Šta je novo?

Privatni prevoznici

Conecto hybridi se raspadaju od kad su izasli iz fabrike, bas dosta loša serija, dok su zglobni Mercedesi Conecto u Streli neuporedivo bolji i utegnutiji. Definitivno će Strela imati problema ako u nekom skorijem vremenu ne reše pitanje garaža, čujem da su odustali od garaže u Jakovu i da se gradi jedna ozbiljna garaža u Borči.
@carlazar Da budem iskren, ne vidim neke razlike u utegnutosti Otokara i Iveca sada na početku, sve je na mestu i kod jednog i drugog, samo se kod Iveca dosta trese staklo vrata vozačeve kabine.
Neko je u forumu spomenuo da se u Kovilovu pravi garaza
 
Do kad bese je krajnji rok da preuzmu linije gsp i privatnici jel i dalje 26 septembar ili se nesto promenilo?
 
Poslednja izmena:
Da, da, rekoh ja, ne mogu da izvucem tacne informacije dal se gradi Strelina garaza ili se premesta okretnica iz Padinske, kod raskrsnice Jabucki rit - Kovilovo - Zrenjaninac. odnosno kod Frikoma, ne smem da lupetam sta ce na kraju biti, vec su pripremili teren za izgradnju kruznog toka na toj raskrsnici, stvarno vas molim da ne uzimate 100% u istini moje reci.
 
Добро, да будемо реални нису они најгори. Бољи су бар од Цврлета, Банета, Лдм -а и Тамнаве.
Isti je to mulj brt... Takmiče se ko će gori da bude, ali je baš neizvesno.
Mala bara, puna krokodila 😅
 
Jbg, njihov gazda nije bio član pink pantera pa da bude nosilac tendera.
 
Jel zna neko koji je model onaj unacopov bas na 50 ona krsina vise je crn nego crven mislim da je najgori autobus u Beogradu trenutno
 
Koliko ja kapiram bkk je kao gsp a volanbusz kao nasa lasta. Koliko znam obe su drzavne mozda gresim ali mislim da je tako. Tamo je prisutna i ariva ali su im autobusi isto obelezeni kao bkk pa se ne moze razaznati koji je bkk a koji ariva ja sam tako skapirao bar ovo na forumu sto je diskutovano na tu temu
Volanbusz mislim da ima i privatnog i državnog udela vlasništva. Ali Volanbusz drži monopol u javnom prevozu velikom broju gradova u Madjarskoj, mislim da ne postoji mesto u Madjarskoj gde Volabusz u sistemu javnog prevoza nema svoj udeo ili ga potpuno drži. A što se tiče unutrašnjeg regionalnog saobraćaja tu su svakako dominantni potpuno.
I mislim da su oni mnogo veći nego što je Lasta ikad bila, u unutrašnjem saobraćaju. Imaju baš korektno održavanje i jako dobra vozila.
 
Da dodam i ja nešto za Budimpeštu, mada je Toma za Volanzbusz već izvukao suštinu. Koliko ja znam, pomenuti u Budimpešti drži linije koje idu van administrativnih granica grada, kao upravo 22, 22A i 222, koje sam baš dosta koristio. Arriva mislim da čak ima i trolejbuse. Privatnici se ne vide kao kod nas, al ne zaboravimo da imaju preko 1000 tramvaja, pa su apsolutno potpuno neuporedivi sa situacijom u Beogradu. Nije mi poznato da privatnici poseduju tramvaje kod njih. Apsolutno mi ne bi smetalo da se GSP fokusira samo elektro sisteme, da imamo jedno 400 tramvaja, 200 trolejbusa i nešto elektro autobusa. GSP bi bio sa takvom mrežom i te kako snažan. Problem je GSP se skuplja kao da ne kažem šta na kiši, a privatnici šire bez ikakve realne koristi po Grad i korisnike.
 
Da dodam i ja nešto za Budimpeštu, mada je Toma za Volanzbusz već izvukao suštinu. Koliko ja znam, pomenuti u Budimpešti drži linije koje idu van administrativnih granica grada, kao upravo 22, 22A i 222, koje sam baš dosta koristio. Arriva mislim da čak ima i trolejbuse. Privatnici se ne vide kao kod nas, al ne zaboravimo da imaju preko 1000 tramvaja, pa su apsolutno potpuno neuporedivi sa situacijom u Beogradu. Nije mi poznato da privatnici poseduju tramvaje kod njih. Apsolutno mi ne bi smetalo da se GSP fokusira samo elektro sisteme, da imamo jedno 400 tramvaja, 200 trolejbusa i nešto elektro autobusa. GSP bi bio sa takvom mrežom i te kako snažan. Problem je GSP se skuplja kao da ne kažem šta na kiši, a privatnici šire bez ikakve realne koristi po Grad i korisnike.
Da li negde po Evropi ima slucajeva da privatnici poseduju tramvaje? Da li je velika razlika voziti trolu i autobus?
 
Vrh