Šta je novo?

Privatni prevoznici

Pa dobro okej su se pokazi i to stoji ali opet gsp se rusi skroz to nije bas fer ljudi ostaju bez posla
Niko nije ostao bez posla, ali su dobili teze gradske linije. Ma da bi bilo sjajno da mnogi koji su se nakotili po kancelarijama ostanu bez posla, tad bi možda i bila šansa da Gsp stane na noge posle jedno 50 godina.
 
Зашто је стрела толико посебнији приватан превозник од других смртника? Приметио сам да њима почиње гаражни број са П7, а осталим приватним превозницима почиње са П2?
 
Barbados na 308.... uzasan

BMC i MAZ idu jedan iza drugog, kako u 8 ujutru tako i u 3 popodne. Vozila na mapi nema nikada, vozaci preskacu stanice kako stignu pa koce naglo kad se putnik javi da hoce da sidje.
Mogu da potrvdim. Uopste nepoštuju red vožnje, idu po troje u koloni i vozači uopšte neuključuju aparat praćenje na app. :rolleyes:
 
Зашто је стрела толико посебнији приватан превозник од других смртника? Приметио сам да њима почиње гаражни број са П7, а осталим приватним превозницима почиње са П2?
I Lasta počinje na P7, valjda zato što samo oni imaju pravo na prigradske linije.
 
Na 307 je veoma haotično sa Strelom, na momente deluje sve super, naročito u jutarnjim i večernjim satima zbog boljeg intervala, a na momente deluje užasno sa vozacima iz Šri Lanke i Pakistana koji su poptuno izgubljeni i došli su na jednu ovako tešku liniju gotovo potpuno neobučeni. Jedan od njih ne zna ni kako se otvaraju vrata, pa pritiska taster za otvaranje pre nego što se vozilo zaustavi i onda pritiska taster po 5 puta, a uz to otvara vrata samo gde je pritisnut taster stop, pa mu ljudi na svakoj stanici viču da otvori vrata. Evo snimka iz Miloša Obrenovića gde sam najavio da će biti problematicno za strance i tako je i bilo, jer se u toj uskoj ulici pogube i voze 10 na sat, da je vožnja uz brdo trajala preko 5 minuta, umesto 2 koliko je normalno. Takođe moram da kažem da nisam uopšte oduševljen ovim Cobrama, koje čak nisu ni nove, nego su prebačene sa poteza 100,600 i 700, a uz to sam čuo komentare više putnika kako im se ovi novi autobusi uopšte ne sviđaju. Bolji su od Higera svakako, ali već se vidi da je završna obrada jako loša na ovoj novoj Cobri i da će Strela imati velikih problema sa tim vozilima, a ja se nadam da će bar u nekom momentu poslati nekog Otokara i Conecta koji je takođe kritikovan, ali je daleko bolji od Cobre.
Strela je mogla da stavi naše vozače na ovakvu liniju, umesto što se brukaju sa strancima i barem nekog Conecta da se vidi neka razlika u odnosu na ostale privatnike na potezu, a ovako mogu da kažem da bi bolje prošli da smo dobili Sagu Trans, Trans Jug, ili Barbados na liniji.
 
Barbados na 308.... uzasan

BMC i MAZ idu jedan iza drugog, kako u 8 ujutru tako i u 3 popodne. Vozila na mapi nema nikada, vozaci preskacu stanice kako stignu pa koce naglo kad se putnik javi da hoce da sidje.​
Mogu da potrvdim. Uopste nepoštuju red vožnje, idu po troje u koloni i vozači uopšte neuključuju aparat praćenje na app. :rolleyes:

