Voziti trolu u odnosu na bus nikako nije isto, pogotovu kod nas. Vuča na prvom mestu, trole su dosta startnije, plus mora dosta toga da se zna o mreži i da se ista prati, i jedna poveća razlika al više vezana za nas same, a to je razdvojenost pedala kočnice i gasa. Kod naših trola se koči levom nogom, pošto je papučica levo od stuba upravljača.
Imaju privatne firme tramvaje po Evropi, al nisu to česti slučajevi, jer ne može niko konkurisati tek tako da se bavi tom vrstom prevoza u gradu. Prvo, jako je skupo, traži dosta infrastrukture, pa to gradovi iako daju privatnicima, zasigurno daju na koncesiju, što podrazumeva ulaganje u infrastrukturu od strane tog operatera. Obično isti ti operateri se bave onda i mnogo šire u smislu i naplate, jer koncesija nije nimalo naivna stvar. To bi u Beogradu možda i bilo moguće, al samo sa nekom stranom moćnom firmom, kao što je RATP na primer.