Nije oteto, sasvim je normalno da Saga Trans radi na potezu 300 koja više decenija radi na ovom potezu i pokazala se odlično.Kao i sve ostale otete linije
Nije oteto, sasvim je normalno da Saga Trans radi na potezu 300 koja više decenija radi na ovom potezu i pokazala se odlično.Kao i sve ostale otete linije
Pa dobro okej su se pokazi i to stoji ali opet gsp se rusi skroz to nije bas fer ljudi ostaju bez poslaNije oteto, sasvim je normalno da Saga Trans radi na potezu 300 koja više decenija radi na ovom potezu i pokazala se odlično.
Niko nije ostao bez posla, ali su dobili teze gradske linije. Ma da bi bilo sjajno da mnogi koji su se nakotili po kancelarijama ostanu bez posla, tad bi možda i bila šansa da Gsp stane na noge posle jedno 50 godina.Pa dobro okej su se pokazi i to stoji ali opet gsp se rusi skroz to nije bas fer ljudi ostaju bez posla
Mogu da potrvdim. Uopste nepoštuju red vožnje, idu po troje u koloni i vozači uopšte neuključuju aparat praćenje na app.Barbados na 308.... uzasan
BMC i MAZ idu jedan iza drugog, kako u 8 ujutru tako i u 3 popodne. Vozila na mapi nema nikada, vozaci preskacu stanice kako stignu pa koce naglo kad se putnik javi da hoce da sidje.
I Lasta počinje na P7, valjda zato što samo oni imaju pravo na prigradske linije.Зашто је стрела толико посебнији приватан превозник од других смртника? Приметио сам да њима почиње гаражни број са П7, а осталим приватним превозницима почиње са П2?
Barbados na 308.... uzasan
BMC i MAZ idu jedan iza drugog, kako u 8 ujutru tako i u 3 popodne. Vozila na mapi nema nikada, vozaci preskacu stanice kako stignu pa koce naglo kad se putnik javi da hoce da sidje.
Mogu da potrvdim. Uopste nepoštuju red vožnje, idu po troje u koloni i vozači uopšte neuključuju aparat praćenje na app.
Primetio sam popodne da 307 ide po maltene nepostojećem redu vožnje. Na delu trase od Mirijevske do Ustaničke (3-5 min. vožnje), u suprotnom smeru ka Vinči su prošla čak tri vozila na 307, dakle maltene su jedan za drugim kretali.Na 307 je veoma haotično sa Strelom, na momente deluje sve super, naročito u jutarnjim i večernjim satima zbog boljeg intervala, a na momente deluje užasno sa vozacima iz Šri Lanke i Pakistana koji su poptuno izgubljeni i došli su na jednu ovako tešku liniju gotovo potpuno neobučeni. Jedan od njih ne zna ni kako se otvaraju vrata, pa pritiska taster za otvaranje pre nego što se vozilo zaustavi i onda pritiska taster po 5 puta, a uz to otvara vrata samo gde je pritisnut taster stop, pa mu ljudi na svakoj stanici viču da otvori vrata. Evo snimka iz Miloša Obrenovića gde sam najavio da će biti problematicno za strance i tako je i bilo, jer se u toj uskoj ulici pogube i voze 10 na sat, da je vožnja uz brdo trajala preko 5 minuta, umesto 2 koliko je normalno. Takođe moram da kažem da nisam uopšte oduševljen ovim Cobrama, koje čak nisu ni nove, nego su prebačene sa poteza 100,600 i 700, a uz to sam čuo komentare više putnika kako im se ovi novi autobusi uopšte ne sviđaju. Bolji su od Higera svakako, ali već se vidi da je završna obrada jako loša na ovoj novoj Cobri i da će Strela imati velikih problema sa tim vozilima, a ja se nadam da će bar u nekom momentu poslati nekog Otokara i Conecta koji je takođe kritikovan, ali je daleko bolji od Cobre.
Strela je mogla da stavi naše vozače na ovakvu liniju, umesto što se brukaju sa strancima i barem nekog Conecta da se vidi neka razlika u odnosu na ostale privatnike na potezu, a ovako mogu da kažem da bi bolje prošli da smo dobili Sagu Trans, Trans Jug, ili Barbados na liniji.
Opa ima i najavu. Jel se možda sećaš garažnog?Na 307 je veoma haotično sa Strelom, na momente deluje sve super, naročito u jutarnjim i večernjim satima zbog boljeg intervala, a na momente deluje užasno sa vozacima iz Šri Lanke i Pakistana koji su poptuno izgubljeni i došli su na jednu ovako tešku liniju gotovo potpuno neobučeni. Jedan od njih ne zna ni kako se otvaraju vrata, pa pritiska taster za otvaranje pre nego što se vozilo zaustavi i onda pritiska taster po 5 puta, a uz to otvara vrata samo gde je pritisnut taster stop, pa mu ljudi na svakoj stanici viču da otvori vrata. Evo snimka iz Miloša Obrenovića gde sam najavio da će biti problematicno za strance i tako je i bilo, jer se u toj uskoj ulici pogube i voze 10 na sat, da je vožnja uz brdo trajala preko 5 minuta, umesto 2 koliko je normalno. Takođe moram da kažem da nisam uopšte oduševljen ovim Cobrama, koje čak nisu ni nove, nego su prebačene sa poteza 100,600 i 700, a uz to sam čuo komentare više putnika kako im se ovi novi autobusi uopšte ne sviđaju. Bolji su od Higera svakako, ali već se vidi da je završna obrada jako loša na ovoj novoj Cobri i da će Strela imati velikih problema sa tim vozilima, a ja se nadam da će bar u nekom momentu poslati nekog Otokara i Conecta koji je takođe kritikovan, ali je daleko bolji od Cobre.
