Šta je novo?

Privatni prevoznici

Nije normalno da se krati ako im to nije dozvoljeno, što je slučaj sa privatnicima, za razliku od GSP - a, koji moraju da krate i uklapaju se u red vožnje sa putnicima.​
 
Kakve veze ima TP, kojem je uvaljena krajnje neisplativa linija, sa nemanjićko plavim autobusima?
Uvaljena ne uvaljena oni su u obavezi da održavaju tu liniju po redu vožnje koji je odredio sekretarijat.
Vozači su im svi krajnje profesionalni
poštuje se red vožnje
Juče u 11:10 pre podne, nijedne 59-ke nema narednih pola sata, a onda ima konvoj od 3 busa u minuti umesto jednog na 7 minuta kako piše u redu vožnje. Šugavog privatnika zabole patka.

PA293636.JPG
Ali ne možeš da me ubediš da je TP loš prevoznik budući da sa njima imam samo pozitivna iskustva, što na 49, 59 i E2, što na linijama koje su ranije držali na potezu 500.
Uredu, Golf Naselje i deo Filmskog grada proglasiti za geto jer ipak Transprodukt mora biti najbolji prevoznik.
 
@nikola novi bg
Pa sad da je normalno bacati autobuse posle nekih sedam godina i nije baš. Investicija dobra zglobni BMC teško da može da bude. Da ne ponavljam istu priču stalno, jednostavno nije normalno da u prvih godinu dana pokazuju nimalo naivne manjkavosti. Tebi su možda i ok, al ostajem pri onome što sam već pisao. Samo sa stanovišta putnika, vožnja zglobnim BMC-om ume da bude jako naporna, što zbog malo brže vožnje, što zbog loših ulica, sve zbog više puta pominjanog lošeg vešanja. Startni su, što je super, mislim dizeli, buka je najmanji problem, tj i nema je nešto posebno, al kad sve živo popuca posle par godina, ne želim da razmišljam na šta će 56-ica da liči. Nemoj misliti da će linije GSP-a nešto puno bolje proći, još i što su gasni, samo može da bude i veći rizik, s tim što ovi naši možda malo manje treskaju od dizelaša, no sve je to isti đavo.
Слажем се се тобом да им доста недостаје и да прерано показују неке мањкавости. Уме вожња да буде напорна наравно због разлога које си поменуо. Такође не значи да ће бити добра инвестиција, ал бићу задовољан ако издрже 7+ година. То је добра инвестиција за малверзације око нових што чешћих тендера па и на 5-7 година. Ја сам то мислио под добру "инвестицију" мождс се нисам добро изразио.
Super...e sad sacuvaj sto si rekao,i javi se kad ukinu redove voznje kao sto planiraju pa onda isto to ponovi....svi vi sto volite privatnike,objasnite narodu kakav ce to biti prevoz bez reda voznje...novi izum kome cemo prisustvovati....placanje prevoznika po vremenu provedenom na trasi,a ne samo po kilometraži...i sta sad treba da budem srecan sto me voze Indijci po Ceraku sa busevima koji vec imaju napukle sofersajbne(izvini jbg..reg.broj 2968-VC,nemam garazni broj pa moram ovako),čovek vozi već sa urnisanim busem(Cobra)....manite me i Strele i drugih,meni je GSP bio dobar,nisam tražio ovo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Ајде мало да спустимо лопту да видимо прво шта је то што се тиче редова вожња тај динамични би имао смисла за линије које упадају у шпиц. Али да овај ред вожње не важи за јутарње поласке и вечерње као и за приградске на пример или оне што не иду кроз шпицеве. Да чујемо прво како је то осмишљено.

Што се тиче тог плаћања то је одбијено колико сам разумео.

Друго какве везе има странац који вози са шоферком на бусу, те шоферке су скупе и кад напукну то није страшно. Неко је писао да су странци добро обучени и да се сналазе на траси линије 52 у оба смера.

