Šta je novo?

Privatni prevoznici

Uh drago mi je da su još živi ikarbusi ik-103. Ali da su uspeli da slupaju sve pa da moraju slati ikare mi je neverovatno.
Pa bilo je više nesreća sa njihovim vozilima, onaj sudar sa nastradalima ma Obrenovačkom putu, pa opet na Obrenovačkom gde je autobus prešao na crveno i udario automobil policije, pa onda ozbiljan sudar u Rakovici neposredno nakon preuzimanja linija, to su 2 Maza i jedna nova Akia koji su na duže vreme otišli na pauzu i pitanje je kad će ih srediti, naročito onog Maza koji je bukvalno uništen.
 
Strela nek drzi 860abvgf i koje god vecpostoje ostale linije gsp i lasta i cao zdravo a ne da privatnik zaradjuje milijarde koje idu njima u dzep a ne drzavnom preduzecu
A šta ćemo ako drzavno preduzeće nema kapacitet za 1000+ vozila, zato treba da postoje privatnici i da oni budu prisutni barem 30%.
 
A šta ćemo ako drzavno preduzeće nema kapacitet za 1000+ vozila, zato treba da postoje privatnici i da oni budu prisutni barem 30%.
Pa dbr ali 30% i ni procenat vise privatnici su unistili potez 300 od neostavrenih polazaka do nevidjanja na aplikaciji i do par autobusa zaredom koji idu oa ih nema po 45 min
 
A šta ćemo ako drzavno preduzeće nema kapacitet za 1000+ vozila, zato treba da postoje privatnici i da oni budu prisutni barem 30%.
Да се паре улажу у ГСП а не у Стрелу имали бисмо 1000+ возила а приватника готово уопште не би било.
 
A šta ćemo ako drzavno preduzeće nema kapacitet za 1000+ vozila, zato treba da postoje privatnici i da oni budu prisutni barem 30%.
Ne bi mu trebalo ni famoznih 700 da ne drži poteze, da se šinskim sistemima obavi bar 50% putovanja javnim prevozom (2041. cca 3mil, autobusom manje 0,7mil nego danas, i to na prepolovljenoj kilometraži bez gubitka broja linija).

Pa čak i bez te misaone imenice za poludivlje Balkance, da je pre svakog pomena zamene postojećih pogona izgrađen novi za 250 zglobnih vozila (recimo Vrbin potok koji bi lepo popunio zglobnu rupu između Novog Beograda i Karaburme, samim tim i no go zonu Kneza Višeslava-Kumodraška) 20% privatnika bio bi plafon, mahom u okolini kao što je to slučaj s Barselonom.

U svakom slučaju sve što nije trebalo decenijama se mrcvarilo pre niza Mali-Vesić-Šapić, što je istina i za mnoge druge stvari u ovom gradu.
 
a tek o transjugovom otokaru da ne govorim... ja kad sam ga video pre neki dan, nisam mogao da pročitam gde ide. od terminusa (sad sam zaboravio kog) više od pola slova je falilo. nek uzmu novatronik ako su turci toliko r*****i da ne mogu da ukodiraju kako treba terminuse.
 
a tek o transjugovom otokaru da ne govorim... ja kad sam ga video pre neki dan, nisam mogao da pročitam gde ide. od terminusa (sad sam zaboravio kog) više od pola slova je falilo. nek uzmu novatronik ako su turci toliko r*****i da ne mogu da ukodiraju kako treba terminuse.
Koga briga za to, bitno da je autobus kvalitetan i da rade posao kako treba. Grad ne kriv što nije propisao uredbu vezano za displeje, ovako privatnici mogu da ugrade šta hoće. Trans Jugovi Otokari su odlični i daleko su bolji od bilo čega ostalog na potezu 300.
 
Usrani Niš Ekspres, na Sajmu 4 zglobna autobusa zaredom napravili su kolaps, serem se više u tu firmu i ko ih je doveo ovde. Ispred Strelin vozač otišao da kupi burek u Skroz Dobru, parkirao Intoura i onako dodatno blokira traku.

Na 94 Šrilanac primio putnike kod prolaza i mrtvo ladno nastavio sa svim vratima otvorenim 50 metara napred, ljudi vire malo fali da neko pogine.
49 / 55 svake prestupne idu, nema ih na onoj jadnoj tabli.

Zamrzeo sam javni prevoz, zgadili su mi dan i sajam.
 
Koga briga za to, bitno da je autobus kvalitetan i da rade posao kako treba. Grad ne kriv što nije propisao uredbu vezano za displeje, ovako privatnici mogu da ugrade šta hoće. Trans Jugovi Otokari su odlični i daleko su bolji od bilo čega ostalog na potezu 300.
Kakvi otokari danas covek prekljestio zeni vrata i krenuo da vozi i mnogo se klackaju
 
Usrani Niš Ekspres, na Sajmu 4 zglobna autobusa zaredom napravili su kolaps, serem se više u tu firmu i ko ih je doveo ovde. Ispred Strelin vozač otišao da kupi burek u Skroz Dobru, parkirao Intoura i onako dodatno blokira traku.

Na 94 Šrilanac primio putnike kod prolaza i mrtvo ladno nastavio sa svim vratima otvorenim 50 metara napred, ljudi vire malo fali da neko pogine.
49 / 55 svake prestupne idu, nema ih na onoj jadnoj tabli.

Zamrzeo sam javni prevoz, zgadili su mi dan i sajam.
У 19:00 су ишла један за другим а трећи је кратио. Субота увече.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Linija 57 saobraća, čini se, na 10 minuta. Od 6 h jutros ima bar 4 autobusa na ovoj liniji. Međutim, kao i uvek, problem je što ljudi apsolutno nisu obavešteni o čemu se radi. Red vožnje nigde nije istaknut, a polovina vozila se ne vidi. 99% ljudi koji koristi ovu liniju i dalje veruje da ona saobraća na 40 minuta vikendom i ne zna na koji način i da li ova linija može predstavljati alternativu vozilima 23 i 53 koja idu izmenjeno.
Upravo zbog toga, vozila će verovatno veći deo dana da zvrje prazna. Pohvala za ideju da se linija pojača, ali mora to mnogo, mnogo drugačije.
Zbog kružnog toka koji se ničim izazvan pravi na raskrsnici Blagoja Parovića i kneza Višeslava:

".Возила са линија бр. 23, 53, 56Н и минибус линијe Е2 ће у оба смера саобраћати улицама : Пожешка, Трговачка, Аце Јоксимовића, Ратка Митровића, Кнеза Вишеслава и даље редовним трасама.

Возила ће на измењеном делу трасе користити сва постојећа стајалишта.

Привремено се укидају стајалишта: „Петра Лековића“, „Жарковачка“, „СЦ Кошутњак“, „Пионирски град“, „Луке Војводића“, „Милоје Закића“ и „Ратка Митровића“, у оба смера, за линије 23, 53, 56Н и Е2.

Линија бр. 57 се појачава."
 
Vrh