vozi samo u konvoju po ceo dan.

IMG_20241202_133752.jpg
IMG_20241202_133651.jpg
IMG_20241202_133705.jpg
 
Jutros Nišekspresov BMC harmonika ispred Uradi Sam na Konjarniku, ali stoji tako kao dao je došao iz pravca Medaka. Jel oni tu negde imaju garažu, ne znam kuda bi mogao da prođe ako je stvarno išao iz tog smera.
 
Na kraju mi stvarno nisu jasni ovi privatnici, dal se na duže staze isplati ta ušteda od Akie ili da kupiš Solarisa / Mercedesa / MAN i da te ne boli glava, osim periodično kada elektronika ne pobrljavi i eventualno nešto crkne, ovako svakodnevni problemi i to sa najbanalnijim problemima na Turcima.

Kupiš Citara, em si se uzdigao u odnosu na konkurenciju em te manje boli glava, em su i putnici prezadovoljni kao i vozači, al ok..
 
Pa kad otpravnik na pancevcu ne radi posao, umesto da nas salje na interval posto ionako kontrolise samo 58. Ovako vozi ko kad oce do Knezevca jer nas tamo salje otpravnik. Pun gas sam terao i stigao 2 ispred i opet kasnio 15 min i onda sam i ja pustio gas. Na ovoj liniji ne treba turaza nego interval.
 
Haha, a šta misliš, kome je palo na pamet da se ukinu oznake? Pa prevoznicima naravno, Šapić ni ne zna da vozila imaju oznake, a kamoli da ih ukida...


Ima tako još "slučajnosti", pre godinu dana najgori prevoznik Ćurdić uzima električne autobuse, svi se čudimo otkud to, kada ono pola godinu kasnije uslov za liniju 79 pošto prolazi kroz prvu zonu električna vozila, i baš za tu liniju najviše zainteresovan Ćurdić.

Poenta priče? Sve odluke se donose na osnovu želja prevoznika, ponekad se interes poklopi sa interesima građana pa se prodaje priča kako Grad brine p građanima, ali uvek je tu interes prvenstveno prevoznika.
Не доносе приватници одлуке сигурно, зар нисте причали да желите да се разликују приватници од гсп превозника. Ето изгледа да ће гсп имати само ознаке што се види по линији 24 изгледа, али видећемо кад пусте нове бмц у саобраћај.

Што се тиче Ћурдића, шта је проблем знати унапред шта их чека и да се на то припреме, скоро се критиковала Стрела која није купила зглобове на време и ако је наводно све знало дужи период. Дупли стандарди?

Одлуке и ако се доносе могу се донети на предлог привантика, ал сигурно све одлуке не пролазе. Ја не видим ништа лоше о укидању ознака, онско ће постојати списак линија и превозника на сајту секретаријата сигурно.
 
Сваки пут кад истера дизел на 79 не треба да му се плати. Али знамо да од тога нема ништа и да му се вероватно плаћа као електрични.
Ја колико знам била је прича да ће пуштати отокар нормалан, када електрични имају квар или се испразне и шта већ. Не знам откуд мазови...
 
Pogledajte prilog 221564Improvizovana rakija 21050 na liniji 70. Za ovo ne sme garancija da važi. Ne radi gps. Grejanje radi na automatskom režimu, ali znatno slabije radi u odnosu na higera ili solarisa.
Ово је сликан прозор ако се не варам, тај прозор је био пао баш у том возилу пре одређеног периода и вероватно је ово привремено решење. ГПС не ради из разлога што нешто није у реду са новим уређајем који је постављен у том возилу и то никако да среде. Треба им писати мејл. Нове акие до сада када год сам се возио је радило грејање одличноо, баш сам се данас возио са 70, само не овај гаражни број.
Na kraju mi stvarno nisu jasni ovi privatnici, dal se na duže staze isplati ta ušteda od Akie ili da kupiš Solarisa / Mercedesa / MAN i da te ne boli glava, osim periodično kada elektronika ne pobrljavi i eventualno nešto crkne, ovako svakodnevni problemi i to sa najbanalnijim problemima na Turcima.

Kupiš Citara, em si se uzdigao u odnosu na konkurenciju em te manje boli glava, em su i putnici prezadovoljni kao i vozači, al ok..
Само ћу рећи старосна граница, једино да таква возила онда после продају ако им се то исплати уопште. Ако може гсп да набавља труке могу и приватници што да се прави разлика? 😅
 
Што се тиче Ћурдића, шта је проблем знати унапред шта их чека и да се на то припреме, скоро се критиковала Стрела која није купила зглобове на време и ако је наводно све знало дужи период. Дупли стандарди?

Pa amo je znao pre tendera, onda je tender namešten, zar ne?
 
Jel taj ikarbus 2016. godište na M&M transu? Ako jeste, očigledno nisu ispoštovali starosnu granicu. Ali ono, na "nemoralan način" su uspeli da ostanu u obavljanju prevoza.
Kako onda privatnici idalje voze mazove? Poput dumeca i transprodukta a i clc ima par njih mislim da će ih uskoro menjati jer su euro 5 kao i ona 2 od ćurdića
 
Poslednja izmena:
Možda linea na 33 nije dobra,ali lekon oni i knežević nikada ovako nisu cozili na 37 moram da kazem da su njihovi vozaci mnogo bahatiji od vozača iz novog beograda(verovatno su sa poteza 300 i 400 pa su navikli na laganu voznjicu)jednostavno prate se sustižu vreme i turaže im nisu tolko bitne idu po 3 higera za redom onda solaris pa opet par higeri i tek onda solarisi zaredom trebali su bolje da odrade taj red ili da stave 14 zglobova i 10 solo bmca ali videćemo sta ce biti kada strela uzme 88.
 
ali videćemo sta ce biti kada strela uzme 88.
Ako je uopste i preuzme. Niti imaju sa kim niti sa cim da preuzmu liniju. Crnci cim odu na godisnji odmor vise se i ne vrate, nego uzmu vizu i pravac Italija. A ne znam da li je tacno, cuo sam da su se pokajali vozaci GSP-a koji su presli u strelu. Tako da, mislim da je mrka kapa sto se tice 88. Pa cak ako je i nekako preuzmu, morace da krajcuju zglobove sa nekih linija gradskih ili obrenovackih, a crncima izbegavaju da daju zglobove, jer ne znaju ni solase da voze kako treba...od 400 vozila 200 im je izlupano.
 
Dobiće zglobove tako da će je sigurno preuzeti i to nije sporno uopšte. Sporno je što daju takve uslove kakve daju i stvarno mi nije jasna njihova politika firme. Ne žele da daju bolje uslove i platu našim vozačima, ne daju subvenciju mladim vozacima za Cpc, a onda dovode crnce koji nemaju dodirnih tacaka sa gradom, nemaju iskustva i ne znaju jezik, a uz to jedva čekaju da pobegnu negde.
 
Vrh