Сачекајте да видимо шта ће бити са тим гаражним бројевима и ознакама на тим плавим аутобусима видим да је неко пријавио неки бус на 73 са све тачним временом, местом итд.
Камуфлажна плава кобра на 307, наравно није видљива на апликацији.
Screenshot_20241119_153210_edit_929419071488629.jpg

Јуче сам пријавио један аутобус небитан је број и превозник (приватник је) и добио сам одговор. Тако да и за то да се још стрпимо, најважније да се вози по реду вожње за те линије које не иду често баш.
 
Слажем се се тобом да им доста недостаје и да прерано показују неке мањкавости. Уме вожња да буде напорна наравно због разлога које си поменуо. Такође не значи да ће бити добра инвестиција, ал бићу задовољан ако издрже 7+ година. То је добра инвестиција за малверзације око нових што чешћих тендера па и на 5-7 година. Ја сам то мислио под добру "инвестицију" мождс се нисам добро изразио.

Ајде мало да спустимо лопту да видимо прво шта је то што се тиче редова вожња тај динамични би имао смисла за линије које упадају у шпиц. Али да овај ред вожње не важи за јутарње поласке и вечерње као и за приградске на пример или оне што не иду кроз шпицеве. Да чујемо прво како је то осмишљено.

Што се тиче тог плаћања то је одбијено колико сам разумео.

Друго какве везе има странац који вози са шоферком на бусу, те шоферке су скупе и кад напукну то није страшно. Неко је писао да су странци добро обучени и да се сналазе на траси линије 52 у оба смера.

Сачекајте да видимо шта ће бити са тим гаражним бројевима и ознакама на тим плавим аутобусима видим да је неко пријавио неки бус на 73 са све тачним временом, местом итд.

Pogledajte prilog 220259
Јуче сам пријавио један аутобус небитан је број и превозник (приватник је) и добио сам одговор. Тако да и за то да се још стрпимо, најважније да се вози по реду вожње за те линије које не иду често баш.
Ja sam ovaj isti odgovor dobio pre mesec ipo dana 😂 tako da to uskoro može biti par meseci... a i par godina...
 
Ja sam ovaj isti odgovor dobio pre mesec ipo dana 😂 tako da to uskoro može biti par meseci... a i par godina...
Ja juče. Na prijavu za garažni broj i oznaku prevoznika. Čak su i temu prijave omašili, a dobio sam isti copy/paste odgovor kao što ga dobijam već pola godine. Nema smisla.
IMG_3532.jpg
 
Да ли су то господа са 70126 и са 70295 који не отварају никоме прва врата ни за улаз ни за излаз?
 
Камуфлажна плава кобра на 307, наравно није видљива на апликацији.
To je ex Bamiron Cobra koja nije izašla u saobracaj do sada i trebala je biti 42038, broj tablica je BG-2968-XJ. Bus je definitivno bolji od ostalih Cobri koje su stigle za Strelu u poslednjoj turi i koje rade na 307, nema onog lupanja u trapu i deluje stvarno okej. Ima čak 32 sedišta što je odlično za prigradsku liniju i prava šteta što nema tapacire. Nažalost bus vozi crnac koji vozi bahato i pod punim gasom prelazi preko ležećih, kao i vozač 70365.
 
To je ex Bamiron Cobra koja nije izašla u saobracaj do sada i trebala je biti 42038, broj tablica je BG-2968-XJ. Bus je definitivno bolji od ostalih Cobri koje su stigle za Strelu u poslednjoj turi i koje rade na 307, nema onog lupanja u trapu i deluje stvarno okej. Ima čak 32 sedišta što je odlično za prigradsku liniju i prava šteta što nema tapacire. Nažalost bus vozi crnac koji vozi bahato i pod punim gasom prelazi preko ležećih, kao i vozač 70365.
Нисам знао, видео сам да нема тапацире, тј да су само последњих 5 седишта тапацирана па ми је зато било чудно откуд бус без тапацира стрели. Чини ми се да ту кобру без броја вози исти црнац који је возио 70366. Иначе и црнац који је до скоро возио 70365 је лудачки возио, а сад видим нема га, наш човек вози 70365. Ова плава кобра је упала као замена за 70211 са потеза 600.
 