Strela je mogla da stavi naše vozače na ovakvu liniju, umesto što se brukaju sa strancima i barem nekog Conecta da se vidi neka razlika u odnosu na ostale privatnike na potezu, a ovako mogu da kažem da bi bolje prošli da smo dobili Sagu Trans, Trans Jug, ili Barbados na liniji.
Mislim da je 70366 u pitanju, ali ne mogu da se setim tačno. Na liniji rade 70367, 70211, 70365, 70364 70368 i 70369. Svi imaju praćenje u aplikaciji i nekoliko njih ima najavu.Opa ima i najavu. Jel se možda sećaš garažnog?
Гсп се не руши него се ослобађа потеза на којима су се брукали жестоко, пре свега возилима.Pa dobro okej su se pokazi i to stoji ali opet gsp se rusi skroz to nije bas fer ljudi ostaju bez posla
Ovi kod nas bar na Smederevcu mu daju po gasu, a u Vinči voze 10kmh.Транс Југ је коректан за сада на 303, апсолутно не поштују ред вожње јер су им возачи ретардирани буквално. Не стају на стајалишта где треба, а стају где не треба (Пиранделова и кад нема путника) и губе време на будалаштине. По Плантажама возе испод 50 уместо да ту надокнаде изгубљено време, кад наиђе други аутобус у сусрет одмах пуштају гас и иди ка ивици пута (?!) а на стајалиштима отварају једна по једна врата и ту још времена убију. Доста возила нема опрему и нису видљива на мапи, за сада су чисти аутобуси али никако нису за 303 са онолико мало седишта. Барем је облик седишта бољи од шугавих Хигера и доста су тихи. Један нови Отокар код возача пишти нон стоп, не знам како човек издржи 10 сати за воланом, а и то ћу да испратим па да им зовем полицију јер не желим да игноришем такво кршење закона које ће се у неком моменту сигурно лоше завршити.
Video sam dobro vozio je afrikanac bila je sagina kobra pisalo je 306 ustanicka lestane nisam ludSagini vozači sigurno nisu jer odlično voze i znaju trasu, tako da ili je neki Trans Jugov, ili si ti nisi dobro video.
Питао један возач мог колегу јуче где је ЗаклопачаТранс Југ је коректан за сада на 303, апсолутно не поштују ред вожње јер су им возачи ретардирани буквално. Не стају на стајалишта где треба, а стају где не треба (Пиранделова и кад нема путника) и губе време на будалаштине. По Плантажама возе испод 50 уместо да ту надокнаде изгубљено време, кад наиђе други аутобус у сусрет одмах пуштају гас и иди ка ивици пута (?!) а на стајалиштима отварају једна по једна врата и ту још времена убију. Доста возила нема опрему и нису видљива на мапи, за сада су чисти аутобуси али никако нису за 303 са онолико мало седишта. Барем је облик седишта бољи од шугавих Хигера и доста су тихи. Један нови Отокар код возача пишти нон стоп, не знам како човек издржи 10 сати за воланом, а и то ћу да испратим па да им зовем полицију јер не желим да игноришем такво кршење закона које ће се у неком моменту сигурно лоше завршити.
Тако је, стичем утисак да је пола возача јуче село за волан, а барем је смедеревац довољно широк да се мимоиђу без проблема. И да, возе типа 40 по оном орању које је Конвар направио (није за више од 20 км/ч), а на лепом, равном и отвореном путу килаве. Буквално се изнервирам због тога и набадања кочнице и давања гаса нагло као да су на седиштима вреће са песком а не живи људи.COvi kod nas bar na Smederevcu mu daju po gasu, a u Vinči voze 10kmh.
A za spuštanje gasa i sklanjanje u stranu je problem što oni uopšte nemaju osecaj za prostor i plaše se da će ih vozilo iz suprotnog smera zakačiti, slican problem imam ja koji sam bus vozio 3 puta u saobraćaju do sad, što znači da oni skoro pa nemaju nikakvog iskustva sa autobusom i u njihovim zemljama. Sa našim vozačima nema problema, voze lepo, ali su zato stranci veoma problematični.
Nisam sad siguran u ovo, ali u razgovoru sa vozačem Gsp-a mi se čini da je jedan od vozača rekao kako mu je plata 500 evra i onda ti je sve jasno.