Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 563
- Pohvaljen
- 624
otpozadi izgleda kao mešavine Temse LD i intura.Pogledajte prilog 212343Нови Отокар на линији 860и
otpozadi izgleda kao mešavine Temse LD i intura.Pogledajte prilog 212343Нови Отокар на линији 860и
Због (не)квалитета пре свега. (Не)одржавање свакако има велику улогу. Сачекај комбинацију ЦРЧка и суперквалитеног аутобуса па ћеш видети.ГСП има БМЦ исто, јел то кажеш због одржавања или?
Колика је сад граница старости возила за приватнике, осам година?Због (не)квалитета пре свега. (Не)одржавање свакако има велику улогу. Сачекај комбинацију ЦРЧка и суперквалитеног аутобуса па ћеш видети.
Добићеш одговор на то у наредном периоду када ти се буду чули унутра као ИкарбусиШта је проблем? Не видим шта фали тим аутобусима а треба им за неке линије попут 534 коју преузимају, боље то него Маз
Rekli su da su sklonili otokare jer troše puno i traže održavanje. Sad ih opet uzimaju. Ovaj terito je toliko gadan da se vidi da će im praviti probleme.Pogledajte prilog 212343Нови Отокар на линији 860и
Sta da lupa kad je nov, sačekaj 5 6 meseci. Da vidis kako ce šipke u trapu da mu zvone.Upravo se provozah novim Teritom. Nije naudobniji, al je zato tih, brz, lepo vuče, ništa ne lupa. Sve u svemu odaje utisak koliko toliko kvalitetnog vozila. Bolje i on nego cobra.
А јесте шта год се узме ново од аутобуса ће за шест месеци да пропадне, па немгоуће да ништа не ваља ни мало. За неке линије се не чудим по каквим улицама иду и како њихова механика опастаје.Sta da lupa kad je nov, sačekaj 5 6 meseci. Da vidis kako ce šipke u trapu da mu zvone.
Pa dobro, Strela kao i svaka druga firma ako budu videli da su im Citari isplatljiviji od Konekta kupovaće Citare. Niko nije blesav da radi na svoju štetu i da uzima buseve sa kraćim životnim vekom. A i ne bi trebalo da se zavaravamo da Strela loše održava buseve, nije to GSP ili neka tako državna firma, nego privatna. A privatnik za razliku od državnog preduzeća i te kako zna da je to njegova imovina. Prema tome ako su Konekti kod Strele popustili, ko zna u kakvom bi bili stanju kod GSPa u kojem bi se svi zaposleni ophodili prema tim busevima kao da su ničiji, a ne njihovi (to je do mentaliteta privatna vs javna imovina, ništa drugo)Oni Strelini Citari na 600 iako evo već imaju godinu dana rada i dalje su jako čvrsti, a nemaju bogzna kakvo održavanje i Zwarte Pietovi ih teraju preko rupa bez ikakvog osećaja.
Dok sa druge strane Conecti i to oni noviji su živi užas, i to je razlika samo u okviru jedne marke, gde su tek ostali?
Isto i za Cvrĉka. Ako Cvrčko vidi da mu je rentabilnije posedovanje MANova i Skanija, on će uzeti to. Neće uzimati svesno buseve koji se samozapaljuju na 511, jer koliko god da neko mislio drugojačije, svaki privatnik je svestan da je to njegova imovina/sredstvo za rad, a ne ničija imovina, kako zaposleni u državnim firmama percipiraju njihova sredstva za rad.Pa i onaj Cvrčkov MAN koji tek horor preživljava do Sremčice sa rupama i još gorim održavanjem pa se drži kao praćka.
Na kraju sve se svodi ipak na dobru marku.
Pa iz tog razloga očigledno sad prelaze na Iveco jer su već nabavili 26 Crosswaya, a priča se i o nabavci Iveco Urbanwaya, a od ranije se spominje da će nabaviti i zglobne Mercedese Citaro. Strela pravi svoju imperiju i brend od firme, pa im je kvalitet itekako bitan, naročito sada za 52 i 88. Takođe oni i nisu baš toliko privatna firma i tu ima dosta drzavnog udela. Dok kod C&LC-a je slučaj drugaciji, oni su građevinska firma kojoj gradski prevoz nije primaran i njima je ovo samo još jedan vid prihoda i ne zanima ih kvalitet i usluga građanima. Ista priča je i kod Banbusa, Ldm-a, M&M trans companyja i svih ostalih privatnika, kvalitet je nebitan, a bitan je iskljucivo profit gazda. Da postoji konkurencija i da je tender normalan i pošten, mogao je da se pojavi neko ko će kupiti kvalitetnija vozila, a da oni izvise na tenderu i ostanu bez posla zbog svoje bahatosti i bezobrazluka.Pa dobro, Strela kao i svaka druga firma ako budu videli da su im Citari isplatljiviji od Konekta kupovaće Citare. Niko nije blesav da radi na svoju štetu i da uzima buseve sa kraćim životnim vekom. A i ne bi trebalo da se zavaravamo da Strela loše održava buseve, nije to GSP ili neka tako državna firma, nego privatna. A privatnik za razliku od državnog preduzeća i te kako zna da je to njegova imovina. .