Prijavljujte to, vidite da je pomoglo u slučaju linije 57.​
 
Na 307 je veoma haotično sa Strelom, na momente deluje sve super, naročito u jutarnjim i večernjim satima zbog boljeg intervala, a na momente deluje užasno sa vozacima iz Šri Lanke i Pakistana koji su poptuno izgubljeni i došli su na jednu ovako tešku liniju gotovo potpuno neobučeni. Jedan od njih ne zna ni kako se otvaraju vrata, pa pritiska taster za otvaranje pre nego što se vozilo zaustavi i onda pritiska taster po 5 puta, a uz to otvara vrata samo gde je pritisnut taster stop, pa mu ljudi na svakoj stanici viču da otvori vrata. Evo snimka iz Miloša Obrenovića gde sam najavio da će biti problematicno za strance i tako je i bilo, jer se u toj uskoj ulici pogube i voze 10 na sat, da je vožnja uz brdo trajala preko 5 minuta, umesto 2 koliko je normalno. Takođe moram da kažem da nisam uopšte oduševljen ovim Cobrama, koje čak nisu ni nove, nego su prebačene sa poteza 100,600 i 700, a uz to sam čuo komentare više putnika kako im se ovi novi autobusi uopšte ne sviđaju. Bolji su od Higera svakako, ali već se vidi da je završna obrada jako loša na ovoj novoj Cobri i da će Strela imati velikih problema sa tim vozilima, a ja se nadam da će bar u nekom momentu poslati nekog Otokara i Conecta koji je takođe kritikovan, ali je daleko bolji od Cobre.
Strela je mogla da stavi naše vozače na ovakvu liniju, umesto što se brukaju sa strancima i barem nekog Conecta da se vidi neka razlika u odnosu na ostale privatnike na potezu, a ovako mogu da kažem da bi bolje prošli da smo dobili Sagu Trans, Trans Jug, ili Barbados na liniji.
Primetio sam popodne da 307 ide po maltene nepostojećem redu vožnje. Na delu trase od Mirijevske do Ustaničke (3-5 min. vožnje), u suprotnom smeru ka Vinči su prošla čak tri vozila na 307, dakle maltene su jedan za drugim kretali.
Jutros su gotovo sva vozila sa poteza 300 odmah polazila čim su stizala na Ustaničku. Nisam u situaciji da moram da gledam u red vožnje za linije jer mi sve odgovaraju, ali je primetno da imaju problema sa poštovanjem reda vožnje, jer neke linije nailaze u razmaku od 5-6 minuta, pa ih onda nema po 15-20.
Što se Cobri tiče, slažem se, potpuno razočarenje. Poslednja serija je generalno bila loša nezavisno od prevoznika i stiče se utisak da ih je Strela kupila jer su morali da obezbede vozila na brzinu. Vožnja u Saginom BMC-u mi je najiskrenije prijatnija od vožnje u Strelinoj Cobri. Može biti i da je ovo samo početno stanje, ipak je Strela tek tri dana na 307 i vozila povlače sa poteza 100, 600, 700 i 800, od svakog poteza po neka Cobra, tako da u toj situaciji nisu isključeni ni Conecto običan i hibrid, ni Iveco, ni Otokari... Inače, jedna od Cobri sa 307 je sinoć točila gorivo u naselju Braće Jerković kod crvenog solitera što me je baš začudilo, s obzirom da ima znatno bližih NIS-ovih pumpi.
Što se vozača tiče, tu je već komplikovano, ne mogu mnogo da biraju, ali srećom nisu ni sve sami crnci...
Za sada se Strela nije pokazala dobro, ali daćemo im još vremena.
 
Na 307 je veoma haotično sa Strelom, na momente deluje sve super, naročito u jutarnjim i večernjim satima zbog boljeg intervala, a na momente deluje užasno sa vozacima iz Šri Lanke i Pakistana koji su poptuno izgubljeni i došli su na jednu ovako tešku liniju gotovo potpuno neobučeni. Jedan od njih ne zna ni kako se otvaraju vrata, pa pritiska taster za otvaranje pre nego što se vozilo zaustavi i onda pritiska taster po 5 puta, a uz to otvara vrata samo gde je pritisnut taster stop, pa mu ljudi na svakoj stanici viču da otvori vrata. Evo snimka iz Miloša Obrenovića gde sam najavio da će biti problematicno za strance i tako je i bilo, jer se u toj uskoj ulici pogube i voze 10 na sat, da je vožnja uz brdo trajala preko 5 minuta, umesto 2 koliko je normalno. Takođe moram da kažem da nisam uopšte oduševljen ovim Cobrama, koje čak nisu ni nove, nego su prebačene sa poteza 100,600 i 700, a uz to sam čuo komentare više putnika kako im se ovi novi autobusi uopšte ne sviđaju. Bolji su od Higera svakako, ali već se vidi da je završna obrada jako loša na ovoj novoj Cobri i da će Strela imati velikih problema sa tim vozilima, a ja se nadam da će bar u nekom momentu poslati nekog Otokara i Conecta koji je takođe kritikovan, ali je daleko bolji od Cobre.
Strela je mogla da stavi naše vozače na ovakvu liniju, umesto što se brukaju sa strancima i barem nekog Conecta da se vidi neka razlika u odnosu na ostale privatnike na potezu, a ovako mogu da kažem da bi bolje prošli da smo dobili Sagu Trans, Trans Jug, ili Barbados na liniji.
Opa ima i najavu. Jel se možda sećaš garažnog?
 
