Šta je novo?

Privatni prevoznici

Па свуда где је најбољи и најорганизованији превоз доста удела држе приватници једино се овде нешто људи ложе да треба ојачати гсп да су они најбољи и сличне приче. Знаш ли можда има ли неких примера где трамвајски саобраћај држе приватници?
To je pod uslovom da su privatnici normalni, što kod nas nije slučaj.
 
Da, baš htedoh to da napišem. Radi se o tome što su u pitanju srpski privatnici.

Nije svuda sjajno zapravo. U valensijskoj regiji, na primer, Metrobus (što je mreža prigradskih i regionalnih linija) je sačuvaj Bože baš zbog kvaliteta vozila i samih firmi. Nebrojeno puta sam i lično imao neprijatna iskustva sa vozačima level Strela u autobusima marke Ling Long, Kong, šta god ili matorim Renoima sa dimom u salonu, bez praćenja polazaka (pa i preskaču)... užas. Koliko je sam gradski prevoznik kvalitetan, toliko su privatnici užas.
 
U Pragu 70% linija drže privatnici (sve prigradske i nekoliko gradskih), ali su svi busevi iste boje, a logo prevoznika se nalazi samo na zadnjem delu i to sitno ispisano.
 
Па свуда где је најбољи и најорганизованији превоз доста удела држе приватници једино се овде нешто људи ложе да треба ојачати гсп да су они најбољи и сличне приче. Знаш ли можда има ли неких примера где трамвајски саобраћај држе приватници?
Pa dobri su privatnici kad imaju održavanje i normalna vozila, u Budimpešti npr privatna firma obezbedi nova vozila, rade 10 godina do starosne granice i onda kad prođe ta granica, vozila otkupi državna firma kao kod nas gsp i onda tu nastave da rade.
 
Pa dobri su privatnici kad imaju održavanje i normalna vozila, u Budimpešti npr privatna firma obezbedi nova vozila, rade 10 godina do starosne granice i onda kad prođe ta granica, vozila otkupi državna firma kao kod nas gsp i onda tu nastave da rade.
М добри су ови наши приватници све је то поштено без умешаности политике ја верујем да је све по прописима😄
 
Jel radno vreme Strela vozaca autobusa 10 sati posto ovaj recimo vozac 102 krece u 4 ujtru a zavrsava u 2 popodne , 10 sati i nije bas malo , GSP vozaci mislim da imaju 7-8 sati radno vreme?
 
Jedino u GSP su smene DO 8 sati, a privatni prevoznik koji se uključuje, Niš Ekspres će takođe na taj način raditi kako sam čuo (ponuda vozačima je 5 radnih dana po 8 sati za 120k) i milsim da su jedini privatnik koji će raditi po zakonu.
 
Jedino u GSP su smene DO 8 sati, a privatni prevoznik koji se uključuje, Niš Ekspres će takođe na taj način raditi kako sam čuo (ponuda vozačima je 5 radnih dana po 8 sati za 120k) i milsim da su jedini privatnik koji će raditi po zakonu.
Ниш Експрес је државни ја мислим или у власништву Ниша. Има ли у стрели странаца? Какво је стање у ласти какви су услови тамо?
 
Niš Ekspres ihahaj nije državan, prvo ga je kupio Mišković i to zbog lokacije u Blagoje Parovića, gde je danas njegov tržnjak.
A 2019 ga je sa 98% akcina kupio dugogodišnji direktor Zoran Jovanović, koji je skora završio 2 metra pod zemljom. (E al završio je saobraćajni u Bg)

Inače, Nišlije nam se već rugaju što će da nas vozi Ekspres, toliko o tome.
 
Niš Ekspres ihahaj nije državan, prvo ga je kupio Mišković i to zbog lokacije u Blagoje Parovića, gde je danas njegov tržnjak.
A 2019 ga je sa 98% akcina kupio dugogodišnji direktor Zoran Jovanović, koji je skora završio 2 metra pod zemljom.

Inače, Nišlije nam se već rugaju što će da nas vozi Ekspres, toliko o tome.
Нисам знао хвала на информацији мислио сам због имена да је државни🤣
 
Зна ли се које аутобусе ће стрела послати на 307?
 
Ne videh na kojoj liniji beše pošto je proleteo (pri čemu ni bočni displej nisam ni primetio da je radio), skroz crven Mobilitasov IK112LE danas orao kratere u Požeškoj ležeći na zadnjem desnom točku s otvorenim trećim vratancima. Dere se kao traktor.

Odavno nisam video da je isti ti u rukama privarnika gori od GSP. Daleko im lepa kuća. I mečku upropastiše, pa ni ne čudi što Temse hoće da se poraspadaju u paramparčad.
 
Букваоно сваки аутобус из ГСП у последњих 30 година је завршио у Железнику.
 
Ne videh na kojoj liniji beše pošto je proleteo (pri čemu ni bočni displej nisam ni primetio da je radio), skroz crven Mobilitasov IK112LE danas orao kratere u Požeškoj ležeći na zadnjem desnom točku s otvorenim trećim vratancima. Dere se kao traktor.

Odavno nisam video da je isti ti u rukama privarnika gori od GSP. Daleko im lepa kuća. I mečku upropastiše, pa ni ne čudi što Temse hoće da se poraspadaju u paramparčad.
Već drugi dan zaredom je na 58, juče se kako čujem baš nakrivio na desnu stranu i u njemu se osećala paljevina, ali evo i danas radi. Neće on još dugo svakako, ističe mu vreme.
 
Ne videh na kojoj liniji beše pošto je proleteo (pri čemu ni bočni displej nisam ni primetio da je radio), skroz crven Mobilitasov IK112LE danas orao kratere u Požeškoj ležeći na zadnjem desnom točku s otvorenim trećim vratancima. Dere se kao traktor.

Odavno nisam video da je isti ti u rukama privarnika gori od GSP. Daleko im lepa kuća. I mečku upropastiše, pa ni ne čudi što Temse hoće da se poraspadaju u paramparčad.
Toliko su zapustili autobuse u poslednjih dve-tri godine da je to strašno, štrokavi, prljavi, raste paučina, ulje na sve strane oko vrata i panela, autobusi se kvare i raspadaju nenormalno i još su uspeli one Volvo buseve da unište za godinu dana i sad 2 od 4 busa leže u kvaru. Arriva i sada Mobilitas su u rangu Baneta i rado ću im videti leđa, daleko im lepa kuća, a Nikola Jovanović ispada krajnje neozbiljan kad uzme pa ih hvali kako su dobar prevoznik.
 
Vrh