Deutsche Bahn je prodao celu Arrivu, negde je ostao sam brend Arriva, a negde je došlo do promene celog brenda, zavisilo je od odluka novih vlasnika.
DB je morao da proda Arrivu zbog Nemačke vlade koja želi da se DB vrati primarnom poslu (železnici), a da sekundarne poput Arrive ili Schenkera proda.
www.deutschebahn.com
To za Temse je na početku stvarno bilo šokantno, ali je i loše iskomunicirano sa građanima.
Problem je bio na pedalama, navodno fabrička greška, ali kasnije su se pojavile priče da su radnici Apexa pri ugradnji opreme za praćenje nešto dirali oko kablova.
Kako god, kada su vraćene iz fabrike incidenti se više nisu dešavali, ali je ostalo u narodu da su opasni autobusi, po meni neopravdano, jer su bez problema ranije radili godinu dana stariji 2 primerka u Bamironu, a i kasnije novije serije koje su dolazile u Arrivu.
Jeste pomalo razočaravajuće da su kupovali Turke (mada mi je MAZ najveće zlo u njihovom voznom parku), ali prilagodili su se srpskom tržištu. Ništa novo.
Temsa ko temsa nije loš autobus, konstrukcijski jako loše "upija" neravnine i udarne rupe, ali za ostalo sasvim korektan bus, čak mi je jedan od komofrnijih autobusa zbog tapacirunga.
Pak Temsu više cenim u prigradu i turizmu, kvalitetniji su u tom sketoru, njima je Lasta sada najbolja reklama za izdržljivost.
Za ostalo se slažem, meni je onaj Drago Tošić iz Arrive uvek bio iritantan lik, bahato su se ponašali od kako su napravili taj konzorcijum, tako da ono ne nedostaju mi.