Нисам знао, видео сам да нема тапацире, тј да су само последњих 5 седишта тапацирана па ми је зато било чудно откуд бус без тапацира стрели. Чини ми се да ту кобру без броја вози исти црнац који је возио 70366. Иначе и црнац који је до скоро возио 70365 је лудачки возио, а сад видим нема га, наш човек вози 70365. Ова плава кобра је упала као замена за 70211 са потеза 600.
To je onaj crnac kog sam prijavio, sad voze naši taj bus na tom polasku. Tako je, radi umesto 70211 kom su možda uzeli da reše kvar koji je imao na protivpožarnom sistemu, a videćemo da li će ga sad uopšte vraćati na liniju.
 
Volvo jeste obustavio proizvodnju u Vroclavu (čitaj ukinuo autobuse koji se sad prave u MCV-ovom pogonu u El Salheji El Gedidi severno od Kaira), ali nisam znao da je otprilike u isto vreme i Skanija stopirala proizvodnju autobusa i šasija u Slupsku! Osta samo Kobilnica za "K" šasije od kojih je samo KxxxUD niskopodna (za dabldekere). Crni dani za Poljsku izgleda.

Pitam se ko će sada njima da bude kontraktor, verovatno kineski Fencer (Scania-Higer). I dok su Francuzi u panici, na srpskom sajtu još stoji Citywide LF.

Bravo Srbine! Taman kad su Skanije mogli da proizvode u Zemunu naprednjak pustio Ikarbus niz vodu i puštio orijent s lanca.

Budući da M.A.N ima pogon u Turkiji, a CAF je otvorio novi u Španiji šta li se Starahovicama i Poznanju sprema narednih decenija?

Eto pustili BYD i Higer, podsticali Ebusco, preopteretili istorijski renomirane proizvođače po kojim je ceo kontinent bio poznat i konačno sahranili svetski proveren kvalitet. Svaki orijentalni autobus (bez obzira na mesto proizvodnje) je podsticaj uzurpatorima politike kvaliteta.
 
To je onaj crnac kog sam prijavio, sad voze naši taj bus na tom polasku. Tako je, radi umesto 70211 kom su možda uzeli da reše kvar koji je imao na protivpožarnom sistemu, a videćemo da li će ga sad uopšte vraćati na liniju.
Изгледа да је твоја пријава уродила плодом чим наши возе 70365, а што се тиче 70211 не разликује се много од осталих кобри на линији. Стално је прашњав и исписан свим и свачим као да су се свиње возиле.
 
Na 307 svi voze i idu jedan sa drugim, vrlo retko se desi da neko ide prazan i onda hvatam uvek drugi bus. Dok je bio Gsp, uvek je jedan išao, a drugi kratio.
 
Ti na stanici lepo idi na prva vrata tog iza da ti otvori i snimi kako neće da prima putnike i prosledi policiji i inspekciji
То што иде скоро празан иза не значи да не прима путнике него овај испред све покупи углавном. Мени се то десило на 45 и пропустио сам пун после 1 мин дошао је други где било двоје људи и ту сам ушао регуларно ми је стао странац је возио.
 
Da, možeš ući u drugi, ali ako tako voze ceo dan to je čista krađa, jer se ne poštuje usluga i takt, a dobija se novac kao da je ispoštovan dogovor.
Da ne pričamo koliko je npr. prevoznik uštedeo na gorivu zbog manjeg opterećenja itd...
 
Da, možeš ući u drugi, ali ako tako voze ceo dan to je čista krađa, jer se ne poštuje usluga i takt, a dobija se novac kao da je ispoštovan dogovor.
Da ne pričamo koliko je npr. prevoznik uštedeo na gorivu zbog manjeg opterećenja itd...
Ne ide ceo dan, većinom se postuje red vožnje, ali nastaje problem i gužva tokom špica jer je turaža smanjena sa 40 na 36 minuta. Naši vozači ispadaju jer voze normalno, a crnci su u vremenu jer voze baš brzo i onda se desi da crnci sustignu naše.
 
Vrh