Транс Југ је коректан за сада на 303, апсолутно не поштују ред вожње јер су им возачи ретардирани буквално. Не стају на стајалишта где треба, а стају где не треба (Пиранделова и кад нема путника) и губе време на будалаштине. По Плантажама возе испод 50 уместо да ту надокнаде изгубљено време, кад наиђе други аутобус у сусрет одмах пуштају гас и иди ка ивици пута (?!) а на стајалиштима отварају једна по једна врата и ту још времена убију. Доста возила нема опрему и нису видљива на мапи, за сада су чисти аутобуси али никако нису за 303 са онолико мало седишта. Барем је облик седишта бољи од шугавих Хигера и доста су тихи. Један нови Отокар код возача пишти нон стоп, не знам како човек издржи 10 сати за воланом, а и то ћу да испратим па да им зовем полицију јер не желим да игноришем такво кршење закона које ће се у неком моменту сигурно лоше завршити.
 
Dumeco na 42 svako jutro od 5:30 ide van reda vožnje,tako je i za vikend vozilo koje kreće sa Petlovog Brda u 05:30,krenuo u 05:50, a onaj što kreće u 06:00,krenuo u 06:15.. Tako da iskreno Lui travel je barem poštovao te prve polaske ujutru,ovi uopšte ne poštuju....
 
Транс Југ је коректан за сада на 303, апсолутно не поштују ред вожње јер су им возачи ретардирани буквално. Не стају на стајалишта где треба, а стају где не треба (Пиранделова и кад нема путника) и губе време на будалаштине. По Плантажама возе испод 50 уместо да ту надокнаде изгубљено време, кад наиђе други аутобус у сусрет одмах пуштају гас и иди ка ивици пута (?!) а на стајалиштима отварају једна по једна врата и ту још времена убију. Доста возила нема опрему и нису видљива на мапи, за сада су чисти аутобуси али никако нису за 303 са онолико мало седишта. Барем је облик седишта бољи од шугавих Хигера и доста су тихи. Један нови Отокар код возача пишти нон стоп, не знам како човек издржи 10 сати за воланом, а и то ћу да испратим па да им зовем полицију јер не желим да игноришем такво кршење закона које ће се у неком моменту сигурно лоше завршити.
Ovi kod nas bar na Smederevcu mu daju po gasu, a u Vinči voze 10kmh.
A za spuštanje gasa i sklanjanje u stranu je problem što oni uopšte nemaju osecaj za prostor i plaše se da će ih vozilo iz suprotnog smera zakačiti, slican problem imam ja koji sam bus vozio 3 puta u saobraćaju do sad, što znači da oni skoro pa nemaju nikakvog iskustva sa autobusom i u njihovim zemljama. Sa našim vozačima nema problema, voze lepo, ali su zato stranci veoma problematični.
Nisam sad siguran u ovo, ali u razgovoru sa vozačem Gsp-a mi se čini da je jedan od vozača rekao kako mu je plata 500 evra i onda ti je sve jasno.
 
