Postoji spisak gsp linija sa brojem vozila, pa ako neko još ima, nek pošaljeНе ради 27 аутобуса на 88 него баш 22. Нека ови квазифорумаши потврде.
Postoji spisak gsp linija sa brojem vozila, pa ako neko još ima, nek pošaljeНе ради 27 аутобуса на 88 него баш 22. Нека ови квазифорумаши потврде.
Ma ja sam još u vremenu kad je radilo 30 buseva na 88Не ради 27 аутобуса на 88 него баш 22. Нека ови квазифорумаши потврде.
Овде је негде на форуму.Postoji spisak gsp linija sa brojem vozila, pa ako neko još ima, nek pošalje
Očigledno da ne važi, inače bi za njih morali da prave posebne seminare za predavačima na njihovom jeziku, jer mnogi ne znaju ni engleski kako treba.Rođa Šrilančanin na 89 (Knežević trans) uspeva na nizbrdici da aktivira kickdown pa kad prešalta na 5tu - 6tu, udri po kočnici... jadan novi Otokar... valjda i za njih važi cpc, nek ih pošalju na časove ekološke vožnje
Isto kao što na 73 nemamo solo autobuse (samo 80%).Неће бити соло на 88, по уговору мора зглоб.
Pa 88 će uzeti samo kad dobiju zglobove, zato nju i 52 nisu još preuzeli. Ne žele da se brukaju na takvim linijama sa solaćima kao na 101 gde im lagano prolazi.Isto kao što na 73 nemamo solo autobuse (samo 80%).
Po dozvoli Šefa firme je krenuo,pošto vozač radi ceo dan,rekli su mu da pošto je umoran ,da se isključi. I nije simulirao stajanje na stajališta,već je pokupio u bloku putnike,i odvezao ih do Ade,nakon toga se isključilo vozilo za garažu,ali sve po nalogu šefa ...Upravo Knezevic na 6/89 (nedelja), polazak u 20.56 iz Bloka 72, krenuo oko 20.50 i ide prazan, simulira stajanje na stajalištima P26215, ako hoće još neko da prijavi, napravio rupu 34 min
To je sjajna vest zaista!57 uzima Gsp od 1.11 zbog haosa na liniji
Koristim 47 relativno cesto, stanje je dobro van spica ali tokom spica naročito Beobus ispada iz reda voznje samo tako. Propuste po 2-3 polazka i onda dodju i krenu zajednoБаш ме занима стање на линијама 46, 47 и 55 где вози више различитих приватника јел се поштује ред вожње?
Hvala na info. Smešno je što se problem pre reši na forumu nego u sekretarijatu.Po dozvoli Šefa firme je krenuo,pošto vozač radi ceo dan,rekli su mu da pošto je umoran ,da se isključi. I nije simulirao stajanje na stajališta,već je pokupio u bloku putnike,i odvezao ih do Ade,nakon toga se isključilo vozilo za garažu,ali sve po nalogu šefa ...