vozio sam se u njemu. Pomislio sam da je 611, ali kad sam video da je 711, iznenadio sam se . A ne verujem da je crko neki conecto, jer su stari par meseci. Inače u pitanju je 70149/B246.Možda si pogrešno video, a možda je prekomanda sa neke druge linije jer je nešto crklo.
Pa na druga kao kod ostalihИ где је онда улазак са колицима?
Па задња врата су незгоднија за улазак колица.Pa na druga kao kod ostalih
Nisam spominjao ZADNJA vec DRUGA!Па задња врата су незгоднија за улазак колица.
Нисам баш сигуран да ли су већина приватници тј арива што се тиче аутобуског саобраћаја у Будимпешти али има их доста. Буквално су исто обележена сва возила да не може да се разазна ко је приватник а ко државна фирма. А ту је и Воланбус који не знам дал је државни а вози неке приградске линије чини ми се. Мада са овим потезом препуштања линија мислим да смо ми у врху градова са уделом који држе приватници. Ево сад се сетих и Сарајева мислим да и тамо већину аутобуског превоза обавља приватна фирмаBudimpešta, ali to je sve mnogo organizovanije. Posluju BKV kao gradski prevoznik, i Arriva kao glavni privatnik i koja uglavnom i nabavlja sva nova vozila (najnovija nabavka 150 zglobnih MAN-ova). Sve pod krovom BKK-a, kao glavnog organizatora prevoza. Izmedju privatnika i BKV-a nema razlike nikakve, iste su kolor šeme, isti enterijer u svim vozilima (dakle unificiram tapacir, boja šipki, nalepnice itd…), spoljašnjost vozila je tako koncipirana da su u prvom planu vidljive samo nalepnice BKK i Budapest sa logoom grada, dok je logo firme u nekom skoro pa neprimetnom delu.
И мене то занима нешто сам истраживао у задње време ја знам за Сарајево мислим да је већина аутобуса приватна фирма, можда Немачки градови тамо приватизују железницу па им је и јавни превоз врв приватан. Али изненадио сам се колико сам видео скоро да Беч и Мадрид рецимо превоз тамо обављају државне фирме а био сам убеђен да је превоз тамо приватизован бар оно колико сам ја видео можда има и приватника али нзмZdravo, imam pitanje, da li mi neko moze navesti par primera gradova po Evropi u kome je gradski prevoz na tipa javno-privatnog partnerstva ili gde privatnici drze vecinu linija? Hvala.
Volanbusz ti dođe nešto kao naša Lasta, samo trenutno znatno veće.Нисам баш сигуран да ли су већина приватници тј арива што се тиче аутобуског саобраћаја у Будимпешти али има их доста. Буквално су исто обележена сва возила да не може да се разазна ко је приватник а ко државна фирма. А ту је и Воланбус који не знам дал је државни а вози неке приградске линије чини ми се. Мада са овим потезом препуштања линија мислим да смо ми у врху градова са уделом који држе приватници. Ево сад се сетих и Сарајева мислим да и тамо већину аутобуског превоза обавља приватна фирма
U Madridu nema u gradskom, u prigradskom (300+ linije) ima. U Beču ima privatnika.И мене то занима нешто сам истраживао у задње време ја знам за Сарајево мислим да је већина аутобуса приватна фирма, можда Немачки градови тамо приватизују железницу па им је и јавни превоз врв приватан. Али изненадио сам се колико сам видео скоро да Беч и Мадрид рецимо превоз тамо обављају државне фирме а био сам убеђен да је превоз тамо приватизован бар оно колико сам ја видео можда има и приватника али нзм
Па свуда где је најбољи и најорганизованији превоз доста удела држе приватници једино се овде нешто људи ложе да треба ојачати гсп да су они најбољи и сличне приче. Знаш ли можда има ли неких примера где трамвајски саобраћај држе приватници?Volanbusz ti dođe nešto kao naša Lasta, samo trenutno znatno veće.
Privatnike sam primetio skoro u svim velikim gradovima. London, na primer, mislim da ni nema državnu firmu za autobuse. Pariz, pored RATP-a, ima dosta privatnika. U Rimu privatnici drže sve prigradske linije. Da ne nabrajam dalje. Bitno je da putnik zna vrlo dobro šta je autobus za koji mu važi karta, samim tim nisu šareni, unificirani su i imaju identične oznake.