Šta je novo?

Privatni prevoznici

Toliko su zapustili autobuse u poslednjih dve-tri godine da je to strašno, štrokavi, prljavi, raste paučina, ulje na sve strane oko vrata i panela, autobusi se kvare i raspadaju nenormalno i još su uspeli one Volvo buseve da unište za godinu dana i sad 2 od 4 busa leže u kvaru. Arriva i sada Mobilitas su u rangu Baneta i rado ću im videti leđa, daleko im lepa kuća, a Nikola Jovanović ispada krajnje neozbiljan kad uzme pa ih hvali kako su dobar prevoznik.
Koliko god bili loši, nedostajaće mi na 74.
 
Šapić je danas medijima izjavio da su privatnici koristili rashodovane autobuse GSP-a i da se to promenilo kako je on došao. 🤣🤣🤣
Pa istina je da nas ne voze rashodovani, voze nas rašrafljeni, pa ko je "srećni" dobitnik, izvuče da točak pretrči preko njega ili da ga deo sa trole pomiluje po glavi...​
 
Šapić je danas medijima izjavio da su privatnici koristili rashodovane autobuse GSP-a i da se to promenilo kako je on došao. 🤣🤣🤣
On na svakoj konferenciji vrti jednu te istu priču o autobusima, a novinarke postavljaju očajna pitanja. Ne znam zašto mu niko ne postavi pitanje zašto se nabavljaju iskljucivo turski autobusi koji su lošeg kvaliteta i ne kupuje ih skoro niko u Evropi.
 
Toliko su zapustili autobuse u poslednjih dve-tri godine da je to strašno, štrokavi, prljavi, raste paučina, ulje na sve strane oko vrata i panela, autobusi se kvare i raspadaju nenormalno i još su uspeli one Volvo buseve da unište za godinu dana i sad 2 od 4 busa leže u kvaru. Arriva i sada Mobilitas su u rangu Baneta i rado ću im videti leđa, daleko im lepa kuća, a Nikola Jovanović ispada krajnje neozbiljan kad uzme pa ih hvali kako su dobar prevoznik.

Totalno se slažem, čak su i nove Temse iz 22 zapustili, unutra sve popravljaju kanapom ili tako nekim šibicarskim načinom.
Ne mogu da grešim dušu, na 33 su bili solidni, ali išlo je sve nekom zalaznom putanjom.

Nekada je Veolia pa i jedno vreme Arriva bila najbolja firma u Beogradu, podržavala je domaću proizvodnju, imala odlično održavanje, vozači uniformisani.
Kako su poveli konzorcijum i kupili one ogavne MAZ-ove tako su postepeno krenuli da propadaju.
 
Totalno se slažem, čak su i nove Temse iz 22 zapustili, unutra sve popravljaju kanapom ili tako nekim šibicarskim načinom.
Ne mogu da grešim dušu, na 33 su bili solidni, ali išlo je sve nekom zalaznom putanjom.

Nekada je Veolia pa i jedno vreme Arriva bila najbolja firma u Beogradu, podržavala je domaću proizvodnju, imala odlično održavanje, vozači uniformisani.
Kako su poveli konzorcijum i kupili one ogavne MAZ-ove tako su postepeno krenuli da propadaju.
Прво су од Ћурде или Вуловића изнајмили Мазове 103 док не стигне прва серија 203. Тада је кренуло опште пропадање.
 
Totalno se slažem, čak su i nove Temse iz 22 zapustili, unutra sve popravljaju kanapom ili tako nekim šibicarskim načinom.
Ne mogu da grešim dušu, na 33 su bili solidni, ali išlo je sve nekom zalaznom putanjom.

Nekada je Veolia pa i jedno vreme Arriva bila najbolja firma u Beogradu, podržavala je domaću proizvodnju, imala odlično održavanje, vozači uniformisani.
Kako su poveli konzorcijum i kupili one ogavne MAZ-ove tako su postepeno krenuli da propadaju.
Bitno da se menadžment debelo omastio od te firme, i niko neće za ništa odgovarati, upropastili su sve čega su se uhvatili, sada kad je došao kraj beže kud koji.
 
Brzo se zaboravlja... Incidenti sa 'iberturom' na Temsinim vozilima su ih sahranili... Morali su sve da ih povuku zbog serije incidenata. Nadam se da je i moje pismo Deutsche Bahn-u doprinelo tome. Očigledno je nakon toga Arriva odlučila da ih proda... zapitajte se zašto samo njih, od svih firmi u zemljama regiona? Dali su im slobodu da rade kako misle da treba a stručnjaci su im sahranili brend sa turskim autobusima i trulim kompromisima.

