Šta je novo?

Privatni prevoznici

Voziti trolu u odnosu na bus nikako nije isto, pogotovu kod nas. Vuča na prvom mestu, trole su dosta startnije, plus mora dosta toga da se zna o mreži i da se ista prati, i jedna poveća razlika al više vezana za nas same, a to je razdvojenost pedala kočnice i gasa. Kod naših trola se koči levom nogom, pošto je papučica levo od stuba upravljača.
Imaju privatne firme tramvaje po Evropi, al nisu to česti slučajevi, jer ne može niko konkurisati tek tako da se bavi tom vrstom prevoza u gradu. Prvo, jako je skupo, traži dosta infrastrukture, pa to gradovi iako daju privatnicima, zasigurno daju na koncesiju, što podrazumeva ulaganje u infrastrukturu od strane tog operatera. Obično isti ti operateri se bave onda i mnogo šire u smislu i naplate, jer koncesija nije nimalo naivna stvar. To bi u Beogradu možda i bilo moguće, al samo sa nekom stranom moćnom firmom, kao što je RATP na primer.
 
Voziti trolu u odnosu na bus nikako nije isto, pogotovu kod nas. Vuča na prvom mestu, trole su dosta startnije, plus mora dosta toga da se zna o mreži i da se ista prati, i jedna poveća razlika al više vezana za nas same, a to je razdvojenost pedala kočnice i gasa. Kod naših trola se koči levom nogom, pošto je papučica levo od stuba upravljača.
Imaju privatne firme tramvaje po Evropi, al nisu to česti slučajevi, jer ne može niko konkurisati tek tako da se bavi tom vrstom prevoza u gradu. Prvo, jako je skupo, traži dosta infrastrukture, pa to gradovi iako daju privatnicima, zasigurno daju na koncesiju, što podrazumeva ulaganje u infrastrukturu od strane tog operatera. Obično isti ti operateri se bave onda i mnogo šire u smislu i naplate, jer koncesija nije nimalo naivna stvar. To bi u Beogradu možda i bilo moguće, al samo sa nekom stranom moćnom firmom, kao što je RATP na primer.
Јел у скорије време планирају да купују неке троле или трамваје пошто видим да за њих не важи старосна граница.
 
Pa ako slušamo Šapića, imamo izuzetno svetlu budućnost hahahaha, mislim i na GSP kao firmu. Sem 25 tramvaja ništa nije niti temderisano, niti ugovoreno. Sve je to u domenu rekla kazala.
 
Koliko ja kapiram bkk je kao gsp a volanbusz kao nasa lasta. Koliko znam obe su drzavne mozda gresim ali mislim da je tako. Tamo je prisutna i ariva ali su im autobusi isto obelezeni kao bkk pa se ne moze razaznati koji je bkk a koji ariva ja sam tako skapirao bar ovo na forumu sto je diskutovano na tu temu
Volanbusz mislim da ima i privatnog i državnog udela vlasništva. Ali Volanbusz drži monopol u javnom prevozu velikom broju gradova u Madjarskoj, mislim da ne postoji mesto u Madjarskoj gde Volabusz u sistemu javnog prevoza nema svoj udeo ili ga potpuno drži. A što se tiče unutrašnjeg regionalnog saobraćaja tu su svakako dominantni potpuno.
I mislim da su oni mnogo veći nego što je Lasta ikad bila, u unutrašnjem saobraćaju. Imaju baš korektno održavanje i jako dobra vozila.
E upravo zbog ovoga i poredim Volanbusz, uskoro neće biti grada gde Strela neće raditi, nemam sumnje da dobijaju u tender u Subotici, a potencijalno i onaj koji se najavljuje za Novi Sad. Strela je na papiru privatnik, ali u praksi itekako tu ima državnog udela.
 

I da gsp sindikati ovo nisu sprečili sve kupljenia stoketina
Koja bruka i poniženje jedne firme koja je mogla biti za respekt i primer ovim kako neko reče pilićarskim prevoznicima. Takođe Lasta i Mobilitas su imali tu mogućnost, ali SNSrbija 🤮
 
E upravo zbog ovoga i poredim Volanbusz, uskoro neće biti grada gde Strela neće raditi, nemam sumnje da dobijaju u tender u Subotici, a potencijalno i onaj koji se najavljuje za Novi Sad. Strela je na papiru privatnik, ali u praksi itekako tu ima državnog udela.
Sta ce subotici privatnici i ns
 
П40952
IMG_20240911_173256.jpg

IMG_20240911_173307.jpg
 
E upravo zbog ovoga i poredim Volanbusz, uskoro neće biti grada gde Strela neće raditi, nemam sumnje da dobijaju u tender u Subotici, a potencijalno i onaj koji se najavljuje za Novi Sad. Strela je na papiru privatnik, ali u praksi itekako tu ima državnog udela.
Tako je, mislim da je to neosporivo, tender zahteva da vozila budu u E6 glupoj normi, dakle da budu relativno nova, zna se ko moze da nabavi nova, cudi me da SNSTRANSPORT iz Panceva nisu ofarbali u crveno i stavili im registracije na UB.
 

