I Ja bi isto da sam ljut na sefa, prodao bih ga za platu koju mi nije isplatio
Mora covek da pazari dok jos moze
Pomazemo i na 70, 94 i 551
Sinoć vozač Cobre 70366 na 307 isto uključio klimuPo sasvim prijatnom jesenjem vremenu, Šrilančanin na P24026 (BMC, Saga Trans, 305), uključio hlađenje
Taj je isto radio od prvog dana i još uve nastavlja tako. Jako je nesiguran u vožnji i ne otvara tastere kako treba. Svi ostali crnci su okej i dobro se snalaze, međutim samo taj jedan je problematičan.Данас возач кобре 70211 на 307 полазак са терминуса Винча у 12:07, возио је читавих 48 минута до устаничке, а притом уопште није била гужва каква уме да буде. Није ни то највећи проблем што је са 30 на сат возио смедеревцем, него што кад стане на станицу не отвара врата тамо где путници желе да изађу. Отвори средња, а задња не отвори и онда људи трче на средња врата како би изашли. Стварно је непрофесионално што се тиче стреле, а притом су имали обуке на 307. Возач је црнац и разумем да су релативно скоро преузели линију, али рецимо црнац на кобри 70366 вози доста професионалније од овог на 70211.
Ako stvarno ne mogu da razlikuju znak za grejanje i hlađenje, onda ne znam šta bih rekao, a takođe imaš i podešavanje temperatureVerovatno je hteo grejanje. Svaki put kad udjem uveče, grejanje radi punom parom...
Poslednjih dana sam se vozio Trans Jugovim Otokarima i bilo je pakleno vruće jer im vozači uključuju grejanje iz kalorifera koje je prejako za sadasnje temperature, naročito kada se autobus napuni putnicima. Takođe sam pokušao da otvorim prozor, ali naravno neuspešno.На новим Отокарима од Транс југа су прозори махом закључани. Стигла возила из фабрике, нико није откључао прозоре и сад долазимо у ситуацију да се у шпицу у тим возилима не може дисати колико је загушљиво. На доста возила су путници већ поломили ручке у покушају да отворе прозоре. 3 пута сам пријавио преко 11011 секретаријату, звао конзорцијум директно и двојици возача рекао усмено да некоме у гаражи објасне проблем, али узалудно. Следећи корак је вероватно разбијање прозора чекићем, можда тад неко примети да нешто није како треба.
Ništa novo...nazalost je tp uzeo jos 1 polazak od mm transa i šalje maza bez praćenja sa garažnim P45.Mt Tours (ćerka firma Transprodukta) na 49 sa Mazom bez praćenja na aplikaciji i bez displeja, a Transprodukt ima Akiu i Otokara na liniji i isto bez praćenja preko aplikacije. Deluje da je M&M dao po 1-2 polaska Mt Toursu i Transproduktu na 49, sad je pitanje da li je to trajno, ili privremeno jer i oni nemaju vozače, ma da to ne bi trebalo da im bude problem jer imaju isto polazaka kao i na proslom ugovoru.
Očigledno da im se toleriše da rade šta hoće... prijave, prijave, prijave... prijavljujte što više, svaki dan, svaku nepravilnost. Oni čekaji da odustanemo i da rade šta hoće bez ikakvih posledica. Bahatost i bezobrazluk ovog prevoznika na 57 su nezapamćeni.Транспродукт и даље на 57. Већ неколико дана нема ни оног једног аутобуса на апликацији. Је л' могуће да се приватницома толерише толика самовоља?
Није то ништа,ја сам код Сајма јуче око 4 поподне видео 45130 са дисплејом 560 Баново брдо - Барајево.Danas videk gspov ik 112m #3244 na liniji 702(Busije crkva).Pise tako na displeju,prazan,nigde zalepljen papir druge linije i nje.Isao oko 8 ujutru u smeru ka Batajnici iz Zemuna u ulici Cara Dusana.Ako je neko video,jel zna neko o cemu se radi?
Одлука града, стрела је само упала у комбинацију. Више бих рекао да је гсп изгубио тај потез него што је преотет (прљави аутбуси и распадунти, превише кратких возила на 601 тек по неки соларис, крешви на 711, 611, 610...) али свако има своје виђење. Да не причам увођење две линије за аеродром које су од великог значаја 600 и 607. ГСП би тешко са својим лошим возилима могао то да изгура.Занимљива чињеница је да је на данашњи дан прошле године, 1.новембра 2023. Стрела преотела ГСП-у потез 600 одакле креће њен велики успон.
Нема довољно контејнера за рад и испадају из тураже. Боље да је кренуо ка Славији или Команди брже би стигао. Срећом па више нисам осуђен на 50.Kolegi danas od Banjice do Bea trebalo sat i po... Čekao 50. i za sat vremena nije prošla nijedna ka Ustaničkoj.
Ispešačio skoro celu trasu.
Šta li Banbus krš us radi pitanje je, ali je ovo baš stresno za nekoga ko kreće dosta ranije i ko ne voli da kasni.
pa da je neko hteo da investira u taj GSP i da mu pomogne, mogao bi da izgura sve ovo...ali preko državne firme nema više kako da se mulja jer je pred gašenjem...sad novu kozu muzu dok ne ostane bez mleka.Одлука града, стрела је само упала у комбинацију. Више бих рекао да је гсп изгубио тај потез него што је преотет (прљави аутбуси и распадунти, превише кратких возила на 601 тек по неки соларис, крешви на 711, 611, 610...) али свако има своје виђење. Да не причам увођење две линије за аеродром које су од великог значаја 600 и 607. ГСП би тешко са својим лошим возилима могао то да изгура.