Šta je novo?

Privatni prevoznici

Možda si pogrešno video, a možda je prekomanda sa neke druge linije jer je nešto crklo.
 
Možda si pogrešno video, a možda je prekomanda sa neke druge linije jer je nešto crklo.
vozio sam se u njemu. Pomislio sam da je 611, ali kad sam video da je 711, iznenadio sam se . A ne verujem da je crko neki conecto, jer su stari par meseci. Inače u pitanju je 70149/B246.:unsure:
 
Стиже још појачања овог ауотбуса
1000008180.jpg
 
Uleteo je verovatno. Na 602 sam na primer viđao solo autobuse, iako bi trebali minibusi da saobraćaju. Strela je to, sve njima može da prođe...
 
Upadaju često Citari koji rade na šihti na 601 kad crkne neki kombi, pošto oni između šihti ne idu u garažu već stoje na okretnici i služe kao rezerve za ceo potez 600.
 
Zdravo, imam pitanje, da li mi neko moze navesti par primera gradova po Evropi u kome je gradski prevoz na tipa javno-privatnog partnerstva ili gde privatnici drze vecinu linija? Hvala.
 
Budimpešta, ali to je sve mnogo organizovanije. Posluju BKV kao gradski prevoznik, i Arriva kao glavni privatnik i koja uglavnom i nabavlja sva nova vozila (najnovija nabavka 150 zglobnih MAN-ova). Sve pod krovom BKK-a, kao glavnog organizatora prevoza. Izmedju privatnika i BKV-a nema razlike nikakve, iste su kolor šeme, isti enterijer u svim vozilima (dakle unificiram tapacir, boja šipki, nalepnice itd…), spoljašnjost vozila je tako koncipirana da su u prvom planu vidljive samo nalepnice BKK i Budapest sa logoom grada, dok je logo firme u nekom skoro pa neprimetnom delu.
 
Upravo to mi je oduvek smetalo kod naših privatnika, pa još Bamiron kad stavi znak kao da je turistički autobus. Trebalo je da donesu propis da sme da se nalepi samo grb Beograda i broj direkcije. Jer i tako svaki prevozik ima svoj prefiks od 01 do ne znam koliko. Ovako bukvalno deluje šibicarski i neorganizovano i podseća na doba uvođenja privatnika.
 
Budimpešta, ali to je sve mnogo organizovanije. Posluju BKV kao gradski prevoznik, i Arriva kao glavni privatnik i koja uglavnom i nabavlja sva nova vozila (najnovija nabavka 150 zglobnih MAN-ova). Sve pod krovom BKK-a, kao glavnog organizatora prevoza. Izmedju privatnika i BKV-a nema razlike nikakve, iste su kolor šeme, isti enterijer u svim vozilima (dakle unificiram tapacir, boja šipki, nalepnice itd…), spoljašnjost vozila je tako koncipirana da su u prvom planu vidljive samo nalepnice BKK i Budapest sa logoom grada, dok je logo firme u nekom skoro pa neprimetnom delu.
Нисам баш сигуран да ли су већина приватници тј арива што се тиче аутобуског саобраћаја у Будимпешти али има их доста. Буквално су исто обележена сва возила да не може да се разазна ко је приватник а ко државна фирма. А ту је и Воланбус који не знам дал је државни а вози неке приградске линије чини ми се. Мада са овим потезом препуштања линија мислим да смо ми у врху градова са уделом који држе приватници. Ево сад се сетих и Сарајева мислим да и тамо већину аутобуског превоза обавља приватна фирма
 
Poslednja izmena:
Zdravo, imam pitanje, da li mi neko moze navesti par primera gradova po Evropi u kome je gradski prevoz na tipa javno-privatnog partnerstva ili gde privatnici drze vecinu linija? Hvala.
И мене то занима нешто сам истраживао у задње време ја знам за Сарајево мислим да је већина аутобуса приватна фирма, можда Немачки градови тамо приватизују железницу па им је и јавни превоз врв приватан. Али изненадио сам се колико сам видео скоро да Беч и Мадрид рецимо превоз тамо обављају државне фирме а био сам убеђен да је превоз тамо приватизован бар оно колико сам ја видео можда има и приватника али нзм
 
Нисам баш сигуран да ли су већина приватници тј арива што се тиче аутобуског саобраћаја у Будимпешти али има их доста. Буквално су исто обележена сва возила да не може да се разазна ко је приватник а ко државна фирма. А ту је и Воланбус који не знам дал је државни а вози неке приградске линије чини ми се. Мада са овим потезом препуштања линија мислим да смо ми у врху градова са уделом који држе приватници. Ево сад се сетих и Сарајева мислим да и тамо већину аутобуског превоза обавља приватна фирма
Volanbusz ti dođe nešto kao naša Lasta, samo trenutno znatno veće.

Privatnike sam primetio skoro u svim velikim gradovima. London, na primer, mislim da ni nema državnu firmu za autobuse. Pariz, pored RATP-a, ima dosta privatnika. U Rimu privatnici drže sve prigradske linije. Da ne nabrajam dalje. Bitno je da putnik zna vrlo dobro šta je autobus za koji mu važi karta, samim tim nisu šareni, unificirani su i imaju identične oznake.
 
И мене то занима нешто сам истраживао у задње време ја знам за Сарајево мислим да је већина аутобуса приватна фирма, можда Немачки градови тамо приватизују железницу па им је и јавни превоз врв приватан. Али изненадио сам се колико сам видео скоро да Беч и Мадрид рецимо превоз тамо обављају државне фирме а био сам убеђен да је превоз тамо приватизован бар оно колико сам ја видео можда има и приватника али нзм
U Madridu nema u gradskom, u prigradskom (300+ linije) ima. U Beču ima privatnika.
 
Volanbusz ti dođe nešto kao naša Lasta, samo trenutno znatno veće.

Privatnike sam primetio skoro u svim velikim gradovima. London, na primer, mislim da ni nema državnu firmu za autobuse. Pariz, pored RATP-a, ima dosta privatnika. U Rimu privatnici drže sve prigradske linije. Da ne nabrajam dalje. Bitno je da putnik zna vrlo dobro šta je autobus za koji mu važi karta, samim tim nisu šareni, unificirani su i imaju identične oznake.
Па свуда где је најбољи и најорганизованији превоз доста удела држе приватници једино се овде нешто људи ложе да треба ојачати гсп да су они најбољи и сличне приче. Знаш ли можда има ли неких примера где трамвајски саобраћај држе приватници?
 
Vrh