I da gsp sindikati ovo nisu sprečili sve kupljenia stoketina
Чекајте сад ја имам своје мишљење о том догађају и верујем да се већина неће сложити са мном али изнећу га што се каже свако има право на мишљење. Гсп као фирма је зависна од града град им купује возила дотира новац и све то на градској су си** укратко. И сад је гсп-у проблем што град промовише нека возила која ће учествовати у градском превозу у њиховом погону. Мислим значи кад треба да се купе возила онда је град ту да то уради а кад град хоће нешто да представи у њиховом погону онда то не може. Није да браним гангулу бату и екипу желим им што пре да оду са функција и дођу неки паметни људи да воде град само размишљам рационално
 
Чекајте сад ја имам своје мишљење о том догађају и верујем да се већина неће сложити са мном али изнећу га. Гсп као фирма је зависна од града град им купује возила дотира новац и све то на градској су си** укратко. И сад је гсп-у проблем што град промовише нека возила која ће учествовати у градском превозу у њиховом погону. Мислим значи кад треба да се купе возила онда је град ту да то уради а кад град хоће нешто да представи у њиховом погону онда то не може. Није да браним гангулу бату и екипу желим им што пре да оду са функција и дођу неки паметни људи да воде град само размишљам рационално
ГСП је државна фирма у власништву Града,док приватни превозник није.
 
Voziti trolu u odnosu na bus nikako nije isto, pogotovu kod nas. Vuča na prvom mestu, trole su dosta startnije, plus mora dosta toga da se zna o mreži i da se ista prati, i jedna poveća razlika al više vezana za nas same, a to je razdvojenost pedala kočnice i gasa. Kod naših trola se koči levom nogom, pošto je papučica levo od stuba upravljača.
Imaju privatne firme tramvaje po Evropi, al nisu to česti slučajevi, jer ne može niko konkurisati tek tako da se bavi tom vrstom prevoza u gradu. Prvo, jako je skupo, traži dosta infrastrukture, pa to gradovi iako daju privatnicima, zasigurno daju na koncesiju, što podrazumeva ulaganje u infrastrukturu od strane tog operatera. Obično isti ti operateri se bave onda i mnogo šire u smislu i naplate, jer koncesija nije nimalo naivna stvar. To bi u Beogradu možda i bilo moguće, al samo sa nekom stranom moćnom firmom, kao što je RATP na primer.
Хвала на одговору баш ме је интересовало које су разлике🙂
 
ГСП је државна фирма у власништву Града,док приватни превозник није.
Да али зашто би се онда они као фирма противили одлуци града да предтави нешто у њиховом погону?
 
Da li se zna tačan broj zglobnih Iveka koji će doći?
Uzgred, bolje na 860 takav sa troje vrata, ali kako gledam 601 sa samo 2 vrata, nažalost neću biti iznenađen da skinu zglobne sa 4 vrata i zamene sa tim autobusima. 😒
 
Да али зашто би се онда они као фирма противили одлуци града да предтави нешто у њиховом погону?
Zato što se to kosi sa zdravim razumom. JKP preduzeća jesu pod direktnom upravom Grada, često i kroz osnivački akt, al to ne znači da Grad treba da se da ne kažem šta po tim firmama. GSP ima ozbiljnu infrastrukturu, kapacitete, Grad ga tretira kao nevoljeno dete, pa mu još pod prozor dovodi firmu koja direktno uzima posao od domaćina te njihove, nazovi, manifestacije. Krštenu garažu nemaju, došli tamo negde iz Uba kao teški anonimus do juče da se sprdaju sa firmom veličine GSP-a, koja postoji od kad. I šta ima gradska vlast da se busa vozilima privatnika na kraju krajeva. Samo to je dosta degutantno. Čemu uopšte takva promocija. Šta je Grad tu uradio, sem zavukao duboko ruke u džepove svih nas da pokrije te silne privatnike.
 
Vrh