Šta je novo?

Privatni prevoznici

Privatnik koji u Budimpešti drži većinu grada, znači nije ova praksa samo kod nas, eto primera i u EU.
 
Ljudi ova zemlja je prezaduzena izdajnik ce sve da rasproda to je nasa realnost nazalost. Propale su nam najveca proizvodnja traktorau jugoistocnoj evropi(imt), najveca firma koja je hranila celu Srbiju(pkb), ikarbus i jos mnogo primera pa ce tako jednog dana i gsp da dozivi istu sudbinu nazalost to je nasa realnost i put kojim idemo od 2000-te! Ovaj narod je cutao na sve to i ovo ce precutati
 
Dobijamo naš Volanbusz, u Mađarskoj je slična situacija i ta firma je bliska Orbanu. Sada kada su rekli kako će migrante besplatno voziti do Brisela, u pozadini su bili parkirani njihovi autobusi.
Koliko ja kapiram bkk je kao gsp a volanbusz kao nasa lasta. Koliko znam obe su drzavne mozda gresim ali mislim da je tako. Tamo je prisutna i ariva ali su im autobusi isto obelezeni kao bkk pa se ne moze razaznati koji je bkk a koji ariva ja sam tako skapirao bar ovo na forumu sto je diskutovano na tu temu
 
U vlasništvu su MAV-a, znači državni su, ako Wikipedia ne laže.

Screenshot_20240912_132519_Chrome.jpg


 
80 нових возила свих приватника или само Стреле?
 
80 нових возила свих приватника или само Стреле?
A ne kaže čijih vozila....a nisu GSP-ova svakako...jao bože koliko nas prave idiotima....jao mila majko....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Koliko ja kapiram bkk je kao gsp a volanbusz kao nasa lasta. Koliko znam obe su drzavne mozda gresim ali mislim da je tako. Tamo je prisutna i ariva ali su im autobusi isto obelezeni kao bkk pa se ne moze razaznati koji je bkk a koji ariva ja sam tako skapirao bar ovo na forumu sto je diskutovano na tu temu
BKV је ГСП, а BKK је Секретатијат за јавни превоз.

It is to the unique relationship between the transport service providers operating the vehicles (BKV Zrt., ArrivaBus Kft., VOLÁNBUSZ Zrt.) and the passengers that we owe the difficult, yet amazing story, which has been going on for more than 10 years. Thank you for being a part of
 
80 нових возила свих приватника или само Стреле?
Шта брига грађане да ли је аутобус приватни или градски? Ново је ново.
 
Strelini busevi se polako raspadaju, za sada su još čisti, ali bez ozbiljne garaže biće sve gore i gore. Zrenjaninac onako dodatno kumuje rastrešivanju vozila.

Najveće razočarenja na potezu 100 mi je Conecto, svaka serija im je sve lošija, ovo je sada već na nivou BMC-a. Otokari su korektni, uz Iveco verovatno i najbolja vozila na potezu 100
 
Ne možeš staviti Iveco i Otokar u isti rang...
 
Pa ne možeš, ali nije loš ni Otokar.
Doduše i 2 različita tipa autobusa, pa možda nije ni za poređenje.
 
Za poređenje je itekako utegnutost već u startu, a i vreme će pokazati koliko će se Iveco manje kvariti i sasvim sigurno će uvek biti utegnutiji od Otokara.
 
Аривин 40104 на линији 37. На њој нису радили скоро десет година.
 
Strelini busevi se polako raspadaju, za sada su još čisti, ali bez ozbiljne garaže biće sve gore i gore. Zrenjaninac onako dodatno kumuje rastrešivanju vozila.

Najveće razočarenja na potezu 100 mi je Conecto, svaka serija im je sve lošija, ovo je sada već na nivou BMC-a. Otokari su korektni, uz Iveco verovatno i najbolja vozila na potezu 100
Conecto hybridi se raspadaju od kad su izasli iz fabrike, bas dosta loša serija, dok su zglobni Mercedesi Conecto u Streli neuporedivo bolji i utegnutiji. Definitivno će Strela imati problema ako u nekom skorijem vremenu ne reše pitanje garaža, čujem da su odustali od garaže u Jakovu i da se gradi jedna ozbiljna garaža u Borči.
@carlazar Da budem iskren, ne vidim neke razlike u utegnutosti Otokara i Iveca sada na početku, sve je na mestu i kod jednog i drugog, samo se kod Iveca dosta trese staklo vrata vozačeve kabine.
 
Vrh