Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.356
- Pohvaljen
- 48.133
Usrali su gomilu linija ovim najnovijim prevrtanjem i pretumbavanjem.
Pa bilo je više nesreća sa njihovim vozilima, onaj sudar sa nastradalima ma Obrenovačkom putu, pa opet na Obrenovačkom gde je autobus prešao na crveno i udario automobil policije, pa onda ozbiljan sudar u Rakovici neposredno nakon preuzimanja linija, to su 2 Maza i jedna nova Akia koji su na duže vreme otišli na pauzu i pitanje je kad će ih srediti, naročito onog Maza koji je bukvalno uništen.Uh drago mi je da su još živi ikarbusi ik-103. Ali da su uspeli da slupaju sve pa da moraju slati ikare mi je neverovatno.
A šta ćemo ako drzavno preduzeće nema kapacitet za 1000+ vozila, zato treba da postoje privatnici i da oni budu prisutni barem 30%.Strela nek drzi 860abvgf i koje god vecpostoje ostale linije gsp i lasta i cao zdravo a ne da privatnik zaradjuje milijarde koje idu njima u dzep a ne drzavnom preduzecu
Pa dbr ali 30% i ni procenat vise privatnici su unistili potez 300 od neostavrenih polazaka do nevidjanja na aplikaciji i do par autobusa zaredom koji idu oa ih nema po 45 minA šta ćemo ako drzavno preduzeće nema kapacitet za 1000+ vozila, zato treba da postoje privatnici i da oni budu prisutni barem 30%.
Да се паре улажу у ГСП а не у Стрелу имали бисмо 1000+ возила а приватника готово уопште не би било.A šta ćemo ako drzavno preduzeće nema kapacitet za 1000+ vozila, zato treba da postoje privatnici i da oni budu prisutni barem 30%.
Ne bi bilo i neće nikad biti. Pustite me tih bajki.Да се паре улажу у ГСП а не у Стрелу имали бисмо 1000+ возила а приватника готово уопште не би било.
Ne bi mu trebalo ni famoznih 700 da ne drži poteze, da se šinskim sistemima obavi bar 50% putovanja javnim prevozom (2041. cca 3mil, autobusom manje 0,7mil nego danas, i to na prepolovljenoj kilometraži bez gubitka broja linija).A šta ćemo ako drzavno preduzeće nema kapacitet za 1000+ vozila, zato treba da postoje privatnici i da oni budu prisutni barem 30%.
Ех шта би било кад би билоДа се паре улажу у ГСП а не у Стрелу имали бисмо 1000+ возила а приватника готово уопште не би било.
LDM odlicno obavlja posao, sve je u redu nema brige.Kakvo je stanje na "400"? Zna li ko?
al im zato na turcima piše 25P Mirjevo 4.LDM odlicno obavlja posao, sve je u redu nema brige.
Koga briga za to, bitno da je autobus kvalitetan i da rade posao kako treba. Grad ne kriv što nije propisao uredbu vezano za displeje, ovako privatnici mogu da ugrade šta hoće. Trans Jugovi Otokari su odlični i daleko su bolji od bilo čega ostalog na potezu 300.a tek o transjugovom otokaru da ne govorim... ja kad sam ga video pre neki dan, nisam mogao da pročitam gde ide. od terminusa (sad sam zaboravio kog) više od pola slova je falilo. nek uzmu novatronik ako su turci toliko r*****i da ne mogu da ukodiraju kako treba terminuse.
Kakvi otokari danas covek prekljestio zeni vrata i krenuo da vozi i mnogo se klackajuKoga briga za to, bitno da je autobus kvalitetan i da rade posao kako treba. Grad ne kriv što nije propisao uredbu vezano za displeje, ovako privatnici mogu da ugrade šta hoće. Trans Jugovi Otokari su odlični i daleko su bolji od bilo čega ostalog na potezu 300.
У 19:00 су ишла један за другим а трећи је кратио. Субота увече.Usrani Niš Ekspres, na Sajmu 4 zglobna autobusa zaredom napravili su kolaps, serem se više u tu firmu i ko ih je doveo ovde. Ispred Strelin vozač otišao da kupi burek u Skroz Dobru, parkirao Intoura i onako dodatno blokira traku.
Na 94 Šrilanac primio putnike kod prolaza i mrtvo ladno nastavio sa svim vratima otvorenim 50 metara napred, ljudi vire malo fali da neko pogine.
49 / 55 svake prestupne idu, nema ih na onoj jadnoj tabli.
Zamrzeo sam javni prevoz, zgadili su mi dan i sajam.
I privatnici krate?У 19:00 су ишла један за другим а трећи је кратио. Субота увече.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Наравно, одувек било.I privatnici krate?