Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ima više Hibrida kako vidim, vrlo moguće da su sve one desetine conecata koje su parkirane u Mercedesu (gde je ovo snimljeno) hibridi.
Screenshot_20240406_095435_TikTok.jpg
 
Provozao se par puta novim banetovim Akijama. Mislim, sve kad je novo je pristojno. Lepo idu stvarno, lagano i bez napora. No, već sad odaju utisak vrlo diskutabilnog kvaliteta, bar što se enterijera tiče. Ono što me kod Banbusa strahovito iritira jeste uporno guranje novih vozila, skoro pa samo na 51, i možda još neku liniju, pošto je mnogo onih gde drži po nekoliko polazaka. Na 59 sve sam lom i krš, sem možda jedne iz one novije buljave serije. Na 59 radi ujutru ona sa oštećenom karoserijom, a sa kojom i ja baš idem. Težak krš. A pucanje zadnjeg prepusta je baš očigledno. 51-ica mu izgleda čuva vozila koliko toliko, al sa takvom njegovom filozofijom 59, pa i 37, na primer, nema da vide nikada i jednu od njegovih, pa koliko toliko pristojnijih Akia. Uz iole neko održavanje, i ta Akia ne mora biti baš toliki krš. Nemoguće to za očekivati od velikog Banata Kovačevića.
 
Све ново је увек ишло на 50 и 51. На 59 никад ништа нормално није слао никад, укључујући и љуљашке од ИК 103. Избегавам одавно старе Ракије јер сам имао проблема са плућима и не желим да опет имам проблеме.
 
Pre neki dan Kobra na 607 vozila sa natpisom "Vozilo u kvaru". Ljudi morali da se dovikuju sa vozačem oko toga koji je autobus. Lepiće se i A4 od blata. Bahatost je prevršila svaku meru.
 
Polako. Sačekajmo da preuzmu sve što im je namenjeno i da trenutna vozila nabiju malo kilometraže.
Biće Lui, Banbus i CL&C pojam kvaliteta. Monopol i protekcija su čudo
Та тренутна возила која набију километраже ће слати у своју "ћерку фирму" коју су купили почетком прошле године,Ластру.Буквално све истрошене кршеве ће да шаљу у Лазаревац Ластри.
 
jos da lastra ima potrebe za stotinama krseva. Nadam se da cemo im drugog juna pomrsiti konce pa nek voze u Bugojnu kod oskara
 
Čitam na portalima, zapalio se neki Banbus u Bulevaru oslobođenja.
 
Nije bilo slike. Znači opet ne razlikuju dim i paru.
 
Pre neki dan Kobra na 607 vozila sa natpisom "Vozilo u kvaru". Ljudi morali da se dovikuju sa vozačem oko toga koji je autobus. Lepiće se i A4 od blata. Bahatost je prevršila svaku meru.
stari dobri 937, kad je bio na 65 u februaru imao je od bež kolaža natpis "65" na staklu.
 
Ko želi da se provoza na rolerkosteru po ceni karte javnog prevoza u Beogradu, ima priliku da uđe u 70121 na 601 u popodnevnoj smeni i da to zaista iskusi. Na potezu od kružnog toka na Bežaniji do uključenja za autoput kod Tošinog Bunara između stanica tera 70 na sat, prenaglo koči i u nenormalnim brzinama se prestrojava i uleće u krivine.
Screenshot_20240409_143641_Speedometer.jpg

Evo koliko je terao između stanica Dušana Vukasovića i Crkva Svetog Georgija (gledati "Maximum").
 
Vozi ko nenormalan, stvarno mislim da je jedan od najgorih vozača u javnom prevozu. Redovno stiže ovog ispred sebe (svaki pravac, a polasci su im odvojeni 8 minuta).
 
Zašto se uopšte Sindikat GSP-a javlja o autobusu privatnog prevoznika.

 
Vrh