Pa logično. Jasno mi je da su na temi najaktivniji uglavnom studenti koji prosto nisu iz sveta biznisa pa shodno tome previđaju kako izgleda vođenje jedne firme sa više stotina vozila, gde je jednostavno logistički problem imati vozila van funkcije, ili vozila koja su često u kvaru. Državna kombina ne može da reši problem kvarova i vozila van funkcije, pa shodno tome nema mnogo logike kupovati vozila koja će biti nepouzdana na srednjem i dugom roku tokom eksploatacije.Pa iz tog razloga očigledno sad prelaze na Iveco jer su već nabavili 26 Crosswaya, a priča se i o nabavci Iveco Urbanwaya, a od ranije se spominje da će nabaviti i zglobne Mercedese Citaro.
Po meni Strela sve te firme treba da pokupuje i istisne sa tržišta. A verujem da i oni sami razmišljaju o tome i da im je strateški cilj da ih pokupuju i izbace iz tržišta.Ista priča je i kod Banbusa, Ldm-a, M&M trans companyja i svih ostalih privatnika, kvalitet je nebitan, a bitan je iskljucivo profit gazda.
Zanimljivo je da se više ne voziš gradskim prevozom....nemoj vredjati inteligenciju ljudi koji su dugo na ovom forumu,niko ti ne brani da obožavaš Strelu i da ih hvališ na sva usta,ali providno je ovo što radiš.Nema potrebe,žalosno je da ako si 88-o godište nemaš dovoljno zrelosti da imaš svoje lično privatno mišljenje,ovo što ti radiš je nažalost čisto botovanje.....koliko čujem iz kola,a ne iz busa....meni dovoljno da shvatim...Po meni Strela sve te firme treba da pokupuje i istisne sa tržišta. A verujem da i oni sami razmišljaju o tome i da im je strateški cilj da ih pokupuju i izbace iz tržišta.
A to što Strela gradi brend to može samo da nam bude plus bilo za korisnike ili za nas koji smo samo posmatrači jer volimo da vidimo lepe i moderne buseve na ulicama.
Iskreno mislim da je Strela jedna boljih stvari koja se desila gradskom prevozu jer da nema Strele o Citatima i Iveco busevima bi mogli samo da sanjamo. Evo u prethodnih 20 godina jedine nabavke normalnih buseva bili su Solarisi 2013 i Konekto 2003 i 2005, i donacije MANova 2003.
Ja kad sam se vozio busevima sanjao sam Citaro prve generacije i zavideo Hrvatima iz ZG i Splita sto se voze Citatima.
Sad kada se ne vozim vise prevozom makar mogu na ulici da gledam i uzivam u prizoru novih Citara i uskoro Urbanway-a. Tako da ja nikako ne mogu da budem protiv Strele jer kamo srece da smo imali neku Strelu 2000tih pa da gledamo Citare prve generacije u vreme kada smo gledali one raspale Manove iz 80tih i jos gore Mazove u kojima je leti radilo grejanje (ko se seca) i druge kante koje su se vozile tada
Апослутно, ал не могу Конекти да се пореде са БМЦ свакако су бољи.Ma koliko god putevi bili loši, ipak se oseća razlika između većih i manjih marka.
Oni Strelini Citari na 600 iako evo već imaju godinu dana rada i dalje su jako čvrsti, a nemaju bogzna kakvo održavanje i Zwarte Pietovi ih teraju preko rupa bez ikakvog osećaja.
Dok sa druge strane Conecti i to oni noviji su živi užas, i to je razlika samo u okviru jedne marke, gde su tek ostali?
Pa i onaj Cvrčkov MAN koji tek horor preživljava do Sremčice sa rupama i još gorim održavanjem pa se drži kao praćka.
Na kraju sve se svodi ipak na dobru marku.