Naravno da su im plate u tom rangu. Stvorena je jedna velika organizovana kriminalna grupa u kojoj se nalaze gradski sluzbenici iz uprave grada i raznoraznih direkcija, vlasnici privatnih prevoznika i raznorazni "oficiri za vezu" izmedju istih, a sve pod pokroviteljstvom politickog kartela uz jedan jedini cilj-pustosenje gradske kase i slivanje novca u privatne dzepove

Grad Beograd je uspeo da dodje u stadijum kada autobuse voze ljudi koji ne znaju da beknu ni rec engleskog. Era dekadencije i ludaka...
 
Ljudi danas sam video jednu smesnu situaciju sad nznm ipak ali pisalo je na display linija 306 ustanicka lestane i bus je umesto da nastavi pravo skrenuo u kaludjericu a pisalo je svuda 306 nigde nije pisalo 309 i vozio se poluprazan znaci pogresio je skretanje
 
Sagini vozači sigurno nisu jer odlično voze i znaju trasu, tako da ili je neki Trans Jugov, ili si ti nisi dobro video.
 
Može se desiti da je displej zabagovao, pa ostao na 306. Slaba je verovatnoća da su Sagini vozači pogrešili trasu, ali nije ni isključena. Moguće je i da je neki organizovan prevoz ili da se isključio za garažu pa išao preko Kaluđerice i Leštana i vozio kolege. Inače je na 306 i redovna jedna Cobra i to je ujedno i jedina Sagina Cobra koja redovno radi na linijama koje su skoro preuzeli, jer su na 305 i 311 uglavnom BMC-i.
 
Транс Југ је коректан за сада на 303, апсолутно не поштују ред вожње јер су им возачи ретардирани буквално. Не стају на стајалишта где треба, а стају где не треба (Пиранделова и кад нема путника) и губе време на будалаштине. По Плантажама возе испод 50 уместо да ту надокнаде изгубљено време, кад наиђе други аутобус у сусрет одмах пуштају гас и иди ка ивици пута (?!) а на стајалиштима отварају једна по једна врата и ту још времена убију. Доста возила нема опрему и нису видљива на мапи, за сада су чисти аутобуси али никако нису за 303 са онолико мало седишта. Барем је облик седишта бољи од шугавих Хигера и доста су тихи. Један нови Отокар код возача пишти нон стоп, не знам како човек издржи 10 сати за воланом, а и то ћу да испратим па да им зовем полицију јер не желим да игноришем такво кршење закона које ће се у неком моменту сигурно лоше завршити.
Питао један возач мог колегу јуче где је Заклопача
А такође другар морао да објашњава трасу поласка 302 који свраћа у Заклопачу јер му није било јасно где треба да иде и окрене
 
COvi kod nas bar na Smederevcu mu daju po gasu, a u Vinči voze 10kmh.
A za spuštanje gasa i sklanjanje u stranu je problem što oni uopšte nemaju osecaj za prostor i plaše se da će ih vozilo iz suprotnog smera zakačiti, slican problem imam ja koji sam bus vozio 3 puta u saobraćaju do sad, što znači da oni skoro pa nemaju nikakvog iskustva sa autobusom i u njihovim zemljama. Sa našim vozačima nema problema, voze lepo, ali su zato stranci veoma problematični.
Nisam sad siguran u ovo, ali u razgovoru sa vozačem Gsp-a mi se čini da je jedan od vozača rekao kako mu je plata 500 evra i onda ti je sve jasno.
Тако је, стичем утисак да је пола возача јуче село за волан, а барем је смедеревац довољно широк да се мимоиђу без проблема. И да, возе типа 40 по оном орању које је Конвар направио (није за више од 20 км/ч), а на лепом, равном и отвореном путу килаве. Буквално се изнервирам због тога и набадања кочнице и давања гаса нагло као да су на седиштима вреће са песком а не живи људи.
 
Linea sada već počinje da strašno živcira:
Screenshot_20241022_143313.jpg


Manje više u ovakvoj formaciji su krenuli sa okretnice.
Vozači se okreću gore na Kumodražu, kada kasne praktično bez odmora, što dovodi da se preklope sa nekim ispred koji je imao kolko tolku pauzu.
Deluje mi da su vozači žrtve reči koja počinje sa M i završava se sa G.
 
Vrh