X puta sam prijavljivao nepravilnosti u gradskom prevozu i uvek sam i njih stavljao na cc jer su nosioci posla, da znaju šta se u njihovo ime radi. Ako su i odgovarali, uvek je bilo u stilu nemamo mi veze s tim. Kako su činili, tako im je.

Još jedan bizaran primer sa, ako sam dobro shvatio odlazećom firmom iz gradskog saobraćaja, zbog kog sam baš poludeo. Lekon na 37. Polasci između 22 i 23h sa P.Mosta, redovno pogase svetla i voze do garaže kao da su na liniji, ima ih u sistemu ali prođu prazni. I stariji čovek, vozač, sa poslednjim polaskom je jedno veče nadrljao. Ne znam da li Saga ili koja firma. Uglavnom, vozaču pozli i na B.brdu zaustavi prepun bus ispred apoteke da uzme lek. Prilikom kretanja/zatvaranja vrata je zakačio parkirani automobil. Savšta sam im to veče slao preko mejla i njima (Lekonu) i ovima čiji bus je imao udes. Jedni ćemo da skupljamo putnike koji ste vi ostavili i da akamo bus a drugi ćemo da štedimo gorivo i vozila. Nadam se da su platili štetu Sagi ili kome već. Naravno da su im posle tog incidenta jedno vreme uvalili sve poslednje polaske da rade.
 
Poslednja izmena:
Deutsche Bahn je prodao celu Arrivu, negde je ostao sam brend Arriva, a negde je došlo do promene celog brenda, zavisilo je od odluka novih vlasnika.
DB je morao da proda Arrivu zbog Nemačke vlade koja želi da se DB vrati primarnom poslu (železnici), a da sekundarne poput Arrive ili Schenkera proda.

To za Temse je na početku stvarno bilo šokantno, ali je i loše iskomunicirano sa građanima.
Problem je bio na pedalama, navodno fabrička greška, ali kasnije su se pojavile priče da su radnici Apexa pri ugradnji opreme za praćenje nešto dirali oko kablova.
Kako god, kada su vraćene iz fabrike incidenti se više nisu dešavali, ali je ostalo u narodu da su opasni autobusi, po meni neopravdano, jer su bez problema ranije radili godinu dana stariji 2 primerka u Bamironu, a i kasnije novije serije koje su dolazile u Arrivu.
Jeste pomalo razočaravajuće da su kupovali Turke (mada mi je MAZ najveće zlo u njihovom voznom parku), ali prilagodili su se srpskom tržištu. Ništa novo.
Temsa ko temsa nije loš autobus, konstrukcijski jako loše "upija" neravnine i udarne rupe, ali za ostalo sasvim korektan bus, čak mi je jedan od komofrnijih autobusa zbog tapacirunga.
Pak Temsu više cenim u prigradu i turizmu, kvalitetniji su u tom sketoru, njima je Lasta sada najbolja reklama za izdržljivost.

Za ostalo se slažem, meni je onaj Drago Tošić iz Arrive uvek bio iritantan lik, bahato su se ponašali od kako su napravili taj konzorcijum, tako da ono ne nedostaju mi.
 
U jednom od novih zglobnih strelinih mercedesa na 706.

707.jpg
 
Conecto 70341 na 101. Vozio sam se danas s njim i mogu reći da je veoma čist i uredan. Kod vozača ima i onaj osveživač vazduha. Kamo sreće da je svaki bus ovakav. Stori je inaće od profila @byconecto. A u busu ima ista ovakva tabla tipa “mi smo doveli revoluciju u JGP”…
IMG_8584.png
 
Poslednja izmena:
Conecto 70341 na 101. Vozio sam se danas s njim i mogu reći da je veoma čist i uredan. Kod vozača ima i onaj osveživač vazduha. Kamo sreće da je svaki bus ovakav. Stori je inaće od profila @byconecto. A u busu ima ista ovakva tabla tipa “mi smo doveli revoluciju u JGP”…
Pogledajte prilog 210939
Такође и на 611 и 711 исто има освеживач у аутобусима неким.
 
Conecto 70341 na 101. Vozio sam se danas s njim i mogu reći da je veoma čist i uredan. Kod vozača ima i onaj osveživač vazduha. Kamo sreće da je svaki bus ovakav. Stori je inaće od profila @byconecto. A u busu ima ista ovakva tabla tipa “mi smo doveli revoluciju u JGP”…
Pogledajte prilog 210939


Stavljaju to, jer nemaju garaže, sve pada na vozača održavanje kao da vozi seoski autobus. Jedan je i kukao na 605 zbog toga, jer njima odbijaju od plate za svako oštećenjem

Tolka firma, toliko radnika i linija, a još nemaju izbuljnu garažu u Beogradu, jezivo.
Jedino jezivije jeste ponašanje pojedinih putnika, ni trokolica nije za njih.
 
Vrh